Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. @octavia_66_tdi Aha,, rozumim, hmm, no chtelo by to vyzkouset nasadit jiny rezonator, nebo filtr box ? Mozna praskla nejaka pricka, zebro v platu. Nevidel bych to jako velky problem. Kazdopadne to musim vyzkouset, protoze abych pravdu rekl, nikdy neakceleruji z takto nizkych otacek. Muj cit mi tak nejak rika, ze se to tomu motoru nelibi. Ani nechodim pod 2000 otacek, vyjimka je rovina, rychlost 50km/hod - 4 stupen a vylozene lechtani plynu, kdy motor toci cca 1800otacek. Ale nikdy z techto otacek neakceleruji. Bud tedy za obci plynule pomalu pridavam lehkou nohou, nebo proste podradim. Ale vetsinou pri te 50ce jezdim na trojku, tam jde krasne citit ten jemny chod, takhle se to motoru libi. Prudsi akcelerace je u me vyhradne az od 3000 otacek.
  3. Myslel jsem, že i aktualizace map se budou stahovat vzduchem. Ale když vidím tu velikost souboru.. hmm... To jakože budeme muset strkat flashku do jedné z těch dvou předních USB-C zdířek? A po vložení flashky do slotu se to stáhne automaticky nebo se to bude aplikovat přes ten servisní mód (na který jsem přišel náhodou, že se do něj vstupuje dlouhým stiskem tlačítka domečku)?
  4. Dnes
  5. Ja vubec nevim co to muze byt. Mel jsem rozebraný celý filtrbox sundaný rezonátor a nic jsem neobjevil. Projevuje se to tak, že téměř při každé akceleraci okolo 2000 otáček začne nepříjemný vibrující se zvuk který je pouze v otáčkách 1800 až 2000 a při akceleraci Pokud v tu dobu jedu třeba do kopce a na chvíli plyn povolím tak to přestane pak přidám a zase to začne ale nesmí to překročit otáčky 2000 pak to také ustane. To že ten motor občas může být hlučný to vím, ale toto je moc. Mám zkušenosti z několika MPI, měl jsem trojkovou i novejsi F4mpi, ale tady je něco navíc. Slyší to i moje paní, tak to je co rict. Klapku jsem napsal blbě Našel jsem video na YouTube kde hodnotí Tento motor a pod videem byly komentáře kde se několik lidí shodlo se závadou hluku které by mělo dělat něco v sání.
  6. @miklisek Velké díky za info. Čeká mě za 2 měsíce pravidelná serviska, tak se tam připomenu za Tvé poznatky.
  7. @octavia_66_tdi Hmm, niceho jsem si u sebe nevsiml. Mas na mysli skrtici klapku ? Nebo rezonuje ten plast na motoru ? Je to pri nejake akceleraci z techto otacek ?
  8. Zaměřte se, resp. servis ať se zaměří na zadní lůžka předních ramen. Evergreen Škodovek.... Nesmí tam být v pryži žádná prasklina, ani malá. Pryž taky časem měkne a lůžka pak neudrží v tahu rameno ve správné poloze a rozhodí to na chvilku geometrii, hlavně v tahu.
  9. Dnes jsem zkusil zadat VIN auta na portálu Škoda Update (https://updateportal.skoda-auto.com/) a nabídlo mně to ke stažení aktualizace navigačních podkladů. Aplikoval jste ji někdo?
  10. Přidám se k vám. Občas jedu rovně a najednou musím volant lehce korigovat, aby auto jelo rovně a pak zase pohodička. Na části D1 mezi Exitem 8 (Čestlice) a Exitem 10 (Říčany) mi navíc vibruje volant, jako kdyby byla kola nevyvážená. U Superbu iV nebo Octavia Combi IV tohle vůbec nezažívám.
  11. Tak to uz si bohuzel nepamatuju. Urcite je toho ale plny internet. Myslim, ze je to urcite i nekde na tomto foru. Pripadne treba poradi nekdo jiny. Z hlavy si myslim, ze je potreba upravit kodovani gateway, RJ motoru, ABS/ESP, BSG, radio, parkovaci senzory, alarm a tazne zarizeni. Pokud neco z toho nemas (nebo to mas, ale neoriginalni), tak to samozrejme kodovat nebudes. U RJ motoru a ABS si nejsem jisty, mozna se tam nic nemeni.
  12. Já baterku v mezičase taky nabil doplna ale pak mi to udělalo znova po tejdnu od nabití. Pak jsem v aplikaci vypnul možnost "Automatická aktivace vozidla (po otevření aplikace)" a od té doby je zatím něco málo přes 2 týdny klid.. Byla v mezičase i nějaká aktualizace infotainmentu, ale ta na to asi vliv neměla (nejspíš se jen aktualizoval návod)
  13. Kluci nemate nekdo problem s tou klapkou? Koupil jsem pani MPi 2022 a je to hruza jak v tom pri pridani plynu OBČAS rezonuje okolo 1900ot, najeto 20tis. 2024 byla naprosto ok, ale byla nová.
  14. Ahoj jste poslední šance nefunguje mě rychloměr a kolísá nádrž na octavia 1 1.6i 75 kw r.v 2004 čidlo vyměněno a polubka taky byla na proměřéní + proletování studeňáků už si nevím rady poradí někdo čím to ještě může být nebo na co se zaměřit?
  15. Mockrát děkuji za rychlou odpověď mohl bys prosím i poradit, kde přesně mám ve vcds nakodovat rj tazneho, aby vše fungovalo jak má?
  16. Mě to dělalo hned po koupi. Servis konstatoval nedokonalou aplikaci. Pomohlo dát baterii na nabíječku a po dosažení napětí přes 17 V ji odpojit. Zatím je klid. Podle mě výrobce dodává nenabitou baterii. Jindra
  17. Spíš bude chyba v autě.. Jaká je ikona připojení k internetu na rádiu?
  18. Kompletně odstrojit předek (světla, nárazník). Vodní chladič by měl jít vyndat bez vypouštění. Klima chladič půjde odklonit nebo bude muset ven. To je na tao, zda se ti to povede. Samozřejmě je jistější ho sundat.
  19. Ahojte, S3 2018, mam problem se sedadlem ridice. Kdyz si ho nastavim tak, jak chci a ulozim do pameti (to vse funguje), tak po zamknuti a odemknuti auta (a asi i nejake casove prodleve) mi sedacka o chlup povyjede, resp. mam rad maximalni sklon sedaku a ten se vzdy jakoby o kousek vrati, takze po kazdym nasednuti saham na ovladani a kousek prizvednu stehna. Nevite, co s tim?
  20. už se ví čím to bylo? Začalo se mi dít to stejné. Dekuji
  21. › Evoluce designového jazyka Modern Solid: Nové video poskytuje první pohled na zcela nový koncept interiéru studie Vision O› Zaměřeno na zákazníka: Interiér vozu Vision O klade důraz na prostorové uspořádání, komfort a intuitivní funkčnost, přičemž jeho harmonická estetika je podtržena čistými liniemi› Uzavřený cyklus: Vision O se zaměřuje na používání recyklovaných a obnovitelných materiálů a podporuje principy cirkulární ekonomiky ŠKODA Vision O Škoda Auto zveřejňuje video, které představuje první detaily interiéru designové studie Vision O. Nabízí náhled na nový designový koncept interiéru, který klade důraz na harmonické a zákaznicky orientované uspořádání – založené na nové generaci designového jazyka Škoda Modern Solid. Interiér a použité materiály vychází z principů cirkulární ekonomiky, […] Článek První pohled do interiéru studie ŠKODA Vision O se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  22. Ahojte, podarilo sa niekomu vyriešiť problém s prepadajúcim pedálom. Ja mám octaviu 1, už 6 rokov, a už keď som ju kúpil, som spozoroval na križovatke že pedál začne pomaly padať, ale počas jazdy nie je absolútne žiadny problém, brzdy fungujú ako majú. Prestal som tomu venovať pozornosť, ale minulý týždeň mi kvôli tomu neprešlo auto cez STK. Dal som vymeniť hlavný brzdový válec, odvzdušniť ale stále je to rovnaké. Teraz mám veľký problém, pretože neprejdem cez STK, aj keď brzdy fungujú počas jazdy bez problémov.
  23. Ano, MHI2 ide plne aktivovat cez toolbox, ale len preto, ze FEC kontajner je ulozeny v pamati do ktorej mas pristup, takze cez prikaz vies doplnit kody. Podobne tak pre MST2 Delphi, tie su ale len pre VW. Technisat/Preh maju FEC ulozene v RPMB particii, ktora nie je pristupna na zapis, editovat v nej vies len cez EOL session. Original/neoriginal VCDS, to je jedno, security access S00040 by ti mal ist tak ci tak. Je to od verzie 25.03 tusim. Predtym si si musel upravit CLB subor a doplnit tak security access prepinac, ja som si to v predoslych verziach nastavoval na S54321 (developer je S12345). Sprav update na 369, daj patch na 369 a dopln kod cez diagnostiku.
  24. Nie , nie neber to ako sprchu, ospravedlnujem sa, ked to tak textom vyznelo, len som chcel vediet, ze preco to ludia neako nezdielaju. Ja nemam origo VCDS a neviem zapnut EOL, preto som myslel, ze to pojde patchom, kedze ma taky nazov na mibsolution. Ja som ti prave naopak vdacny, ze sa podelis o tvoje znalosti. Bol som rozhodnuty, ze to patchnem na tu vyssiu verziu, ale bal som sa odpalenia, ktore popisujem skor vo vlakne. Cize len vdaka tebe som si asi neodpalil jednotku - cize dakujem. Jeden pan na youtube patchol jednotku bez zasahu diag, ale on to riesil na verzii MHI2 a updatom mu to zbehlo.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...