Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Infiltrace silnic nekalými živly! Už i tady u nás! Agresivní Slovák srovná české řidiče. To a mnohem víc v nejnovější kompilaci.
  3. Říkal jsem si, jen tam jsou teda dva docela velký konektory (z kterejch se mi jeden ani nepovedlo vůbec vyndat), takže moc netuším kde z toho hledat ten can, kdyžtak si to asi hodím proti zemi na osciloskop kdyby nebyla dokumentace (snad ho nemají izolovanej, abych musel měřit oba konce proti sobě, ale zrovna tady myslím, že fakt ne)
  4. Dnes
  5. Dílenská příručka na FIII je k dispozici zde:
  6. Tak klimatizace je připojená taky na can Comfort takže se lze případně napíchnout.
  7. A co takhle si udělat ovladač z auta? Faceliftová fabia mohla být vybavená SOS tlačítkem, to samozřejmě funkčně dodělat nelze ale tlařítka by se mohlidát napojit na to tvoje udělátko, když je člověk šikovný tak by šly ty tlačítka i přegravírovat na vlastní piktogramy. Tlačítky si taky ušetříš hromadu bolestí při vývoji zda je auto dostatečně daleko pro zavírání atd. Přecejenom GPS hned po zapnutí dokáže být dost divoká... Ve stropnici by na udělátko mohlo být dost místa a přes čelní sklo by mohlo mít i signál z auta ven. Takovýhle věci si automobilka střeží, takže to na internetu nejspíš nenajdeš. Jednou jsem narazil na dbc od pětkového golfu a pak od Superbu ještě na pq platformě ale to si teď nemůžu vzpomenout kde bylo. K tomu kessy jak psal Martab předfaceliftová fabia je vybavená jednotkou 5Q0 která v závislosti na parametrizaci podporuje pouze tlačítko (kessy easy) nebo přední dvě kliky (kessy entry) A diagnostická zásuvka má myslím přímé spojení s can pohonu, to se dá ověřit ve schématech dílenské příručky
  8. Kdyžtak jsem se teda podíval pod tu klimatizaci a jsou tam mraky místa, uplně v pohodě. Jen teda, jak jsi to teda navrhoval, jakože táhnout kabel od dveří spolujezdce ke klimatizaci, nebo to je někde blíž? (se trochu omlouvám za blbý otázky, ale nepovedlo se mi sehnat dílenskou příručku, takže si nejsem úplně 100% jistej co kde je)
  9. Zdravím. Mám problém s řazením, když sednu do studeného auta jde mi těžce zařadit jednička, nebo zpátečka. Připadá mi jakobych musel překonat nějaký odpor, když ho překonám respektive zařadím, tak už jde řazení hladce na všechny převodové stupně. Nechal jsem vyměnit olej v převodovce a seřídit táhla řazení. Automechanik se dušoval jak už je to spravené, ale na druhý den co jsem přijel ze servisu se problém opakoval. Nevíte, nebo nemáte někdo zkušenost s tímto problémem?? Děkuji za případné rady.
  10. Ahoj, potreboval bych vedet, jestli se meni olej zvlast v prevodovce a zvlast v diferencialu. V servisni prirucce jsem pro prevodovku 02Q nasel pouze sekci „Vypousteni a plneni oleje do uhlove prevodovky“. Ma diferencial jeste vlastni napln? Jestli ano, mel by nekdo prosim postup vymeny? Diky
  11. zdravim, viete niekto ako na kodovanie ambientneho osvetlenia noh a podsvietenia palubnej dosky (nie budikov)?? nefunguje mi totiz ovladanie rugulacie cez radio, svieti stale tak isto. Raz v servise mi to tusim deaktivovali a nastavilina stalo na nejakych 70% cez diagnostiku. Neviem preco to robili, ked som reklamoval, ze nefunguje podsvietenie, proste neriesim. Len by ma zaujimalo, ako to vratit do povodneho stavu. Da sa to cez Carista OBD2 alebo nieco podobne?
  12. No koukám, že jsi také ztracený v psaném textu... To je hrůza. Název tématu jakbysmet. Opraveno do srozumitelné podoby.
  13. Fabia mohla mít EasyStart, tedy bezklíčové startování ale odemykání na DO. Jednotka Kessy před spolujezdcem je stejná, chybí jen kliky se senzory a anténa u kufru:
  14. Zdravím vás pani mám škoda superb 2 2012 CFFB 344xxxkm zapájal som rádio, čo mi došlo nové 10palcové pri zapojení kabeláži sa mi šmyklo rádio a dva káble sa mi spojili pri zapaľovači prednom skontroloval som si pojistky tie sú poriadku, ako som chcel naštartovať tak pri prvej polohe nič a ani v druhéj, nič nejde na aute, jedine čo ide je centrál a vnútorne osvetlenie. Aj druhu batériu som skúšal. Prosím poraďte som mechanik, ale v elektrike som stratený ďakujem
  15. U mě to bylo stejné - po aktualizaci už funguje.
  16. Screen_Recording_20240428_083348_Instagram.mp4
  17. Pardon, ono jsem včera vstával ve 2, takže jsem pak večer už byl trošičku unavenější, a ještě jsem to pak 10x updatoval se změnama, takže to je trošku slepenec, pokusím se to přeformulovat. Kažodpádně, díky za tu druhou část odpovědi, ta docela řeší mou druhou část otázky, takže přepíšu jen tu 1. Jde o to, že jsem zvažoval si sešmoulit udělátko na automatický otevírání vrat, abych nemusel pokaždý hledat ovladač (ale asi v budoucnosti vymyslím i další využití udělátka). Vrata fungují klasicky po A1D modulaci 900MHz rf páma, takže to vůbec není problém. Problém spíš spočívá v tom, že jsem zjistil, že je poměrně komplikovaný reverse engineernout ten can. Chtěl bych se proto optat, jestli tu někdo nemá aspoň část dokomuntace od canu, protože jsem ji nikde nenašel. Zatím mi teda stačí znát packet pro start motoru (u kterýho ale nejsem přesvědčen, že bude na komfortu, ale tak zapnutí zapalování by asi taky stačilo) a zamknutí (a pro úplnost třeba i odemknutí). Plán je totiž takovej, že start motoru v domě mi vrata otevře, zamknutí v domě mi je zavře, a otevírání při příjezdech a odjezdech bych si asi pořešil přes gps. A ještě teda, když už jsi zmínil kessy, tak jen trochu vybočení z tématu. V jakejch konfiguracích se to prodává? Existuje i kessy jen se start tlačítkem ale s normálníma klikama bez čidel? Mě to právě trošku překvapilo, když jsem zjistil, že to na mým autě tak je, protože to je trošku nezvyklý z toho co jsem googlil. Jinak mělo by to kdyžtak být zapojený jako klasický plnohodnotný kessy jen bez připojení klik do tý řídící jednotky? (Zbytek (a zároveň nejzmatenější část) toho postu pak už byl jen popis mého progressu, kterej aktuálně je takovej, že jsem si do zásuvky pod volantem píchl na 3. pin zprava nahoře logickej analyzátor proti 3. pinu zprava dole, a nějak decodoval ty packety a dal si to do csv z čehož se teď snažím něco vyčíst, ale je to strašně zaspamovaný packetem s id 0x17F00010, kterej ani pořádně nevím od čeho je (protože tam je prakticky ždy), jen teda, když nad tím tak přemýšlím, není tohle náhodou spíš motor can?)
  18. Casy

    Tlumiče

    Tak jsem se musel vrhnout do Předního tlumiče, praskla pružina a týden ježdění , jak v tanku. No 356 tis na Octuli, dobrý. Měl jsem strach, že budu muset řezat matici tyčky stabíku, ale po onom zahřátí pistolí šla úplně nádherně dolů. Zato jsem musel řezat jeden šroub u horního uložení. U všech rodinných aut dávám Bilsteiny B4 , dal jsem pružinu Sachs a uložení SKF. U mně B4 jsou dobrá kvalita za rozumnou cenu.
  19. Včera
  20. p2p

    Zimní pneu

    Pls mam prosbu. Schanim zimni R19 pneu do mesta... Chinu nechci. Nejake rady. Diky za odpoved Napadli mne Barum Polaris 5235/40 R19 ale ted jsou neskutecne drahe...
  21. Zkusil jsem to přečíst třikrát, protože mě motání okolo canu taky zajíma ale ani napotřetí nejsem o moc chytřejší z tohoco co jsi tu napsal. kessy jednotka je u fabie u spolujezdce přístupná po sundání bočního krytu palubky. Jednotka je připojená na CAN comfort na který je taky napojena BCM, automatikcká klimatizace nebo infotaiment. Plast pod klimatizací se dá jednoduše sundat použitím trochy síly a je tam docela dost místa na schování jakéhokoliv udělátka.
  22. Super, dekuji. Zitra vyzkousim. Jeste jedna vec, nejdou mi dojezdy na prednich oknech. Zadni jdou nahoru i dolu predni nekdy jde spolujezdcove. Zkousel jsem vyjet rucne nahoru a pak chvilku podrzet, sjel jsem dolu a pak podrzel ale nic.
  23. Hledej ve starších tématech. Není třeba zakládat zbytečně další. Zamykám.
  24. Smartlink na Apple mám, ale myslel jsem ze lze vestavěnou navigaci ještě doplnil právě o on line aktualizaci dopravních info. A pak případně nasdilet připojení přes Amundsena na mobil přes Wi-Fi infotaimentu. Ale nikde v menu nevidím případně nastavení wlan, tak abych zbytečně nakupoval ten USB Stick a ono to nefungovalo.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...