Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy,převodovém ústrojí, tlumiče, pružiny, kola...


Podkategorie

    • Žádné příspěvky

39 témat v tomto fóru

  1. Zimní pneu 1 2

    • 34 odpovědí
    • 19.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 287 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 917 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 997 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 676 zobrazení
  2. Syčení z výfuku

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  3. Letní pneu

    • 0 odpovědí
    • 820 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 800 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  4. Nejmenší ráfky?

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  5. Pneugarance

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  6. Zadní levý podběh (díra)

    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  7. Tažné zařízeni Kodiaq

    • 12 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  8. porucha serva

    • 3 odpovědi
    • 7.7k zobrazení
  9. Paket pro špatné cesty

    • 4 odpovědi
    • 9.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.5k zobrazení
  10. Ignite disky pro RS

    • 21 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
  11. brzdy 1 2 3 4

    • 98 odpovědí
    • 49k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 16.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ložiska v reduktoru. Vyndat a vyměnit
    • Po 7-mi letech provozu jsem si uvědomil, že je nejvyšší čas vyměnit "dle výrobce doživotní" chladicí kapalinu. Již dříve jsem si cosi ne zrovna pochvalného četl o kapalině G13. Poté, co jsem na expanzní nádržce zjistil, že mám v autě právě G13, mírně jsem znejistěl. Zkusil jsem zapátrat v archivu Světa motorů a našel ono článek v čísle 11/2022, co jsem měl v mlhavé paměti a přikládám jej. V kostce - problém s kapalinou G13 trápil diesely s letovanými spoji vodních mezichladičů (vznik kalů a úsad, paralizující topení - náročná a drahá oprava v řádech desetitisíců). Motory TSI EA 211 mají tyto mezichladiče plastové a jsou i s G13 bezproblémové. V článku se uvádí, že od 25KT roku 2019 přešel výrobce postupně komplet na náplň G12 EVO.   Takže já jsem si oddychl. Nově mám z AS naplněno novější kapalinou G12 EVO a dle info servisu byla stará G13 bez zásadních kalů a to provádějí i proplach destilovanou vodou před novou náplní. Servisní technik mi potvrdil, že diesely s G13 jsou docela peklo a jde o opravu za 30-40 tis. Kč. Proti tomu je mých 2.200Kč pakatel. Svět motorů_téma o chladicí kap G13 a G12 EVO.pdf
    • Náhraďák zdarma za auto v záruce mě přes linku ŠA poskytli, když bylo nepojízné a do AS cestovalo na odtahu.
    • oznámiť servisu a poriadne si prekontrolovať čo ide a čo nie a naraz nech to porobia poriadne, samozrejme v rámci záruky   a tiež sa opýtať v servise či nemáte právo na náhradné auto v rámci záruky alebo v rámci havarijného poistenia.
    • Lamborghini vstoupilo do nové éry. Nedávno odhalené modely Temerario a Revuelto jsou pravděpodobně základem pro řadu budoucích jednorázových a limitovaných sériových variant a název jednoho takového superauta už možná máme. Italská automobilka si zaregistrovala ochrannou známku pro název „Fenomeno“, což naznačuje, že chystá něco zajímavého. Uvidíme fenomenální Fenomeno? Lamborghini podalo ochrannou známku u Úřadu Evropské unie pro duševní vlastnictví v dubnu 2025. Podle úřadu bylo podání v rámci „námitního řízení“, které končilo 15. července. Grafické znázornění, které společnost předložila k podání, obsahuje slovní ochrannou známku ve stylu podobným ostatním supersportům této značky. Má klaksony na písmenech F a O a […] Článek Lamborghini láká na svůj nejvýkonnější supersport všech dob se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Vytvořit nový...