Motor 1.6 MPI
1 031 témat v tomto fóru
-
zdravim, chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo neporadil s problémem chlazení. tphle téma sem tu už našel, ale nebylo dořešený jak bych potřeboval...teplota chladiící kapaliny se v průběhu jízdy pořád mění, do kopce se ohřeje a z kopce ochladí, jako kdyby nezavíral termostat. diagnostika neukázala žádnou závadu a tak sem nejprve vyměnil čidlo teploty chl.k.,nic. náseldně tedy termostat a opět nic. nemáte někdo s tímto případem zkušenost? diky.
-
- 13 odpovědí
- 2,7tis zobrazení
-
-
ted zrovna chci menit filtr. ale nevim jak to odpojit. je tu nejaka spona o ktere ste mluvili ze se nesmi zlomit. ale nevim jestli se ma zatlacit nebo vytahnut... prikladam foto. http://www.edisk.cz/stahni/99928/DSC00702.JPG_258.96KB.html me uz hrabe. je to uz psane.zmacknout...omlouvam se. dyztak toto smazte.
-
- 1 odpověď
- 1,6tis zobrazení
-
-
-
-
Hledal jsem hledal zda-li již něco podobného tu není. Nedávno jsem slyšel že snad paliva Shell jsou co se týká kvality paliv ty nejlepší. já osobně tankuji u OMW málokdy naberu u jiné stanice to už musí být... zatím se mi zdáo vše v pořádku. pak jsem ale slyšel o palivech Shell....
-
- 19 odpovědí
- 3,5tis zobrazení
-
-
Ahoj všem. Poprosil bych o radu!!!!! Nevím přesně kdy,ale asi před 2 dny mi přestala ukazovat ručička teploty vody.Mám podezření na čidlo,ALE druhá stránka věci je že ručička je samozdřejmě dole.Auto jsem nechal běžet na volnoběch a čekal jsem jestli se zapne vrtule na chladiči. Zapla se ! Myslím si že mi ani moc v zimě auto netopilo musel jsem dávat před chladič kartón papíru abych si mohl slušně zatopit. Chtěl bych poradit jestli to bude asi tím čidlem,ale zaráží mě že se vrtule na chladiči roztočí (až samozdřejmě proti přehřítí). Vezmu to když tak při jednom i s termostatem. Děkuji za odpovědi :help: :help:
-
- 6 odpovědí
- 5,8tis zobrazení
-
-
čest garažnicí.mam problem s hadicí ke škritíci klapce.praklami od odvětravaní motoru tak jsem ji opravil jinou hadicí.ale ve vnitř jsem si všiml nějaké membrany.taje jak usti mala hadice do te velke.mam ji pořad otevřenou je to tak dobře.jinak pořad vag hlasi :regulace behu naprazdno 19-10 - nizsi odhad to znamena tohle: falešny vzduch ke škrtící klapce:vadny regulator tlaku paliva:vadny vstřikovací ventil.takže když stojim tak 20min.na volnoběh tak to hulí jak tank.asi koupím novou hadici a uvidím co dal.dík za radu 1.6 74kw
-
- 6 odpovědí
- 3,5tis zobrazení
-
-
Někde jsem slyšel že by se dal můj motor 1,6 55kw předělat na silnější verzi, co je k tomu třeba a na kolik to vyjde cca? A hlavně jak velký rozdíl je potom znát?
-
- 2 odpovědi
- 1,5tis zobrazení
-
-
Ahoj, vedel by mi niekto poradiť? Našiel som na plaste na spodu predného nárazníka (v línii začiatku ŠPZ)kvapky chl.kvapaliny, pod autom taký mini fliačik, ako keď sa vyleje 1/2 čajovej lyžičky. Prezrel som celý spodok, chladiaci systém, hadice atď. a nič som nenašiel, všetko suché. Predpokladám, že niečo presakuje, neviem však nájsť kde. Resp. ma napadla ešte jedna vec, na starom aute sa stalo, že keď bol v nádobke s kvapalinou pretlak tak si prepadom "odfúkla" a pod autom bola malá kaluž. Má niekto podobnú skúsenosť, alebo vie niekto, kde hľadať vadu?
-
- 2 odpovědi
- 2,1tis zobrazení
-
-
Ahoj, mám OI 1.6, 75kw, rv. 2006, najeto málo (20 000) a začala se mi vyskytovat násedující závada: tak co pet minut se auto naráz (opravdu skokově) začne chvat, jako bych sundal nohu z plynu. Na palubní desce nic podezřelého nesvítí, spotřeba nevzroste, elektrika komplet funguje, je jedno, zda je auto zahřáté, či studené, stejně tak je fuk v jakých je otáčkách. Prostě si najednou začne zpomalovat. Přirozeně přidávám plyn a ono nic. Zhruba za 3-10 vteřin se to buď samo chytne, nebo stačí pustit plyn a znovu ho sešlápnout, případne zařadit. Netušíte někdo, čím by to mohlo být? Mě nic neapadá, ale jsem v tomhe lama. Dík za jakoukoliv odpověď Petr
-
- 4 odpovědi
- 2,4tis zobrazení
-
-
Pritelkyne jezdi octou 1,6 55kW, uprimne je to jedina octavka s timhle motorem, kterou sem kdy videl-slysel. Rek bych, ze jich zas tak moc nejezdi. Ale zajimalo by me, jesi vsechny tyhle motory maj tak prisernej zvuk. Klasickou 100konovou octavku sem slysel i sem s ni jel, zvuk motoru u 100konovky mi pripada uplne normalni. Ale ta 55kW je nepreslechnutelna, nevim jak to popsat, neco jako by 1,2 trivalec z fabie mel o pul litru vetsi obsah a delala o to vetsi rambajs. Neni az tak hlucna ale ten zvuk je proste dost divnej a neda se zamenit s zadnym jinym autem. Auto jinak jezdi uplne normalne, ale zvuk zvenku i zevnitr je hodne divnej. Ma nekdo podobny zkusenosti? Muze nekd…
-
- 33 odpovědí
- 6,1tis zobrazení
-
-
Zdravím! Chtěl jsem se zeptat, jestli mi někdo neporadíte, jak přeně vyměnit chladící kapalinu u Škody Octavia, 1.6. koupil jsem si jí v pátek a je tam prý letní směs, takže než mi to zamrzne, rád bych to vyměnil. Díky...
-
- 5 odpovědí
- 6,9tis zobrazení
-
-
-
tak jsme včera měnili na mej octě volej a na co jsme nepřišli upálená hadice ale vůbec nevim na co je myslim si že je to nějaký chlazení oleje,ale fakt nevim.No nafotil jsem to tak kdyby mi někdo poradil jak se tento díl jmenuje abych ho koupil.díky moc
-
- 8 odpovědí
- 1,6tis zobrazení
-
-
Ahoj, dnes som bol na STK a po pripojení na prístroj merania EK, mi ukázalo chybu lambda sondy. Neskôr pri pridaní plynu sa emisie upravili na normál a tak aj ostali, vďaka tomu som prešiel EK. Technik mi povedal, že umiestnenie lambda sondy u Oct. 1,6, 55 kW je zlé, nakoľko veľa aj nových áut s týmto motorom neprechádzalo emisnou. Ako riešenie mi poradil lembda sondu umiestniť na to isté miesto ale z vrchu a tým sa porucha odstáni. Dodávam, že už mám aj dlhodobé problémy s voľnobežnými otáčkami, dal som to aj na VAG, nastavil som všetko na OK ale chyba sa z času na čas objaví. Klapka je OK. Predpokladám, že toto bude malou účinnosťou lambda sondy. Aký máte na toto názor …
-
- 1 odpověď
- 3tis zobrazení
-
-
Zdravím, mám Octu 1,6 74kW, r.v.99, kúpená pred rokom. Od kedy ju mám pozorujem divný zápach z výfuku. Hlavne keď je ešte studený motor. Je to smrad podobný riedidlu alebo farbe. Pred rokom vymenené všetky filtre a olej. Chod motoru je pravidelný. Chladiaca zmes v nádržke drží hladinu a je číra. Cez emisnú kontrolu som prešiel regulérne, všetky hodnoty v norme. Vo firme máme Škodovky - benzín, Fábie aj Octávie a ani u jednej toto nepozorujem. Jazdím málo a krátke trasy, takže po zohriatí motora ide z výfuku voda. Úbytok oleja v motore nepozorujem. Na VAGu som s tým nebol. Môže to mať súvis s výfukom plným vody alebo niečo nefunguje ?
-
- 1 odpověď
- 2,4tis zobrazení
-
-
Zdrávím,kde by se dala sehnat tato trubka odvětrávání jak je vyznačená na obrázku?Nebo jaký je její katalogové číslo?Pomožte mi prosím nemám to kde zjistit.Jde o motor 1.6 AVU.
-
- 8 odpovědí
- 4,7tis zobrazení
-
-
Mam na 1.6 74 kw rv 99 při 150 km/h dálnice spotřebu 10-11 litru je toto normální ?Jaká je vaše děkuji jen 1.6 74 kw benzin
-
- 23 odpovědí
- 6,3tis zobrazení
-
-
zdravím Vás potřeboval bych vědět zda klapka z felicie bude fungovat v octavii kod motoru AEE koncové čísla dílu jsou 064 F , 064 D popř kde se dá sehnat nejlevněji Dík
-
- 10 odpovědí
- 5,6tis zobrazení
-
-
Včera sa mi podarila fakt super vec. Keďže tesnenie pod víkom ventilov trocha prepúšťalo olej, chcel som trocha dotiahnúť na víku ventilov šróby. Podarilo sa mi to fakt super, hneď prvý som zalomil. No dobre. Nový šrób som nezohnal iba objednal za 172,-Sk (k.k.ti), keď už šrób, tak vymením aj samotné tesnenie pod víko 380,-Sk Elring, v značkovej predajni pýtali zaň 720,-Sk (jebn.tí). No a teraz ako ďalej, ako vybrať zalomený šrób z hlavy ???? Odvŕtať ?Dík za rady.
-
- 9 odpovědí
- 3,6tis zobrazení
-
-
Zdravim.Mám O1,1,6;74kw.Jen se chci zeptat,jestli nevíte....po nastartování,mi začne v motoru tak jakoby pískat(zvláštní zvuk),no a po cca 5 km,prostě po zahřátí to přestane.Známý mi říkal že to můžou být špatné ložiska v alternátoru....tak nevim jestli nemám jít ihned do servisu..abych něco nepo....Nemáte s tim zkušenost?
-
- 13 odpovědí
- 26,8tis zobrazení
-
-
Zdravim.... rád bych někde sehnal ostrou vačkovou hřídel na Octavii I (starší) 1.6 74kW (AKL)... nevíte o něčem? Díky moc!!
-
- 3 odpovědi
- 4,8tis zobrazení
-
-
Máte někdo skušenosti se škrtící klapkou ?Dělá se prej druhovýroba .Chtěl bych vědět zda se vyplatí jí použít? Originál je od siemensu 06A133064J a je drahá jako prase a ta druhovýroba je podstatně levnější.Otázka je zda to za to stojí.Aby se mě to pak na dovolené v cizině nepodělalo.Kdo poradí?Předem dík
-
- 9 odpovědí
- 7,6tis zobrazení
-
-
Prosím o radu. Po sešlápnutí pedálu a jeho rychlém puštění dojde k zacukání, místo pozvolného plynulého zpomalení. Totéž dělá při rychém přidání plynu. Cuká to, skoro jako když se rozjíždí autoškola. Děje se to většinou až po ohřátí motoru, mám Octavii 1,6, 74 kW. Byl měněn palivový filtr, svíčky, čidlo teploty vody, čištěna a nastavena Vagem škrtící klapka. Může to být palivovým čerpadlem, má nějaký filtr?
-
- 24 odpovědí
- 5,5tis zobrazení
-
-
Chci se zeptat jestli nema nekdo zkusenosti s vymenou katalizatoru na 1.6 74kw, 1998. lambda je umistena primo ve stredu katalizatoru, Mam ho uplne rozpadly,a zajima me jestli je mozne pouzit katalizator z novejsi 1.6 ktera ma lambdu v kolenu svodu primo za motorem,da se to vymenit ?? myslim tim samozrejme cele svody i s katalizatorem.pasuje to? nebude jinak umistena lambda delat paseku?? jedna se vubec o stejnou lambdu?? kdyby nekdo mel zkusenosti tak moc dik
-
- 12 odpovědí
- 3tis zobrazení
-
-
prosím Vás odchází mi ložisko na alternátoru to co je u řemenice, delá to kravál hučí a altík vrní, takže ložisko bude KO, měnil jste někdo ložiska na altíku?Dá se to v domácích podmínkách, když mám stahovák na ložiska, kladivo a svěrák:-)))Případně mohl by jste mi někdo zjistit, nebo jestli to někdo víte jaký čísla ty ložiska mají?Díkes, pokud by měl někdo nabídku na funčkní jinej, tak nabídněte, lze použít i altík z jiné benzínové motorizace?
-
- 39 odpovědí
- 12tis zobrazení
-
-