Přejít na obsah

Elektrika


365 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  1. Ukazovateľ stavu baterie

    • 5 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  2. klima se nesepne

    • 5 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  3. monitor výkonu

    • 5 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  4. vnitřní cirkulace

    • 5 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
  5. Dveřní kontakt

    • 5 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  6. Keyless ma poruchu

    • 5 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 508 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 509 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Chystaná elektrická Octavia dostane i displej pro spolujezdce | ČeskéNoviny.cz
    • Už mám TWO. V podstatě žádná změna až na to tlačítko. Není už Start/Stop ale pohotovostní režim. Ten už byl i v 317 ale je pomalejší.  Tyhle věci buď fungují nebo nefungují. Ostatní je na samotném AA a mobilu. Starší 317 jsem downgrandlul na fw 5.x a jede mi carplay(záložní mobil)  
    • Octavia 3 2014 RS combi, 2.0TDI 135kw DSG, 212tkm   Motor obcas "cuknul" pri zrychleni, prirovnal bych to asi jako kdyz podradite a rychle pustite spojku, ale byl to jen takovy cukanec. Ve vyssi rychlosti celkem drsny.   Ted bylo auto na vymenu oleje, 0w30 klasika, byla i diagnostika ale zadna chyba ktera by se toho nejak tykala. Jel jsem usek pres vesnicky, kde jsem radil manualne, protoze DSGcko podtaci motor, najel jsem na rychlostku, dal Sko, plyn a na cca 3-3.5k otacek motor na zhruba vterinu ztratil vykon a potom zase tahnul. Stalo se to nekolikrat po sobe. Nemyslim si, ze to bylo vazano na razeni (jakoze pri prerazovani). Delo se to na Sko i na Dcko.   Sjel jsem do mesta k obchodaku, kde na parkovisti dokonce motor chcipnul. Zadna kontrolka, chyba, nic. Dale potom si vybavuju ze se mi to podarilo vyvolat predtim nekolikrat po sobe kdyz jsem jel stalou rychlost manual na 4, cca 1500ot a lehce jsem pridal. Otacka nejdrive spadly a potom naskocily zpet. Myslim, ze se to stalo i na 3ku. Tankuju W8 premium diesel, davam VIF aditivum.   Cim by to mohlo jit a po cem jit?   Diky
    • Nejde o snahu neprezradit, mne je jedno cez co si to doplnis... Len nebola otazka ako to spravit cez VCDS a nechcel som sa rozpisovať viac ako bolo nutne. Prepac ze sa ta to dotklo... Kedze si ale dostatočne znaly ze vies co je EOL a ako sa doň prepnut vo VCDS tak potom si dostatočne zručný aj na to že patch si vies preskúmať a zistiť ako to funguje. Navody a nástroje sú dostupné.   Chcel som ti pomôcť a este dostanem sprchu za nejaké tajomstvo o čom vedia všetci čo vedia googlit.. Ak si otvorís label subor pre mib jednotky (treba CLB skonvertovať na LBL) mozes si všimnúť ze tam je možnosť prepnut do EOL session cez security access S00040, len to nepíšu ako napovedu.
×
×
  • Vytvořit nový...