Přejít na obsah

Motor 1.4 16V


450 témat v tomto fóru

  1. 1.4 16V 55KW NA 59KW

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  2. Chladič

    • 5 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 62.6k zobrazení
  3. Kontrolka EPC

    • 15 odpovědí
    • 35.5k zobrazení
  4. Cukaní motoru 1 2 3 4 6

    • 125 odpovědí
    • 56.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  5. Zapalovací cívka

    • 23 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
  6. Špatný studený start 1 2 3 4

    • 92 odpovědí
    • 89.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 8.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 40.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 37.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  7. lítání otáček epc

    • 18 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 1) ano, obyčejná světla - díky, zkusím (nemám kabel, SW, takže až budu u někoho), ty brzdová světla (Leuchte20BR, Leuchte21BR) - bude potom svítit jen to 5W vlákno? 2) našel jsem návod, že novější Swing s větším LCD (tuším 6,5"?) by to zjednodušeně umět měl, ale ten můj to pravděpodobně nepodporuje   Moc děkuji za rady!
    • Ahoj, mají všechny nové Superby "Ovládání ventilace online" bez závislosti na výbavě nebo jen některé?   https://www.skoda-auto.cz/apps/availability#/service/40    
    • Můžu se zeptat jestli vám min helper zobrazoval poslední aktualizaci 1800 nebo nějakou nižší? Jde mi o to, kdyby to dělal autorizovaný servis, tak ať to nahrají na tu poslední, co existuje.. a ne jen co nabízí rádio 
    • Zdravím, poprosil bych o radu. Jedná se o vozidlo: Škoda Octavia 3 RS 2.0TDI DSG Najeto 180k  Tankována pouze Verva.  Vozidlo při jízdě většinou na dálnici z ničeho nic při sešlápnutí plynového pedálu začne škubat, když nohu z plynu sundám cukání přestane. Žádná chyba se při tomto nezobrazí ani na palubce při jízdě ani při napíchnutí na diagnostiku. Někdy mi vozidlo spadne do nouzového režimu přičemž se rozbliká žhavění, nic jiného se nerozsvítí, po zastavení vozidla vypnutí motoru a znovu nastartování žádná chyba nesvítí.  První diagnostika ukázala chybu na 3 a 4 vstřikovací jednotce, kdy mi bylo v servisu sděleno, že vstřiky to v žádném případě nebudou, jelikož by to dělalo stále, a ne jednou za čas.  Druhá diagnostika zase po nějakém čase ukázala toto:  Chyba P029900 - regulace plnícího tlaku                              - regulační limit nedosažen                              - Přerušovaný/nesouvislý  Chyba P029900 - Řízení plnícího tlaku - regulační mez nedosažena                               - Přerušovaný/nesouvislý Chyba P219500 - Lambda-sonda 1. řada válců - chudá směs                              - přerušovaný/nesouvislý  Po prvním případu jsem vyměnil ve vozidle všechny filry + olej.  Problém stále trvá, měl jsem to u více mechaniků a žádný zatím nedokázal přesně určit čím by to mohlo být na oko vypadají všechny součástky v pořádku. Dále již vyměněna Lambda sonda + nové turbo.  Rád bych se zeptal, zda někdo neřešil stejný nebo podobný problém popřípadě jak to nakonec vyřešil. Předem děkuji za jakoukoli odpověď :)) 
    • Ak máš možnosť doma nabíjať a zvládneš tie kratšie jazdy výhradne na elektriku, tak iV je veľmi dobrá voľba. Ďalšia výhoda je, že v lete si s iV môžeš predchladiť interiér, v zime ho môžeš dopredu zohriať bez potreby mať bufíka. 
×
×
  • Vytvořit nový...