Přejít na obsah

Spotřeba 1.4 16V


Doporučené příspěvky

No při tvém nájezdu je to samozřejmě jiná,ale kdo najede 10-15 tis.za rok už toho tolik neušetří.Při mém ježdění,hlavně 10 tam a 10 zpět,pokaždé studený start čili benzín,se dostanu bratru na 1,50,teť jezdím za 2.Najedu asi 13tis. takže úspora je 6500 ročně mínus 500 revize.Zběžně jsem se díval,že do tsi stojí přestavba s přimazáváním ventilů 42500,návratnost 7! let!Musel bych být magor,abych do toho šel.Za 7 let to auto už nemusím mít.

Hodně zdaru a každému co jeho jest.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja proti LPG nemám nič, ak by montáž Vialle LPdi nestála 2500 €, mám ho v aute aj ja. Poukazujem skôr na to, že veľa užívateľov deklaruje, že keď mali dobre nastavené LPG, tak nebol problém sa zmestiť s nadspotrebou LPG pod 10%. Tým pádom nastáva otázka, či +17-25% neznamená náhodou to, že systém nie je úplne vyladený. A to že si o tom vedel dopredu je síce fajn, ale to ešte nevylučuje možnosť, že by to mohlo byť nastavené lepšie. Nakoľko ale nevlastním auto s LPG a nemám ani možnosť skontrolvať niekoho známeho spotrebu bez a s LPG podľa tankovania, berte to ako JPP.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pc dlohodobě 8,2 a reál 10,8   :(  to bude asi tím LPG :)

je to za cca 60 tis km (přesně podle natankovaných litrů) a uváděný reál obsahuje i benzín (0,25 l/100km)...  a to že pp ukazuje 8,2 ? no nediv se když je to autoškola..

kolegyně s haťapkou má přesně 7,8 reál, tj 1,4 16V žere v městském cyklu o 3 l / 100km víc než 1,2HTP (fabia II)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takže jsem dnes tankoval pošesté plnou ,mám najeto 3680 km a  podle aplikace PHM - Náklady jsem jezdil od posledního tankování 

za 6,06 l / 100 km . A jelikož nemám rád vedro ,tak používám klimatizci skoro pokaždé . A to jsem dnes popojížděl po Brně v zácpě po metrech .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najeto 4000km...syrové auto  spotřeba klesá každou nádrží....poslední je na 45,2.litru LPG najeto i s benzínem na starty 634km...na syrový motor to jde...počítám že se pod 7litru LPG dostanu...

Jinak přítelkyně jezdí teď z mojí HŤAPKOU a najela na 34,0litrů LPG 566km ....i se startama na benzín nechápu to jak to ty ženský dělaj...já jsem se dostal max na cca 520...km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před pár dny jsem změřil spotřebu z okraje Prahy do centra a zpět:

45km, 42km/h a spotřeba 5,7l podle PP (tedy reálně asi 6,2). Bylo to okolo 18h, provoz ještě slušný, ale žádná zácpa. V centru jsem chvíli jezdil, nebylo to jen k Vltavě a zpět. Kolikrát jsem kde stál, jsem nepočítal.

Opravdu nevidím důvod, proč by 1.4ka nemohla jezdit okolo 6l i v běžném městském provozu. Je to o řidiči.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to za cca 60 tis km (přesně podle natankovaných litrů) a uváděný reál obsahuje i benzín (0,25 l/100km)...  a to že pp ukazuje 8,2 ? no nediv se když je to autoškola..

kolegyně s haťapkou má přesně 7,8 reál, tj 1,4 16V žere v městském cyklu o 3 l / 100km víc než 1,2HTP (fabia II)

Možná je htp méně náchylná na práci s plynem a možná na 1.4 provozujete výuku slonů, ale i tak se mi zdají 3l rozdílu trochu moc.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem měl po 70-ti kilometrech spotřebu dle PP 4,8 l/100km. Jel jsem na otočku na nákupy, většinou vesnice, mimo město, město. Průměrnou rychlost jsem měl 56 km/h. Pokud bych jel cíleně za spotřebou na nějaké economy run, věřím, že bych se pod 5l skutečné spotřeby byl schopen dostat. Jestli mi výjde čas, kdy je ta soutěž, budu zvažovat, že se přihlásím. Odlehčím auto, dofouknu gumy, natankuju Vervu a jdem na to :)

 

Myslím, že room s 1.4 atmo je schopen zajet za 4,7, ale to už nevím jak na to..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

od froggy: "Jestli mi výjde čas, kdy je ta soutěž, budu zvažovat, že se přihlásím. Odlehčím auto, dofouknu gumy, natankuju Vervu a jdem na to" :)

 

Takhle to nefunguje. Musíš mít vše včetně reservy v autě. Projdeš technickou kontrolou, kde ti vše přeměří, zkontrolují přes počítač, dofouknou pneu.

Musíš dojet s minimálním množství paliva. Palivo Ti doplní svoje až po hrdlo a vše se zapečetí. Skutečně máš minimální možnost si nějakým způsobem pomoci k ovlivnění výsledku celkové spotřeby. Dost na to hledí a jsou v tomto nekompromisní. Což je v pořádku. Samotná trasa je projeta organizátorem a máš časový limit na projetí. Když tento limit nesplníš jsi diskvalifikován. Čas je určen na projetí v rámci dodržování rychlostních povolených limitů. Takže se nemůžeš courat a skutečně to vychází tak, že tě to nutí jet dle těchto limitů. Sám poznáš......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No díval jsem se na propozice a docela přísné podmínky :)

 

Ale ještě abych platil "startovné" za jejich v podstatě reklamní akci... + cesta do Boleslavi... (mám to cca 350 km). Za takových podmínek se mi moc nechce investovat do takovéto akce, ze které v podstatě nic nemám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...