Přejít na obsah

257 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  1. Ložiska kol 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 31.6k zobrazení
  2. Rez zadní nápravy

    • 3 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  3. Bublání ve výfuku

    • 2 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 17.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 88 odpovědí
    • 23.9k zobrazení
  4. Odhlučnění podběhů

    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
  5. Brzdy O3FL

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
  6. tlak v pneu 1 2

    • 34 odpovědí
    • 31.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 37.4k zobrazení
  7. Predny tlmic

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To je originál z výroby, nebo dodělávané? Na té levé straně nesvítí vůbec nic - blinkr, brzda, koncové? Pokud ale svítí pravá strana tak by to v pojistkách být nemělo. A jestli někde není poškozená kabeláž, tak může být vadná řj rozpoznání přívěsu.
    • Mhev ma urcite to jinak nejde s dsg. Me trvalo 42 dni od objednani k dodani prodejci. Taky exclusiv v hnedy kozce, 110kw, dsg, 19", modra race
    • Poté, co mi to už x krát chcíplo studený motor na první křižovatce jsem to deaktivoval v Carscanneru pomocí metody napětí. Teď to motor nechcípá, ale všiml jsem si, že v situacích, kdy by to motor chcíplo se mi na palubovce rozsvítí kontrolka SS, jako kdyby normálně fungoval. Měl bych dotaz, jestli při této metodě deaktivace stále funguje rekuperace atd. nebo to pere do baterky stále max. jako při odpojení kablíku. Metodou teploty mi to deaktivovat nešlo, asi proto, že mám manuální klimu
    • A jakou verzi stahujete? Stahoval jsem z odkazu na briskoda foru verzi z podzimu minulého roku a bez problému. Z update portálu ŠA už několik let nestahuju- pomalé a poslední dobou je tam vždy starší verze než vydá koncern dle KT 25 a 45.
    • Koncern VW AG není opravdu v dobré kondici. Objevují se mnohé indicie o kterých se i zde na fóru dočteme, každopádně i tak elektromobilita je jakási mantra a nedotknutelná modla koncernu, o které se nesmí ani myšlenkou zapochybovat. O tom se docela nedávno přesvědčil i šéf SEATU, který veřejně pochyboval, i když tak nějak nepřímo, no a i to málo stačilo, aby si   "dobrovolně" podal žádost o ukončení šéfovské pozice.  Před nějakým časem jsem zde psal, že dnes už ani "všemocné" odbory ve ŠA Mladá Boleslav si na elektromobilitu netroufnou, ovšem celkem překvapivě si troufli veřejně brojit proti koncernu jako takovému, nakonec si to přečtěte, je to ze Škodováckého odboráře č. 7/2025.        
×
×
  • Vytvořit nový...