Přejít na obsah

Motor 3.6 FSI


70 témat v tomto fóru

  1. Motor 3,6 FSI 1 2 3 4 9

    • 206 odpovědí
    • 103.5k zobrazení
    • 133 odpovědí
    • 69.3k zobrazení
  2. výměna oleje a filtru 1 2

    • 36 odpovědí
    • 22.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  3. Termostat

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 703 zobrazení
  4. Chyba P0016

    • 2 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 66 odpovědí
    • 31.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 14.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2k zobrazení
  5. Servis 3.6FSI

    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 42.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  6. Cvrček v motoru

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 30.1k zobrazení
  7. nezávislé topení

    • 18 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  8. Vibrace motoru 1 2 3 4 7

    • 160 odpovědí
    • 48.5k zobrazení
  9. Turbo 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 22.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mám cca 500km, mix mesto/diaľnica. Pocitovo je to dobrý motor, zrýchlenie fajn, prevodovka nepodtáča, skôr niekedy až príliš podraďuje. Spotreba mám priemerku 10,5l čo je dosť veľa, po diaľnici to ide za 9l pri miernom prekročení povolenej rýchlosti.
    • Použil jsem vodiče typu LifY jsou krásně flexibilní, jen už nevim průřez jestli to bylo 0,34 nebo 0.5. Nebo můžeš použít SIF ty použili výrobci těch vzpěr jako napájecí. Uvidíš je tam jsou to ty dva tlustý. Je vidět rozdíl. Těch slabých je tam asi 5 ale nejsem si teď jistej. Odpojený bych to asi neryskoval. Jelikož to komunikuje se zámkem tak by se ti to asi nezamklo.
    • @Petr984 a jake prosim kabely jsi jpouzil, jestli si pamatujes?  Kolik je tam zil?  Mozna na to mrknu s mistnim automechanikem radsi, nechci si to zacvaknout a uz neotevrit nebo cokoliv 😀   Nebo mozna na ty kabelu mrknu, muzu konektory odpojit a pripadne dal pouzivat?
    • Ahoj. Kdyby jsi to chtěl na normální vzpěry tak by si musel myslím vyměnit i zámek kufru. A určitě jiný kódování. Jinak ty kabely nevedou daleko. Stačí sundat tapec v místě vzpěr a tam jsou štekry. Kdyby si chtěl vzpěry vyndat tak štekry rozpojit , zajistit víko kufr nějakou tyčí ( je fakt těžký) , vycvaknou závlačky a vyndat vzpěry. Ty drátky jsou poškozené v ohybu průchodky. Už jsem to měnil známímu. Je problém v tom že ty slabý drátky jsou ze špatnýho typu kabelu. Kdyby se tam hned od začátku dávali flexi drátky tak ty vzpěry vydrží až do smrti. Já jsem je tam měnil za flexi a je klid.
    • Comu nerozumies? Je to jednoduche ako facka. Musis vybrat obe vzpery skontrolovat ci su na nich kable v poriadku aj niesu tak ich spajkuj ak to nepojde ani potom tak musis kupit nove vzpery. Ak nemas na origo kup si druhovyrobu za vyrazne menej penazi. Menej vydrzia ale na cas mas pokoj. Na diagnostike ti presne vypise s ktorou stranou (teda vzperou) mas problem.  Lahsie nepojdu  a robit prestavbu je zamna bizar, ak nemas na banan vrat opicu. #cajk
×
×
  • Vytvořit nový...