Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem Nikolahavlikova,

    Ahoj všem. Než zítra zavolám do servisu,mám dotaz. Před týdnem se mi stalo, že při jízdy mi auto začalo jakoby "chcípat". Zmáčkla jsem spojku, přibrzdila,přidala plyn a bylo to v pořádku. Když jsem zaparkovala, zkoušela jsem dát neutrál a jen přidávala plyn. Jenže mi to zase pomalu začalo chcípat. Nevíte co to může být? Všem díky za rady. Mám fabia combi r.v 2000

    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem ladik1997,

    Zdravím. Byl bych rád za radu. Mám fabii 1.4mpi 50kw 2001 (kombi). Při volnoběhu byl nepravidelný chod motoru a kolísali otáčky cca 800-900. Šel citet benzín. Při studeném startu kolísalo více auto mělo větší vibrace otáčky začínály nad cca 1000 ..při přidání plynu auto skoro chcipalo, až když se zahrál motor potom otáčky (kolísavé) klesaly. Diagnostika: příliš bohatá směs Oprava: nová lambda sonda, svíčky, štelování /nastavení ventilů. Auto jede, jde cítět méně benzínu, ale otáčky se stále při volnoběhu houpou... Někde jsem četl že by to mohl být regulátor paliva ale nejsem si jistý nechci zničit katalyzátor.... Tak vás tedy prosím o radu. …

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem RRostak,

    Ahoj, objevil se mi problem, uz pomalu nevim co s tim. Auto po delsim startovani sotva naskoci , stova jede a rozsviti se chceck engine. Tahle 3x 4x pak nastartuju a pak jede zas normalne. Druhy den se situace opakuje s tim ze pocet spatnych startu se meni a vzdy jednou za x to jede normalne. Diagnostika pise cidlo polohy klikoveho hridele. Menil jsem ho uz 2x pomuze to jen na chvili, evidentne je zavada nekde jinde. Dnes jsem prochazel kabelovy svazek a draty se zdaji byt ok. Je mozne ze byl byl nekde jinde v elektronice šotek? Setkal jste se s tim nekdo?

    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem havlos11,

    Zdravim, chci se zeptat, kdyz jsem provedl nastaveni dle navodu, tak motor po startu kuckal a zanedlouho chcipl. ale kdyz jsem vule nastavil na dotek, tak motor bezel ale ozyvalo se sramoceni nebo cvakani spise. asi budu muset vymenit hydra, co_?

    • 3 odpovědi
    • 7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem orimbee,

    Zdravím páni (sem tam aj dámy). Po výmene rozvodov 100 tis.km a pretesnení pod hlavou sa mi na F1 začalo ozývať klepanie. Zaujímavé je že pri studenom motore to nepočuť.Akonáhle dosiahne prevádzkovú teplotu počujem výrazné klepanie. Jazdiť sa s tým dá, ale pripadá mi to "nezdravé". Motor je inak v pohode a okrem toho zvuku žiadny problém. Od nova používam olej Castrol TXT 5W40. Motor mi nikdy olej nepapal, aj teraz 120 tis km nedolievam ani kvapku. Na fóre som našiel problémy s klepaním ventilov, ale všetky boli opačné - pri studenom motore. Stretol sa s tým už niekto z Vás? Alebo klasická rada do servisu a na VAG ?

      • Pozitivní
    • 22 odpovědí
    • 39,8tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem marekmara94,

    Ahoj kluci. Ve středu mi fabie, rok výroby 2001, začala hlásit přehřívání motoru. Zastavil jsem a koukl se pod kapotou. V té bílé kulaté nádržce vlevo jsem tak nějak z internetu vyčetl, že by měla být chladící kapalina. Tak jsem koupil na pumpě OMV G12+ a dolil jít tam, protože jsem fakt potřeboval jet. V pátek se situace opakovala. Akorát jsem zjistil, že ta tekutina zmizela hned asi po deseti minutách jízdy (nevím přesně, prostě jsem jel a pak jsem ji zkontroloval a už tam nebyla.) Takže. Má tam být v té nádobce, nebo si ji chladič někam precucne, nádobka je prázdná a bojím se zbytečně? Jde o to, že mi motor opět zahlasil, že se přehřívá. Když js…

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem User33647,

    Dobrý den, jednou za čas a to může být třeba 1x za měsíc nebo klidně 2x za týden se mi stává, že nejčastěji při dobrždění na křižovatce při neutrálu mi začnou kolísat otáčky motoru. Tuším něco mezi 600-1000, až se z toho zhasínají a rozsvícejí světlomety. Musím vypnout motor a znovu nastartovat, pak je to OK. Absolutně si s tím už nevím rady, čím by to mohlo být. Nedávno se dělaly na autě tyhle věci: Palivový filtr, čištění + nastavení škrtící klapky, svíčky, termostat, teplotní čidlo, čidlo otáček, samozřejmě vzduchový filtr, dokonce i rozvody a spojka a možná ještě něco na co si teď nevzpomenu. Za užitečný rady předem díky.

    • 1 odpověď
    • 2,3tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem jaroSK,

    ahojte, chcem sa spytat co mi poviete na moje "readiness", ktore som precital z auta, 1.4MPI 50kW r.v.2001... je lambda sonda v tahu?...ako ju este pretestovat?... dik... Readiness.doc

    • 16 odpovědí
    • 12,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Jury,

    Zdravím, mám podezření na benzin uvnitř nádobky s aktivním uhlím. Před pár týdny se přeplnila nádrž, ale nesmrdelo to hned. Nádrž nesyčí a ventil N80 na volnoběh kliká, když jsem ho sundal z vypleho motoru tak profouknout nešel. Vag: 16825 EVAP emisní kontrola systému - incorrect flow P0441 - 35 - 10 sporadicka Chyba tam není dlouho, poslední kontrolu jsem dělal v červenci, bohužel se mi nějak pokazil SW nebo kabel a nejdou mi už mazat chyby :/. Můžu zkusit vyměnit ten ventil, ale třeba je tento ok. Snad né nádoba na uhlí. Chtěl jsem udělat tento test, když nemůžu udělat test aktivních členů. Ale nemám takové drátky a vůbec nevím jak se t…

    • 0 odpovědí
    • 2,4tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem namorek,

    Mám Fabii r.v. 2001, najeto cca 30 000 km a ještě jsem neměnil původní chlacící kapalinu. V jakém intervalu ji měníte vy?

    • 12 odpovědí
    • 29,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem oplik,

    zdarec. Nema nekdo navod,jak krok za krokem ve vagu nastavit skrtici klapku po vycisteni? A taky na prizpusobeni nove lambdy. Diky

    • 2 odpovědi
    • 6,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Robertos,

    Ahojte. Mam prasknute vyfukove zvody. Tak som postupne zdemontoval sacie potrubie plech a nakoniec samotne zvody. Akurat pri demontazi ma zarazilo, ze plechove tesnenie medzi blokom a zvodom je 2krat. Podla etky ma byt len jedno ( samozrejme myslim stredne aj prave aj lave). Viete poradit? Dakujem

    • 1 odpověď
    • 1,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem zezr,

    Ahoj, Vyčetl jsem pomocí OBD2 že lambda sonda před katem ukazuje 1,28V. Tudíž jsem ji vyměnil za novou a ŘJ stále do OBD píše že na lambda sondě je 1,28V. LAmbda sonda při nastartovaném motoru ale normálně ukazuje 350mV, 400mV. no zkrátka pracuje. Kabely do ŘJ jsem proměřil vše průchozí. Čím to může být? Projev při volnoběho hodně kolísají otáčky. OBD píše chybu P0101 a P0171. Po odpojení lambda sondy se otáčky ustálí na volnoběh ale volnoběh hodně třepe. po opětovném připojení(i nefunkční lambdasondy) opět začně volnoběh velmi houpat, houpe pouze za tepla. Mám MPI 1,4 r.v. 2002 dvousondovou 44kw(českej motor) Děkuji za odpovědi

    • 8 odpovědí
    • 7,7tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Honza303,

    Ahoj, snad nerozjíždím další vlákno, divil bych se, kdyby se to už neřešilo. Praskla mi vodní hadice od chladiče k termostatu. 4lověk si řekne, je to na dvou sponách, koupím, vyměním, doleju, jedu... A ejhle, ona není nikde k dostání. Čili, buď jestli někdo nevíte kde mají skladem. Nebo bych potřeboval radu, která hadice by tam také pasovala. Třeba bych ji i zkrátil, je pružná, takže se trochu podá... Průměr je cca 32 mm. Fabia 1.4 mpi 44 kW Číslo dílu je 6Y0 121 049 D Díky za radu

    • 3 odpovědi
    • 5,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Lumicak,

    Ahoj, prosím někoho, kdo se s tím již setkal o radu. Když nastartuji studený motor, motor dost intenzivně klepe, po ohřátí se někdy uklidní někdy klepe dál. Na youtube jsem našel odkaz na kterým motor klepe úplně stejně jako můj, tady přikládám link: Motor má najeto poctivých 84 t km, olej byl měněn pravidelně po 10 t km, nebo po roce užívání. Olej používám Castrol 10W - 40 Magnatec. Sundal jsem ventilové víko a "klaviatura" má takovou zlatavou, možná trochu do oranžova barvu, na ventilovém víku je trocha usazenin z oleje karbon a podobně. Co mě zarazilo nejvíce, že na víčku pro nalévání oleje byla emulze, ale chladící kapalina se neztrácí nijak nadměrně. Ka…

    • 45 odpovědí
    • 42,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem drozdi,

    priatelia, potrebujem poradiť.....Hladam el schéma lambda sondy ..na Fabiu 1,4 ..pred katalyzátorom, prípadne aj s popisom pinov v konektore. -...Ďakujem Vám

    • 5 odpovědí
    • 17,6tis zobrazení
  17. ahoj chlapi mam takový dotaz na volnobeh mi auto poskubava kolisaji otacky v rozmeti 800 - 832 ale pri jizde to je svizne neskube proste jede perfektne jen pri volnobehu kdyz je auto studene tak to startuje na prvni sup kdyz se zahraje tak to startuje hure uz jsem vycistil klapky snimac otacek snimac nasavaneho vzduchu vymenil jsem svicky a porad to same uz jsem zoufaly

    • 1 odpověď
    • 2,4tis zobrazení
  18. Ahoj všem, mám pár dotazů na AZF (2x lambda) díl výfuku 6Q0254500X. 1. Ta zvětšená trubka hned za svody na výfuku je druhý menší katalyzátor, nebo jen nějaká jímka? 2. Jak tenhle díl s katalyzátorem ekonomicky vyměnit? - existuje nějaká rozumná varianta pro AZF aby to prošlo bez problémů emisemi? Má někdo vyzkoušené nějaké typy náhrad? Díval jsem se, že náhrady nemají právě tu zvětšenou část za svodama. - měnit celý díl, nebo jen vyříznout katalyzátor a dát jiný? Ty roury nevím z čeho dělali, ale vydržely osmnáct let a pořád vypadají v pohodě. Moc děkuji za informaci

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem alexander medko,

    zdravim - toto som objavil.samy olej,to je s prevodovky?co s tym.dakujem za kazdu radu fabia 1 50kw rok2002.

    • 5 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Fallen87,

    Cukání

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem alexander medko,

    Ahojte,tak mam doma fabiu1 50kw Skrtiaca klapka bola spinava,tu som vycistil,otacky aj tak este trocha skacu,hadze chyby p0140/p0141 tak vymenim lambdu.. a pri cisteni skrtiacej klapky som nasiel na motore umelo zaslepenu hadicku co ide zo skrtiacej klapky... Neviete preco to tak niekto urobil??

    • 0 odpovědí
    • 1,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Martina97,

    Zdravím, dnes jsem sedla do auta a nenastartovala ani na několikátý pokus. Baterka točí, ale auto nenastartuje. Po chvilce se rozsvítila kontrolka oleje - šla jsem tedy zkontrolovat hladinu, ale všimla jsme si, že kus měrky chybí. Část, která zůstala byla suchá. Teď teda nevím, jestli tam olej je nebo není, jelikož jej nezměřím. Co radíte? Koupit novou měrku a ulomený kus dostat ven? Oleje tam bylo nedávno dost, tak se mi nezdá, že by tohle mohlo souviset s tím startováním. Nějaký nápad, čím by to mohlo být? Díky.

    • 0 odpovědí
    • 1,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem xxpatrikxx,

    Ahoj , chci se zeptat , padne mi do jedničkové fabie motor z 1.3 felicie 50 kw ? nebo z fabie 50kw ? popřipadě co budu muset změnit. Děkuji.

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Morde,

    Zdravím všechny na fóru, obracím se vás s dotazem ohledně motoru 1.4 MPI 44kw, najeto 200.000 km. Při jízdě se z přední části vozu ozývá pištivý zvuk, zdá se, že přichází z pravé strany. Zvuk se ozývá pouze při jízdě se zařazenou rychlostí (libovolnou), při stání či jízdě na volnoběh se neozývá. Při jízdě ve vyšší rychlosti (100km/hod a více) není slyšet. Motor má vyměněné rozvody po najetých 170.000 km. Domnívám se, že zvuk by mohl být důsledkem opotřebení převodovky, ale nemám jistotu. Budu rád za každou radu. Děkuji!

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem ramon,

    Koľko ta stálo to čidlo?Kupoval si originál,alebo nejakú lacnejšiu náhradu.

    • 52 odpovědí
    • 33,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.