Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Děkuji. Asi je mi už vše jasné a není nutné kupovat celý svazek kabelů. Měla by mi stačit: Svorkovnice 27-pólová, tzn. 8K0 972 702 případně i 8K0 972 701, protože ta stávající plastová část není připevněna ke karoserii a jde zastrčit směrem dovnitř.
  3. No, nemám s tím velké zkušenost. Jen vím, že některé výbavy umí personalizovat některé fce podle klíče. proto mně to napadlo. Z toho co jsi vypsal mně napadlo, jestli máš u toho druhého klíče zapnutí komfortní blikání vůbec. Ovšem za předpokladu, že Tvá výbava vůbec umí personalizovat dle klíče.
  4. Měl bych jednu obavu, že odejde treba kladka a pak praskne řemen nebo se uvolní, to se nemůže stát?
  5. Zdravím pánové, už pár týdnu mě zlobí dlouhé startování, a při dnešní jízdě mi na displeji vyskočil tenhle strašák "Závada napájení. Vyhledejte servis". Při dalším startu to zmizeno, a znovu neukázalo. Baterie je původní Varta EFB 59A 320Ah. Mám podezření, že to bude baterii, protože po nastartování všechny systému fungují, a auto nevypíná další funkce (CarPlay, klimu, ACC,...), takže alternátor bych řekl OK. Stalo se tohle už někomu ? Je to baterii, nebo to je něco závažnějšího ? Octavia 3 FL Style 2019
  6. Dnes
  7. Tak ono právě mají kontakt na toho kodera, který to dělá, holt kontakty. Asi do toho půjdu, i když ta cena je trošku vyšší. I když najedu třeba jen 15 tisíc ročně, tak budu jezdit samozřejmě více, když budu jezdit tak levně.
  8. Dobrý den, chtěl bych se zeptat na chybový kód P0342. Našel jsem, že by se mohlo jednat o vadný snímač polohy vačkového hřídele. Chtěl jsem tedy proto nakoupit nový, ale nevím, kde se ten snímač nachází. Na netu jsem našel jen návody na dřívější motorizaci s 74kw, tak se chci zeptat, jestli se jedná o stejný způsob opravy (tedy pod rozvodovým řemenem) nebo ten snímač je úplně jinde? Díky moc za rady! Jinak diagnostika píše chybu: P0342 - Camshaft position (CMP) Sensor A, bank 1 - low input Camshaft Position Sensor Circuit Low Input.
  9. Ahoj , mam problem Octavia 2PD BMM s DPF 2006 Pred 3 roky delana komplet G.O. motoru ( jakoze komplet i s hlavou s vyvlozkovanim atd vcetne novych pistu ) Ted se tyden stava to ze pokud se motor ohreje na 90st tak se zacala rosvecet kontrolka mazani Na volnobeh to nedela dela to pouze nad 1000 ot do 2000 pak uz ne za studena to nedela nic , motor neklepe , je tichy a nepozoruju vubec zadnou anomalii ve spotrebe nebo zvukovem projevu, mechanik co delal motor ted nebude mit tak 14 dni cas ale pak mam prijet , proto prosim o vase zkusenosti nebo rady ( mechos navrhuje vymenit cele teleso filtru i s cidlem ) Diky za rady
  10. Dovolím si přidat mé aktuální zkušenosti a poznatky s výměnou svíček. Motor CZDA 2016, najeto 77 000 km. Naposledy byly svíčky měněny v ŠA v roce 2020 při 45 000 km. 1. Zajímavé je, že při použití některých nástrojů pro vyhledání dílů podle vinka to tu a tam pro můj motor dávalo na výběr mezi NGK a BOSCH. Dle informací, co kolují na internetu jsem objednal originální Bosche. 2. Vazelínu na fajfky jsem též vzal origo, ikdyž ta cena se mi moc nelíbila. 3. Momentový klíč mám zánovní Proteco, asi 1 použitej, skladován v povoleném stavu. Ale chtěl jsem si nějak ověřit jeho přesnost. V práci mám kalibrovanou ruční váhu a zánovní kalibrovanej momenták od Würtha. Oba momentáky jsem nastavil na 22nm, upnul ve svěráku tak, že rukojeť byla ve vodorovném stavu. Na Protecu jsem naměřil 17nm a na Würthu 22nm. No docela jsem koukal, nakonec jsem objevil výrobní vadu na Protecu… 4. Postup - za teplého motoru, jsem sundal airbox a začal jsem s odpojením konektorů a povolováním šroubů na cívkách. Následně jsem pokračoval s cívkou druhého válce, jelikož na ní je asi nejlepší přístup, přípravek jsem neměl. Drželi nečekaně pevně, pokud bych za to rval jak blbej, vůbec bych se nedivil kdybych ty fajfky urval. Rukama bez jakéhokoliv nástroje jsem otáčel cívkama a tahal. 2. a 3. válec jsem dělal asi 5 minut, 1. Válec asi 10 minut a 4. válec snad 20 minut. Přípravek by byl zajisté velký pomocník. Druhý den za studeného motoru, jsem začal povolovat svíčky. Předem jsem si označil klíč abych věděl jak tam byli svíčky natočeny. Válce 1-3 byly lehce víc doprava. Odhadem 10°. A válec 4 byl už za tolerancí, cca. 45°. Všechny vyndané svíčky byli Bosch a závit na všech začíná na stejném místě. Když jsem postupně svíčky dotáhl na 22nm, tak všechny byli naprosto přesně pozicovány jak mají být. Následně jsem namazal vnitřek izolátorů vazelínou a rozetřel po obvodu párátkem. Zbytek je jasný.
  11. Ahoj, mam Octavii po FL z 9/2019 s původním Swing+. Mám předělání na Amundsena s navigacema celosklo a nakódováno, vše funguje OK. Chtěl bych si pořídit LTE CarStickPro, ale nevím zda bude fungovat. V nastavení ale nikde nemám vůbec položku wlan, pouze Bluetooth. Bude LTE CarStickPro fungovat pro navigaci a dopravní info?
  12. Přeji vám fajnový sraz. Mě to opět nevyšlo, navíc jsem asi 850 km od vás. A tohle mi prý nepůjčí
  13. Přes OBD11 lze Lane assist vypnout tak i zapnout, tak nevidím jediný důvod, proč by to měl nějakej Škofin vůbec zjistit
  14. Lane assistant se dá nějak nastavovat? Utíká mi něco? Já myslel že se dá pouze zapnout/vypnout. Nebo máš na mysli jak silně zasáhne do řízení, tedy jak silně se s tebou pere?
  15. Ano, mam namysli zasah do jednotky tak, aby si auto pamatovalo posledni nastavenou hodnotu pro lane assist
  16. suri.

    Tlumiče

    ATE je shit najvacsi to uz roky nedavam , boli vecne problemy a neskutocne drahe
  17. vravim , nic tomu nie je
  18. Nemáte někdo přesný postup? Pořád mi to vyhazuje chyby. Vyměnil jsem LED v řasách a vyhazuje mi to chybu prasklé žárovky.
  19. No musí, protože nedovedou si představit, jak tam manipuluju se stahovačkou ven a zpět, aby nevadílo to okno. Dělal jsem to podle DP. Jako bál jsem se hodně, to je fakt..... Ale spíš při tom mytí nebo přenášení do kufru. A focení. Nasazovat šlo docela dobře, i když to muselo být fakt s citem a nervat to přes sílu když se to někde v těch bočních vedeních šprqjclo.
  20. Zdravím, v rámci jarní prohlídky 23.4.2024 jsem nechal vyvážit letním kompenty, nasadit je na auto a zároveň zkontrolovat geometrii na Kamiqu (najeto 49.000 km). Pouze na levém předním kole byla malá odchylka ve sbíhavosti. Geometrie byla seřízena na předepsané hodnoty (podle protokolu). Dnes jsem jel trochu delší trasu (než jen ze servisu domů) po dálnici a zdá se mi, že při vyšší rychlosti (cca od 90 km/h) řízení trochu táhne do prava. Je to ale vždy pouze pod plynem. Pokud vyřadím, tak řízení nikam netáhne. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Pozn.: nevím, jestli byla geometrie seřízena už s nasazenými letními pneumatikami nebo ještě se zimními pneumatikami. Děkuji Sluka
  21. dfga

    Tlumiče

    No na suzuki robi kayaba tlmiče od výroby tam možno fungujú, tu nie. Ale začali teraz robiť DCC pro na s4 a b9 tak uvidíme.
  22. Včera
  23. na facebooku sa objavil https://www.day4upgrade.cz/ prioritne ide o loga pre Swing/Swing+. Bolero/Amundsen stale trpia bielym ramcekom ale skoda, ze len CZ stanice aj to netusim, ci su vsetky. no snaha sa ceni a vyzeraju pekne
  24. pekne spracovane. ale urcite muselo ist sklo uplne von? ked som dorabal zadne elektricke okna na kombi i kratku, tak stacilo sklo podrzat v hornej polohe (papierova paska vydrzala). samozrejme, nebola potom moznost to sklo uplne umyt, ale asi mensie riziko prasknutia
  25. 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...