Morris_3nec Vloženo 10. Duben 2012 Vloženo 10. Duben 2012 zadni nechci kecat, ale 239mm by ot mohlo mit, RS ma 256 takze by to odpovidalo. Citovat
Wojnar Vloženo 11. Duben 2012 Vloženo 11. Duben 2012 Všechno je jinak: Pokud nemáš 4x4 tak jen 232 mm. Citovat
Tom84 Vloženo 11. Duben 2012 Vloženo 11. Duben 2012 Ahoj,pořád se mě kroutí kotouče. Mám na autě(podvozku) vše nové,35tis po komplet GO.(vše Lemforder) Pomůže,když vyměním zadní silentbloky ramene za plné z TT?Co kdybych dal měkčí desky?Pomůže to? Kotouče mám kupované origo ve Škodovce. Díky za rady Citovat
cinek Vloženo 3. Květen 2012 Vloženo 3. Květen 2012 kdyby to nekdo vedel na 100% tak je horkej kandidat na Nobelovu cenu, zkus radne procist toto vlakno, je zde spousta rad a postrehu, snad budes potom chytrejsi Citovat
Ondrero Vloženo 4. Květen 2012 Vloženo 4. Květen 2012 Já někde mám Svět motorů a tam bylo téma na 3 stránky na téma kroucení kotoučů u O1 a tam hezky popsáno čím a jak a proč atd....Ale už ho asi nenajdu . Tam se psalo o tom jak se k novým brzdám chovat a co k tomu ještě dál vymenit.... Citovat
Wojnar Vloženo 4. Květen 2012 Vloženo 4. Květen 2012 Třeba tady taky něco k věci: http://www.gpdcb.cz/news/vibrace-prednich-kotoucovych-brzd-vozu-skoda-octavia-i-roku-vyroby-1997-az-2006/ Citovat
Tom84 Vloženo 5. Květen 2012 Vloženo 5. Květen 2012 No kluci to jsou staré známé věci.Pokud jste četli, psal jsem,že mám nápravu po kompletní GO.Dával jsem vse Lemforder.Nic jiného na nápavě už vyměnit nejde a stejně se kroutí.Jeden kluk mě poradil,že to vyřeší zadní plnej silentblok ramene z TT.Nevíte o tom něco? Citovat
Viktor X Vloženo 8. Květen 2012 Vloženo 8. Květen 2012 (editace) ...Jo, já mám nové vše co jde na předku vyměnit od Lemforder(čepy,spojovačky silentbloky).Tlumiče origo s pružinou a uložním... Jestli máš nastudováno, měl bys vyměnit i ložiska náboje, nevšiml jsem si, jestli jsi je zmínil, ale možná jsem to přehlédl.Otázka pro ostatní - dělají se i kotouče v nerezu nebo tak něco? Zatím jsem našel akorát Meyle 115 521 1027/PD "Povrch Chrom-(V1)" ale ten je pod destičkou asi raz dva pryč... Jo chrom "Korozi odolné pozinkování chrání galvanicky pokovené povrchy proti tvorbě rzi. Osvědčená metoda příčného broušení zaručuje rychlý účinek brzd.Platinové kotouče MEYLE PD vynikají svou trvanlivou elegancí – zejména v kombinaci s litými koly" Editováno: 8. Květen 2012, autor: Viktor X Citovat
Tom84 Vloženo 8. Květen 2012 Vloženo 8. Květen 2012 Ložiska jsem měnil,náboje ne.Říkáš,že mám vyměnit náboje a bude klid jo?Co když bych náboje nechal srovnat na soustruhu? Citovat
Viktor X Vloženo 8. Květen 2012 Vloženo 8. Květen 2012 (editace) Pokud jsi vyměnil ložiska v nábojích tak nevím, já ložiska nechám měnit teď,spolu s "puky". Editováno: 8. Květen 2012, autor: Viktor X Citovat
Tom84 Vloženo 8. Květen 2012 Vloženo 8. Květen 2012 Budeš dávat normal nebo z TT plné? Může být ten náboj sám o sobě špatnej,nebo záleží v jakém je stavu ložisko? Citovat
Viktor X Vloženo 8. Květen 2012 Vloženo 8. Květen 2012 Puky tam půjdou origo... myslím že náboj samotný těžko odejde, vůle vzniká v ložisku; v pravém kole mám vůli, když s ním zacloumám, a občas mi v něm při zatáčení - změně odstředivé síly z jedné strany na druhou docela nahlas kovově cvakne. Citovat
Tom84 Vloženo 9. Květen 2012 Vloženo 9. Květen 2012 No to cvaknutí mě taky dělá,hlavně když je chladno.Jak je pod 10stupnů.Teď jak je teplo ,tak to ani nepozoruju.Mylíš,že muže být po 30tis ložisko v háji?Ani jedno nehučí při průjezdu zatáčkou.Zkusím je ještě jednou vyměnit myslím.Když dám puky z TT nebude problém s geometrií? Citovat
Ondrero Vloženo 9. Květen 2012 Vloženo 9. Květen 2012 Nebude...je to rozměrově ten samej díl jako origo,ale jen je víc tuhej. Na výměnu mi stačil svěrák a kulatinka o průměru 60 mm.Ramena jsem měl venku. Citovat
Tom84 Vloženo 9. Květen 2012 Vloženo 9. Květen 2012 Co ty Ondrero,neměl jsi problém s brzdama?Jak jsi ho popřípadě vyřešil ty? Citovat
Ondrero Vloženo 10. Květen 2012 Vloženo 10. Květen 2012 Zatím neměl....ono ty 288 co jsou na 1.8T se asi tolik nekroutěj... Citovat
prcek36 Vloženo 10. Květen 2012 Vloženo 10. Květen 2012 Měl jsem stejný problém co ty Tome84 taky jsem měnil vše před rokem a letos znova.Feredo brzdy a desky šli do kytek najeto 1000km koupil Brembo Max a zatim klid ale mrkni tady http://www.elit.cz/cz/novinky/art_960/vibrace-brzd-nemoc-vsech-octavii-i-mame-lek.aspx A jak si zjistil ža máš skroucene koutouče to jsi měřil hazivost? Citovat
Viktor X Vloženo 10. Květen 2012 Vloženo 10. Květen 2012 (editace) No to cvaknutí mě taky dělá,hlavně když je chladno.Jak je pod 10stupnů.Teď jak je teplo ,tak to ani nepozoruju.Mylíš,že muže být po 30tis ložisko v háji?Ani jedno nehučí při průjezdu zatáčkou.Zkusím je ještě jednou vyměnit myslím.Když dám puky z TT nebude problém s geometrií? Nojo, takže nějaká vůle tam asi bude, a to je špatně. Odejít může cokoliv... a jak je vidět, teoreticky i náboj ("...maximální házivost nových kotoučů měřená na vnějším okraji je 0,05mm, za předkokladu házivosti náboje do 0,03mm, jinak je problém v náboji kola"), ale nedovedu si představit, jak by musel dostávat na prdel, aby se přihla ta příruba.. spíš jde primárně o tu vůli v ložisku. Editováno: 10. Květen 2012, autor: Viktor X Citovat
Tom84 Vloženo 10. Květen 2012 Vloženo 10. Květen 2012 No zkusím ty ložiska vyměnit.Myslím si,že náboj to dělat nebude.Nejsem žádnej závodník,jezdím hodně dálnice.Je pravda,že kolikrát musís brzdit ze 150skoro na nulu,ale todle musej ty brzdy zmáknout v pohodě ne. Dnes jsem si půjčil hodinky na měření házivosti.Říkáš,že pokud bude házivost do 0,03mm na náboji,tak je to v poho jo? Citovat
Tom84 Vloženo 10. Květen 2012 Vloženo 10. Květen 2012 Měl jsem stejný problém co ty Tome84 taky jsem měnil vše před rokem a letos znova.Feredo brzdy a desky šli do kytek najeto 1000km koupil Brembo Max a zatim klid ale mrkni tady http://www.elit.cz/c...i-mame-lek.aspx A jak si zjistil ža máš skroucene koutouče to jsi měřil hazivost? No když brzdím,tak se roztřepe celé auto a brzdný ůčinek je mnohem menší.I při pomalém dobržďování na křižovatku cítíš jak brzdí,nebrzdi,brzdí,nebrzdí.Cítiš jak desky přejíždí přes horní mez zkrouceného kotouče a propadají se. Citovat
Viktor X Vloženo 10. Květen 2012 Vloženo 10. Květen 2012 ....Říkáš,že pokud bude házivost do 0,03mm na náboji,tak je to v poho jo? No někde psali 0,02 a někde 0,03mm. V podstatě jde o to, aby po namontování rovného kotouče to bylo do těch 0,05mm ca 10mm od okraje kotouče, takže spávná tolerance by šla spočítat podle starého Pythagora dle vzálenosti od středu náboje :'> Citovat
chio11 Vloženo 26. Květen 2012 Vloženo 26. Květen 2012 zdravim ludia prosim nemate niekto kotuce na octavii znacky Zimermann?buduci tyzden idem menit predne kotuce v predajni v ktorej kupovavam maju prave tieto.nema s nimi niekto skusenosti?dakujem Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.