Přejít na obsah

Podkategorie

  1. Motor 1.0 TSI

    Motor 1.0 TSi o výkonu 70 kW/95 k85 kW/115 k

    819
    příspěvků
  2. Motor 1.5 TSI

    1.5 TSi o výkonu 110 kW/150 k

    492
    příspěvků
  3. Motor 1.6 TDI

    1.6 TDi o výkonu 85 kW/115 k

    457
    příspěvků
  4. Motor 1.0 G-TEC

    V průběhu roku 2019 bude následovat motor 1.0 G-TEC o výkonu 66 kW (90 koní) s pohonem na ekologický zemní plyn (CNG)

    18
    příspěvků

18 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 260 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  1. Spojka - vibrácie

    • 3 odpovědi
    • 1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  2. Spojka 6q 81kW

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  3. DSG spokojenost

    • 9 odpovědí
    • 6k zobrazení
  4. Jazda na výpary

    • 15 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
  5. Úpravy motorů

    • 2 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  6. Tuhá jednička

    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 200tis km se neboj. Servisuju kousky s nájezdem 400 a furt to jezdí. Samozřejmě že čim míň tím líp. 1.4 ať už 103 nebo 110kw je celkem příjemné svezení. Sám jednu mám a jsem moc spokojený. Spotřeba tak 6.5l, mám to už nějaký ten rok, ujeto s tím mám 50 tis, celkově má 300 a krom rozvodů a čištění sacích kanálů v hlavě jsem na motor nesáhl. Teda krom svíček a olejů samozřejmě 
    • Zdravím, děkuji za případné rady. Uvažuji o koupi ojeté Octavie III s rozpočtem kolem 250 000 Kč. Hledám combi a manuální převodovku. Ročně najedu cca 20 000km (okresky/město/občas dálnice).   Rozhoduji se mezi 1,0 TSI 85 kW a 1,4 TSI, 90 nebo 110 kW.  Čtyřválec mi do OIII sedí více.  Z TSI jsem řídil jen Kamiq 1,0TSI, 70kW.   Reálně počítám s nájezdem cca 200 000 km (nečekaně nejčastější nájezd v mém budgetu ).  Stav před nákupem prověří mechanik. Nebude tento nájezd už na repas motoru? V moderních benzínových motorech se neorientuju. Se servisními náklady po nákupu počítám, ale nechci pak řešit repas / nový motor.   Pokud je 200 000 km nájezd u TSI už velký risk a životnosti TSI nezbývá, nebránil bych se naftě 2.0TDI. U toho vím s čím počítat.   Díky,       
    • hodit na diagnostiku, vsechno ostatni budou jen spekulace...
    • Na eshopu je  více verzi, ale pro mne žádná. V autě to ukazuje jen, že se mám pro kontrolu/aktivaci obrátit na autorizovaný servis.   Nevíte o nějaké přehledu rádií, kde by bylo napsáno, zda Smartlink umí nebo ne?
    • Dobrý výběr zvedáků je na každém autovrakovišti. 
×
×
  • Vytvořit nový...