Přejít na obsah

Automaticke otvaranie kufra


Napster050

Doporučené příspěvky

No já si myslim, že pokud to de u FII (zadní dveře sou u combi i hb tuším identický), mělo by to jít i u FI. Je pravda, že combi má zadní dveře asi víc položený, možná je taky jiný rozdělení hmotnosti dveří. Za sebe bych ale u FI tipoval jako hlavního viníka větší opotřebení těch vzpěr, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem se díval na vzpěry u R. Jestli to dobře chápu, je u té vzpěry jenom 1,5cm volného místa (měřena zašpiněná část). Na vzpěře je napsáno 600N, je teda před tím nula, ale nic jinýho by to snad být nemělo.

Pro OII a FII/R jsou stejné rozměry pružiny a liší se to tuhostí? Pokud dobře počítám, tak klidová délka pružiny je 32mm a po plném stlačení by to vycházelo na 19mm, což je víc než sem naměřil.

EDIT: Tak druhé měření, na jedné je 13mm špinavé dráhy lesklé trubky pružiny, na druhé 16mm.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jo, ja to vyzkousim. kdyztak me prozvon ja zavola a dohodneme se... 776 04 04 04 diky Petr

No perfekt, pak dej vědět, jestli to maká. :)

Plastový dveře byly na Scoutech, pokud se nepletu, ale už je snad zas nedávají, nevím to určitě.

Editováno: , autor: foromen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze uvadim par veci do poradku:

bojler: taky se s tim chystam na F1, ale vzhledem k opotrebeni vzper to budu delat i s novymi vzperami... taky pockam do jara, neb zima tem vzperam moc nesvedci a moc to ted nefunguje... dale pro OII jsou jine pruziny modre SZ8020 pro stredni zatizeni a pro Fabii SZ 8010 a jsou zelené pro male zatizeni... V zadnem pripade NEJSOU tyto pruziny mezi FII a OII zamenitelne!!!

Co se Rooma tyce - mr. pecoun to bude testovat, takze se s nami urcite podeli o vysledky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Crake: chapu, cetl sem tema a u OII ma byt potreba vetsi tuhost. Prolitl sem si katalog toho vyrobce. Zkusil sem si i polohu pro vyjizdeni vika, myslim, ze by se to dalo zvladnout. Co me ale drazdi:

1. na tech obrazcich je ta pruzina pod nejakym krytem - nejsu si jistej, jestli se to neoddelava ze vzpery, pripadne jestli to neni neco dodatecne pridanyho

2. v tom navodu na montaz nechapu hned na zacatku oddelavani takovyho toho cudliku - k cemu to slouzi?

3. rozdil volneho prostoru na jedne strane a druhe (16 a 13mm) - pokud rozdil L0 a Smax dava vysku pruziny po uplnem ztlaceni, je u rozmeru 20x032 vyska 16mm - jenze je otazka, proc je u tech stavajicich rozdil 3mm, jestli to bude necemu vadit nebo ne

4. zatim nemam prostor na montaz, takze pockam, co ostatni.

5. jakym zpusobem se vubec navlika pruzina na tu vzperu? neudelal by nekdo navod pro blby?

jinak k plastovym dverim - delaly se kratce na scout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na FI to s těma zelenýma fachat asi nebude, ikdyby byly nové vzpěry. Ikdyž by byly už vysloužilé, ale jak to odskočí, tak přesi ty pérka musí ty dveře odhodit aspoň 10 cm, aby to pak vzpěry zvedli, ne? A ty to nezvednou dveře ani o 2 cm. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to boiler:

Ak pises o tom nemeckom navode tak:

1. Vyzera to tak, ze ten kryt tam mal povodne - na tom istom mieste. Takze tam len strcil tu pruzinu...

2. Cudlik je tam na to, aby ti drzala vzpera na gulovom cape. Inak by ti to zakazdym padalo na hlavu, ked by si otvoril kufor.

3. Vsetko, co vyrobis ma iste tolerancie. Niekde +/- 0.001, niekde +/-0.1 alebo +/- 10 mm. Preto zrejme ten rozdiel. Kazdopadne, vzpera ma na tych gulovych capoch istu volu (vuli po cesky).

4. -

5. Na obrazku c.3 je jasne naznacene, ze "hlavicku" vzpery treba odsrobovat...., vytiahnes ten kryt, nasunies pruzinu, nahodis spat kryt, a zosrobujes naspat

Hauk!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bojler: myslim, ze som zodpovedal zopar tvojich otazok a ty miesto toho skomolis umyselne moj nick len preto, ze som sa dopustil preklepu...

to Pepa007: "Původní síla je na vzpěrách uveden a v Nm" ... To nemyslis vazne?! Sila v Nm (Newton-metroch)? A tocivy (krutiaci) moment je potom v com?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bojler: myslim, ze som zodpovedal zopar tvojich otazok a ty miesto toho skomolis umyselne moj nick len preto, ze som sa dopustil preklepu...

to Pepa007: "Původní síla je na vzpěrách uveden a v Nm" ... To nemyslis vazne?! Sila v Nm (Newton-metroch)? A tocivy (krutiaci) moment je potom v com?

Snad jsi chodil v školu a víš čím se udává síla ne. V bramborách to nebude. A krouťák je snad síla ne, bo jsem chodil asi za školu. A nerozumím tomu.

Vřešil někdo problém pro Combi FI?

Úplně stejný pružiny používáme na vstřikovacích formách na plasty. Tkzv. pružiny z plochého drátu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nechte hormony v klidu.

Combi2002 se nauci pochopit ironii a nebude nikoho zbytecne napadat. Za skolu si asi chodil, protoze kroutak neni sila, ale moment sily a to je neco jinyho.

Drag84 trosku s citem. Nm vs N Pepa se bud uklepl, nebo mu to staci vysvetlit bez ironie.

bojler standart. Tve pokusy o zesmesnovani ostatnich jsou uz nudne.

KURVA CHLAPY!!!! MAME SI TADY RADIT, NE SI DOKAZOVAT KDO MA VETSI PEEERO!!!!!!!!!!!!!! :aggressive::aggressive:

Napriste to budu bez milosti mazat!!!

Editováno: , autor: Blacky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...