Přejít na obsah

111 témat v tomto fóru

  1. Nezávislé topení Rapid

    • 10 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 8.4k zobrazení
  2. Rapid 1.2 63 kW TSI 1 2

    • 26 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  3. Crash test Euro NCAP 1 2

    • 28 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  4. Rapid MR 2018

    • 16 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  5. Samolepka na skle

    • 3 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  6. Klepnutí při rozjezdu.

    • 6 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  7. Předjíždění

    • 20 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  8. Rapid - "dorob doma"

    • 7 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  9. Škrabka na led ve víčku palivové nádrže

    • 16 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Rapidně vzrůstající prodeje elektromobilů, nebo jen manipulativní hra čísel.....?   https://www.autoforum.cz/predstaveni/boom-elektromobilu-v-eu-85-procent-novych-aut-je-porad-spalovacich-jejich-podil-na-trhu-se-za-dva-roky-sotva-zmenil/
    • V pátek jedu do servisu. Při dotazu na náhradní vozidlo 850,- bez DPH na den. Po opravě dám vědět výsledek.
    • Potom nechapu,proc by Eibach nabizel predni stabik v tloustce 27 mm za deset,kdyz by se dal v originalu koupit ten stejny prumer za sedm tisic v podstate s obdobnymi vlastnostmi. Na jine materialy ci zpusob zpracovani moc nesazim. To by se uvadela i hodnota sily ve zkrutu a ne jen prumer,ktery tady hraje asi zasadni roli. Zkusim jeste zastoupeni VW.   Edit. Narazil jsem na velmi ochotnou pani,co mi venovala cas a zjistila,ze origo na svem supovi mam 24 mm predek,passat ve stejne motorizaci a provedeni ma 25 mm,ale hlavni roli hraje odladeni tlumicu a pruziny,coz ji potvrdili i mechanici z dilny. Podle nich by,krome onoho silnejsiho stabilizatoru,resili aspon tuzsimi tlumici,aby se potom veskera sila pri naklonu neeliminovala pouze stabilizatorem,ktery dost rychle odrovna kosti,kdyz auto v zatacce nepodrzi zbytek podvozku. A cenovka passatackyho je v originale za 6 a nejake drobne.
    • Zdravím, trochu to zde oživým. Mám najeto cca 80tis. Vůz sem koupil před 2 měsíci ze Škoda+ a po ujetí cca 2500km jsem výše pozorované začal pociťovat také. Při řazení 2-3ky to někdy lehce škubne, ale hlavně parkování mně dost vadí. Nevím, zda to jít reklamovat, nebo je to normální vlastnost tohoto pohonu. Při hodně pomalém manévrování v garáži to auto sebou prostě škube. Nejsem schopnej nadávkovat brzdou plynulej plíživej pohyb. Když už se mi to podaří, tak to poskakuje jako koza. Mám v garáži toleranci cca 8cm, abych mohl spustit vrata a někdy si musim zpět couvnout a znovu jet vpřed, abych nenarazil do zdi 😞 Máte to také? Jinak už jsem po 3 reklamacích chladícího okruhu a auto sem musel nechat 2x odtáhnout. Když to funguje, tak se s tim jezdí pěkně, ale už z toho mám hnusnej pocit časované bomby, takovej Jack in the box. Nikdy nevíte, kdy ten šašek z kapoty vyskočí ven 😄 
×
×
  • Vytvořit nový...