Přejít na obsah

stahování oken dodělávky


li.ška

Doporučené příspěvky

Nechci kecat,ale mám pocit ,že dveře se liší pouze vrchní částí.Spodní je podle mě stejná. :palec2:

JJ spodní by měla být stejná...

Jinak když chcu aby mi fungovalo centrální zamykání z čudlíku v madle dveří tak to musím propojit s komfortkou? nebo je to nějak ošefované přímo v kabeláži dveří a nemusím se starat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se furt nějak nechce věřit,že by škodovka dala kabely po A sloupek a do dveří už pak né.To mi nesedí s jejich úsporami :kuk:

Pokud něco není ve výbavě,tak k tomu ani nemám kabeláž.Pokud máš origo centrál-máš tam iu kolíčku tu ledku?A na madle máš či nemáš zamykání zevnitř?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám origo centrál (i s diodou) mám tam safe-system, koupil jsem plechy s el. stahováním a k nim full elektroniku.. takže mám teďka ve dveřích spoustu kabelů navíc (do budoucna...). V A sloupku mám jenom 3 svorkovnice ze 4 a každá z nich má jen pár pinů... takže elektronika je jenom na to nejnutnější...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim paaani, neviete je nejaky rozdiel medzi el.oknami a plechami z fabie kombi a kratkou fabcou daju sa pouzit z dlhej na kratku podla mna asi nie, ale v tomto neviem no niesom si isty tak sa pytam ... vacsinouo sa stretavame s tym ze v inzeratoch nikto neuvadza ci su z kombi ale su na kratku .... ospravedlnujem sa za offf ak to niekomu bude prekazat tak zmaaaznite ...

ja si myslim ze plechy su rovnake len vypln je ina ale su to mudrejsi nez ja :) ja chcem tiez zadne elektricke okna .. .ale nevim ci ist do toho alebo nie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem o malý krůček dál :-D Jak tam je to spínané napětí, můžu ho vzít ze spínače světel? Nebo odkud ho mám brát? Totiž když otočím klíčkem tak se rožne osvětlení knoflíku na zapnutí světel... tak myslím že tam by to šlo :-) nevíte někdo na kterém pinu to sebrat? a další věc osvětlení těch čudlíků, z kterého pinu mám vzít signál? díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jsem pro osvětlení vypínačů bral šťávu z vypínače světel z pinu 17 šedomodrý kabel.Pro napájení ovládání oken jsem použil z BSG jednotky z konektoru XS4 - pin 2.Tam je spínané + Klíčem a ztrácí se po vytažení klíče ze spínačky.Pro jistotu jsem to dal přes diodu,aby se mi to nefackovalo.

Postupoval jsem dle dílenské příručky. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak další problémos.. jak je ve schémtu napojení na BSG, tak to už je tam z origo kabeláže.. pak tam ale je připojení na komfortku na piny 5 a 16.. 16 mám volný, ale v 5 už kabel je.. mám to normálně napíchnout na něho?

Já jsem se normálně napíchl.Akorát ten ovládací + jsem dal přes diodu,aby se mi tam necpalo kdy nemá :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hurá, po včerejším celém dni a dnešním odpoledni jsem zrovna úspěšně poskládal auto dokupy i s namontovanýma a funkčníma stahovačkama :-) spínané plus jsem nakonec vzal z černočerveného kabelu na spínači světel :palec2: z obou dveří do komfortky už mi jeden kabel vedl origo, akorát jsem musel dodělat jeden kabel pro zamykání centrálu.

Po namontování bylo celé to auto nějak zmatené :-D světýlko svítilo pořád, zamykaly se jenom zadní dveře atd.. tak jsem udělal hard-reset :-) (odpojil baterku) a po připojení už vše funguje jak má :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tu pročítám, napadlo mě přidat pár svých postřehů.

Dodělával jsem do face fabie zadní el. okna, tedy LINové. Abych měl dost materiálu, pořídil jsem na vrakovišti svazek instalace z fabky, aspoň s předníma oknama.

V A sloupku jsem už měl z výroby 4 svorkovnice, v B sloupku jen 2 ze 3, hnědou jsem musel doplnit - vytěžil jsem ji ze zakoupeného svazku. Svazek byl z předface, tudíž měl 3 svorkovnice v B sloupku. Dovolil jsem si trochu pozměnit barvy proti originálu, nicméně osazení pinů je odpovídající.

Napájení zadních motorků jsem přivedl tak jak to má být, tedy do pojistkového panelu jsem doplnil přívod proudu a dále pak přes pojistku k zadním motorkům. Napájení jsem vzal z propojení za přístrojovkou, použil jsem kabel s okem ze svazku a připojil na něj přívody k pojistkám.

Ukostření zadních motorků jsem provedl vlevo pod šroubek u páčky nádrže, vpravo pod šroubek na nosníku palubky. Nechtělo se mi kvůli kostře rozebírat středovou konzolu, abych se dostal k origo kostřícím bodům.

V A sloupku jsem vydloubal ven ty černé krabičky, z nich svorkovnice a napojil LIN a osvětlení zadních spínačů. Vyndává se to blbě, ale jde to. Uvolnit západky, pak povysunout, natočit povysunout a tak nějak jsem to dostal ven. Dveře je myslím potřeba trochu přivřít. Uvolnil jsem svorkovnice, z nich pak piny a na ně napojil LIN a osvětlení.

Na všechny konektory jsem měl vypůjčené origo vypichováky.

Nakonec jsem ještě doplnil 3 vodiče do LP dveří od spínače do motorku pro ovládání zadních oken.

Ke štěstí mi teď stále ještě chybí LP motorek pro 4 okna.

Na rozebírání krytky v madle dveří jsem si vyrobil jednoduché šťourátko, se kterým to jde rozebírat jedna báseň.

Kdyby to někomu pomohlo, mohu zaslat popis svorkovnic a barev vodičů v excelu, když tak přes SZ.

Kdyby někoho zajímaly další podrobnosti, jsem připraven na odpovědi, teda aspoň, co budu vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by třeba ještě zajímala jedna věc... koukal jsem do schémat a u CANových stahovaček není nikde napojení na osvětlení nebo spínané napětí.. o to se teda stará komfortka jo? (i o to osvětlení) to znamená, že LINové a CANové dveře mají jinou dveřní kabeláž??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
JJ spodní by měla být stejná...

Jinak když chcu aby mi fungovalo centrální zamykání z čudlíku v madle dveří tak to musím propojit s komfortkou? nebo je to nějak ošefované přímo v kabeláži dveří a nemusím se starat?

Tiez by ma to zaujmalo .Bo som si dorabal okna ale zamikanie mi nefunguje s toho tlacitka a tiez mam central alarm,dialkove origos.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak sa pustam na predne el.okna zatial ak mi to vyjde a predajca mi ich nepreda skor ako si pre ne dojdem tak asi ich beriem a zacneme sumarizovat co na to bude treba vsetko ... ale inak mam tu fotku a cudujem sa tomu a oni ako narocky maju strhnute stitky s cislami a kodmi ... tak len otazka da sa to rozpoznat takto ci su CAN alebo LIN viem teda ze CAN su dva kabely a LIN je jeden len ako to zistim v tom hlavneom zvazku alebo ako? dik za radu malo by to ist na classic tak by som chcel okna asi LIN u CAN by som musel menit asi toho viac ...

na druhom obr. je ina ale tiez na fabiu asi novsi typ alebo starsi ?

post-9998-1257929340_thumb.jpg

post-9998-1257931010_thumb.jpg

Editováno: , autor: Mathias
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...