Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Není někdo Fm nebo Ostrava a okolí kdo by uměl na o3 2015 dokódova čtení značek a automatické dálkové? A ještě snadné vystupování. Nebo by mě navedl přes vcds
  3. Na mobilu se mi to nejak preplo z jineho tematu. Nejde to uz upravit.
  4. Proč se na to ptáš v sekci KODIAQ?
  5. Dubl

    Nízký tlak oleje

    Tady jsi ale v sekci YETI.
  6. Není někdo Fm nebo Ostrava a okolí kdo by uměl na o3 2015 dokódova čtení značek a automatické dálkové? A ještě snadné vystupování. Nebo by mě navedl přes vcds
  7. Zdarec, rád bych se zeptal, jestli tu má někdo docs od canu na fabii 3 před faceliftem. Zvažoval jsem si napojit vrata (mám reverse engineerlý dálkový ovládání) na startér, ale už nějakou chvíli tu mám píchlej logickej analyzátor a nic moc výsledek (hlavně, protože mi to tu ten can dekodér v tom softwaru nebere, docela by mě zajímalo proč, protože ty raw data vypadají jako can a frekvenci mám doufám dobře (250kHz, což vychází z těch raw dat)). Případně bych se taky rád optal kde by byla nejlepší možnost se napíchnout a schovat tu elektroniku, můžu to udělat docela malý, ale tak plánoval jsem to dát do kaslíku u spolujezdce, bohužel jsem zjistil, že fabie má narzodíl od dost jinejch aut can zásuvku pod volantem místo kaslíku. Nezlobil bych se ani kdyby to bylo v místě kam jde případně dát gps, ale tu si kdyžtak seberu z mobilu (spíš jde o to, aby to mohlo velmi vzácně fungovat i bez něj, kdyby se výhledově dala nějaká funkce na gps) Nechci hlavně nic vrtat, protože mechanickej engineering je můj nepřítel, ideálně ani nic co nejde do 2 minut odpojit a schovat (netuším třeba jestli se mi s tím chce jezdit na technickou a tak, protože by to bylo docela na dost vysvětlování, že to je read only). Děkuju za rady
  8. Ahoj, potřeboval bych poradit, kde pod kapotou najdu tenhle snímač váčky pro motor 1.6 75kw? Díky
  9. Dnes
  10. Dopravní info jde po TMC zprávách. Vysílá to některá stanice ČRO. Jestli myslíš to Dopravní info co je v menu Infotainmentu. Amundsen má tři FM tunery, tak vždy jeden zbyde na stanici s TMC zprávami 🙂 Navigace jako taková je off-line. Ty dopravní informace, nevím podle čeho to kdo řídí, že mi někdy hlásí omezení na nějaké zapadlé okrsce a jindy na jedničce či dálnici mlčí. Jinak nejlepší je SmartLink a Android Auto či Car Play a navigace z mobilu. Ať už Google, Waze, apod., s on-line dopravními omezeními.
  11. Jak zde na fóru vidíš, každý má jiný názor. Osobně to beru podle pocitu a zkušeností z předešlých vozů. Je fakt, že po dvaceti letech mám opět benzín, jinak jsem měl pokaždé naftu. Takže k servisu přistupují co se týká rozvodů jako bych měl naftu 🤷‍♂️
  12. Ahoj! S dovolením oživím tohle téma :-). Představte si, že já (ač rovněž vlastník Karoqa Sport Line s MIB 3) jsem SPORT menu ve svém autě měl - a fungovalo přesně tak, jak uváděl manuál (MR 2021). Jenže po roce SPORT režim beze stopy zmizel. Od té doby to řeším jak se servisem, tak hlavně se Škodovkou (výměna mailů přes infolinku). Začalo to tak, že Škodovka UZNALA ZÁVADU s tím, že zkusili nejdříve nahrát nový software palubní desky a když to nepomohlo, tak jsem byl uklidněn, že na mém problému bude pracovat tým odborníků. Nicméně roky běžely a nic se nedělo. Teď po třech letech jsem se dočkal finálního verdiktu. Přikládám mailovou komunikaci se Škodovkou. Předem prozradím, že věc nedopadla k mé spokojenosti a když jsem to ukázal právníkovi , doporučil to předat České obch. inspekci s podezřením na nekalé obchodní praktiky jelikož "zmýlená" v právu neplatí. Nejsem typ který se vyžívá ve sporech (a už vůbec ne soudních) nicméně štve mě arogance Škodovky a tak přemýšlím, jestli to té ČOIce nepředat.... Co myslíte? Dobrý den! Děkuji vám paní xxxxxxx za vaší odpověď. Nicméně toto vyjádření Škoda Auto nemohu z následujících důvodů akceptovat. 1.) Před zakoupení vozu jsem si ověřil, že daný typ vozu je touto funkcí (režim SPORT) vybaven a na základě toho jsem si v příplatkové výbavě "zaškrtl" položku Virtual cocpit. 2.) Při převzetí vozu mi prodejce tuto funkci předvedl a fungovala přesně tak jak je uvedeno v manuálu mého vozu. 3.)"Funkci" kterou jsem si ZAPLATIL a převzal při zakoupení auta mi Škoda Auto "potichu" odinstalovala (přesnější výraz je "ukradla" jelikož jde o věc kterou jsem řádně zaplatil , jež je v mém výlučném vlastnictví a k jejímuž odinstalování jsem nedal souhlas ). 4.) Pochybuji, že v možném právním sporu obstojí váš argument "my jsme se spletli - tuto funkci měl váš vůz omylem". Opět jsme u řetězce: Koupeno, převzato, užíváno ,ukradeno. 5.) Obracím se na servis xxxxxxxxxxx kde jsem vůz zakoupil s žádostí o opravu - tedy o uvedení vozu do stavu v jakém jsem jej zakoupil s plně funkčním režimem SPORT. 6.) Pokud mi autorizovaný servis (který se pochopitelně obrátí na Škoda Auto s žádostí o řešení) "přetlumočí" stanovisko jež jste mi zaslala (tedy, že SPORT režim byl v mém voze "omylem") - tudíž abych se smířil s tím ,že věc kterou jsem si zakoupil prostě zmizela a už se nevrátí, zvážím další právní kroky. Nejde o to, že bych bez funkce SPORT menu nemohl žít, jen mě děsně štve, že mi výrobce vozu sebral něco co jsem si koupil (ZAPLATIL!!!) co fungovalo na co neměl nárok. Stejně tak by jste mi mohli odinstalovat další sotwarové funkce jako třeba asistent dálkových světel, či dešťový senzor. S pozdravem - ....................... ______________________________________________________________ > Od: "SKODA sks.service" <sks.service@skoda-auto.cz> > Datum: 23.04.2024 15:23 > Předmět: xxxxxxx, Karoq 2.0, ........................................Ticket: E478A26666D1A Re: Reklamace. > Vážený pane xxxxxx, Děkujeme za Váš podnět týkající se chybějícího submenu Sport ve Vašem vozidle Škoda Karoq s VIN ........................ Váš podnět jsme znovu otevřeli a prověřili. Zjistili jsme, že vůz opustil výrobní linku s chybou, která umožňovala Vámi zmiňovanou možnost ovládání SPORT. Po aktualizaci SW se tato chyba opravila. To znamená, že nyní máte vůz dle správné a homologované specifikace. Funkce sport HMI nebyla pro projekt MIB3 OI (rozumějte Váš typ infotainmentu) nikdy oficiálně testována a uvolněna. Přijměte prosím naši omluvu za komunikační šum, který byl způsoben lidským faktorem a poděkování za Vaši trpělivost. Je nám velmi líto, že jsme Vám nemohli podat uspokojivější odpověď. Věříme, že i přesto zachováte přízeň značce Škoda Auto. S přátelským pozdravem xxxxxxxx , Péče o zákazníka - Customer Center ŠKODA AUTO a.s., tř. Václava Klementa 869, Mladá Boleslav II 293 01 Mladá Boleslav, Czech Republic sks.service@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com
  13. Děkuji. Asi je mi už vše jasné a není nutné kupovat celý svazek kabelů. Měla by mi stačit: Svorkovnice 27-pólová, tzn. 8K0 972 702 případně i 8K0 972 701, protože ta stávající plastová část není připevněna ke karoserii a jde zastrčit směrem dovnitř.
  14. No, nemám s tím velké zkušenost. Jen vím, že některé výbavy umí personalizovat některé fce podle klíče. proto mně to napadlo. Z toho co jsi vypsal mně napadlo, jestli máš u toho druhého klíče zapnutí komfortní blikání vůbec. Ovšem za předpokladu, že Tvá výbava vůbec umí personalizovat dle klíče.
  15. Měl bych jednu obavu, že odejde treba kladka a pak praskne řemen nebo se uvolní, to se nemůže stát?
  16. Zdravím pánové, už pár týdnu mě zlobí dlouhé startování, a při dnešní jízdě mi na displeji vyskočil tenhle strašák "Závada napájení. Vyhledejte servis". Při dalším startu to zmizeno, a znovu neukázalo. Baterie je původní Varta EFB 59A 320Ah. Mám podezření, že to bude baterii, protože po nastartování všechny systému fungují, a auto nevypíná další funkce (CarPlay, klimu, ACC,...), takže alternátor bych řekl OK. Stalo se tohle už někomu ? Je to baterii, nebo to je něco závažnějšího ? Octavia 3 FL Style 2019
  17. Tak ono právě mají kontakt na toho kodera, který to dělá, holt kontakty. Asi do toho půjdu, i když ta cena je trošku vyšší. I když najedu třeba jen 15 tisíc ročně, tak budu jezdit samozřejmě více, když budu jezdit tak levně.
  18. Dobrý den, chtěl bych se zeptat na chybový kód P0342. Našel jsem, že by se mohlo jednat o vadný snímač polohy vačkového hřídele. Chtěl jsem tedy proto nakoupit nový, ale nevím, kde se ten snímač nachází. Na netu jsem našel jen návody na dřívější motorizaci s 74kw, tak se chci zeptat, jestli se jedná o stejný způsob opravy (tedy pod rozvodovým řemenem) nebo ten snímač je úplně jinde? Díky moc za rady! Jinak diagnostika píše chybu: P0342 - Camshaft position (CMP) Sensor A, bank 1 - low input Camshaft Position Sensor Circuit Low Input.
  19. Ahoj , mam problem Octavia 2PD BMM s DPF 2006 Pred 3 roky delana komplet G.O. motoru ( jakoze komplet i s hlavou s vyvlozkovanim atd vcetne novych pistu ) Ted se tyden stava to ze pokud se motor ohreje na 90st tak se zacala rosvecet kontrolka mazani Na volnobeh to nedela dela to pouze nad 1000 ot do 2000 pak uz ne za studena to nedela nic , motor neklepe , je tichy a nepozoruju vubec zadnou anomalii ve spotrebe nebo zvukovem projevu, mechanik co delal motor ted nebude mit tak 14 dni cas ale pak mam prijet , proto prosim o vase zkusenosti nebo rady ( mechos navrhuje vymenit cele teleso filtru i s cidlem ) Diky za rady
  20. Dovolím si přidat mé aktuální zkušenosti a poznatky s výměnou svíček. Motor CZDA 2016, najeto 77 000 km. Naposledy byly svíčky měněny v ŠA v roce 2020 při 45 000 km. 1. Zajímavé je, že při použití některých nástrojů pro vyhledání dílů podle vinka to tu a tam pro můj motor dávalo na výběr mezi NGK a BOSCH. Dle informací, co kolují na internetu jsem objednal originální Bosche. 2. Vazelínu na fajfky jsem též vzal origo, ikdyž ta cena se mi moc nelíbila. 3. Momentový klíč mám zánovní Proteco, asi 1 použitej, skladován v povoleném stavu. Ale chtěl jsem si nějak ověřit jeho přesnost. V práci mám kalibrovanou ruční váhu a zánovní kalibrovanej momenták od Würtha. Oba momentáky jsem nastavil na 22nm, upnul ve svěráku tak, že rukojeť byla ve vodorovném stavu. Na Protecu jsem naměřil 17nm a na Würthu 22nm. No docela jsem koukal, nakonec jsem objevil výrobní vadu na Protecu… 4. Postup - za teplého motoru, jsem sundal airbox a začal jsem s odpojením konektorů a povolováním šroubů na cívkách. Následně jsem pokračoval s cívkou druhého válce, jelikož na ní je asi nejlepší přístup, přípravek jsem neměl. Drželi nečekaně pevně, pokud bych za to rval jak blbej, vůbec bych se nedivil kdybych ty fajfky urval. Rukama bez jakéhokoliv nástroje jsem otáčel cívkama a tahal. 2. a 3. válec jsem dělal asi 5 minut, 1. Válec asi 10 minut a 4. válec snad 20 minut. Přípravek by byl zajisté velký pomocník. Druhý den za studeného motoru, jsem začal povolovat svíčky. Předem jsem si označil klíč abych věděl jak tam byli svíčky natočeny. Válce 1-3 byly lehce víc doprava. Odhadem 10°. A válec 4 byl už za tolerancí, cca. 45°. Všechny vyndané svíčky byli Bosch a závit na všech začíná na stejném místě. Když jsem postupně svíčky dotáhl na 22nm, tak všechny byli naprosto přesně pozicovány jak mají být. Následně jsem namazal vnitřek izolátorů vazelínou a rozetřel po obvodu párátkem. Zbytek je jasný.
  21. Ahoj, mam Octavii po FL z 9/2019 s původním Swing+. Mám předělání na Amundsena s navigacema celosklo a nakódováno, vše funguje OK. Chtěl bych si pořídit LTE CarStickPro, ale nevím zda bude fungovat. V nastavení ale nikde nemám vůbec položku wlan, pouze Bluetooth. Bude LTE CarStickPro fungovat pro navigaci a dopravní info?
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...