Jump to content

Motor 1.6 MPI

980 topics in this forum

    • 24 replies
    • 27,590 views
    • 43 replies
    • 24,578 views
    • 102 replies
    • 45,116 views
    • 526 replies
    • 127,343 views
  1. TERMOSTAT 1 2 3 4 6

    • 132 replies
    • 38,445 views
  2. výměna svíček 1.6 74kW 1 2 3 4 7

    • 155 replies
    • 101,551 views
    • 235 replies
    • 111,050 views
    • 668 replies
    • 121,724 views
    • 52 replies
    • 37,803 views
  3. Jaký olej pro 1.6 MPI 1 2 3

    • 54 replies
    • 14,788 views
    • 2 replies
    • 143 views
  4. Octavia 1 1.6 55kw upravy

    • 0 replies
    • 68 views
    • 4 replies
    • 248 views
    • 2 replies
    • 186 views
    • 1 reply
    • 195 views
    • 1 reply
    • 272 views
    • 0 replies
    • 270 views
  5. Čidlo otáčok motora.

    • 1 reply
    • 339 views
    • 2 replies
    • 272 views
  6. Škubaní motoru

    • 4 replies
    • 552 views
    • 2 replies
    • 419 views
    • 0 replies
    • 331 views
    • 3 replies
    • 554 views
    • 1 reply
    • 512 views
    • 1 reply
    • 324 views


  • Aktuální příspěvky

    • Mne to robilo ak som pridaval z nizsich otacok.    Je este jedna moznost ze ta regulacia je vadna znova. 
    • Zdravím vás. Mám problém a snad mi poradíte. Mám OII 1.9tdi PD 77kw ,2005. Před 2dny jsem se rozjížděl jako ostatně vždy a dám dvojku,2000 ot  a najednou z pravé části zepředu slyším něco jakoby unikát,pak zvuk ,prirovnejme k vysavači a ztráta výkonu,nikde žádnej dým ,žádná rána ,ani se nevypl motor. Ať slapů na plyn jak chci,nad 2500 ot se nedostanu, na neutrál výročím i na 4000. Auto zřejmě v nouzaku,ale ani po zhasnutí motoru a nastartování pořád vše při starém,netáhne a za jízdy nepřesáhne 2500, všechny hadice od turba v pořádku, váha vzduchu taky,aspoň po odpojení se nic nemění . ERG funguje. Když výročím motor černý dým z výfuku. Ale nic hroznyho,vydavam i daleko horší dýmovnice. Nikde nic neboucha ,nesyci. Že by odešlo turbo? Nicméně mi nesedí příznaky.    Edit Taky jsem si všiml ,že když seslapnu plyn na neutrál ,tak se ta vrchní hadice u turba smršti,po sundání tě hadice ,nahoře saje a dole se nic neděje. Proto asi ten podtlak.  Diagnostika nic nehlásí.  Ztrátu oleje nepozoruju. 
    • Naraz som robil generalku podvozkovych dielov, cca 2000€. Vymenil som vpredu: Tlmice origo Skoda 55mm + prachovky, dorazy original skoda (podla VIN auta, z ktoreho boli otoce) Pruziny Lesjofors podla VIN Vymena tehlic a strmenov z 2,0 TDI RS + nove ochranne stity brzd Nove loziska SKF Nove brzdy ATE POWERDISC 312mm Dosky ATE CERAMIC Repas strmenov Novy stabilizator /gumy su navulkanizovane/ origo podla VIN Nove horne ulozenie tlmica SKF + loziska Tycky su momentalne LEMFORDER, predtym origo z autorizaku podla VIN Nove ramena s 4x silentbloky LEMFORDER Menili sa silentbloky motoru Vymenena reakcna vzpera + silentblok motora v napravnici Vymeneny drziak prevodovky Nad napravnicou su specialne podlozky + skrutky od Skodovky (problem napravnice na OII, Golf 5,6, Altea, Leon...)   Vzadu: Nove tlmice podla VIN + prachovky dorazy, vsetko original SKODA Pruziny Lesjofors podla VIN Nove horne ulozenie tlmica LEMFORDER Nove tycky stabilizatora Skoda podla VIN Vymena strmenov z 2,0 TDI RS + nove ochranne stity brzd Nove loziska SKF Nove kotuce ATE POWERDISC 286mm Dosky ATE CERAMIC Vymena komplet ramien LEMFORDER Komplet vsetky silentbloky vzadu LEMFORDER Nove vsetky skrutky matice excentre   Samozrejme 2x GEO (prvy krat bol zle volant asi 5km) Po tejto vymene stale bol problem s tvrdou napravou, robili to original tycky, ktore ako jedine mali nabehane 5 000km, ostatok islo nove.
    • nevím co řešíte.Nový kompresor do Scaly stojí 3500-3800 bez DPH
×
×
  • Create New...