Přejít na obsah

Zahřátí motoru


Cedric

Doporučené příspěvky

Dobrý den pánové,

nikde jsem to zde nenašel a tak jsem si dovolil založit nové téma. Za jak dlouho se Vám ohřeje Vaše Fabča na provozní teplotu. Kdy Vám otvírá termostat. Mě se na provozku dostane tak po 8 km. Kdy jedu volnější jízdou tak 90km po rovince. Také jsem vypozoroval, po ujetí cca. 3 km, teplota je pořád dole ale už mám teplou hadici do chladiče. Kdy se má otvírat termostat až při zahřátí na provozní teplotu??? díky za rady.. <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam uz po 3km rucicku takmer v strede ale je jasne ze to este nie je pracovna teplota. termostat ti zacina pustat vodu niekde pri 85 stupnov a este tam mas snimac teploty kvapaliny ktory je na chladici a ma dva stupne zalezi aku teplotu ma voda podla toho chladi. prvy stupen cca 85-90stupnov, druhy stupen 90-100stupnov. a ked chces vediet tak po 20km mas uz urcite prehriaty motor na pracovnu teplotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky pridam muj nazor, ja uz to mam vicemene nacviceny kdyz jedu z baraku kde z hruba nato uz muzu slapnout. Nicmene bych to resil tak, ze pojedete az se vam rucicka teploty vody posunu na polovinu prictete jednou cas od vyjezdu do posunuti rucicky a pak bych odhadoval ze by motor mohl byt zahraty. Musite pocitat ze olej se ohriva mnohem pomaleji nez voda a zaroven dele chladne s tim je dulezite pocitat.

Nicmene pokud nedelate to ze nastartujete a plyn de na podlahu a uz to z nej nesundate tak bych to vubec neresil, ze zacatku proste jedte volneji, netocit do vysokych otacek a ujet nakej kilasek a pak uz bych nato slapnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
Pánové děkuji, zapomněl jsem uvést, že mám narozdíl od Vás všech starší motor 1.4 MPI 44kw, tento se určitě ohřívá o dost pomaleji. Díky.
Mám 1,4 44KW

Ohřívá se do 3km.V zimě o 1km víc.

Taky mám tendle motor a je ohrátej do těch 3 km v zimě a v létě vpodstatě do 1 km.

Pokud sou fakt mrazy -10 a víc tak mám motor ohrátej na 90°c hned po nastartování-mám NT :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Celohliníkové (Škoda) motory se zahřívají delší dobu, než VW.

Ručička teploměru ukazuje samozřejmě filtrovaná data - nikoliv skutečné hodnoty, takže v rozmezí teplot od-do (kolem provozní) stojí pořád v prostředku, jinak řečeno - orientační údaj.

Motor BBZ: zhruba po 5 km městem (3 křižovatky) ukazuje střed.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...