Cedric Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Dobrý den pánové, nikde jsem to zde nenašel a tak jsem si dovolil založit nové téma. Za jak dlouho se Vám ohřeje Vaše Fabča na provozní teplotu. Kdy Vám otvírá termostat. Mě se na provozku dostane tak po 8 km. Kdy jedu volnější jízdou tak 90km po rovince. Také jsem vypozoroval, po ujetí cca. 3 km, teplota je pořád dole ale už mám teplou hadici do chladiče. Kdy se má otvírat termostat až při zahřátí na provozní teplotu??? díky za rady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 ja mam uz po 3km rucicku takmer v strede ale je jasne ze to este nie je pracovna teplota. termostat ti zacina pustat vodu niekde pri 85 stupnov a este tam mas snimac teploty kvapaliny ktory je na chladici a ma dva stupne zalezi aku teplotu ma voda podla toho chladi. prvy stupen cca 85-90stupnov, druhy stupen 90-100stupnov. a ked chces vediet tak po 20km mas uz urcite prehriaty motor na pracovnu teplotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Taky tak 3km a je to na 90, v zime v treskutych mrazech je to tak 6km. Samozrejme ze to beru podle ukazatele na pristrojovce. Kdy otevira termostat nemam tuseni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Cedric: Jeste bys mel rict, co mas za motor, to je v tomto pripade hodne podstatna vec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 V lete podla vonkajsej teploty so studenym motorom od 800m do 2km. Na jesen a na jar od 2 do 3 km v zime tak do 4km podla teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 aby som nezabudol uviest motorizaciu 1.2 HTP 12V 47kW f combiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akrub Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Mám naprosto stejnou zkušenost jako předchozí . V létě se studeným motorem do 2 km, v zimě tak od 2,5 do 4 km podle mrazu. Mám 1,2 HTP Combi, m.r. 2006. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cedric Vloženo 5. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Pánové děkuji, zapomněl jsem uvést, že mám narozdíl od Vás všech starší motor 1.4 MPI 44kw, tento se určitě ohřívá o dost pomaleji. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaros Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 Mne sa ohreje v lete po 9km a v zime 15km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roder Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Mám 1,4 44KW Ohřívá se do 3km.V zimě o 1km víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 V zime mrzne jako krava...13 - 16 km v prumeru zalezi jak tomu clovek slape na krk...v lete minimalne polovina pokud jsou rana jako tadle....jedina nevyhoda dieslu snad to topeni .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FISHkaa Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 V zime mrzne jako krava...13 - 16 km v prumeru zalezi jak tomu clovek slape na krk...v lete minimalne polovina pokud jsou rana jako tadle....jedina nevyhoda dieslu snad to topeni .. by si tam měl snad mít přídavný topný člen ne? Nebo ho už nedávají ke všem dieslelům?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laky Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Taky pridam muj nazor, ja uz to mam vicemene nacviceny kdyz jedu z baraku kde z hruba nato uz muzu slapnout. Nicmene bych to resil tak, ze pojedete az se vam rucicka teploty vody posunu na polovinu prictete jednou cas od vyjezdu do posunuti rucicky a pak bych odhadoval ze by motor mohl byt zahraty. Musite pocitat ze olej se ohriva mnohem pomaleji nez voda a zaroven dele chladne s tim je dulezite pocitat. Nicmene pokud nedelate to ze nastartujete a plyn de na podlahu a uz to z nej nesundate tak bych to vubec neresil, ze zacatku proste jedte volneji, netocit do vysokych otacek a ujet nakej kilasek a pak uz bych nato slapnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 Hele, a když za studena nastartuju (1,2 HTP), tak je ok že mi v nádobce hned protýká kapalina? Neměla by téct až otevře termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 Jistě až otevře termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 GERRIK: Mas to O.K. Tak to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 17. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2009 Pánové děkuji, zapomněl jsem uvést, že mám narozdíl od Vás všech starší motor 1.4 MPI 44kw, tento se určitě ohřívá o dost pomaleji. Díky. Mám 1,4 44KWOhřívá se do 3km.V zimě o 1km víc. Taky mám tendle motor a je ohrátej do těch 3 km v zimě a v létě vpodstatě do 1 km. Pokud sou fakt mrazy -10 a víc tak mám motor ohrátej na 90°c hned po nastartování-mám NT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 18. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 mám 1.9TDI ATD - zahřeje se cca po 10km klidné jízdy, někdy víc někdy míň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 1.4 MPI co je starší a bere 7-8 l/100 se zahřeje o dost rychleji než 1.9 TDI, co bere 3,8 l/ 100 (ve městě, ve čtyřech) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav H. Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Mám sdi a trvá mu to tak 15 až 20 km nevím jestli to tak má byt nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Jaroslav H. : je normální že se diesel dlouho dostává do provozní teploty...u mne (auto viz podpis) to trvá cca 15 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Když je lehce pod nulou, tak max 7km a mám zahřáto na provozku. A to na to nešlapu, do 2tis. ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivomb Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Celohliníkové (Škoda) motory se zahřívají delší dobu, než VW. Ručička teploměru ukazuje samozřejmě filtrovaná data - nikoliv skutečné hodnoty, takže v rozmezí teplot od-do (kolem provozní) stojí pořád v prostředku, jinak řečeno - orientační údaj. Motor BBZ: zhruba po 5 km městem (3 křižovatky) ukazuje střed. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Při nynějších teplotách lehce pod bodem mrazu,ohřeju Fábku - parkuji venku - asi tak po 3-4 km.Vlažný vzduch z topení fouká po ujetí cca 1 km.Jedná se o motor 1,2/47 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sergej158 Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 Tak dnes ráno při -6°C se mi teplota vody na 90°C dostala po ujetí 5 km. Parkuji venku a před chladičem nic nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.