Přejít na obsah

Tempomat a všetko s nim súvisiace.


Pepa007

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
To je jeste setrvacnost plynu, jestli je auto v zatahu... Zkus si to kdyz jedes konstatni rychlosti, napr. po rovince a zafixuj tempos. Pak to zkus pri akceleraci a opet zafixuj tempos, uvidis rozdil... Jinak tempomat nijak nepridava, na prvni zmacknuti.

Nepochopili.

Jedu na tempomat, např. 60km/h, a zmačknu tlačitko "+" (zmačknu, nedržím), a auto zrychli o x km/h (vypada to tak o 2 až 5km/h).

Jedu na tempomat a když zmačknu tlačitko "-" tak auto spomali o x km/h.

A tak mě jenom napadlo napsat jestli nahodou někdo nevi kolik je ta hodnota x - jestli je to dane, nebo nahodně.

U mňa to robí cca 2,5 km na jedno stlačenie (ťuknutie) hore/dolu.

Na štyri x ťuk je to presne 10 km/hod. hore/dolu (podľa tachometra).

Mám Fabku 1,2 HTP 47 kW sedan, tempomat montovaný pri predaji v servise v 5/2004.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové pročítám to tady a zeptám se rovnou (možná to tady bylo již řečeno?). Kdo, za kolik a kdy by mi mohl namontovat tempomat do Fabie 1.4 MPi r.v. 7/2002? Tempomat tedy páčku s kabeláží mám (viz. obr.), jedná se mi tedy opravdu jen o montáž. Jsem z Prahy

Zkus to namontovat, je to fakt strasne jednoduchy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové pročítám to tady a zeptám se rovnou (možná to tady bylo již řečeno?). Kdo, za kolik a kdy by mi mohl namontovat tempomat do Fabie 1.4 MPi r.v. 7/2002? Tempomat tedy páčku s kabeláží mám (viz. obr.), jedná se mi tedy opravdu jen o montáž. Jsem z Prahy

Zkus to namontovat, je to fakt strasne jednoduchy...

No zas tak každeho bych do toho netlačil - po tom co jsem zažil.

Mě se to povedlo dat dohromady celkem vklidu. Tak jsem kamoše dotlačil ktomu aby si to taky udělal sam a stejně to dopadlo tak že sem tam musel zajet ja a dodělat mu to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj .TAk to máš recht Profore. Takhle by to bylo celkem jednoduché .Nevěděl bys co běhá v té páčce tempomatu (spíná se to prodem(+) nebo se to kostří (-)jako v pal.poč.)

Čeče nemůžu najít to schema TEMPOMATU ,v tom PDFku se to špatně hledá(TO co mám vytištěné je zas špatně čitelné)

Zdá se ,že: z SB28(nebo od brzd.spínače )do páčky vede 12v(+) k páčce na konektor č6.A sepne asi 2a 5.

.Jdu se kouknout do auta.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to tak vypadá ,že na 6-jde proud 12v+ .Přepínačem se zapne (spojí) 6 s 7(a ještě 4s 5) ,.Když je 7 zaplá tak se sní napájí kolébka 2a3.

Tak ze 7-mičky vyvedu přes malou usměrnovací diou a ochramý odporna LEDku(to by snad mohlo fachčit)

Teď už jen vyzkoušet a k tomu se hned nedostanu.

Zdar Evry ;)

post-10-1168101002.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Konečne som sprevádzkoval tempomat - výmena BSG 6Q2 za 6Q1, ale teraz mi hlási chybu komunikácie s jednotkou komfortnej elektriky po CANe. To je jasné, komfortka tam nie je. Dá sa to odstrániť kódovaním ? Prehľadal som DP, ale nič, kde by sa dala odkódovať komfortka som nenašiel.

Editováno: , autor: Koldo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-_- PROFOR,

DAKUJEM, je to tak ako hovoris, ked sa na to pozeram zo strany motora a nie z pod palubovky tak to skutocne sedi a cislovanie PINov je potom tak ako pises.

:fakac: Len sa teda cudujem "maturantom" v Skodovackych servisoch preco im to tak dlho trvalo, kym na tp prisli, kam to vlastne treba zapojit.

:palec2: V kazdom pripade tieto informacie urcite pomozu niekomu dalsiemu, kto bude mat takyto problem. Aspon som dostatocne zretelne popisal situasiu zapojenia zo stranu pod palubnou doskou, ktoru som ja dole nedaval. Zmakli to bez jej demontaze.

B) Ak sa nahodou citi niekto dotknuty, tak sa mu srdecne ospravedlnujem.

Sice reaguji dost pozdě , ale kdyby sis pozorně přečetl odkazy na montáž tempomatu ve Fabii tak by ti to bylo jasné. Pro mě byl největší problém montáž do moji služební MR2006 a TDI 1,4 . Nebyl jsem schopen se dostat přes skrumáž drátů z kabiny tak jsem to řešil demontáží předělovací stěny v motoru a vyloupnutí svorkovnice z motoru montář i fotem se dá někde najít ve starších příspěšvcích. Podotýkám , že mám ještě pod přístrojovkou denní svícení a GPS pro knihu jízd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečne som sprevádzkoval tempomat - výmena BSG 6Q2 za 6Q1, ale teraz mi hlási chybu komunikácie s jednotkou komfortnej elektriky po CANe. To je jasné, komfortka tam nie je. Dá sa to odstrániť kódovaním ? Prehľadal som DP, ale nič, kde by sa dala odkódovať komfortka som nenašiel.

Pokud tam opravdu nemáš komfortku(adr.46 se nehlásí).,nakóduj BSG podle té původní.Jinak by jsi musel napsat rok výroby a co vše tam je a není,aby se to dalo spočítat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kódovanie 16412 - predčerpanie paliva 16384, štvordverové prevedenie 16, riadenie osvetlenia 8, aktívne riadenie záťaže 4. Komfortka sa tam nikde nepripočítava. Myslel som, že to bude v Gateway, ale ani tam nie - kódovanie 12 - servo a airbag.

RV 2003, origo len servo, airbag.

Editováno: , autor: Koldo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...ahojte... mám vo svojej Fábii kombi Elegance tempomat... funguje to super, používam ho aj na krátke vzdialenosti, je to vynikajúce na úsporu. Problém je ale v tom, že podľa dokumentácie by sa mal na palubnej doske zobraziť znak tempomatu.... aspoň tak to píšu v dokumentácii, ale mne sa nezobrazuje nič. Nemám maxiDOT, tak neviem či je to tým, ale na fotografiách je vyobrazený ako na modro svietiaci budík otáčkomeru. M8m kompletné CD Fábia v PDF formáte, obsahuje všetky verzie a modely. Motor, podvozok,elektriku,karosériu.Je to dielenská príručka. S tým rozoberiete auto do šróbika. Ak by mal niekto záujem, prosím info.

Ďakujem za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nové prístrojové dosky kontrolku nemajú vôbec, na starých bola predpripravená hore medzi nádržou a teplotou takže to nerieš, je to ok.

Je to škoda že tam neni, pekne too vyzerá ikeď je to uplne zbytočné :)

DP máš do akého roku? hod mi PM

Editováno: , autor: profor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi help!

vcera som zapol tempomat a NIC.

ako keby som ho ani nemal.

a to ani moc nemrzlo.

ani vlhko nebolo.

v aute som sa nevrtal, s konektormi som nebantoval.

presiel som asi 20 km, vypol som auto.

po 2 hodinach som isiel nazad, tak som to vyskusal a fungovalo to.

co to bolo ?

ufon mi sedel na RJ ??

poradte, please.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi help!

vcera som zapol tempomat a NIC.

ako keby som ho ani nemal.

a to ani moc nemrzlo.

ani vlhko nebolo.

v aute som sa nevrtal, s konektormi som nebantoval.

presiel som asi 20 km, vypol som auto.

po 2 hodinach som isiel nazad, tak som to vyskusal a fungovalo to.

co to bolo ?

ufon mi sedel na RJ ??

poradte, please.

Mě se něco podobneho jednou stalo a měl jsem zasekly spinač na spojkovem pedalu - při odmačknuti spojky spinač nevyskočil. Trošku sem s nim zahybal a už to funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...