Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  1. Poškrábaný disk (elektron)

    • 2 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  2. Nefunguje ABS

    • 8 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  3. Náboje předních kol

    • 8 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  4. Lité disky

    • 17 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  5. FS-III 256 na 280???

    • 20 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 5k zobrazení
  6. 17ctky na Octu 1 1 2

    • 33 odpovědí
    • 5k zobrazení
  7. Opravy elektronů

    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5k zobrazení
  8. Porucha v řízení

    • 10 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Taky bych neřekl, že by to měl být zrovna díl, co by měl při správné manipulaci i když třeba opakovanou demontáží nějak praskat a i kdyby určitě by neměl vůbec bránit pohybu lanka jako takového, to už jsem ostatně i psal v soukromé zprávě, která zůstala bez odpovědi.   ps. rád určitě zase pomůžu s takovým přístupem.      
    • Měl jsem ve služebním autě cca 3 roky (100 tis. km) a motor mohu doporučit, ať už z hlediska projevu nebo spotřeby. Ty problémy byly spojeny s cukáním při studena, kvůli tuším menšímu vstřiku paliva kvůli emisím. Občas si motor bral malinko více oleje (cca 1 litr se doléval mezi výměnami), ale to závisí na stylu jízdy a dle Škody je toto prostě normální. Oproti naftě 2.0 TDI 110kw 7DSG, kam jsem se opětovně vrátil, tam samozřejmě chybí krouťák, takže pokud je auto naložené, je to občas poznat a člověk musí často podřazovat. Tím se dostávám k za mě jediné věci, která je individuální, ale mě osobně na tomto motoru štvala a to je řazení. Motor začne reagovat cca od 2500 ot/min (do té doby to je trápení auta) a člověk se nesmí bát ho točit a točit, stejně jako každý jiný benzín. Za mě je to auto ideální do města a občasné delší trasy. Spotřeba i při dynamické jízdě cca 6,3-6,8l/100.
    • Ta rez jde sundat i chemicky, Iron Out a podobné přípravky. Nemáte někdo číslo těch lepších destiček (Ferodo?) pro plné (neventilované) kotouče, jako jsou na obrázcích na minulé straně (tuším 27-28 cm)?
    • to som prekvapeny. dvere som mal dole uz snad 10 krat a ten plastovy zobak posobi na mna velmi pevne a nie je uplne trivialne ho z toho plastoveho protikusu dveri dostat-teda ak sa bavime o tom zobaku ktori je priamo u klucky, neviem teraz z hlavy ci je tam aj iny
    • tu sa píše niečo o zobrazeni priamo na budikoch   https://www.briskoda.net/forums/topic/368574-vcds-options-on-superb-iii/page/97/
×
×
  • Vytvořit nový...