Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte ,mam skodu octavia 1,6 75 kw ,mam takovej problem dlouho se mi zahriva motor a pri zahrati pokud jedu rychleji tak teplota klesa, jako kdyby byl porad otevrenej termostat. Jenze treba po jizde asi 10km ,kdyz sahnu na hadice co vede do chladice je studena takze to nechapu.Jinak mi auto topi asi po 3 km uplne v pohode. Posledni dobou mi take trochu skube kdyz sundam nohu z plynu,nemohlo by to byt treba cidlo teploty. Dekuji .Ahojte.

  • 3 týdny později...

Zdravím, mám SII 2.0 TDI 125 kW CR DPF a zdá se mi, že se motor zahřívá hodně dlouho. Motor se zahřeje (no zahřeje, ručička teploměru se dostane na svou "standardní" polohu) až po 15 km při venkovní teplotě +3 st. C (v létě to bylo o něco méně, cca 11 km). Jedu konstantní rychlostí po okresní a pak rychlostní silnici 90 km/h. Je to normální stav???

Upraveno od DVC64

tak u mě bych řekl, že jsem zhruba na polovičních vzdálenostech

Upraveno od hudra

Dneska rano bylo 0 st. C a rucicka teplomeru byla po cca 6 km v pulce ukazatele.

  • 11 měsíců později...

riešil som podobný prípad minulý týždeň a v mojom prípade to bol termostat wink.gif

Ahoj mám stejný problém... pozná diagnostika vadný termostat? čidlo pozná podle toho co jsem vyčetl díky

 

byl to termostat, zůstával otevřený po výměně je to super zahřeje se rychle a drží teplotu.

Upraveno od Píďa

nie...

  • 4 měsíce později...

Čau, jak Vám topí váš SII ?

Nevím jestli je to problém, ale pokud je venku těsně pod nulou, mám problém v tom, že se auto dost pomalu zahřívá a tím pádem i málo topí. Jel jsem nedávno po dálnici a řekl bych, že nic, moc. Při cca 160km/h teplota celkem normální, ale při následném
běžném provozu zase klesla. Předchozí Superb I měl taky podobné problémy, ale řekl bych, že až při nižších teplotách (-8 a níž).Vyměnil
jsem si tam termostat a stejně to nepomohlo. Tak se mi nechce zbytečně měnit termostat i u S II. Myslel jsem, že S II to má nějak lépe
vyřešené. Nechce se mi pořizovat Vebasto. Je nějaké řešení? Dík.
 

Když bylo kolem -10°C, tak mi teplota při klidné jízdě i klesala, ale kolem nuly už to drží, i když delší stání asi taky znamená pokles teploty.

A když tomu na dálnici naložím, tak to topí velmi dobře.

Podle mě to máš v pořádku.

Dej si dečku -koberec před chladič a uvidíš co to bude dělat.

Možná jsem to někde už psal. Mám originál vebasto z fabriky a při teplotách kolem nuly mi teplota při stání a popojíždění v kolonách padá až pod 70° a pak se sepne a dožene to na 90°. A tak stále dokola. 2.0 tdi 103kW a klidný styl jízdy. Pokud jedu už na okresce, tak to problém není. Delší jízda z kopce má za následek opět padání teploty. Teplo je vlastně odpad a pokud je u motorů tdi menší spotřeba, je menší i  odpadní teplo k chlazení kabiny.

mně to dělá to samé při prdlání ve městě když je kosa, skutečně se na to musíš dívat jak říkaj kluci, tedy TDI má hodně efektivní spalování, proto je mnohem míň odpadního tepla a to málo tepla co motor generuje, vyfoukáš topením do kabiny.....

kdyby jsi tam chtěl dávat nějakou dečku,tak mám doma originální zakrytí přední masky,mám to potažené karbonovou samolepkou a nikdy jsem to nakonec nepoužil,jelikož jsem si dsal od milotecu na přední masku chrom a tak mi to tam už nejde.pokud máš zájem tak se dohodneme.

Díky za odpovědi.

  • 7 měsíců později...

Zdravím pánové, mám problém jedná se o Superb 2.0TDI CR 103kw kod motoru CFFB, rok 05/2010, najeto cca 180 tis km, mám poměrně velký problém s poklesem teplot se auto přestalo ohřívat, resp. při venkovní teplotě okolo 6 stupnů se po 20km při vysoké zátěži (do kopce) teplota vyškrábe na 90, při snížení zátěže hned padá až k 70, dálnice 140kmh tempomat teplota 65-80C dle ukazatele tedy motor se neohřeje.

Termostat vyměnen přímo servis Škoda, auto topí bez problému, čidla to nejsou teplota motoru reálná k tomu odpovídající i neohřátý olej 60-80 stupňů.

Vyjádření autorizaveného servisu: Hmm nevíme co s tím, pošleme podnět do MB do Škodovky, nikdo v ČR tohle prý neřešil.

 

Máte nějaký nápady?

Upraveno od O2kolin

Termostat.

Jak jsem psal, termostat je vyměněný, dokonce 2x takže ten lze vyloučit.

To měnily ten 4/2-cestný ventil 2x??? Ventilátory stojí??

Ano 2x měnili ten termostat vc. domečku, samostatně asi a i nejde ověřovali jestli nemůže byt problém špatným dílem. Problém stake stejný tedy motor se neohřívá jak ma, motor neni ohřátý ale chladič uz je lehce vlažný. Sahary nespínají.

Upraveno od O2kolin

Přidávám se do této diskuze. Mám stejný problém, jako O2kolin. I stejné auto a skoro stejný počet ujetých kilometrů. Také jsem vyměnil termostat -4cestný.... ale zbytečně. Problém jsem tim nevyřešil.

Díky za rady.......

jarek.

Opravdu nikoho nic nenapadá, problem je ze voda jde do chladiče i když motor nemá provozní teplotu, chladič teply cca 60 stupňů ale teplota motoru nevyleze na 90..

Pokud jde voda do chladiče, tak je problém v teromstatu nebo 4cestném ventilu... jinak to nevidím. Na diagnostiku s tím.

no aby to nebylo tesneni pod hlavou topi to normalne ?

To: Prochaine: Jak v termostatu nebo 4 cestny ventil, terkostat je uvnitř prave domecku ktery je 4 cestny, nevo tam je jeste jiny ventil?

Vzhledem k tomu ze zavada neni stala, tedy 2dny se ohriva ok pak treba 2 dny ne, tak nevim.

Uvazovali jsme take nad zavadou pridavne elektricke vodni pumpy v chladícím okruhu (pumpa pro rychlejší distribuci ohrate vody, aby zamezovala praskani hlavy vlivem teplotních rozdilu, ma s tim nekdo zkusenosti? Uvahou je ze by běžela porad a hnala vodu do chladiče.  

Topi normalne, voda ani olej se neztraci ani nepřibývá.

Upraveno od O2kolin

tak se hlásím se stejným problémem, termostat dnes vyměněn a je to naprosto stejné jako předtím ..... jel jsem teď, teplota cca 0 a auto se ohřálo cca na 75 a pote to i klesalo, doufám, že se na něco příjde.

Tak máme pokrok, no vlastně vyloučení dalších možností tou elektrickou vodní pumpou to není, autorizovaný servis samozřejmě na nic nepřišel prý jsem jediny v ČR, evidentne nejsem. Co napada ještě tebe Lewharte? :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.