Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1359 témat v tomto fóru

  1. Signalizace

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  2. Jambo box

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 26k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  3. Hrkotanie v kufri

    • 6 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  4. Jaký zámek?

    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  5. vrzani sedacky 1 2

    • 47 odpovědí
    • 19.4k zobrazení
  6. ofuk celneho skla 1 2

    • 37 odpovědí
    • 20.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  7. Úchyty koberečků 1 2

    • 29 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  8. Klima - desinfekce

    • 7 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  9. Oprava palubovky

    • 3 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  10. Ukazatel dojezdu

    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  11. sedacky OI rv98 na rv 05

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  12. Mlžení předního skla 1 2

    • 32 odpovědí
    • 31.1k zobrazení
  13. brzdový pedál

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  14. Zvuk z ventilatoru

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  15. Koberec sedan a kombi

    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  16. Climatronic 1 2

    • 33 odpovědí
    • 11.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • no len ono to vychádza ten rozdiel mizerne a ostáva ti v podstate 70% mechatroniky starej a ešte to aj trvá ... a nie zriedka sa stane že po troch týždňoch príde odpoveď že niečo neprešlo a stornujú to 
    • Teraz som natrafil na briskskoda.net zaujímavý podnet pre upgrade. Audi pre Q5 robilo ozvučenie s B&O. Subwoofer 80A035382A. 100% kompatibilita. Neviem či veľkostne tiež, ale elektricky áno. Vraj je mierne vyšší. Mám také podozrenie ( na základe obrázkov) či to nie je podobný menič ako v sw pre superb III.  Prehodiť do Canton sw nejde kvôli väčšiemu magnetu takže by sa musel použiť iba ako celok. 
    • Ani kódováním, ani žádnou výměnou relátka to nespravíš. Bihalogeny mají jinak zapojený spínač světel a páčku přepínače. Při přitažení páčky se ti teď zřejmě rozsvítí tlumené světlo a ne dálkové. Bihalogeny mají navíc relé světelné houkačky.  Halogenové světlomety přepínají jednotlivá vlákna, která zhasnou, když svítí to vlákno druhé. Bihalogenové světlomety mají jednu žárovku, která svítí pořád a dálkové světlo odcloní clonku ovládanu elektricky. Musíš tedy předělat elektriku tak, abys zajistil, že vlákno žárovky bude svítit v obou polohách přepínací páčky a v poloze dálkových světel se odcloní clonky. Možná by na to stačily dvě diody.
    • No na Čínu jsem koukal, gsm tam nedávají protože mají jiný frekvence, tak v eu to je vlastně na nic, a ještě tím vlastně porušuješ zákon. Jelikož i na gsm pásma se v zákonech pamatuje. Proto to tam nemontujou. A k tomu aby se tahle věc rozchodila, tak je třeba právě antény kde se montují kdesi pod střechu. Tady nepotřebuju nic. Ani mi nevadí podložka na podložce jak říkáš, na funkci nemá vliv. A když jsem to tam dával, tak tu jednotku když se koupí musí se řezat tunel, jelikož není od výroby připraven. Pokud nebyl pro danou verzi auta už tak vyrobený. A než se pak trápit s řezáním kodováním a tím zda to vůbec rozhejbu, šel jsem do téhle varianty. Signál mám i v tunelech telefon dělá hodně. 
×
×
  • Vytvořit nový...