Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 HTP

  1. Zahájeno uživatelem Pepa 426,

    Zdravím Vás, má Fabie II 44kW se začala cukat na volnoběh. Přes VCDS jsem zjistil, že vynechává druhý válec. V servisu byl vyřčen ortel - bez komprese na 2 válci - podpálené ventily. Vzhledem k ujetým km, které neatakovaly ani 60 tis km jsem byl zděšen. Udělali tedy GO motoru. Hlavu dali do pořádku, vyměnili, gufera, ventily atp. vč. rozvodů. Najel jsem sotva 100 km a problém se opakuje a auto se cuká, nyní sporadické vynechání zážehu na všech třech válcích. V servisu vyměnili svíčky. Po dalších 50 km se problém opakuje auto na volnoběh cuká. Po načtení VCDS vynechání zážehu na 1,2 i 3 válci. Tankoval jsem 100 benzín doporučili to vyjet a natankovat 95. Ovšem nemysl…

    • 5 odpovědí
    • 8,9tis zobrazení
  2. Ahoj všichni škodováci, začala mi trápit moje haťapka a protože si už nevím rady, třeba napadne něco vás. Problém: Ve vysokých otáčkách, od 4000rpm ,dostávám chybu zapalování na třetím válci. Konkrétně 16687. Jakmile se chyba objeví, třetí válec je řídící jednotkou odpojen. Workaround: Jakmile chcípnu a znovu nastartuji, tak chyba zmizí a zapalování nevynechává. Pokud nechám motor běžet s chybou na 2 válce a přes diagnostiku chybu smažu, tak se třetí válec okamžitě rozběhne. Co jsem zatím udělal: kontrola komprese - OK, na všech válcích stejná hodnota prohození svíček 2 a 3 - chyba pořád na válci tři …

    • 1 odpověď
    • 3,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem David.P.,

    Zdravím, mám Fabii 2 1.2 HTP, 51kW 2008 s namontovaným LPG. Popíšu zde všechny poruchy pokud je nějaká pravděpodobnost že spolu souvisí. Mám už delší dobu obrovskou spotřebu oleje. Nějak extra moc toho nenajezdím, protože pracuji z domu, ale za posední rok včetně výměny oleje jsem tam nalil už 10 litrů. Bohužel jsem si nenapsal stav tachometru. Říkám si proč vlastně měním olej když mi to spotřebuje za rok více než tři plné nádrže... Asi třikrát se mi při dlouhé jízdě 70+Km a vyšší rychlosti cca 120Km/h stalo, že mi motor postupně přestal tahat, až úplně přestal reagovat na plyn. Po otevření kapoty jsem viděl, jak se motor třepe takže jel asi jen na dva válce. Po v…

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem petrslav,

    Ahoj, neprošel jsem emisema kvůli vyššímu volnoběhu- maximální předepsané prý jsou 800otáček, ale auto drží 832otáček. Naměřené hodnoty emisí jsou už OK ale prostě mě nepustí kvůli těm blbým 32otáčkám navíc. Motor HTP 51kw, volnoběh je stabilní, jede normálně, žádný závady to nepíše. Zkusil jsem čistit a nastavit klapku, mazat adaptace, měnil jsem teplotní čidlo vzduchu ale nic nepomohlo. žádnou netěsnost jsem taky nenašel... Neví někdo co by to mohlo být, případně jak ty otáčky snížit???

    • 7 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Lokutus,

    Ahoj clenove fora, zakoupil vuz skoda fabia II 1.2HTP 44KW kod motoru CHFA.....rok 2011.Mam problem s velikou vybraci motoru ktera se prenasi na volant a do sedacky,....Vím ze vybrace u tohoto motoru sou bezne ale myslim ze ume to je až moc.Sou nove svicky a take zapalovaci civky---nove vsechny filtry a to i palivovej....nove rozvody novej olej...Zadnou chybu to nehlasi :/Auto jede dobre a taha umnerne k vykonu.Startovani je v pohode...jednou max dvakrat se stalo ze to jakoby strilelo do sani a velice zridka lehce zakolisaji otacky.......Pri nastartovani sou lehce zvisené otacky ty pak klesnou na 950 Setkal se stim nekdo????odbornik okolo opavy krnova?

    • 4 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem paras2298,

    dobry den, prodavam skodu fabia 1.2htp..prijel zajemce a otevreli jsme kapotu,auto bylo nastartovane a prohlizel a otevrel viko oleje a motor najednou zakuckal a zhasnul..auto jsem zkusil znocu nastartovat a zkusili jsme jeste jednou a ten samy problem tentokrat uz motor nechcipnul ale bylo slyset jak kdyby se nasaval vzduch. Mohla by to byt hlava,ventily ? obcas se mi stane ze nenastratuju hned napoprve ? diky

  7. Zdravím, auto vlastním chvilku a nově. Potřeboval bych zjistit jestli je normální po puštění plynu pád otáček zhruba na 700rpm, po půl vteřině se pak vrátí zase na stabilních 850. Během toho bývá trochu i slyšet klasický zvuk když chcípá motor ovšem zatím se nestalo že by chcípl.. Dělá to i při puštění klimatizace (dám sem graf z diagnostiky.. puštění plynu vypadá podobně, pád pod obvyklou úroveň a pak zase návrat) Je potřeba to řešit/čím to může být, nebo je to normální a mám ignorovat? Mám strach ať mi to někde nechcípne :D Díky!

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Michal23541,

    Zdravím všechny chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s problémem auto jezdí normalně do 3000 jak mile auto přesáhné tyto otáčky vyskočí nouzový režim rosvítí se kontrolka a chyba zapalovaní na 3 válci , na autě kontrola tlaku motoru v normě , rozvody kontrolovany ,přehazení cívek / svíček a vstřikovaču chyba stále na 3 valci , vyměné obě lambda sondy , sundíní hlavy pro kontrolu ventilu v pořadku vše , jediný co tak jsem si při výměně lambda sondy všiml žeje vysypaný kat což muže mít příčinu ty ventily podpalené ale ty byly v pořadku , jak mile se vypne motor a znova nastartuje auto opět jede normalně do těch 3000 . Nenapadá někoho čím by to mohlo být? prosím …

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem ondra.zikmund,

    Zdarec doma na roomstrovi nám motor šíleně bere olej cca 1000 km litr po dálnici možná víc ...je to motor 1.2 htp (51 kw) r.v. 2007 najeto něco kolem 80 tis km .Už jste se s tím někdo setkal...popř kde by mohl být problém ??

  10. Zahájeno uživatelem Stefan Sutto,

    Ahoj. Neprešiel som cez emisnú kontrolu škoda fabia2 1.2 51kw bzg rv 06 2009 136000 km .CO a HC pri volnobehu aj pri zvíšenych otáčkach mimo normu. Podlala noveho zákona sú na kazdej stk ci emisnej stanici namontovane dodatočné kamery co vsetko snimaju aj sondu vo vyfuky nevedia to alebo boja sa to oklamať. Olej mi to žere ale neni to kritycke auto tah má ako bi malo bohatu zmes neviem ale ked stojim za autom tak spodiny dráždia poriadne nos.Čo navrhujete aky postup kde zacat s opravou?

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 12tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Zvarahonza,

    Zdravím, nemáte někdo zkušenost s motorem 1.2 51 kW, vždy když auto delší dobu stojí,tak zhruba čtyři vteřiny po nastartování rachtá rozvodový řetěz, ten je vyměněný komplet i s olejovým čerpadlem, už nevím kde hledat příčinu, předem děkuji za rady

    • 0 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Mysterion,

    Ahojte Potreboval by som poradiť. Mam Fabiu 2, 1.2 51kw 2010. Auto má nízky výkon (Porovnával som to so 40kw Fabiou a sa mi zdá že tá ťahá lepšie alebo rovnako). Menil som vzduchový, olejový a palivový filter, olej, sviečky, čistila sa škrtiaca klapka a aj sa nastavila na základnú polohu, vymenili sa rozvody ktoré neboli skočené, merala sa kompresia (14,14 a 12 barov), podozrenie na poškodený katalizátor ale emisnu nameral na prvýkrát a že su vynikajuce hodnoty, potom som dal vymeniť výfuk od katalizátora po stred ( ta časť kde je pletenec a rezonátor) nakoľko bol trochu prasknuty. A to je tak všetko. Diagnostika nič neukazuje a palivo som skú…

    • 2 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Vrhel Michal,

    Ahoj lidi, mam problem s motorem 1.2 HTP 51kw. Vcera za jizdy me to padlo do nouzsku a rosvitila se kontrolka motoru a EPC. Hlaska na maxidotu porucha motoru zajedte do dilny. Otacky kolisaji z 800 na 1200. Auto nelze vytocit do otacek. Kamarad poradil at koupil civku a vymenim vadnou, ze to bude ono. Civku jsem vymenil a problem pretrvava. Navic z vyfuku prska nespaleny benzin ( viz video). Nevite nekdo cim to bude? Pred par mesici byla menena lambda a katalizator. Dekuji za rady. Doufam, ze me zase nekdo nezablokuje tema s tim, ze je tady probirano. Hledal jsem a takovou zavadu tady nikdo neresil. M. M. …

    • 2 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem dodisek,

    Caute Někdo mi poraďte nebo jde ze skály xD Měněno vstřiky, svíčky, cívky, čidlo klepani, čidlo vačky, čidlo kliky, pal filtr, vzduch filtr, kat, adaptace skrtici klapky, váha vzduchu, lambda sonda. Bez změny. Motor 1.2 htp 44kw tlaky 13bar Za jízdy se hrozně dusí, střílí do saní a táhne až od 3000ot, za tepla o něco lepší, VAG nic nehlásí ani motor nesvítí. Zkoušel jsem i jízdu bez lambda sondy, kdyby byl ucpaný kat a stejný. Nesetkal se s tím někdo ?

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  15. Mám 9 let starou fábii 2. Při volnoběhu mi začne blikat ten oranžový ventil na tachometru a motor jde na 2 válce i jeden válec. Při přidání plynu, mator vytočím do 2000 otáček a dál nic. Po poradě jsem vyměnil svíčky i cívky a ten senzor na motoru , ale problém přetrvává. Co s tím a co to bude asi stát? Děkuji za radu

      • Negativní
    • 10 odpovědí
    • 14,3tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem funkiller,

    Dobrý den. Předem se omlouvám jestli takové téma již existuje, ale dlouho jsem tu slídil a nic neobjevil. Potkalo nás neštěstí při koupi fabie, koupili jsme kus co pěkně žere olej (motor CGPA 51kw, EURO4). Prodejce nám slíbil alespoň částečnou kompenzaci a tak sháním někoho kdo by motor opravil. Bude se jednat doufám jen o překroužkování, což je ale stejně podle zdejších příspěvku dost komplikované. Absolvovali jste prosím někdo tuto opravu a můžete doporučit nějaký servis v okolí Prahy (do 100 km) co by to za rozumné peníze spravil tak, aby auto najelo ještě třeba 20000 km?

    • 4 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Roved85,

    IMG_2202.MOV Ahojte poprosím o radu či sa niekto nestretol s takýmto zvukom od motora(video) Bolo to v servise menil rozvody a zdvihatka ale nepomohlo. Ďakujem

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Daniel Výborný,

    Dobrý den, motor má najeto cca 70 tisíc km. Nyní je auto po výměně oleje, svíček, filtrů. Již byla na motoru provedena oprava hlavy motoru z důvodu naměřených nízkých kompresních tlaků - špatný ventil. Poslední dobou sleduji při studeném startu nepravidelný chod motoru a zvýšené otáčky (cca 1200), musím přidat plyn jinak by motor nejspíše zhasl a je celkem výrazně cítit benzín. Tento stav trvá asi tak 2 minuty, pak klesnou otáčky do normálu (cca 850). Motor na volnoběh poté vypadá takto: https://youtu.be/mszlNQH68Y4 Volnoběžné otáčky jsou cca po těch 2 minutách stálé, nekolísají. Diagnostika z pohledu chyb nic nehlásí, ale zjistil jsem kontrolou měření hoře…

    • 8 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem SamoFabia,

    Dobry den, idem si po radu, po vycisteni skrtiacej klapky mi nastal takyto problem: po vyradeni rychlosti pri dochadzani do kolony mi klesnu otacky nasledne stupnu a az potom sa ustalia na volnobehu, pridavam aj video: https://youtu.be/bwrJb7zhgMo Je to v haji? :D

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Janica,

    Ahojte chcem sa opýtať aké majú byť správne hodnoty po základnom nastavení skrtiacej klapy motor 1.2 51kw.Mám problém pri prvom studenom štarte pri teplote do 5 st startujem s plynom inak bez plynu otacky motora idu postupne cca z 500 do 950 kde sa ustalia a potom to uz ide ako tak

    • 0 odpovědí
    • 1,3tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem mastodonto,

    Ahoj, vcera vecer mi pri dojezdu z prace silne zasmradl v aute benzin, az jako by petrolej. Narychlo jsem to v mraze bliknul a dnes jel vlakem. Kdyz uz to dnes bude studene, chtel bych najit zdroj. Ty potrisnene hadicky uprostred fota.. Ta se svorkou je privod paliva? Hadam, ze ta harmonikova je polita od ni. Diky za info, Tom

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Skoda_,

    Zdravím, při každém nastartování motoru mi 1-3 vteřiny strašně škube motor. Jakoby snad chtěl vypadnout :D Při jízdě když přidávám plyn tak malinko škube. Jedná se o Fabii II s motorem 1.2 HTP 44kW r.v. 2009. Před půl rokem byl měněn vlnovec a od té doby je zvuk motoru hlasitější. Nevím jestli tam nemůže být problém. Byl jsem i na pravidelné výměně oleje ve Škodovce a vyměnili mi svíčky, které mi měnili asi před dvěmi lety, ale problém prý nevypozorovali... Nevíte kde by mohla být chyba ? Děkuji moc.

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Ludva 77,

    Go motoru. chtěl jsem se zeptat , zda má někdo zkušenost s kompletní Go motoru? Můj 1,2 Htp , BZG rv. 09 má najeto cca 190 000 km ( auto mám od 150 tis km ) posledních 6 - 7 000 km jsem doléval 0,5 l na 1000 km. Předtím nic , co jsem nalil , to samé jsem vylil. Při poslední výměně před 1000 km jsem zkusil udělat výplach motoru (BG 109)ve snaze uvolnit zapečené kroužky. Olej to již nebaští , ale zřejmě se něco uvolnilo , protože ať studené nebo teplé tak po nastartování na volnoběh a při ubrání plynu je slyšet dost nehezké klepání. Zvuk je spíš slyšet od ventilů. Tak se mi to nechce nějak po částech rozebírat a přemýšlím a celkové GO. …

    • 4 odpovědi
    • 10,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem mplic,

    Ahoj, Na fabii 1,2 HTP r.v.2010 mi po vymene oleje a resetu servisnich intervalu pocitacem zacala blikat zlute(oranzove) kontolka oleje. Blika parkrat vzdy jen po otoceni klickem (i kdyz startuju a i kdyz neni nastartovany motor),za jizdy nikdy. V navodu psali,ze je vadne cidlo,tak jsem ho nechal pro jistotu vymenit ale blika to porad. Pri nacteni chyb to pise ze tlak oleje je prilis vysoky. Chyba nejde smazat. Nemate s tim nekdo zkusenost,cim to muze byt ? Cidlo me menili dnes,delali me i rozvody a ve vane by tedy vse melo byt vycistene. V servisu nevedi cim by to mohlo byt,jeste se s tim nesetkali. Dekuji za pripadne rady.

    • 9 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  25. Dobrý den, prosím o radu: problém: posledního půl roku byl velmi nízký výkon při trochu podtočené dvojce na křižovatkách při rozjezdu... dále to poslední měsíc cca 7km od studeného motoru cukalo při přidání plynu na dvojku a trojku... vyměnil jsem svíčky (za cca 3 měsíce by byl stejně interval) a zdá se, že ok... problém je v tom, že tak sežranou svíčku jsem ještě neviděl: jakýsi krystalický nános (jakoby když něco rozežere sůl) a mezera ve svíčce skoro 2mm... může se to stát nebo je něco špatně??? . údaje: HTP 47kW, rok výroby 2007, jezdím od 2008, najeto 140 tis km, palivo LPG (od 40 tis km), svíčky používám nějaký trochu lepší bosch za cca 200kč/1ks, dále, po…

    • 0 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.