Přejít na obsah

257 témat v tomto fóru

  1. Zadné pružiny

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  2. Zvedání OIII

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
  3. Run-Flat pro škodu

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  4. Odhlučnění podběhů

    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
  5. Krytka z podvozku

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
  6. řízení - rázy

    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  7. Test haldexu

    • 0 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  8. Ochranne plasty

    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  9. Výměna podběhu

    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  10. Identifikace kol

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Po ujeti 150 km (prevazne plynuly provoz) zadna chyba RJ sahary. Nicmene stejne bych chtel zkontrolovat funkcnost sahary.  Da se nejak nucene spustit (treba pres VCDS)?
    • Hezký den, vyjeli jsme na delší cestu, auto nám předtím v autorizovaném servisu přezuli a dělali jarní údržbu (výměna pylového filtru, olej, dodělání druhého klíčku).. auto naplno topí, přestože máme vypnuto. Je to k nesnesení, navíc cestujeme se dvěma malými dětmi. Je sobota, takže servis bez šance. Nějaký tip, jak postupovat?   Za jakoukoli reakci díky 
    • Zkoušečkou to asi nepůjde. To je tak chytrý že to pozná když to není vlek nebo nosič, prostě zásuvka. 
    • Při sundání nárazníku u scaly jsem našel upadnutý tento díl 8119067. Vubec nevím kam by měl patřit. Dokáže někdo poradit? Díky Foto dílu
    • Jj, špatně jsem se vyjádřil. Myslel jsem to, co píšeš. Mám ale zpětnou vazbu z okolí, že lidem vydržela originální baterie z novoty i z výměn v autorizáku poměrně, na dnešní dobu až nezvykle dlouho. Všichni vypínají SS ručně na čudlu, takže jim rekuperace po celou dobu funguje. Proto bych o tu rekuperaci nechtěl přijít, mám origo baterku, která nevím, jak je uvnitř stavěná, ale asi to nebude klasika. Kdybych tam dal nějakou obyč, levnější, tak by mi to bylo asi jedno. Myslím si, možná se mýlím, že to proudové procvičování je možná pro tento aku lepší než stabilní dobíjecí napětí
×
×
  • Vytvořit nový...