Přejít na obsah

Interiér

vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....


106 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 7k zobrazení
  1. Vrzající plyn. pedál

    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
  2. madlo dveří spolujezdce

    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 21.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  3. Yeti demontáž budíku

    • 5 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  4. Vyhřívání sedaček

    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 88 odpovědí
    • 40.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  5. sedačka spolujezdce

    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  6. Schránka na brýle

    • 16 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4k zobrazení
  7. Prahové lišty

    • 9 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  8. ISO-FIX

    • 7 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení
  9. Nový vzor sedadel

    • 13 odpovědí
    • 3.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Rapidně vzrůstající prodeje elektromobilů, nebo jen manipulativní hra čísel.....?   https://www.autoforum.cz/predstaveni/boom-elektromobilu-v-eu-85-procent-novych-aut-je-porad-spalovacich-jejich-podil-na-trhu-se-za-dva-roky-sotva-zmenil/
    • V pátek jedu do servisu. Při dotazu na náhradní vozidlo 850,- bez DPH na den. Po opravě dám vědět výsledek.
    • Potom nechapu,proc by Eibach nabizel predni stabik v tloustce 27 mm za deset,kdyz by se dal v originalu koupit ten stejny prumer za sedm tisic v podstate s obdobnymi vlastnostmi. Na jine materialy ci zpusob zpracovani moc nesazim. To by se uvadela i hodnota sily ve zkrutu a ne jen prumer,ktery tady hraje asi zasadni roli. Zkusim jeste zastoupeni VW.   Edit. Narazil jsem na velmi ochotnou pani,co mi venovala cas a zjistila,ze origo na svem supovi mam 24 mm predek,passat ve stejne motorizaci a provedeni ma 25 mm,ale hlavni roli hraje odladeni tlumicu a pruziny,coz ji potvrdili i mechanici z dilny. Podle nich by,krome onoho silnejsiho stabilizatoru,resili aspon tuzsimi tlumici,aby se potom veskera sila pri naklonu neeliminovala pouze stabilizatorem,ktery dost rychle odrovna kosti,kdyz auto v zatacce nepodrzi zbytek podvozku. A cenovka passatackyho je v originale za 6 a nejake drobne.
    • Zdravím, trochu to zde oživým. Mám najeto cca 80tis. Vůz sem koupil před 2 měsíci ze Škoda+ a po ujetí cca 2500km jsem výše pozorované začal pociťovat také. Při řazení 2-3ky to někdy lehce škubne, ale hlavně parkování mně dost vadí. Nevím, zda to jít reklamovat, nebo je to normální vlastnost tohoto pohonu. Při hodně pomalém manévrování v garáži to auto sebou prostě škube. Nejsem schopnej nadávkovat brzdou plynulej plíživej pohyb. Když už se mi to podaří, tak to poskakuje jako koza. Mám v garáži toleranci cca 8cm, abych mohl spustit vrata a někdy si musim zpět couvnout a znovu jet vpřed, abych nenarazil do zdi 😞 Máte to také? Jinak už jsem po 3 reklamacích chladícího okruhu a auto sem musel nechat 2x odtáhnout. Když to funguje, tak se s tim jezdí pěkně, ale už z toho mám hnusnej pocit časované bomby, takovej Jack in the box. Nikdy nevíte, kdy ten šašek z kapoty vyskočí ven 😄 
×
×
  • Vytvořit nový...