standavfr Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 No při tvém nájezdu je to samozřejmě jiná,ale kdo najede 10-15 tis.za rok už toho tolik neušetří.Při mém ježdění,hlavně 10 tam a 10 zpět,pokaždé studený start čili benzín,se dostanu bratru na 1,50,teť jezdím za 2.Najedu asi 13tis. takže úspora je 6500 ročně mínus 500 revize.Zběžně jsem se díval,že do tsi stojí přestavba s přimazáváním ventilů 42500,návratnost 7! let!Musel bych být magor,abych do toho šel.Za 7 let to auto už nemusím mít. Hodně zdaru a každému co jeho jest. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 (editace) Ja proti LPG nemám nič, ak by montáž Vialle LPdi nestála 2500 €, mám ho v aute aj ja. Poukazujem skôr na to, že veľa užívateľov deklaruje, že keď mali dobre nastavené LPG, tak nebol problém sa zmestiť s nadspotrebou LPG pod 10%. Tým pádom nastáva otázka, či +17-25% neznamená náhodou to, že systém nie je úplne vyladený. A to že si o tom vedel dopredu je síce fajn, ale to ešte nevylučuje možnosť, že by to mohlo byť nastavené lepšie. Nakoľko ale nevlastním auto s LPG a nemám ani možnosť skontrolvať niekoho známeho spotrebu bez a s LPG podľa tankovania, berte to ako JPP. Editováno: 29. Květen 2014, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 30. Květen 2014 Sdílet Vloženo 30. Květen 2014 Zapoměl jsem ještě jednu věc,u tsi je kvůli ochraně vstřikovačů stále vstřikován benzín,jeho spotřeba je podle stylu jízdy 1-2 litry na sto plus start na benzín.Počítat to nebudu,ale rentabilita se tímto dostává zase jinam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 30. Květen 2014 Sdílet Vloženo 30. Květen 2014 standavfr, to čo si napísal neplatí pre spomínané Vialle LPdi. Ten benzín nepotrebuje ani na chladenie vstrekov ani na štart. Naštuduj si jeho technickú dokumentáciu, je to naozaj pekný (a drahý) systém. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 30. Květen 2014 Sdílet Vloženo 30. Květen 2014 Pěkný,ale ta cena je mazec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kesounam Vloženo 30. Květen 2014 Sdílet Vloženo 30. Květen 2014 Takže mám najeto 3000 km a podle PP mám spotřebu 6 l . Podle aplikace PHM §Náklady kde si vedu údaje o tankování a najetých km je průměrná spotřeba 6,3 l Věřím ,že spotřeba půjde ještě dolů . Zatím jsem spkojen . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aeronaut Vloženo 30. Květen 2014 Sdílet Vloženo 30. Květen 2014 pc dlohodobě 8,2 a reál 10,8 to bude asi tím LPG je to za cca 60 tis km (přesně podle natankovaných litrů) a uváděný reál obsahuje i benzín (0,25 l/100km)... a to že pp ukazuje 8,2 ? no nediv se když je to autoškola.. kolegyně s haťapkou má přesně 7,8 reál, tj 1,4 16V žere v městském cyklu o 3 l / 100km víc než 1,2HTP (fabia II) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kesounam Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 Takže jsem dnes tankoval pošesté plnou ,mám najeto 3680 km a podle aplikace PHM - Náklady jsem jezdil od posledního tankování za 6,06 l / 100 km . A jelikož nemám rád vedro ,tak používám klimatizci skoro pokaždé . A to jsem dnes popojížděl po Brně v zácpě po metrech . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aeronaut Vloženo 13. Červen 2014 Sdílet Vloženo 13. Červen 2014 pěkné ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 14. Červen 2014 Sdílet Vloženo 14. Červen 2014 najeto 4000km...syrové auto spotřeba klesá každou nádrží....poslední je na 45,2.litru LPG najeto i s benzínem na starty 634km...na syrový motor to jde...počítám že se pod 7litru LPG dostanu... Jinak přítelkyně jezdí teď z mojí HŤAPKOU a najela na 34,0litrů LPG 566km ....i se startama na benzín nechápu to jak to ty ženský dělaj...já jsem se dostal max na cca 520...km... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 Před pár dny jsem změřil spotřebu z okraje Prahy do centra a zpět: 45km, 42km/h a spotřeba 5,7l podle PP (tedy reálně asi 6,2). Bylo to okolo 18h, provoz ještě slušný, ale žádná zácpa. V centru jsem chvíli jezdil, nebylo to jen k Vltavě a zpět. Kolikrát jsem kde stál, jsem nepočítal. Opravdu nevidím důvod, proč by 1.4ka nemohla jezdit okolo 6l i v běžném městském provozu. Je to o řidiči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 je to za cca 60 tis km (přesně podle natankovaných litrů) a uváděný reál obsahuje i benzín (0,25 l/100km)... a to že pp ukazuje 8,2 ? no nediv se když je to autoškola.. kolegyně s haťapkou má přesně 7,8 reál, tj 1,4 16V žere v městském cyklu o 3 l / 100km víc než 1,2HTP (fabia II) Možná je htp méně náchylná na práci s plynem a možná na 1.4 provozujete výuku slonů, ale i tak se mi zdají 3l rozdílu trochu moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 Doufám že budeš mít v tuto dobu čas, už jsem tě přihlásil. http://www.economyrun.cz/index.php/history/hist-2014 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 Jestli platíš i benzín....., proč ne? Na druhou stranu, že by mě nějak moc lákalo se ploužit půl dne 60-70, se nedá říct. Pod 5l bych se tímhle stylem dostal určitě, ale na rekordy roomster s 1.4 určitě nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 Já ti věřím že to dáš pod 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 Jestli poběžíš za mnou a budeš foukat do zad, mohlo by se to podařit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 to dáš....naposledy kdy jsem se zúčastnil EkonomyRun s Roomstrem, tak jsem měl konečnou spotřebu 4.768l/100km při průměrné rychlosti 56.242 km/h. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Myslíš pod 4? Odhaduju, že to s roomsterem opravdu nejde. Delší pětka a vyšší hmotnost než fabie udělá svoje. Nejlepší fabie 1.4 16v v r.2013 jela za 4,37. Tak bych řekl, že roomster níž nepůjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 teda economy run som nikdy s tymto motorom nesiel ale njmenej mi ukazalo tusim 5,2 .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 Včera jsem měl po 70-ti kilometrech spotřebu dle PP 4,8 l/100km. Jel jsem na otočku na nákupy, většinou vesnice, mimo město, město. Průměrnou rychlost jsem měl 56 km/h. Pokud bych jel cíleně za spotřebou na nějaké economy run, věřím, že bych se pod 5l skutečné spotřeby byl schopen dostat. Jestli mi výjde čas, kdy je ta soutěž, budu zvažovat, že se přihlásím. Odlehčím auto, dofouknu gumy, natankuju Vervu a jdem na to Myslím, že room s 1.4 atmo je schopen zajet za 4,7, ale to už nevím jak na to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 ... jo a věřím, že room s 1.4 je schopen porazit TSi 63 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 22. Červen 2014 Sdílet Vloženo 22. Červen 2014 od froggy: "Jestli mi výjde čas, kdy je ta soutěž, budu zvažovat, že se přihlásím. Odlehčím auto, dofouknu gumy, natankuju Vervu a jdem na to" Takhle to nefunguje. Musíš mít vše včetně reservy v autě. Projdeš technickou kontrolou, kde ti vše přeměří, zkontrolují přes počítač, dofouknou pneu. Musíš dojet s minimálním množství paliva. Palivo Ti doplní svoje až po hrdlo a vše se zapečetí. Skutečně máš minimální možnost si nějakým způsobem pomoci k ovlivnění výsledku celkové spotřeby. Dost na to hledí a jsou v tomto nekompromisní. Což je v pořádku. Samotná trasa je projeta organizátorem a máš časový limit na projetí. Když tento limit nesplníš jsi diskvalifikován. Čas je určen na projetí v rámci dodržování rychlostních povolených limitů. Takže se nemůžeš courat a skutečně to vychází tak, že tě to nutí jet dle těchto limitů. Sám poznáš...... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 No díval jsem se na propozice a docela přísné podmínky Ale ještě abych platil "startovné" za jejich v podstatě reklamní akci... + cesta do Boleslavi... (mám to cca 350 km). Za takových podmínek se mi moc nechce investovat do takovéto akce, ze které v podstatě nic nemám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 ...dříve se dělali dvoudenní. Ubytování a strava na účet pořadatele + 4l oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 23. Červen 2014 Sdílet Vloženo 23. Červen 2014 Tak to už bych bral, ale takhle je to celkem nákladná záležitost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.