Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


278 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  1. Bi-Xenony

    • 12 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  2. poblikávání světel

    • 21 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  3. Vyhřívaná zrcátka 1 2

    • 31 odpovědí
    • 16.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  4. Topení 1 2

    • 49 odpovědí
    • 31.9k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
  5. funkce SAFE u centrálu

    • 9 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
    • A proč to píšeš do sekce pro Octavii 3?
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Dendooo> uvědom si, že si tam můžeš sám nalít co chceš, až budeš mít problém tak se tady asi chlubit nebudeš 😀
    • Karel z HK> co srovnáváš? Taky mám doma ještě 20L PP90 do staré techniky, kde ho měním dle uvážení, protože ten olej stojí pár korun, ale výměna hučící převodovky s 85.000km už vyšla na desítky korun. Oprava nebyla rentabilní a sehnal jsem druhou ještě s menším nájezdem a investice do origo oleje mě už nevytrhla. Jinak v F1 Junior olej do 225.000 km taky nikdo neměnil, převodovka je tichá a to za ním tahám z lesa i těžké vleky se dřevem.
×
×
  • Vytvořit nový...