Přejít na obsah

Motor 1.4 TSI


73 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  1. Kvílení z motoru

    • 1 odpověď
    • 2.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  2. Teplota oleje

    • 4 odpovědi
    • 10.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 17k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.1k zobrazení
  3. Hluk při studeném startu 1 2 3

    • 53 odpovědí
    • 27k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  4. Spotřeba oleje 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 39.1k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 20.6k zobrazení
  5. Dolití oleje, G-TEC

    • 13 odpovědí
    • 14.7k zobrazení
  6. Protihlukový kryt kapoty

    • 5 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj všem,    potřeboval bych poradit. Váhám. Vybírám si služební auto. Mohu se vejít do 905.000 s naftou a 855.000 s benzínem. Soukromé auto mám Mondeo Mk5, 2.0 132kw manuál.    Podle konfigurátoru, mohu mít 2.0TDi 110kw s DSG ve velmi slušné výbavě. Sice bez navi, ale na co ji mít, když pojedu google mapy přes samrtlink (AppleCar).   A teď nevím. Mám to do práce 10km. Jinak město. Občas nějaký výlet s rodinou (2+2). Přemýšlel sem i o motoru s 85kw. Ale mám strach, že to bude líné.    Nejsem závoďák. Sem klidný řidič. Ale přeci jen sem zvyklý na výkon z Mondea.    Ještě mám tedy na výběr i TSi v manuálu. Má to někdo naftu s 85kw? Jak to jede?         
    • Pekny clanek o motoru https://www.portalridice.cz/clanek/motor-1-5-tsi-evo-2-celou-radu-vylepseni-zatim-je-to-drzak
    • Mne sa aj s novym nosicom stalo, ze svetla nespravne fungovali a po kontrole zastrcky som zistil, ze v nej boli niektore piny trochu zatlacene smerom do zastrcky, tak som ju musel rozobrat a opravit to. Potom to uz vsetko slo.
    • Souhlas s McMatej, měřil jsem napětí také a sejné hodnoty při připojeném a odpojeném kablíku. Ano, u aut, kde to lze pořešit diagnostikou, klidně, ale kde to nelze (u mě Fabia III 2019 už nelze) je nejlepší odpojit kablík.
    • @100Bubu A mal aj realne majitel nejaky problem, alebo len mal pocit, ze to uz je zasrate?   Myslel som si, ze VIF ciastocne karbon eliminuje, ale fotky hovoria opak.
×
×
  • Vytvořit nový...