Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


86 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  1. Climatronic AirCare

    • 5 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  2. Zavada start-stop

    • 17 odpovědí
    • 42.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 33.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 18.9k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  3. Kabel na volantu

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  4. Tempomat

    • 19 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  5. Chybová hlášení

    • 10 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  6. Bezdrátové nabíjení

    • 23 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
  7. Scala schéma pojistek

    • 6 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 112 odpovědí
    • 28.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zeptám se, můžu nějak přes VCDS manuálně otvírat a zavírat EGR? Vyndal bych trubku z intercooleru a podíval se jestli se klapka skutečně hýbe. Nevím jestli to můžu nastartovat, když mám tu trubku venku a spustit ten základní test pod skupinou 03 na egr. 
    • Jestli se hodnota nemění v závislosti na pozici EGR, tak bych to spíš viděl na zaseklý EGR nebo vadný ovládací ventil N18. Na kontrolu váhy vzduchu je také postup, viz. Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu -G70-. Ideál by bylo ještě zkontrolovat těsnost sacího potrubí mlhou.    Vysvětlení: Když motor saje vzduch přes EGR, klesne množství vzduchu skrz vzduchový filtr, který je měřený váhou vzduchu.
    • Zkusil bych určitě první to víčko. Na autě nám to dělalo to samé, stačilo dát nové víčko a bylo po problému.
    • No jo, ale když nad tím tak přemýšlím a povede se aktivovat plachtění i v normálním režimu dsg a před barákem nohou zabrzdím, tak tam zase asi skočí rychlost, ne? 😮‍💨
    • No tak se uvidi co bude. Pokud stat dopusti, aby jezdili lidi k zubarum, ocnim, neurologum a ja nevim komu vsemu klidne i 100km, zbytecne mrhali diky tomu energi, na dalnici si pekne poletime 150kou a nemci stale neomezene, tak je mi cely GD akorat k smichu. A naslo by se spousta dalsich nesmyslu, ktere jdou proti nejake ochrane klimatu. Ale byznys je byznys. Doted jsem jezdil VW starym 20 let na CNG a plnicim normu EURO4, dalnicni znamku jsem mel diky pohonu na zemni plyn za polovicni penize. Nyni, kdyz mam auto plnici nejnovejsi emisni normu, mam dalnicni znamku za plnou palbu 🤣 K smichu je mi cely ten parlament hlupaku. Cili za me, cely GD okamzite zrusit 🙂 
×
×
  • Vytvořit nový...