Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 16V / 1.6 16V

  1. Zahájeno uživatelem Radpav,

    Zdravím Kamarád má fabii 1.4 16V, kde zastavil motor při jízdě a už nejde nastartovat. Napojili jsme ho na vag a na motoru je 10 závad. Tak se chci zeptat, jestli to nebude řídící jednotkou, když jsou to různé závady. 10 závad nalezeno. 17559 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi rozsah 1: system prilis chudy P1151 - 35-00 - - 16786 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis velky P0402 - 35-00 - - 17566 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71): neverohodny signal P1158 - 35-10 - - - Sporadická 17851 - potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G212): signal prilis maly P1443 - 35-10 - - - Sporadická 17972 - jednotka skrti…

    • 1 odpověď
    • 3,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Josako,

    Zdravím, je v pořádku, aby tento motor byl uložen takto "nakřivo" (viz foto)? Ptám se proto, že v rámci záruky se přetěsňovali úniky oleje a motor s převodovkou byl dle servisu venku. Bohužel předtím jsem si nevšiml jestli je motor uložen rovně či takto. Děkuji Vám za info.

  3. Zahájeno uživatelem barlang,

    Zdravim chcel by som vymenit pal. filter na 1,6 16v BTS. Chcem sa spýtať či treba palivový systém po výmene odvzdušniť ako je uvedené v dielenskej príručke alebo odvzdušnovať netreba. Chcem si to vymeniť sám doma a odvzdušnenie asi zvládne len servis teda pokiaľ ho treba vykonať....vďaka za odpovede

    • 1 odpověď
    • 1,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Kedarek1,

    Vypozoroval jsem, že při dojezdu cca 80 až 100 Km, tj. kolem rozsvícení kontrolky zásoby paliva, motor cca na 1 až 2 sekundy vynechá (jako kdybych sundal nohu z plynu) a pak jede normálně. Udělá to jen jednou a pak bych klidně mohl vyjet nádrž do sucha a neudělá nic. Ještě jeden postřeh udělá to při jízdě po rovince. Jedná se ROOMSTER SCOUT MR 2009 najeto cca 15000 km. Auto je v záruce, ale těžko se bude v servise vysvětlovat a ještě hůř simulovat závadu. VAG nezaznamená žádnou závadu. Hledal jsem tady na fóru, ale nic podobného jsem nanašel. Než zajedu do servisu, tak sháním nějaké info. Ze své zkušenosti vím, že hledat závadu, která se objevuje nepravidelně a na krátk…

    • 21 odpovědí
    • 8,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Gejza100,

    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat zdejších majitelů motoru 1.6 na jejich zkušenosti. Dostal jsem firemní 1.6 FII r.v. 2008 při najetých 97 000 km. Byl to přechod z 1.2 HTP :-D , takže ze začátku velká spokojenost. Postupem času jsem si ale všiml, že při zahřátem motoru mi při stání na volnoběh poskakuje ručička otáček viz. video, ale co je ještě divnější, tak to někdy dělá i při jízdě, když jedu ustálenou rychlostí např. 80km/h, přitom motor sám o sobě má hladký tah a neklepe nebo není poznat, že by se měnily otáčky. Někdy poskakuje i ručička rychlosti. Další věc je zvuk. Nepodařilo se mi ho nahrát úplně nejlíp, ale myslím že majitelům 1.6 by to mohlo stačit. Je tam slyšet …

    • 20 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem banán,

    Tak mě dnes ráno překvapil rumík .Ráno jsem nenastartoval a to je ještě "teplo".Přes kabely to chytlo hned.Prý je tam někde nějaký stálý větší odběr nebo špatná baterie.Ve středu to vezu do servisu ,tak jsem zvědav. Nemá prosím někdo návod jek demontovat zadní nárazník ?

  7. Zahájeno uživatelem mkaba,

    Najeto 3000km a už mám zřejmě první problém, ach jo...ráno mě začalo něco hodně rezonovat až skoro praskat pod motorem, asi něco ve výfuku. Slyšet to jde jenom když živěji vyrazím na jedničku nebo to trochu prošlápnu na volnoběh. A protože každý ráno od baráku vyrážím do kopce tak si toho pokaždé všimnu. Je to docela nepříjemný, přijde mě jako by byla nějaká přepážka ve výfuku uvolněná a dělala neplechu nebo něco rezonovalo na výfuku, svodech či katalyzátoru. Určitě to jde slyšet spod motoru. Jenomže jak se to do pár minut ohřeje tak je klid. V podstatě stačí přejet dvě křižovatky cca 500m a je to ok. Stačí ale auto odstavit na 2 hoďky a už to jde zase trochu slyšet, zále…

    • 9 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Darkroom,

    Nemuzu najit kde se meni tyto filtry. Uplny strevo nejsem ale jak cucim do motoru 1.4 ,tak vidim jen privod vzduchu do motoru pres masku ale konec roury vede kamsi za motor. Poradi nekdo kam sahnout nebo treba ukazat na fotce kde se vzduchac nachazi? To same plati pro pylovy filtr,kde je? Diky za rady

    • 8 odpovědí
    • 4,7tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem AdamZero,

    Dobrý den, zajímala by mě životnost tohoto motoru bez nějakých větších zásahů (jen běžná údržba: svíčky, rozvody, olej atd.). Někde jsem četl, že je to až 300 000 km. A pak porovnání se staršími verzemi z první generace Fabky. Je ta dnešní 63kw verze spíš podobná 59kw verzi nebo 74kw? Protože jsem četl, že 74kw se musí hodně vytáčet a navíc žere olej. Díky

      • Pozitivní
    • 13 odpovědí
    • 26tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Tonda-B,

    Mně tenhle motor připadá takový dietní a tak jsem hledal, jestli ho někdo neupravuje na vyšší výkon. Nic zvlášť zajímavého. Když jsem změřil vačkové hřídele, tak při milimetru kontrolní vůle jsem naměřil 185/185 stupňů. To odpovídá starému Favoritu. Takže vidím, že tenhle motor je opravdu hodně zavřený těmi vačkami a že to nejde rozumně zvýšit jen v datech. Nevíte někdo o rozumných vačkách pro tenhle motor? Představoval bych si aspoň 20 koní navíc - takže výpočtově vačky tak 204/194 stupně v milimetru (celkově 254/240 stupňů). Děkuji za každý tip.

    • 13 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Garen,

    Jedná se o Fabii 2 1.6 krátkou. S autem moc nejezdím, protože není moje. Po delší době jsem si půjčil auto od rodičů a jel na dálnici. Od minulé jízdy (to už je dýl) se mi zdálo, že se auto dost zhlučnilo. Je to znatelné jak při jízdě po dálnici a tak při akceleraci při nižších rychlostech. Auto má najeto asi 7 000 km. Navíc se mi zdá, že auto celkově míň táhne a víc žere benzin. Jízda po dálnici na 130km/h za cca 8,5 litrů. Nemáte s tímhle někdo zkušenosti? Jestli je to na reklamaci. Děkuji.

    • 17 odpovědí
    • 13,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Kvitek,

    Chtěl bych se zeptat, pro účely diagnostiky, jsem slyšel že prý jde místo zadní lambdy dát diodu s nějakým odporem tak aby simulovala správnou funkci, poměr směsi. Nechci to na dlouho, jen na otestování. Lze to nebo to nemá účinek? Víte jak na to? Mockrát děkuji

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Tonda-B,

    Rád bych nahradil sériový svod svého motoru BTS svodem z uvedené Fabie, která je postavená taky z motoru BTS. Kdyby někdo o možnosti kde ho koupit nebo si nechat vyrobit věděl (kde ho vyráběli původně), dejte mi, prosím vědět. Podle mých informací se napřed objevil s menšími průměry trubek a potom ho začali dovážet z Itálie, kde jim ho vyrobili z nerezu a z většími průměry trubek. A mně by právě ten menší průměr trubek vyhovoval.

    • 4 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem marfan,

    Zdravím chcem spýtať či je niečo zlé keď motor tak pravidelne duní (neviem ako to opísať) pustite si video a prvých 19sekund to je asi najviac počúť, robí to niekomu tiež takto z podobným počtom km mám to riešiť alebo si toho nemám všímať, diagnostika nemá žiadne chyby motor ide ako má. https://www.youtube.com/watch?v=LL6SDqQb1-M&feature=youtu.be

      • Pozitivní
    • 26 odpovědí
    • 8,8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem .Honza.,

    Zdravím, neví někdo prosím utahovací moment výpustného šroubu motorového oleje pro Fábii II 1.6, kód motoru BTS ?

      • Pozitivní
    • 18 odpovědí
    • 40,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Vladimír Kalandra,

    Zdravím, je tu už někdo kdo nechával tento motor předělávat na LPG? Jak je to s odolností ventilových sedel, je nutné použít přimazávání?? Díky za rady a ykušenosti, snad nebudu první :-)

  17. Zahájeno uživatelem Jirka187,

    Zdravím, a prosím o radu co je tohle za páčku Viz. obrázek nedopatřením sem o ni zavadil při demontáži kastlíku baterky Děkuji

    • 4 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem zaplosak,

    Mám rooma, motor 1.4 63 kw., asi tak: Po nastartování studeného motoru auto chvilku běží na 3 válce, při prudké akceleraci střílí do výfuku nebo má přinejmenším nepravidelný chod. Nestane se to každý den, ale tak dvakrát do týdne. Po ujetí cca 200 metrů to přestane, a vše je ok. V servisu nenašli závadu žádnou, z Boleslavi poslali novější software, po nainstalování to je ale úplně stejné, tak nevím. jakou máte skušenost vy, případně nemáte stejny problém? Díky. Jarda.

  19. Zahájeno uživatelem Celerjehnusnej,

    Nazdárek. Reklamoval jsem lenost motoru, neochotu se rozjet, hlučnost a žravost. Nejdříve technik koukal a tvrdil, že je tento motor třeba držet pořádně pod krkem atd atd. Dopadlo to tak, že májí z MB nové CD s opravneným softem a kdo si řekne, tomu to vymění. Krásný přístup k zákazníkům. A jak se motor chová po opravě ??? Nebe a dudy, už mi Favorit neujede ... .

    • 107 odpovědí
    • 30,7tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Bindo01,

    Ahojte, chcel by som vás poprosiť o radu ohľadne poruchy motora. Chyba sa prejavuje nepravidelným šklbaním motora, čo sa prenáša ma chvenie celého auta. Niekedy ide pol minúty úplne kľudne, a niekedy sa trasie 5 minút celé auto, až je to nepríjemné. Väčšinou to cítiť na voľnobehu. Problém pretrváva už vyše 3000 km, a pomaly sa zhoršuje. Bol som v autorizovanom servise, kde im diagnostika nič nevyhodila tak mi predali nejaké aditívum na čistenie palivovej sústavy a trisiek - nepomohlo. Tak som si svojpomocne vymenil sviečky, ktoré mali už 50k km. Tiež to nepomohlo, ale zistil som, že druhá sviečka z ľava, bola dosť čierna oproti ostatným. Avšak keď som tam dal novú, …

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 13,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem robo_27,

    Zdravím Vás Máme novú fábiu - asi 2 týždne....S autom jazdí len manželka, Najazdené zatiaľ len cca 500km ale všimol som si že olej, respektíve mierka oleja je jemne cítiť benzínom. Taktiež keď privoniam k otvoru viečka oleja je cítiť jemne benzín. Spotreba priemerná zatiaľ je 6,4 podľa palub PC. Jedná sa o FII 1,4 16V 63kw. S uvedeným nemám skúsenosti moje doterajšie auta boli a sú naftové bez turba... Je to normálne? Ako to máte ostatní čo máte rovnaký motor? ďakujem za odpoveď.

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 12,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem ronnie81,

    Zdravím, chci se zeptat. Manželka jela autem (fabia 1.4 16V 63 kw) 2008 a 3x jí pípla kontrolka oleje a zhasla... Dojela do škodovky...koupila olej a dolila 1 L oleje. (moje chyba, že jsem to nekontroloval :-( ). Ale od té doby: 1. Divný zvuk motoru, nemyslím klapání...v pozadí je nový zvuk...dunění nevím..nahrál jsem to... 2. Dnes jsem zjistil, že mi bublá voda chladiči...žadná kontrolka se nerozsvítila... 3. Objevila se mi olejové skrvny, viz. obrázek....... Takže už myslím na nejhorší.... 00008.mpg

      • Pozitivní
    • 19 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Sevo,

    Zdravim Vas, Rad by som Vas poprosil o Vase skusenosti co sa tyka motora 1.6 16V r.v.2008. Prednedavnom som kupil ojazdenu Fabiu II 1.6 16V s automatom. Auto funguje tak ako ma, avsak po vypnuti motora a odstaveni auta som spozoroval ze motorovy priestor po jazde je na moj vkus nezvycajne horuci. (predosle auta ktore som mal by uz davno zopli ventilator) Nedalo mi to a tak som napojil auto na pocitac... Vysledok: Auto chladi tak ako ma a za normalnej prevadzky si udrzuje cca 87 stupnov. Vetrak chladica zopne tak ako ma na prvej aj druhej polohohe cca 96/102 stupnov. Skratka pocas prevadzky auto chladi, hreje ako ma... Co je pre mna nepochopilne je, ze ked vypnem motor a …

    • 2 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem olgojchorchoj,

    Zdravim vas mam na Fabii 09 1,4 benzin ucpany katalyzator ale dle nahradnich dilu jsou tam dva je to pravda ? Nahodou nevite jaky mam vymenit ? Dekuju

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Frantisek Honsa,

    Zdravím, u fabie II motor 1.6, nájezd cca 115 000, jsem si všiml, že píská motor. Po otevření kapoty se mi zdá, že se motor na volnoběh trochu klepe (je to vidět na hladině chladicí kapaliny a hadicích k ní vedoucích - možná je to normální, ale nikdy jsem si toho nevšiml). Jinak se motor chová úplně normálně a nebýt pískání (který je slyšet jen při volnoběhu a úplném tichu) se nic neděje. Jen pro ilustraci zde přikládám pískání: (mobil ten zvuk docela zkreslil, motor zní jako zbíječka a to pískání je na videu dost hlasitý, ale pro ilustraci myslím stačí). Má otázka zní - co by to mohlo asi být? V listopadu lehce utíkala chladicí kapalina, takže se měnila vod…

    • 3 odpovědi
    • 4,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.