Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem johnxx,

    Napínák už nenapíná. řemen prokluzuje, ložisko na kladce je OK, tak to typuju na napínak drazkoveho remene. Díval jsem se na to, ale nejak me nenapada, jak to cely rozdelat, jak to vlastne vymenit, poradi nekdo?

    • 4 odpovědi
    • 4tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem LuKKaS,

    Ahojte mam taky problemik ... dnes som stal na krizovatke a automaticky mi sa zvysili otacky z 700 na 1100 na volnobehu chcem sa spytat kde by mohol byt problem ? Nemoze byt nieco s volnobeznym ventilom? Popripade s termostatom alebo tepelnym cidlom lebo niekedy mi z 90°C padne teplota na nulu a po par sec to hned vyskoci spat ... Dakujem za odpoved...

    • 5 odpovědí
    • 1,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem bertik,

    Ahoj po nehode se mi tato nadobka rozbila ale nikde na netu ji nemuzu najit nemate nekdo kod pod kterym by se dala v prodejne sehnat. JEdna se o nadobku na Octavia 1 rv.98 1,6 74kW diky za odpoved Martin

    • 3 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem cokapid,

    Ahojte , chci po novém roce jít do úpravy motoru čip + vačka. Zajímá mě ale od koho je tato úprava nejlepší, prošel jsem sportmotor, cimbu , motorexccel a ceny se liší až v rozmezí cca 3000 kč za stejnou úpravu. Koho doporučujete? A další otázka je vyřešení výfukového systému. Mám nyní koncový tlumič ultersport (zdá se mě že auto s ním jde točit do vyšších otáček ale při akceleraci sem násrůst výkonu rozhodně nepoznal spíš naopak a zvuk nic moc) , proto se chci zeptat pokud jestli raději koupit střední díl jen holou trubku a nebo nějaký rezonátor či dynamizér. Jak se zvýší hlučnost v kabině vozu a jak venku? Díky moc všem za rady. A taky co se pak dělá s katem ? Popř. má …

    • 13 odpovědí
    • 17,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Vladimír Kalandra,

    Jen by mě zajímalo jestli jsou váhy vzduchu pro naftu a benzín jiné. Dál jsem chtěl vyčistit tu svoji, ale nevim jestli ji mam jeste nejak víc rozebírat nebo jen prostříkat.... Co mně ale trochu zaráží, tak na jedné straně mám výstupky (kontakty) pro připojení nějakého odporu (podle nákresu na plastu), ale nemam tam nic- je to problém, nebo to tam nemáte taky? Případně na co to tam je, nějakej termistor žeby? Díky

    • 4 odpovědi
    • 5,5tis zobrazení
  6. Ahoj,üž tak nějak delší dobu pozoruju zvýšenou spotřebu při studeným motoru, když se to ohřeje, resp. na dálku jedu v klidu do 6l, dálnice do sedmi, po městě se ale nedostanu pod 12l, pio městě myslim s neustále studeným motorem, jezdim trasu tak 3 km do práce, motor se ani nestačí ohřát, kolega má to samý auto a tu samou trasu když jedeme za sebou dá po městě za 10l, tzn. o 2 l míň než já. nemá někdo podobnej problém nebo radu co by to mohlo bejt ? Vag nehlásí jedinej problém, prostě už fakt nevim.

    • 16 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Mira.k,

    Octavia 1.6 55kw r.v. 98, vůbec nejede, netáhne velká spotřeba (10 l), neví někdo čím by to mohlo být? Po rovině to rozjedu max na 100, přitom dřív mi celkem jela, malá spotřeba. Lambda, vstřiky nebo něco takovýho, nemá někdo zkušenost? Jediný co mi ted začlo zlobit je, že dost klepe nějaký z hydrostavů, ale že by to způsoboval on, tomu moc nevěřím. Nechám to napíchnout VAG, ale říkám si, jestli se vůbec něco zjistí..

    • 1 odpověď
    • 2,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Mishak,

    Mam problem s starterom, nahodne dakedy bez problemov dakedy az na treti krat vysunie pastorok... proste starter toci a pocut iba chod elektromotora, netoci s motorom je to 1,6 55 kw a neviam ani najst ci sa tam daval BOSH alebo magneton zatial som sa dopocul ze by mohlo ist o vadnu volnobezku ale ci je to mu tak...?

    • 3 odpovědi
    • 5,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Pleomaxxik,

    Zdravim,vlastnim oktavu 1,6 74sr a v posledni dobe mi to dela to,ze kdyz drzim konstatni rychlost (jakykoliv kvalt) tak po sebemensim ubrani plynu (nesundam nohu uplne,porad lehce seslapnutej je) mi auto dost cukne a snizuje otacky do te doby nez zase lehce pridam a po pridani to nezrychli plynule,nybrz to zase cukne i kdyz pridavam s citem.Nejvic se to projevuje asi na kvaltech 1,2,3.Nevite co s tim,je to dost neprijemne?diky

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Rfteam,

    zdravim rodicu motor nejak zlobi v patek normam prijel a dnes nechce chytit vasil nic nepise svicky dnes nove lista na stavu nova a td vse us sem snad dal a nic beze zmeny ani neskytne prosim o radu

    • 4 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Dandiel,

    No, potreboval bych trosku poradit. Koupili jsme moji audi a3 1.6SR 74 KW. Auto skutecnych 110000 rv. 99 Auto se kupovalo ze otacky litaly pri volnobehu. Myslel jsem ze je to vaha vzduchu. Jel jsem k mechanikovi a nechal prehodit z meho auta skrtici klapku i vahu vzduchu. Auto startovalo a drzelo otacky. Objednal jsem proto novou skrtici klapku - byla z Octavie 2000 1.6SR 74 KW, najeto uidajne 60t km. Auto se od te doby sklidnilo,ale zase zaclo blbe startovat. Nekolikrat se stalo ze strtujeme, auto zacne jakoby cukat a chce chytnou a pak to chytne,ale v prubehu se trebe cele auto a otacky jsou nekden a 500. Musel se menit i starter,protoze obcas se stalo ze pri start…

    • 8 odpovědí
    • 2,8tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Sentinel1988,

    Zdravím máte někdo zkušenost s touto firmou? PowerTec

    • 14 odpovědí
    • 9,9tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem mm181,

    potřebuji poradit mám oct.1,6 75kw rv.2002 při jízdě ani po 50km. jse motor podle teploměru nezahřal a topení topilo jen lehce a začala svítit na tachom.oranž kontrolka po zastavení jsem zjistil že se točí oba ventilátory na chladiči jak při na nastartovaném i vyplém motoru ato bez přestání skrátka pořád myslel jsem že je porucha na nějakém čidle že je sepnuté a proto jse ventilátory pořád točí a motor se nezahřeje tak jsem vytáhl pojistku z ventilátor. aby se netočily.Na místě při nastarovaní se motor zahřál ale hned při jízdě se ochladil.

    • 12 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem manerti,

    Chapi, mám problem. Již dvakrát sem měnil termostat a pořád se mi zdá, že auto "vaří". Na palubovce mě ručička kolísá mezi 90-100 stupni. Hadice za termostatem se nedá chytit a zpáteční hadice je studená i chladič. Někdy je spáteční hadice mírně teplá, chladic pořád studený. I spotřeba vzrostla o 2L. Hodnota na VAGU stoupne až na 108-110 stupňů. Zdá se mi, že ventilátory zapnou sporadicky. Dokážete mi poradit zda je to v pořádku? Nebo pouze si dělám hlavu z čeho nemusím? Chystám se za 14 dní na dovolenou do Chorvatska a nerad bych, kdybych měl po cestě potíže. Předem děkuji za rady. 2x výměna termostatu 1x výměna čidla

    • 38 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem slavo,

    Nevie niekto poradiť, na mojej 1,6 55kW po naštartovaní a zahriatí drží voľnobeh stále mierne zvýšené otáčky, cca 900, celým autom keď stojím mierne trhá, keď pridám na vyššie otáčky a uvoľním plyn (za jazdy keď vyradím) otáčky klesnú takým spôsobom, že keď klesnú na cca 1500 mierne húpnu na 1600, a potom ešte z 1000 na asi 1100, čiže miesto toho aby hneď klesli na voľnobeh ešte sa takto dvakrát húpnu. Najnovšie to robí aj to, že otáčky na cca 1500 začnú húpať o cca 100 nahor a spraví to aj desaťkrát po sebe. Neviete čo to môže byť?

  16. Zahájeno uživatelem sima 285,

    Zdravím všechny, moc prosím o pomoc v řešení problému. Již se mi dvakrát stalo, že při startu u studeného motoru došlo k balfnutí a z míst pod kapotou u spolujezdce se vyvalil hustý dým. Auto se nenastartovalo. Bohužel stalo se to vždy večer a když jsem otevřel kapotu nic jsem neviděl, auto naštěstí nehořelo. Po chvilce jsem normálně nastartoval a vše bylo ok. Auto jede normálně, akorat když jedu na malé otáčky, jenom to lechtám auto má snahu pocukávat. Přidám na vyší otáčky a je to ok. Nemůže se dněkde v sání hromadit benzín, který při startu chytne ? Nikdo koho jsem se ptal se s tím nesetkal a ni v servisu nevědí a ani tady jsem nic podobného nenašel. Prosím poraďte. …

    • 7 odpovědí
    • 3,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem fiser,

    Zdravim panove, mam 1.6 74Kw a mam neustali problem se srazenim vody okolo nalevaci hrdla oleje a tim i s cistenim klapky. Kdyz hadici sani a to nalevaci sundam, vycistim , odmastim, a vycistim taky klapku tak to nejakou dobu vydrzi a po Tzv "mleku " pod vickem oleje ani pamatka. Ale za cas , ted tedy po pul roce a cca 12tis km je tam zas! Dnes jsem tedy zas rozdelal a zjistil dve veci: 1---FOTO1 Ta zlute oznacena hadicka je zevnitr cela styrela, a drobi se, coz asi neni v poradku. Ta hadicka ma dva prumery,a jedna se pouze o prechodku dvou prumeru???? muzu misto ni dat jakoukoli jinou???Samozrejme o obou stran je na sponce tak ji muzu bez problemu sundat!! 2--FOT…

    • 0 odpovědí
    • 922 zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem cokapid,

    Ahojte, mám motor 1,6 55KW a když je nastartovaný tak jednou za cca dvě minuty skoro zhasne ale hned se zase rozjede , prostě když stojíte u výfuku tak slyšíte jak vynechá sem tam. Prej jsou to budď svíčky nebo kabely, svíčky mám doma nové připravené , jen mě zajímá jak změřit kabely který z nich je K.O. U škodovky se měřil třeba odpor ja to funguje tady?

    • 3 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Sachs,

    Koupil jsem univerzální katalyzátor pro Octavii 1,6/55kw - typ CO20 , keramický pro motory 700-2000cm3. http://www.cc-autodily.cz/trubka-katalyzator-5_5.html Výrobcem katalyzátoru je firma AWG Polonez (Polsko), dodavatel TYLL. Zajímalo by mě, jestli někdo nemáte zkušenosti s těmito katalyzátory, především co se týče životnosti. Katalyzátor vypadá docela kvalitně, je vyroben z nerezu. Chci ho osadit. viz. výrobce: http://www.polonez-kat.com.pl/eng/ceramic.html Zároveň by mě zajímalo, jaké máte zkušenosti s katalyzátory od firmy JMJ. Předem děkuji za vaše informace.

    • 0 odpovědí
    • 6,2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem jarysek,

    ahoj mam octavii r.v 2001 1.6 SR Mam takovej problem kdyz rano nastartuju a chci pridat plyn tak de nejvic do 1900ot kdyz pustim plyn tak hned chcipne.. kdyz ho necham chvilku na volnobech tak pak de ale ujedu nakejch par kilometru a roztoci se vrtule na chladici a toci se i kdyz vypnu motor a motor je pritom studenej... nevite nekdo co s tim? psalo to cidlo teploty tak sme vymenili to na termostatu ale nic...

    • 8 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem wladko1307,

    Ahojte kluci, moja octa 1,6i 74kW, cuká iba medzi 1650 - 2100ot./min. pri každom jednom zaradenom rýchlostnom stupni. Predtým a potom ťahá plynule. Je tam nová klapka nastavovaná diagnostikou, nové sviečky plus káble, vymenené všetky filtre a oleje. Váha vzduchu čistená a ukazuje správne hodnoty. Vag nehlási žiadnu chybu. Nemôže to mať na svedomí lambda sonda, alebo nejaké teplotné čidlo??? Prečo cuká iba v rozmedzí tých otáčok??? Nepomôže mi niekto s tým???

    • 2 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Georgerob,

    Zdravim oktaviány jezdim cca měsíc v oktě 1.6...výroba 1998, najeto 136000 a poslední dobou si všímám, že hlavně při studenym motoru kolísaj docela otáčky a při nižších otáčkách hlavně na 2 a 3 auto občas škubne, cukne.... začlo to dělat teď, co jsou nižší teploty. Máte někdo nějaký tušení čim to? projel sem si forum, takže jestli tady podobný téma je...tak se omlouvám

    • 28 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem wladko1307,

    Ahojte octaviáci, mám octu 1,6 74kw, počas jazdy s vyhodenou rýchlosťou, mám stabilný voľnobeh a otáčky nekolísajú. Ked auto zastavím otáčky trošilinku klesnú a začne sa mi kolísať voľnobeh. Čím to môže byť??? Viete my s tým niekto poradiť? Rozbeh auta pri 1 a 2 rýchlostnom stupni okolo 2000ot. je taký trhaví. Auto cuká keď dosiahne otáčky nad 2200 ťahá už plynule. Menil som sviečky aj káble. Všetky filtre. Klapka vyčistená a nastavená Vagom. Nemôže to robiť snímač otáčok na klukovej hriadeli??? Ďakujem za každú odpoveď.

    • 16 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem free.hacker,

    Zdravím odborníky.Mám trošku problém s mou octavii 1.6 55kw,r.v.-1998 najeto 195000km,+LPG sekvenční vícebodové vstřikování,motor AEE. Tak a oč jde.Jde o to,že když oktavěna stojí přes noc nebo chci pokračovat v jízdě třeba po 5h a nastartuji chytne to na drc,drží otáčky,ale jakmile přidám trochu plynu buď to zdechne nebo zalitaj otačky směrem dolů.Když to nechám nastartovaný cca 2-3 min mám takový pocit jak kdyby se natlakoval okruh s palivem a pak vše ok.Jakmile to přepne na LPG taky žádný problém,nebo z LPG na benzín taky vše ok.škrtící klapk,čidla vše v pořádku vag nic nepíše.Myslel jsem si že budou vstřiky špatné,ale vše ok.Jediné podezření co mě napadá padá na čerp…

    • 7 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Mischo77,

    Máme doma auto, okrem fabijky hovoria mu octavia... A tak konecne od kedy ju mame ma prvy problem teda hned dva... (1.6 , 75 kW mr 04 ambiente) jedna sa o to ze ma najazdene 120.000km, a teraz po vymene rozvodov si zacala v zaradenej rychlosti píískat ako blbaaa pri neutrale to nerobí, robí to viac ked pridám ...zvuk ide niekde od remena ci coho, otec tam na to miesto striekne silikonovy sprej a je ticho. ja som to vydedukoval na napinaciu kladku, ale servisman ma odbil tým ze on ju pri meneni rozvodov menil.... ...tak potom co to moze byt, co treba vymenit ? ...taktiez to píska obcas (neviem ci prave to) pri zapnutej klíme na neutral.... klima bola dora…

    • 4 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.