Leden 12, 201114 r Pokud jste měli štěstí, tak vám stačilo vyměnit překousaný kabel(y). Bohužel mě při tom odešlo zapalování, tak mě to stálo přes 7.000,-. Jak uvidím nějakou veverku (nebo co to bylo za hajzla - asi kuna) kolem auta, tak jí snad rozšlápnu. Měl jsem najeto něco přes 1000km a že jsem si pěkně zanadával na ten nový motor, než jsem zjistil příčinu.
Leden 12, 201114 r ja to nechapem...ja ma 5te auto...okolo mna ma milion ludi auta a este nikto nehovoril ze by mu nejaka haved rozkusala kable...pripada mi to ako nejaka sranda ked tu o tom pisete....((
Leden 19, 201114 r ja to nechapem...ja ma 5te auto...okolo mna ma milion ludi auta a este nikto nehovoril ze by mu nejaka haved rozkusala kable...pripada mi to ako nejaka sranda ked tu o tom pisete....(( Ona to žádná sranda není, když Tě to potká. Já měl naběháno cca 700 km a kable překousaný. Upraveno Leden 19, 201114 r od Palmal01
Leden 19, 201114 r Ještě na Felicii mi myši ukusovaly takovou tu izolaci na příčce mezi motorem a kabinou, dokonce jedna zdechla u nádržky ostřikovače.
Únor 28, 201114 r Jo takovou zkušenost už mám taky za sebou. Ze čtyř káblů jsem měl pokousaný 3. Na káble jsem čekal týden, prý nejsou. Kable jsem nastříkal spreyem a do přístřešku na auto jsem dal rušičku. Zatím je klid, doufám, že napořád. Doufam, ze tohle v Praze nehrozi ... taky je zajimavy, ze tem hlodavcum zrovna ten material z ty gumy od Skodovky chutna ... precijenom asi pouzivaji prirodnejsi a ekologictejsi zdroje, kdyz se s tim daji nakrmit veverky :DDD
Březen 15, 201114 r že ta škodovka použila zapalovací káble? vždyt už přes deset let používala cívky na každou svíčku zvlášť. že by úspory? Hlava mě to nebere-kabely ke svíčkám! to už ani frantíci nepoužívají.
Březen 15, 201114 r Ano, TSI má zapalovací modul a ke každé svíčce kabel. Jestli je to úspornější nevím, ale na zapalovacích cívkách na každou svíčku nevidím nic extra, koncern to asi trochu podcenil, když moc nevydrží...
Duben 13, 201114 r Zdravím mam ten samej púroblem co vy a to mam fabii starou necelej rok a v servise si nevedi rady nejdrive menily startovaci kabel a ted prej ze je to palivo je to k nasrani clovek se vysype do auta a ono nejezdi jak by melo to cukani je hrozne a ma to ty same priznaky jako u uzivatele z logem skoda uz nevim co mam delat dal prosim o radu
Duben 13, 201114 r K těm zapalovacím modulům..... je to docela velkej zdroj poruch,každou chvíli se to mění, obvzlášť u víceventilovejch motorů kde je celej schovanej v hlavě a má provozní teplotu cca 100 stupňů no fakt je že i před nimi odcházely tyhle "kostky " na starejch 1.6 Octavkách. Člověk si asi nevybere. Výrobce šetří kde může, aby se prosadil do koncernu a asi i to se projeví na kvalitě. Fakt je ten že ty mrchy kabely žerou jak běsný Na HTP to byl občas nějakej drát ke vstřiku, občas dráty od lambdy... A na TDIčkách zas hadičky od podtlaku BTW: dnes jsem registroval u úplně nové 1.2 77kW při lehkém přidání plynu z volnoběhu takové to cinkání od turba jak už tu někdo popisoval, ja se divím že to vůbec vypustěj s fabriky, za ty prachy...
Duben 13, 201114 r myslel si toto?? Motorizace: 1,2 TSi Reklamace : Klepe (rezonuje) ovládací tyčka WASTEGATE na turbodmychadle při přidání plynu z volnoběhu V žádném případě neměnit turbodmychadlo - jedná se o standardní stav
Duben 13, 201114 r Jooo to je ono není to závada je to vlastnost ale u tohohle kousku to bylo obvzlášť slyšet, je mi divný že to neuměj udělat tak aby to necinkalo, mě osobně by to DOST vadilo ,celý auto relativně tichý a pak tohle J.
Duben 14, 201114 r koukám že u škodovky je většina věcí standartní stav a nebo to není nežadoucí projev
Duben 14, 201114 r Hlavně nebrat benzín z ruské ropy a vybirat čerpadla s pečetí kvality. Umrane, zase začínáš s blábolením o ruské ropě? Došly ti prášky, nebo sis je zapomněl vzít? Anebo sis zase jednou dal pořádnýho "skunka"? Přestaň laskavě fabulovat nesmysly - jseš s tím už trapnej jako Děda Mráz v červenci.
Duben 14, 201114 r Hlavně nebrat benzín z ruské ropy a vybirat čerpadla s pečetí kvality. A to jako poznáš jak, že to je benzín z ruské ropy?
Duben 14, 201114 r myslel si toto??Motorizace: 1,2 TSiReklamace : Klepe (rezonuje) ovládací tyčka WASTEGATE na turbodmychadle při přidání plynu z volnoběhuV žádném případě neměnit turbodmychadlo - jedná se o standardní stav Bohajeho, klepe, klepe až se uklepe...
Duben 14, 201114 r Problém s kabely vidím v absenci krytu, takže jsou pěkně naservírované. Takže řešením je, je nějak zakrytovat, když už škodovka na vás tak šetřila a nedala vám kryt motoru.
Duben 14, 201114 r Zkus jezdit na Natural 98. To pomuze jezdit na natural 98?nejsi prvni kdo mi to radí Upraveno Duben 14, 201114 r od R.i.s.a
Duben 14, 201114 r (reakce na Umrana): A to jako poznáš jak, že to je benzín z ruské ropy? Jednoduše - vochutná ho. Jak mu nešmakuje resp. jak chutná moc kysele, je v něm síra z ruský ropy... Akorát si musí dát bacha, aby si potom aspoň čtvrt hodiny nezkusil zapálit žváro - vypadal by jako Donutil v Pelíškách...
Duben 15, 201114 r To pomuze jezdit na natural 98?nejsi prvni kdo mi to radí To ti asi nikdo nezaručí, já bych to vyzkoušel. Navíc v Dodatku-technických změnách k manuálu od 11/2010 se píše:Druh benzinuPředepsané palivo - bezolovnatý benzin 98/95 okt.Používejte bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 98. Můžete použít rovněž bezolovnatýbenzin s oktanovým číslem 95, počítejte však s menší ztrátou výkonu.Jednoduše - vochutná ho. Jak mu nešmakuje resp. jak chutná moc kysele, je v něm síra z ruský ropy... Akorát si musí dát bacha, aby si potom aspoň čtvrt hodiny nezkusil zapálit žváro - vypadal by jako Donutil v Pelíškách.. Po síře mu tam zůstane lógr...
Duben 15, 201114 r Chlapi je pravda ze ukrajinsky a nas benzin ma rôznu aromu ale aby niekto voňaľ ropu?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.