Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 16V

  1. Zahájeno uživatelem ghosthatch,

    Auto mi netopí chladící okruh je otevřený, termostat jsem vyměnil, díky za rady motor německej 1.4 16 55kw

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Ondryyy,

    Zdravím, řeším tu respektive dva problémy. Jeden problém je že při jízdě z kopce a pouze při ohřátém motoru začne motor nad 2000ot/min cukat jak kdybych rychle přidával a pouštěl plynový pedál. Poloha škrtící klapky když to začne cukat je furt stejná jako normálně, to samé i doba vstřiku. Škrtící klapka vyčištěná, provedeno základní nastavení a egr jsem taky zkoušel odpojovat avšak stále beze změny. Druhý problém začal až po výměně svíček a filtrů, nejdříve jsem si všiml toho, že když jsem na volnoběh u polostudeného motoru zapl ventilátor topení na plno a začal točit volantem tak otáčky motoru spadly až k 500ot/min a hned na to se rozsvítilo několik kontrolek a to i včet…

    • 7 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Ondryyy,

    Zdravím, zvažuji přestavbu z kodu motoru BBY tudíž 55kw na BBZ a to je pokud tuším správně 74kw. Moje otázka zní, pasují hlavy mezi sebou abych nemusel vyndavat celý blok atd? Někde jsem se dočetl že 74kw má jinak uchycený startér a to se mi pak už řešit zase nechce. Tudíž stačí pouze přehodit hlava, sání, škrtící klapka a jednotka? Chtěl bych zároveň zachovat tu převodovku co tam je teď protože tu jsem si nedávno dělal a to je taky jeden z důvodů proč chci blok nechat kdyby náhodou byl BBZ malinko jiný a navíc pokud tuším správně tak 55kw má převodovku o chlup delší. Někdy tu taky psal že 74kw má variabilní časování ventilů? Odpovědi typu kup jiné auto mě nezaj…

    • 3 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Jany58,

    Na motore 1.4 16v 74kw BBZ mi túto zimu začal robiť problém 1.studený štart. Jednak oproti minulosti kedy mi štartoval okamžite sa doba štartovania predĺžila na2-3s. Následne ak sa chcem ihneď pohnúť, musím zvýšiť otáčky, pomaly púšťať spojku. Oproti minulosti mi pri zaberaní spojky rýchlejšie klesajú otáčky. Ak ich nezvýšim plynom, občas mi aj zhasne motor, ako by nemal ťah. Pri ďalšom štartovaní už predĺženie štartu mizne, rovnako ako ťah motora (výkon) sa po prejdení pár metrov dostáva do normálu. Následné štarty či rozjazdy sú bez problémov. Vie mi niekto poradiť, v čom môže byť príčina problému.

    • 0 odpovědí
    • 746 zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem fileek,

    Zdravím, mám tu zajímavej fenomén s 1.4 16V 74 kW, AUB. Děda ji má asi 8 let, vždycky to žralo dost oleje (ke konci snad přes 1.5 l/1000 km), tak se tam jako "řešení" lila 15W-40, než jsem se začal trochu víc hrabat v rodinnejch autech.. Před 4 lety se dával egr, kterej samozřejmě už zase zůstal otevřenej, za měsíc je tu TK a bylo třeba něco udělat. Mezi tím ještě dědu vzal zezadu dodávkář, tak jsme dávali dveře kufru, nárazník, světlo a vařili jsme kus blatníku, rozpočtem pojišťovna dala skoro 40 tisíc, tak aspoň byly peníze i na GO motoru. Už před zásahem auto na volnoběh kolísalo, citelně to "kopalo" do sedačky a třeba do kopce do garáže se hodně obtížně ma…

    • 9 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Kodiaq 69,

    Mám takový dotaz jestli třeba někdo nezkoušel nebo náhodou neví jestli to bude fungovat Mám 55kw a chtěl bych 59kw což je jen software tak mě zajímá jestli by nestačilo jen vymenit ŘJ motoru z 59kw.

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Cooperstt,

    Zdravím,už jsem toho přečetl nespočet ale stále nevím čím to může být.Minulý týden jsem nechal dělat rozvody a hned po výměně motor jakoby vynechává na volnoběh,rozvody jsou nastaveny správně to jsem kontroloval. Jev nastupuje až po mírném zahřátí kdy se vypne sytič a otáčky motoru spadnou pod 1000 Po přidání plynu tento jev zmizí Dále je slyšet z výfuku jakoby to mělo tendenci střílet na volnoběh Od motoru je slyšet jemné ťukání Někdo nějaké nápady?díky za rady

    • 19 odpovědí
    • 9,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem rolfik,

    Zdravím. Měl bych dotaz ohledně chladiče v mojí fabii 1,4 16V. Na přiložených fotkách je vidět, že nejspíš trochu teče, ale chladící kapalina neubývá. Jak moc je to vážny? Měl bych s tím něco dělat? díky za odpovědi

    • 5 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Martin86sro,

    Ahoj mám problém s 1,4 16v 74kw 00 rok výroby a najeto 82 tisíc řešil jsem to se servisem, ale moc mi nepomohly - když jedu zničeho nic motor zhasne, ale hned naskočí a jede dál. Stává se to jak při malejch otáčkách tak při plným zátahu na diagnostice to píše závada sání zpětných spalyn, a v servisu mi řekly že když mi to zhasne tak si to motor přepočítá na vačkové hřídely a proto nezdechne. Nevim jestli to není v důsledku že mám olej na svíče ( to že je to pastou na ventilu vím proto až budu měnit rozvody tak to nechám uděla ) .Ale nevim co s tim prvním problémem a prosím o radu díky Martin

      • Pozitivní
    • 10 odpovědí
    • 6,3tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Vojta Jetel,

    Zdravím všechny přítomné. Poradil by mi někdo jaké typy lambda sond patří do výfuku tohoto motoru? 1,4 16V 59kW kód motoru BUD. A která kam? Jak jsem pochopil, jsou tam dvě. Po výměně je potřeba něco nastavovat, nebo rovnou frčí :-) Předem díky za radu.

  11. Zahájeno uživatelem dreamworker,

    Ahoj, před časem se mi na Fabii rozsvítila kontrolka motoru, v servisu mi zijstili že je to systém odvětrání nádrže, resetovali to, po par km se to objevilo znovu, pak mi byl vyměněn odvětrávací ventil, chvíli ok a za chvíli nemlich to samý. Před týdnem mi ventil vyměnili znovu a po 200km opět a ta samá chyba. Můj dotaz zní, kde všude je čidlo generující tuto chybu? Pouze ve ventilu? Není ještě někde třeba v tom nasávacim potrubí, který by se mělo vyčistit? Nebo v tý nadržce s aktivním uhlím? Všude mi vyměnili jen ventil a já mám pocit, že je problém někde jinde. Prosím pomozte, díky david PS vím že to neni závažná chyba, ale chci auto prodat, takže bych se chtěl zba…

    • 22 odpovědí
    • 67,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Lucky30,

    A zase fabie, svítí epc a motor.píše to závadu č.17550,všechno jsem prošel,ale nic,motor na volnoběh houpe.Ve visu píšou kontrola váhy vzduchu(není) a škrtící klapky.Auto má org.36000 km

      • Pozitivní
    • 15 odpovědí
    • 38,1tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Orbb,

    Zdravim, mam jednu zavadu ktera me uz docela dlouho trapi a nikdo nevi co s ni :-( Pri jizde je celkem normalni ze se brzdi motorem a pak opet pridava plyn. Na normalnim aute je plynpostupne ubiran nebo pridavan a auto necukne. Na mem aute to udela ihned a treba pri teto akci na dvojce pri naslednem plnem plynu z treba 2500 otacek je to kopanec jak svina :-( Co uz bylo vymeneno: Motor-dva silentbloky krome spodniho "telefonu (jevi se dobre a nema zadne vule), vycistena klapka+zakladni nastaveni. Ostatni: Spinac na spojce vymenen, palivo tankovano pouze na OMV, ruzne pumpy, VAG zadne chyby nehlasi ... Stale kope :-( Fabia je MR 2004 prefacelift, kombik, 1.4 16V 55kW …

  14. Zahájeno uživatelem TondaBorec,

    Zdravím, začala se mi v autě ztrácet chladící kapalina. Dolévám tak jednou za 2 měsíce z rysky MIN na MAX. Našel jsem místo úniku - viz fotka. Objednal jsem si ten prostřední díl https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0122291f-rychlospojka-hadice-vyrovnavaci-nadrzky-oe-5275.html ale nevím, zda nebudu potřebovat zvlášť těsnící O-kroužek. Podíval by se mi někdo prosím do ETKY, zda je zapotřebí extra O-kroužek do toho spoje s drátěnou pojistkou(blíž k chladiči) ? Předem děkuji.

    • 1 odpověď
    • 3tis zobrazení
  15. EPC, kolísavé otacky, nereaguje na plyn Fabia I 1,4 16v 180k km (rozvody při 160k km) Zdravíčko Je to aktualni dneska jsem prisel po covid neschopence k autu a auto tedy 3 tydny nehnutě stálo.. předtím vše v pohodě Byla vybita baterie -> startování přes kabely -> ujetá trasa cca 15ti km a zdálo se vše v pohodě "jen" svítil motor a EPC ! - Po stání cca dvou hodin.. - Startování bez plynu, jak jsem to vždy dělával.. tak jsem nastartoval -> otáčky kolísalym, samostatne i pri plynu na podlaze "žádný efekt plynu"-> jizda nešla-> kontrolky EPC a motor. Tedy nastartování s plynem -> otáčky naskočily + …

    • 0 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem stepa0770,

    Zdravím Vlastním škodu fabii 1, 1.4 16 V 55 kw, v posledni době mi auto přestává v silném dešti, auto se začne cukat, po chvíli se i rozsvítí oranžová kontrolka motoru a jako velké finále auto začíná chcípat za jízdy, otáčky se houpají jako loď ve vlnách a po 3 takových chcipnutich už nejde ani natočit. Jakmile přestane pršet tak po chvíli už auto zase jede a po pár startech zmizí i kontrolka. Nevíte někdo co to může být ?

    • 11 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem djoze,

    Zdravím. Mám problém s únikom chladiacej kvapaliny v zadnej časti motora pod sacím potrubím. Ale mesiac do zadu som spozoroval "smrad" chladiacej kvapaliny.Súčasne mi unikne na 300km od risku max po min.Vizuálne som spozoroval červený blok motora v zadu pod sacím potrubím. Prístup tam je žiaden a vidieť odkiaľ to tečie nieje vôbec,Preto chcem poradiť či ste nemal niekto podobný problém a ako ste ho vyriešil.Prikladám foto ako to vidieť od spodku motora.

    • 2 odpovědi
    • 6,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem dron,

    Dobrý den, vlastním Fabia 1 motor 1,4/55 16V protože došlo k poškození motoru koupil jsem z Pola stejny motor 1,4/55 BKY. Při prohazování motorů jsem zjistil, že z Pola už má hliníkovou vanu a jinde čidlo, které hlída klikovou hřídel. To by tak nevadilo. Ale u starého motoru byl EGR ventil a u toho z Pola nevim kam by měl jit. Má tento motor, který se jeví trochu modernější vůbec EGR ventil??? Děkuji za každou radu nebo schéma.

    • 15 odpovědí
    • 6,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem rh+,

    Měl jsem špinavou zapalovací cívku od oleje na Fabii 1,4 16V 74kw (motor BBZ 2003). Byla tam málo dotáhlá svíčka (ze servisu :-() a olej ji hodně zašpinil a nepálilo to (chyby na Vagu). Znažil jsem se cívku očistit hadrem od toho oleje, ale pořád je to ve vnitř asi španavé od oleje, protože se občas objeví sporadická chyba spalování. Jde tu cívku dole jak je nacvaklá na svíčce rozebrat a pak složit, abych to tam mohl pořádně očistit? Nebo zkusit vyprat v technickém benzínu?? Jde tu cívku nějak proměřit a zjistit jestli je dobrá nebo špatná? Případně, kde koupit levně novou zapalovací cívku? Ve škodovce za ni chcou 1150,- Kč :-( Dík Roman

  20. Zahájeno uživatelem David 16v 1.4,

    Zdrávím, potřeboval bych radu. Fórum jsem prošel i strejdu Googla, ale nic kloudného jsem se nedozvěděl. Na mojí Fabce 1.4 16V 59kw BUD mám opravdu velkou spotřebu. Při zahřátem motoru na volnoběh je spotřeba dle PP 4l/h a průměr na 100km držím na 13 litrech. Na motoru jsem vyměnil snad vše co šlo (obě lambdy, novou škrtící klapku, snad všechny senzory teploty, tlaku sání atd., svíčky, zapalovací cívky, vzduchový filtr, atd.) Po ránu musím dlouho točit aby chytla a po zahřátí startuje v pořádku. Otáčky na volnoběh moc nekolísají, ale chvěje se celý motor, jako by byl přechlastaný. Vag nic nepíše je to bez chyb. Readiness kod je ok. …

    • 2 odpovědi
    • 3,9tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Josef01,

    Zdravím mám problém s poklesem výkonu. Škoda fabia 1.4 16V 74kw R.v 2006. Při rozjezdu mohu mít plyn až na podlaze a auto nejede, když se to ňak chytne jede jak má. Děla to při každém ubrani plynu. Nový filtr paliva, nové svíčky a nový katalyzátor. Diagnostika nic neukáže, v servisu nic neví a ani člověk co dělá ve škodovce nic neví,prý se s tým ještě nesetkal. Nemá někdo ňákou radu?

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem sinners7,

    Zdravím jsem tady poprvé ,něco jsem tady o této chybě hledal ,ale řešení jsem nenašel .Tak se pokusím popsat mou anabázi. Mám fabii 1,4 16V motor BBY rok 03. Najet 186tKm. Začátkem dubna se ukázala chyba MIL P0401 což bylo nedostatečný průtok zpětného oběhu výfukových plynů. Ještě jsem kolem EGR ventilu nic neřešil, a zaměřil jsem prvně na čidlo vzduchu které měři i váhu vzduchu a na vstup spalin od EGRu do sacího prostoru pod škrtící klapkou. Které bylo dost zanešené vyčistil jsem prostor kolem vstupu a vyčistl i škrtící klapku. Nastavení škrtící klapky proběhlo v pořádku. Zkontrolováno u technika na VAG. Ale co jsem si všiml ,že motor jak se zahřál tak…

    • 1 odpověď
    • 10,1tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem vpopelaa,

    Dobrý den, Měnil jsem palivový filtr a přívodní koncovka hadice nádrž -> filtr se mi rozpadla (ta prostřední na filtru). Hadičku sem sehnal z vraku i s obouma koncovkama, ale co sem se tak díval, tak pro výměnu musí ven celá nádrž. Chtěl bych se zeptat, nedá se vyměnit jen ta rozpadená koncovka? Že bych prostě ty 2cm hadičky se starou koncovkou uřízl, hadičku nahřál a natlačil tam koncovku novou? Nemá s tím někdo prosím zkušenosti? Pokud by to nešlo, dá se nádrž demontovat v domácích podmínkách na nájezdový rampě? Nechce se mi kvůli hadičce dávat auto do servisu. Ale kdyby nebyla jiná možnost, tak to tak dopadne. Dílenskou příručku jsem našel. …

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem kols,

    Mám toto čidlo asi vadné, neboť vždy po ujetí asi 100km se rozsvítí kontrolka emise. Vag píše 16502 sporadicky - vadné čidlo teploty,konektor, vedení atd.Po výmazu chyby kontrolka zhasne. Konektor čidla i na ŘJ motoru jsem vyčistil a asi po 100km to stejně svítí znova.Chci čidlo vyměnit, ale je tam utopené, že se tam jen tak nelze dostat. Poradí mi někdo co třeba demontovat, nebo jak se k čidlu dostáváte. Co demontujete?

    • 18 odpovědí
    • 42,2tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem vendalehy,

    Ahoj všem,mám Fabii1 55kw 1.4 16v označení motoru BKY.Má najeto 103000 a už motor klepe za studena, tak jsem se rozhodl že udělám výměnu pístu.Máte někdo zkušenost jaké písty použít,jakého výrobce,tento motor má výšku pístu 47 a třeba botor BBY 49.9mm.Koukal jsem třeba na píst KOLBENSCHMIDT 99562600 který je dole téměř kulatý a bude obepínat celou vložku.Vím že už budou načaté vložky (prasátka) ale právě proto nechci koupit originál píst na BKY ale třeba delší.Koukal jsem že je i náhrada píst dlouhý 59mm ale nikdo ho nemá skladem.Budu rád když napíše někdo kdo už to řešil a jak .Dík

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.