Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 3.6 FSI

  1. Zahájeno uživatelem DavidSK,

    Dalšie moje autíčko plánujem Superb Combi 4x4, DSG by sa mala čoskoro objaviť so 4x4 aj s Dieslom, no výkon ma láka ten, ktorý ponúka 3,6 V6 benzín. Aké máte prave vy s týmto motorom v Sup2 skusenosti, reálna spotreba ...

  2. Zahájeno uživatelem Tomáš Hrábek,

    Tak po krátkém vlastnictví mohu sdělit své zkušenosti se spotřebou. Předesílám, že předchozí motor 2.0 TDi jsem vyměnil za tento motor kvůli absenci turba,filtru pevných částic,těsnění pod hlavou a podobných věcí,které jsem za drahé peníze již dříve musel opravovat. Také jsem typ člověka,který zastává jízdu se všemi auty ve stylu "ekojízdy" i když občas využiju plný výkon jakéhokoliv motoru. Po koupi jsem četl různé informace o spotřebě a říkal jsem si, jak na tom budu já. Výsledek je tento. Spotřeba v Praze průměr 9 litrů. Jízda limitní rychlostí 50/70/80 km/h, klidné, nikoliv plouživé rozjezdy. Mimo město: Beroun-Lovosice a zpět cca 190 km všední den, předpisová ryc…

  3. Zahájeno uživatelem kokta7,

    Jak jsem koukal do dílenské příručky k 3.6 FSI, tak olejový filtr se oddělává zespoda, takže pravděpodobně stačí oddělat kryt motoru, vypustit vanu a vedle vany vyměnit filtr, je to tak nebo ne? díky

  4. Zahájeno uživatelem Pajahlozkova3,

    Zdravím, mám superba 2 3,6 v6, po třech měsících kdy normálně běžel už nenastartoval. Tedy abych to upřesnila točí ale nenastartuje … Prvně to začalo blbnutím stěračů , které se potom zasekli úplně, potom se začala šíleně vybíjet baterie , altik dobíjí a kabely nejsou nikde poškozené… Bylo nám řečeno ze odešla jednotka motoru, poslali jsme ji tedy na rentgen a jednotka je v pořádku to samé co se tyče kabeláže u ní … Nemá s tím někdo také zkušenost ?

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem LadaT,

    Můžete se mi někdo podívat kde se u 3.6 nachází přesně termostat?

  6. Zahájeno uživatelem Richi3.6,

    Ahoj, čekají mě asi rozvody na mém superbovi, ale ovšem potřebuju zjistit zda to má vůbec smysl jestli je zbytek motoru v pořádku...kupoval jsem ho před půl rokem s nájezdem 380tkm... Dotaz tedy zní - je možné aby auto jelo na původní rozvody téměř 400tkm? jaké mají být tlaky ve válcích? Vychází mi 9.5,11,11,9.5,11,9.5 - je to v pořádku? Dá se zjistit/otestovat přestavovače vaček jestli jsou v pořádku? Ty řídící ventily přestavovačů by měli mít odpor nad 7ohmu?

  7. Zahájeno uživatelem biker_xxx,

    Ahoj,chci se zeptat jestli někdo nemá zkušenosti s chybou P0016 řada 1 snímač polohy vačkové hřídele/ klikové hřídele chybně přiřazení TRVALE na palubce se rozsvítí chyba motoru a EPC a auto jede v nouzi. Jedná se tedy o Passat 3.2 fsi,ale to je prakticky stejný motor. Když se to začalo oběvovat poprvé tak jsem nechal udělat rozvody za 40 tísíc,vyměnili řetězy,kluzný lišty,napínáky a jedno stavěcí kolo. Druhé nechali a řídící ventily vaček nechali taky. Čidla na vačkách a na klice jsem si vyměnil sám. Vše bylo ok ale cca po 5000km se vše zase opakovalo,zase chyba a nouzák. Od té doby to pořád řešim a už nevim kudy kam. Dneska jsem zkusil vytahnout konektory…

    • 2 odpovědi
    • 5,4tis zobrazení
  8. Ahoj, dost už se ozvaly rozvody bzučením a s nimi podle diagu chyba čidla vaček a občasné špatné startování. Auto jsem raději odstavil do garáže a dal jsem se do hledání někoho, kdo bude schopný a ochotný rozvody vyměnit. Do autorizáku se mi upřímně nechce, zastavil jsem se tam a sami mi řekli, že ať jim to hlavně nedávám :D Zkouším tak tady, jestli by se nenašel někdo se zkušenostmi a přípravky na tento motor. Bydlím v Praze a otáčím se do Přerova, takže lokalita pro mě není větší problém. Díky moc chlapi

  9. Zahájeno uživatelem Pepa St,

    Zdravím a jdu si pro radu, prosím, mám 3.6tku od října 2023 a auto má najeto 180 000. Po koupi (v německu) jsem ujel cca 300 km a motor začal občas hlavně za studena trošku pocukávat (žádnou chybu ale nepsal) a cca po dalším týdnu začal jít na 5 válců - chyba zapalování na prvním válci. Při kontrole svíček bylo vidět, že už to mají za sebou a hlavně na tom prvním válci vypadala nejhůře. Dal jsem nové + nové cívky...motor šel už zase na 6 válců, ale občasné pocuknutí za studena nepřestalo...někdy to dělalo více a nějaký den třeba vůbec. Nicméně po 800 km mi opět odešla svíčka na prvním válci. Dal jsem tedy druhou novou a opět krom občasného pocuknutí (diagnostika zas…

    • 3 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Msi Morava Trade,

    Ahojte, dokáže mi prosím někdo pomoct, proč mi na volnoběh lítají otáčky od 650 do 1800?. Začalo to dělat a našli jsme prasklou objimku na ovzdusnovaci hadici, ta se teda celá vyměnila, ať to nenasava bokem vzduch, ale problém zůstal. Občas vyskočí závada motoru, tak ji vymazu, ale i tak otáčky lítají nahoru a dolů. Tyhle závady, viz obrázek ted píše diagnostika, jinak žádné závady na pristrojovce nejsou..

      • Líbí se mi
    • 21 odpovědí
    • 14,4tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem KROKODIL666,

    Zdravím páni, pri voľnobehu sa mi objavil takýto nepríjemný zvuk. Neviem presne identifikovať zdroj. Ďakujem za každú radu. 342761819_6038467152897806_8884523745099415989_n.mp4 342769556_5501830669919042_2521223801318659700_n.mp4

  12. Zahájeno uživatelem mikrogen,

    Zdravím pánové, mám Superba II Combi v této motorizaci už asi dva roky a fakt se mi s ním dobře jezdí, dalo by se říct, že to auto mám rád :) Ale vyskytuje se čím dál tím víc problémů, ze kterým si servisáci v mém okruhu neví rady (katalyzátor, DSG, klima..).. Máte prosím někoho osvědčeného, kdo se v těchto autech vyzná, ví kde sehnat náhradní díly, jaké chyby jsou čím způsobené, a jak je efektivně opravit? Jsem z Prahy, ale pokud na tři šestku existuje někdo specializovaný, klidně dojedu. Díky všem, Petr

    • 1 odpověď
    • 3,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem pulux,

    Od dnes mám LPG, tak spotřebu neřeším. Servis doma - olej a filtr cca 1200,-; 6500,- po slevě fakt v servisu dávat nebudu. Výkon supr, i když podle brzdy prý něco pod 170kW (graf budu mí příští týden). Nevím, do jaké míry je to ovlivněné LPG a popřípadě usazeninami (karbonem). Třeba předchozí majitel šetřil a bral levný benzín, ale to by bylo do jiného tématu.

      • Negativní
      • Pozitivní
    • 33 odpovědí
    • 42,6tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem kravybuca,

    Ahojte, možno to niekomu pomôže pri riešení asi častého problému s prestavovačom výfukovej vačky. Asi pred krokom som si kúpil Superb 3.6 ako jediného zastancu atmosférického benzínu za relatívne dobrý peniaz. Na začiatku ma čakali určité bežné problémy, nakoľko auto bolo predávané dosť pod cenu a s nájazdom 202ti.s km. Tieto problémy boli spojené s odvetrávaním motora (výmena veka hlavy) a s tlakom paliva (nový filter). Ďalší problém nastal neskôr a bol spojený s výfukovou vačkou. Konkrétne sa jedná o chybu P0014, nastavenie výfukovej vačky nedosaženo. S týmto problémom som bojoval asi mesiac a po preštudovaní problémov na iných fórach som došiel k viacerým z…

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Tendruhy33,

    Ahoj, pořídil jsem si Superb II. Při plynulém zrychlení vše bez problému,ale při sešlápnutí plynu na podlahu se ozve "cvakající" zvuk z motorového prostoru. Přirovnal bych ho k cvrčkovi až k cikádě. Při zařazeném neutrálu a sešlápnutí plynu to nedělá,diagnostika nehlásí žádnou závadu. A je to slyšet jen s otevřeným oknem. Snad mě neukamenujete. Po čem jít? Díky za odpověď po čem jít.

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Wayd,

    Zdravim vsechny, Nejaky mesic jsem vlastnikem Supa v6 3.6 a posledni tyden jsem si vsiml castejsiho, neprijemneho, projevu pri rozjedu. Zkusim to popsat : Pri studenem (poslednich par projevu i pri teplem) motoru po zarazeni "D" a okamzitem* seslapnuti plynu ma auto chut se zadusit (pozn. otazky padnou a skoro az chcipne). Driv se to delo pouze pri studenem motoru/ prvnim startu.. nyni po par prihodach i po jizde. Co se tyce diagnostiky : - DIA neukazuje chybu - auto ma 300+tis km (ano je to hodne) - dif+prevodovka+ ostatni > oleje meneny - spojky netusim (mam k tomu dva sanony papiru, dohledam) *…

    • 0 odpovědí
    • 1,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Jofencl,

    Ahoj, kvůli vadě na klice nemá motor dostatečný tlak oleje a tak hledám nový motor. Nemáte něco na prodej, nebo nevíte, kam se podívat? Díky za každou radu.

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem bigboban,

    Už minulý rok jsem v zimě pozoroval prvních 500m občas v záběru malinké vynechání. Ale jen po rozjezdu a jen občas. Letos nebyly takový mrazy ale přesto to neškublo v prvním kopci jednou ale už třeba 3x i 4x. Přidal se opravdu občasný problém nastartovat, ale opravdu třeba jeden z 30 startů možná ani to ne. Prostě místo chytnutí za 2s třeba 10s. Ale furt to jezdilo a v servisu by ani nebylo co předvést. Tolik až do dneška. Dneska při cestě na chatu start opravdu dlouhý ale chytlo, chod motoru cestou naprosto v pohodě. No a cestou domu už to sotva naskočilo, pak to chvíli bublalo na 500 otáček a definitivně to zdechlo. Pak už to ani nešlo nahodit. V diagnostice…

  19. Zahájeno uživatelem Jan Rampouch,

    Dobrý den, řeším problém se Supem. Stále padá do nouze kvůli tlaku railu už jsem bezradný. Do přílohy dám krátký log z VCDS za jízdy pokud někdo někdy řešil podobný problém prosím podělte se o zkušenost. Napíšu vše co jsem už absolvoval. Nový filtr paliva, test vstřiků - bez závad, výměna G410 na nízkotlaku, výměna snímače tlaku railu, výměna HPFP, výměna čerpadla v nádrži, výměna svíček, výměna tlakového ventilu railu kontrola palivového vedení. Všem děkuji za každou radu Addresa 01: Motor Labely: SVO\03H-907-309-V1.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03H 906 023 AE HW: 03H 907 309 C Syst…

  20. Zahájeno uživatelem kokta7,

    Je taky u vás cejtit benzín v interiéru? Nefoukal ani vítr a smrad hroznej, mam to zkusit reklamovat?

  21. Zahájeno uživatelem camron,

    Ahoj, zaregistroval jsem, že nám 3.6ka kolem 1000 ot. poměrně výrazně zavibruje a to jak při stoupání, tak i klesání otáček. Je to cítit i v interiéru. Všiml jsem si toho při stání na místě, při zařazeném "P". Co to hrome může být?

      • Pozitivní
    • 160 odpovědí
    • 48,9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem waikiki,

    Nemáte někdo zkušenosti s instalací turbodmychadla na 3,6? Našel jsem svody, turba, chladiče, trubky si seženu z nerezu, ale jde mi o to, jak to dát dokupy elektricky a jestli je třeba měnit palivovou pumpu a vstřikovače. Chtěl bych se dostat někam k 400 - 450 ps. Našel jsem i celé turbo kity od úpravců, ale 23000 € se mi za to dávat nechce.

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 55 odpovědí
    • 22,9tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Pavel.B,

    zdravim zajímali by mě zkušenosti majitelů který mají vyšší nájezd km, myslíte že má cenu pořizovat tuhle motorizaci když to má najeto 250-300 tisíc? vím že z větší části záleží jak se o to majitel stará ale přece jenom po vyšší porci kilometrů už to nebude jak za mlada :D tak mě zajímá co od toho čekat při vyšším nájezdu díky za každý info

    • 3 odpovědi
    • 5,1tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem KROKODIL666,

    Ahojte, posledné dni registrujem na mojom aute trhavé pohyby pri rozjazde po studenom štarte. Pred asi mesiacom bol menený olej v motore, sviečky a filtre. Auto ponechám po štarte cca. 3 minúty na voľnobeh, následne po výjazde z parkoviska auto miestami trhá (nedeje sa to pri preraďovaní rýchlosti - na to som si dal špeciálne pozor). Trhanie pociťujem pri nižších rýchlostiach (do 50 km/h) bez ohľadu na zaradený prevodový stupeň. Celé trhanie trvá cca. 2-3 minúty (max. 5-10 trhnutí) a po úplnom zahriatí motora a následnom kick-downe už auto ide plynule. Myslíte, že je potrebné ísť s týmto do servisu, resp. v čom môže byť problém? V tomto článku ( htt…

  25. Zahájeno uživatelem zbzb,

    vypustil jsem fridex rozpojením hadice u chladiče, protože tam není kohoutek, což mě docela překvapilo u takového sofistikovaného auta jenže po nalití přes expanzní nádržku a po zahřátí motoru to pořádně nechtělo jít do chladiče, trochu jsem potůroval motor a chladič začal fungovat ale kabina topí jen při vyšších otáčkách, ze začátku vůbec, po projížďce klesla hladina v expanzce tak jsem dolil, trochu se to zlepšílo, ale není to ono je to normální ?

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.