Přejít na obsah

Podvozek

Vše o podvozku - kola, nápravy, tlumiče...


232 témat v tomto fóru

    • 13 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  1. Loziska kol... 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 32.3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 18.6k zobrazení
  2. Problem pri cuvani

    • 16 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  3. Roomster - Brzdy RS 1 2

    • 42 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 20.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  4. Brzdy - krok pedálu

    • 9 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  5. Výfuk

    • 22 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  6. Výfuk 1.6 77kw

    • 6 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6k zobrazení
  7. Auto bribržďuje

    • 9 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 36.9k zobrazení
  8. Geometria

    • 21 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  9. Náhlý rachot a vibrace

    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • omv 100 bola kedysi udajne uplne bez biozloziek, ci je to este stale tak, netusim  
    • je zbytocne nariekat na nejakom fore + je normalne si auto pred kupou preverit pokial to budu ludia kupovat, budu to vsetci vyrabat. reci ako nemal som co ine kupit im iba nahravaju   v usa to asi uz pochopili, zahlasovali a green deal je zruseny, elektroauta su zrusene, emisne normy su zrusene, zacali vo velkom vsade tazit ropu, jej cena tam isla dolu otazne je, co to tam urobi s rakovinou a dalsimi, ale kedze tam 28 milionov ludi nema ani zdravotne poistenie, asi to neriesia  
    • @Petr Svetr no .. to koukám vidím stejně, ale možnost koupit to nemám  
    • @e1.  K palivům od OMV bych rád dodal, že nabízí tři druhy benzínu: Natural 95 E10 Klasik Natural MaxxMotion 95 E10 Natural MaxxMotion 100 E5 Plus Na naší čerpací stanici jsou dostupné všechny tři zmíněné varianty. Shodou okolností jsem dnes ráno tankoval.   klasik E95 stojí 36.90/l MaxxMotion 95 stál 39.50/l MaxxMotion 100 plus stál 40.90/l   Používám karty a body pak to vychází tak to: Klasik E95 35.90/l MaxxMotion 95 36.50/l 100 Plus 37.90/l   Podle mého názoru aditivovaná 95 nedává příliš smysl – na chování motoru jsem nezaznamenal žádný rozdíl, ať už ve výkonu, nebo jiných vlastnostech. Na druhou stranu 100 Plus rozhodně něco mění. Nejvíce je to znát ráno při studeném startu, kdy má vůz úplně jiný zápach. Je tedy zřejmé, že jde o zcela odlišné palivo než klasická 95. Motor je při použití 100 Plus tišší a nerezonuje ani neduní při jízdě v nízkých otáčkách. Navíc při úsporné jízdě dosahuji nižší spotřeby. Pouze s 100 Plus jsem se při velmi klidné jízdě dostal výrazně pod 5 l/100 km. Na dálnici je ovšem spotřeba stejná jako u jiných paliv. Dalším plusem je, že při používání 100 Plus nepociťuji občasné „kuckání“ nebo kolísání výkonu v rozsahu 2800–3200 otáček, což se u N95 někdy stane.   @suri. To mi připomíná písty z 1.8 TSI CDAA.
    • Ja som nikdy v tomto vlákne nespomínal nič čo by zvyšovalo výkon motora v dôsledku prémiového paliva. To sa spomínalo iba ako cesta k palivu, ktoré neobsahuje biozložku, pretože to je to, čo treba potlačiť na minimum. Nie ani tak tú pridanú časť, ako to čo spôsobuje a to sú exkrementy zo spaľovania. Otázka bola a je stále rovnaká. Liať VIF do každého tankovania, či nie? Výkonnostné benefity sú nepodstatné (pre mňa), dôležitá je iba čistota palivovej a spaľovacej cesty. VIF pomáha, bez diskusie, ale otázka je, či sú naozaj obyčajné E10 BA95 tak "divné", že ich treba furt a stále vylepšovať aditívami. Akože nerobí mi to najmenší problém, len by som sa rád dopracoval k odpovedi.
×
×
  • Vytvořit nový...