Motor 1.6 MPI
1 031 témat v tomto fóru
-
-
zdarec! nevi nekdo jak mam vymenit svice na 1.6 74kW?? ja se k nim nemuzu zadnym nastrojem dostat-krze sani,ktere zavazi-skutecne uz nevim jak na to...existuje na to snad nejaky special klic? nebo mam shodit cely sani...? Poradte prosim.... knopis a dik!!!
-
-
- 159 odpovědí
- 140,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Každý pořádný motor tu má své vlákno, tak proč nezřídit vlákno pro jeden "nepořádný" motor Tož AEEčáci snad mě v tom nenecháte samotného
-
-
- 530 odpovědí
- 179,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
zdarec,mam prosbu Octavii vlastnim teprve 4mesice a ted me ceka vymena oleje chci se zeptat jestli auticko bude spokojeno s olejem Shell Rimulla 5w-30 nebo radsi neco jineho,jedna se o 1,6 74kw dik za rady
-
- 58 odpovědí
- 34,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Už jsem několikrát zaznamenal nedůvěru ve spotřebu motoru 1.6 75kW. Včera mi to nedalo a rozhodl se nevěřit palubnímu počítači a prostě to spočítat dle spotřeby. Tedy plná nádrž a jelo se. Po okreskách z Liberce do Frýdlantu, zpátky, pak nějaké zařizování po městě, nákupy. Pak po dálnici na Prahu (zastávka v MB na oběd), skrz celou Prahu a pak směr Loděnice (cca 10 km po dálnici) pak po okreskách, přes vesničky ke Karlštejnu. Tam prohlídka Karlštejna a stejnou cestou zpátky. Celkem 430 km. Palubní počítač ukazoval spotřebu 5,2 l. Natankoval jsem zase plnou a dle dotankování spočítal spotřebu na 5,5 l/100 km. Jen dodám, že jsem jel se svou drahou polovičkou, většinou dodrž…
-
-
- 670 odpovědí
- 182,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Prosím o pomoc, odpojil jsem baterii a ted mam otacky kolem 600/min na volnobeh, az jsem to zkousel pripojit na VAG, ale jelikoz si s nim jeste moc nerozumim, tak jsem neprisel na to, jak se nastavi zakladni nastaveni. Mam dilenskou prirucku, ale co jsem v ni vycetl, tak mi nedavalo moc rozum, prosim o postup nebo odkaz jak na to. Kdyz jou ty Vánoce, díky.
-
-
- 44 odpovědí
- 71,9tis zobrazení
-
-
Zdravím , mám chlapy problém se spotřebou oleje, doléval jsem tak 0.5 litru od vyměny do výměny. Teď po vyměně oleje mám najeto 3000 km a už jsem musel dolít 1 l oleje, taky mám zadek auta zašplíchanej od vyfuku. Mate s tím někdo nějaké zkušenosti čím by to mohlo byt ta spotřeba oleje, dík.
-
-
- 103 odpovědí
- 79,9tis zobrazení
-
-
Ahojky všichni škodováci, vlastním octavii 2002 1,6 75kw jednou se mi stalo, že po nastartování nezhasla žlutá kontrolka elektroniky motoru(jedná se o tu kontrolku,která vypadá jak ponorka, kontrolka EPC normálně zhasla), auto jelo bez problému jak mělo, i s rozsvícenou kontrolkou. Pak jsem zaparkoval asi tak na 4 hodiny a po nastartování vše v pořádku, kontrolka nesvítila. Druhý nebo třetí den jsem opět vyrazil a po dvaceti km se mi opět rozsvítila a pořád svítí. Nevíte čím by to mohlo byt? Pro jistotu dnes jedu na diagnostiku.
-
-
- 238 odpovědí
- 161,5tis zobrazení
-
-
Cawte.Chcel by som v najblizsej dobe dat vymenit termostat a neviem ci treba spolu s termostatom dat vymenit aj skrinu termostatu spolu s cidlom teploty?Vsade kde som sa pytal maju iny nazor aj v Skode aj v vsetkych predajnach.Neviem komu mam verit.Chcel by som vediet Vas nazor a nejaku radu.Velmi pomaly sa hreje ked je vonku okolo 0° a ked sa nahreje a idem dole kopcom tak sa zacne motor ochladzovat.Dal som pred chladic aj katron a je to lepsie ale bojim sa ze ho prehrejem.Motor 1.6 75 kw 11/2003
-
-
- 132 odpovědí
- 64tis zobrazení
-
-
Zdravím Vás páni .... onedlho sa chystám meniť rozvody na mojej O1..1.6i ... Je to jednoduchá záležitosť a už som pri takejto výmene bol... pamätám si všetko do detailu, ale na jednu vec si akosi nespomínam... Prečo mám po povolení kladky a zhodení remeňa pootočiť kľukovku trochu späť? Vôbec si nepamätám, že by sme to s mechanikom predtým robili ) ... Len pre info, auto má 7 rokov a remeň je originál a má 56000km ... ďakujem za odpovede
-
- 24 odpovědí
- 56,7tis zobrazení
-
-
Zdravim, posledni dobou me zlobi studene i teple starty, jinak po startu motor slape pekne. Motoru se nechce naskocit, starter, baterie, cidlo tep. motoru, klapka v poradku, svicky jsem jeste nekontrolovat, najeto 50tis. Podle me je na vine palivo, ktere nejspis propousti nejaky zpetny ventil na ceste k motoru. Na ceste je cerpadlo, filtr a regulator. Ma filtr zpetny ventil? Cerpadlo asi urcite ze?
-
-
- 263 odpovědí
- 124,6tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
-
Ahojte. Mam taky problém neviem ci sa niekto už s takýmto stretol: vlastním octaviu 1 1.6 74kw auto je po úplnej GO ( nové kruzky, gufera, snímače, hlava po go, druhá prevodovka, rozvody nové, spojka nová, nové poloosi a aj vsetky silenbloky) problém však aj naďalej ostal ako pred výmenou týchto dielov. Problém je ze auto pekne zrýchľuje, pekne hladko udržuje rýchlosť ale ako náhle uberiem plyn šklbne. Veľmi nepríjemne za každým ubratim rýchlosti sklbne. Dakujem za pomoc
-
- 1 odpověď
- 339 zobrazení
-
-
Zdarec , už fakt nevím Škoda Octavia 1.6i SR 74kW,r.v. 2000, m.r. 2001 (face). Auto v kopcích ztrácí, pokud chci zrychlovat, tak nemám jedinou šanci, škube a občas i trhne a ozve se nějaká rána ... Auto strašně žere, pokud jedu hooooodně klidnou nohou, tak 9l/100km... klapka měněna, váha nová, teplotní čidlo v pořádku, vstřiky čištěny na ultrazvuku jsou v pohodě, regulátor tlaku paliva se zdá pořádku, vyměněny benzínové hadičky co jsou u motoru, lambda nová, svíčky nové, kabely nové, zapalovací modul nnový, tlaky v pořádku nevíte někdo co s tím ???? už mě to sere... do auta se jenom hází peníze a furt to nejede ... ještě mě napadlo čerpadlo nebo vysypaný katalizátor .. ne…
-
-
- 15 odpovědí
- 6,2tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím všechny, mám menší problém. Při ranní cestě do práce, se mi rozblikala kontrolka chladící kapaliny. Ovšem motor se za jízdy nepřehříval a při rychlostní kontrole na parkovišti jsem nezaregistroval ani nějaký úbytek chladící kapaliny (ovšem při zahřátém motoru byla nádobka prázdná, zpět do nádobky se dostala podtlakem, když jsem otevíral víko nádobky). Můj dotaz zní, po čem bych měl primárně jít a kontrolovat ? Chyba v chladícím oběhu, by asi být neměla. Teplotu mi normálně ukazuje, takže čidlo teploty, to taky nebude. Jedině mě napadá samotné čidlo hladiny chladící kapaliny v nádobce. Taky jsem z předchozí jízdy nechal naplno puštěný ventilátor na teplý vzduc…
-
- 4 odpovědi
- 426 zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, čistil jsem EGR ventil a při zkoušce podtlaku trošku uchází vzduch pod táhlem, tlakem jde otevřít, ale taky uchází. Zkoušel jsem ještě další EGR a chová se to podobně. Je to tak v pořádku, nebo je ventil špatný a únik vzduchu by vůbec neměl být? V provozu na autě, chybu nehlásí a funguje zdá se dobře. Oct. 1,6 75kW
-
- 0 odpovědí
- 572 zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahojte asi nastal cas skusit vymenit gufera ventilov na tomto 25r motore, urcite su ako z PVC. Hladam som servisne prirucky nakolko by som potreboval utahovanie momenty hlavne na vackovu hriadel a cosi o spetnom nastaveni rozvodov, hlavu by som dole nedaval a skusil pouzit metodu podopredia ventilov. Za akekolvek poznatky a info budem vdacny.
-
- 1 odpověď
- 419 zobrazení
- 1 sledující
-
-
Mám octu 1.6 74KW, potrhuje mi motorom dosť to vyzerá na výmenu škrtiacej klapky ale ked môžte odpovedzte mi aj na tú otázku v názve témy. Za odpovede ďakujem
-
- 7 odpovědí
- 6,4tis zobrazení
-
-
Zdravím. Když nastartuju studený motor, tak chytne na poprvní, otáčky jsou stálé, ale po rozjezdu např. po 300 m když vymačknu spojku tak motor chcípne. Nevím kde mám hledat chybu. Mám najeto 173 000 km, svíčky nevím kolik mají najeto. Za rady předem děkuji.
-
- 13 odpovědí
- 5,5tis zobrazení
-
-
Dobrý den, jsem naprostý amatér a potřeboval bych poradit. Mám Octu 1, 1,6 Mpi, rok 2005. Při jakékoli zařezené rychlosti a otáčkách, když sundám nohu z plynu tak cukne, pri nižších otáčkách a při nižší rychlosti 2x docela razantně, ve vyšších rychlostech to není tak cítit. Dříve to nedělala, ale měl jsem jiný problém, také s plynovým pedálem. Před tím z ničeho nic ztrácela výkon a tah, takže byla potřeba sundat nohu z plynu a opět sešlápnout. V té době mi pomohlo vymazání chyb. Vím, že je tu více podobných témat, ale ty mi moc nepomohli. Děkuji za případnou pomoc.
-
- 8 odpovědí
- 6,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravým mám taky problém vyskratoval mi v autě zapalovač a vyhodilo mi aj čerpadlo benzínové motor točí aj vsetko akorát netaha benzín a ked dlksie startujem začne blikat olej ale výměna oleje filtru Bola dělaná asi před měsícem nevím si už s Tým radi máte někdo podobnu skutečnost?
-
- 6 odpovědí
- 5,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, mám takový problém mám š-octavii 1,6/74kw a všiml jsme si jak jsem otevřel víčko oleje, že na jeho spoidní části a kolem hrdla je taková divná bílá hmota zajímalo by mě o co se jedná....Typuju že se mi nějakým zpusobem dostala do oleje voda, ale jaké mužou být příčiny...díval jsem se na hladící kapalinu a ta je pořád plná tak jak má být a ubýtek nejde vidět... žeby těsnění pod hlavou? Mám jen hruzu to dát do servisu at to nebude něco vážnějšího např praskla hlava.. za každou radu díky
-
- 12 odpovědí
- 36,8tis zobrazení
-
-
Potreboval by som poradiť uťahovacie momenty na Octaviu 1,6 75 kw, BFQ. Jednná sa mi o ojnice a hlavu. Ďakujem za rady.
-
- 5 odpovědí
- 18,8tis zobrazení
-
-
Zdar chlapi,poradite?Octavie 1,6 74kw.Mam nove udelany rozvody(INA),cestou od mechanika pri prudsim rozjezdu nebo v tahu okolo 2-2,5tis.otackach se objevi,je slyset a hned zmizne jakesi jemne kovove nebo plechove zadrnceni.Pri volnobehu to nedela,taktez pri studenem motoru.Nevite cim to muze byt?Musi si to ,,sednout,,mam pockat,nebo mam prudit servis?Diky
-
- 14 odpovědí
- 5,9tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny, mám problém s udržením konstantních otáček. Pokud stojím na místě a přidám plyn, otáčky letí nahoru. Pokud lehce plyn uberu, otáčky spadnou na volnoběh. Nejsem tedy schopen udržet např. 3000 otáček. Toto je problém při měření emisí. Při rozjezdech auto jako by trochu zacuká. Musí se tedy přidat více plynu. Při jízdě žádné problémy nepozruji. Nemáte někdo nějakou zkušenost s tímto problémem? Doplnění: pokud na neutrál lehce přidám plyn otáčky pomalu vystoupají na cca 3800 (stoupají pozvolna několik sekund). Pukud poté ještě lehce přidám plyn otáčky již stoupají tak jak bych si přestavoval a jsem schopen držet konstatních třeba 4500 otáček. Pokud však …
-
- 6 odpovědí
- 5,1tis zobrazení
-
-
Ahojte, stále neviem vyriešiť problém so sekundárnym nasávaním vzduchu a vyhadzuje mi chybu: 01 Elektronika Motoru 06A906033DM SIM0S33 1,6 2V 00HS 17831 P1423 035 Řada 1, systém sekundárního nasávaní vzduchu - prútok príliš malý. Prosím neviete mi poradiť čo s tým ? d.
-
- 20 odpovědí
- 44,3tis zobrazení
-