Tomáš Slabý Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 Tak dnes se tempomat kodoval a kontroloval přes diagnostiku. Z té vypadlo že je funkční, že packa spina. Holt mi nezbyde nic jiného, než rozebrat palubovku a zkontrovovat kabeláž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 (editace) S tímhle jsem se ještě nesetkal,je možné,že ti vypadl odněkud špatně zastrčený pin. Jinak nevím. Snad ti poradí jiní borci co tu jsou. Editováno: 20. Červenec 2015, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 kdyby byl někde vypadlý drát, tak by to házelo chybu. Taková blbá otázka - fungovalo to někdy? Ještě před tím než jsi vyměnil páčku, co to dělalo (kromě chybové hlášky)? Nepíše VAG o jiných chybách? Zkontroluj dráty na brzdovém pedálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 20. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2015 (editace) Wittmann a kdyby byl odpadlý drát na brzd. pedálu tak by to neházelo chybu? Já myslím že ano. Ale jinak správná poznámka fungoval někdy? Editováno: 20. Červenec 2015, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 (editace) Tempomat v autě byl už když jsem ho kupoval, ale mě nikdy nefungoval. Jen abych doplnil info o autě, je to Fabia I Combi Elegance rv. 2007, je to bývalý sluzebak. Z toho jsem predpokladal, že jelikož tam byla packa s tempomatem, tak y měl být i tempomat funkční. Preci by Škodovka při pripadne opravě nedávala páčku s tempomatem tam, kde původně nebyla a ještě by tam ani nedala kabeláž. Edit: Vag žádné chyby neukázal. Vše bylo čisté. Editováno: 21. Červenec 2015, autor: Tomáš Slabý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Wittmann a kdyby byl odpadlý drát na brzd. pedálu tak by to neházelo chybu? Já myslím že ano. Ale jinak správná poznámka fungoval někdy? to právě nevím, ale teoreticky by to mohlo simulovat vyšláplou brzdu. Což je z pohledu tempomatu normální stav, při kterém se deaktivuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Tempomat v autě byl už když jsem ho kupoval, ale mě nikdy nefungoval. Jen abych doplnil info o autě, je to Fabia I Combi Elegance rv. 2007, je to bývalý sluzebak. Z toho jsem predpokladal, že jelikož tam byla packa s tempomatem, tak y měl být i tempomat funkční. Preci by Škodovka při pripadne opravě nedávala páčku s tempomatem tam, kde původně nebyla a ještě by tam ani nedala kabeláž. Edit: Vag žádné chyby neukázal. Vše bylo čisté. máš na konci páčky čudlík, nebo kolíbku? Většina tempomatů je ve Fabii dodělaných - ty mají kolíbku. Možná to někdo udělal blbě. Akorát mi je divný, že by to VAG nepoznal. V ŘJ motoru v bloku hodnot by mělo být zjistitelné, zda fungují všechna tlačítka (v DP pude popsaný postup, jak to zjistit). Hele a trochu mimo, co se stane, když vyšlápneš spojku - nevylítnou náhodou trochu otáčky? Mohl by to dělat i čidlo na spojce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 (editace) Ne já mám páčku s trojprepinacem na přední straně a s tlačítkem na boku, bez kolébky. Kanál, kde se zobrazují jednotlivé hodnoty polohy tlačítek si teď vzpominam, že nešel zobrazit. Dneska to asi zkusím rozebrat a kouknout na dráty. Jinak tempomat bych měl mít asi originál už z výroby. Jinak otáčky při vyslapnute spojce okamžitě spadnou na volnobezne. Editováno: 21. Červenec 2015, autor: Tomáš Slabý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Kdyz tak čtu tvoji diskuzi tak te absolutně nechapu... Měřené hodnoty pokud vis jaké jdou zobrazit vzdy!! Nech to odborníkovi a mas to ta 20 minut vyřešené... Diagnostikou ti přesně reknu kde je problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 asi tak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 (editace) U odborníka jsem včera byl, kanál 006, který ukazoval zapnutí a vypnutí tempomatu ukazoval správně. Kanál 066 se vůbec nezobrazil. Nic víc diagnostika neřekla. Díky tedy za rady a pomoc. Editováno: 21. Červenec 2015, autor: Tomáš Slabý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 teď mě možná napadá, jestli nemusí být spuštěný motor a pak blok hodnot 066. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Tak to si nejsem jistý, ale motor jsme asi měli vypnutý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 No vidíš, tak to zas takový odborník nebyl :-) ne dělám si srandu. Ale vlastně nevím, co jste na vypnutém motoru zkoumali. Mimo jiné skupina hodnot 006 (musel jsem se podívat do DP) zobrazuje: otáčky, zátěž, teplotu nasávaného vzduchu a výškový korelační faktor. O tempomatu ani slovo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 21. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Tak konečně je tempomat funkční. Obrovské díky za to patří vitezlavovi, který mi radil celé odpoledne po telefonu co a jak mám udělat a překontrolovat. Nakonec jsem, po rozebrání a prověření kabeláže, zkusil vrátit původní páčku a světe div se, tempomat je s ní funkční. Takže zítra ji tam vrátím zpět a konečně ho budu moci využívat. Nakonec nejspíše stačilo tempomat znovu aktivovat a bylo by. Tímto ještě jednou velké díky za pomoc a trpělivost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
somin.n Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 Dnes jsem úspěšně namontoval tempomat do svojí fabie. Byla to prácička cca na 2 hodinky, ale vše parádně jede. Díky všem, co sem píšou své moudra a rady, hodí se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LQd Vloženo 10. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2015 (editace) Zdravim vsetkych a dakujem za mnozstvo cennych informacii ! Dostat sa k tomu konektoru na medzistene zabralo niekolko zufalych hodin uvazovania a pchania ruk do kdejakych skar hovoriac si, ved to musi ist, ked to vsetci zvladli. A po kratkej pauze sa nakoniec ukazalo, ze je to primitivne, len skrutkovacom odsunut zapadku zamku konektorov a netreba ani sahat na jej madlo, potom to uz slo ako po masle. Diagnostika po logine nedala ziadne potvrdenie a kanal 66 je mimo rozsahu dema softu bez licencneho kluca (do kanalu 25), tak pri skusobnej jazde mi trvalo dobrych 15 sekund, kym som uveril, ze to naozaj ide Cakal som len to najhorsie... A nemozem si vynachvalit, to je pohoda s tempomatom ! Este mierne klesla spotreba aj napriek tomu, ze na 5ke uz mierne kolise plyn aj na rovinke, no nie je to citit, takze som velmi spokojny. Motorizacia AZQ 1.2 HTP 12V 47kW, RV 11/2003, BSG 6Q1 937 049 C, packa s koliskou, aktivovane kablom KKL 409.11 a VCDS-Lite (demo, bez SN), na prvy pokus, facha bez problemov. Akurat drobna zmena zapojenia, nedal som napajanie na spinac brzdy, ale spojky, kedze podla DP su oba (originalne aj s tempomatom) napajane cez poistku 28, oba modro-cerveny kabel. Brzda je schovana za vyduchom kurenia a ten som nevedel (a ani nechcel) dat dole, ved aj naco. Editováno: 10. Srpen 2015, autor: LQd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2015 Na co? Že by k vypnutí tempomatu při/po sešlápnutí brzdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 11. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2015 mám takový dojem že jsem ti na to už jednou odpovídal, je to připojené na spojku nebo brzdu na 15ku! takže je úplně jedno kde to připojí, vše bude fungovat tak jak má.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2015 Informace o sešláplé brzdě a spojce jdou přímo do ŘJ motoru, to napojení je jen kvůli přivedení napětí nikoliv kvůli tomu spínači. V originálním zapojení se to propojuje "kdesi" v kabelovém svazku za přístrojovou deskou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 11. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2015 Aha. Člověk se učí celý život. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jafet Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 Zdravim, vedel by mi niekto poradit ohladom problemu s tempomatom ? Asi pred tyzdnom mi po vypnuti motora ostali svietit brzdove svetla + na palubnej doske svietilo EPC(obcas zhaslo). Po precitani fora som zistil ze ide zrejme o brzdovy spinac. V predajni mali dva, jeden za 16Eur a druhy za 6Eur. Kupil som ten lacnejsi, vraj zatial nemali reklamacie.a je spolahlivy. Pri montazi mal ten novy, po zacvaknuti trocha volu v tom otvore- len velmi malu. Po montazi brzove svetla svietia ako maju a EPC nesvieti. Problem je ale s tempomatom. Pocas jazdy ked aktivujem tempomat vsetko ide ako ma, no ked slapnem na brzdovy pedal, tempomat sa nedeaktivuje, stale je aktivny. Ked prestanem brzdit, vrati sa rychlost do povodneho stavu nastaveneho tempomatom. Vypnut sa da jedine tlacidlom na packe vedla volantu. Vie niekto kde moze byt problem ? Zeby mi predali nespravny spinac ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 Příteli okřídleného šípu, nejsem si 100% jistý, ale nemá brzdový spínač pro vozidlo s tempomatem o jeden pin navíc? Není možné, že Ti prodali brzdový spínač na vozidlo bez tempomatu? Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jafet Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 Pozeram ze ten stary ma 4 piny - cislo dielu je 3B0 945 511B. Je pravda ze som si nevsimol kolko mal ten novy, no zda sa mi ze tiez 4. Zeby som to znova rozobral a pozrel sa na to ? V predajni som povedal presny model automobilu. Vyzeralo ze mu je to vsetko jasne. P.S. Po kolkych cm zaslapnutia pedalu by mali zasvietit brzdove svetla ? Okamzite, uz po niekolkych mm alebo az po cca 3-5cm ? Mne reaguje az po tych cca4 cm. Nevsimol som si ako to bolo predtym. No viem ze tempomat reagoval okamzite po niekolkych mm. Vyskusam este poriadne pritlacit na pedal ci tempomat zaberie, no aj tak by to bola chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jafet Vloženo 11. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2015 Vcera som to vyskusal este raz. Zda sa ze brzdove svetla zacinaju svietit az po zatlaceni pedalu takmer v polovici a to iste plati aj pre tempomat ktory vypina priblizne v rovnakej polohe. Takze zeby vadny novy spinac ? Alebo ze by bol od vyroby zle nastaveny ? Mal som kupit ten drahsi mozno by nebol problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.