Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Podfóra

  1. Motor 1.0 TSi o výkonu 70 kW/95 k85 kW/115 k

    • 821 příspěvků
  2. 1.5 TSi o výkonu 110 kW/150 k

    • 517 příspěvků
  3. 1.6 TDi o výkonu 85 kW/115 k

    • 501 příspěvků
  4. V průběhu roku 2019 bude následovat motor 1.0 G-TEC o výkonu 66 kW (90 koní) s pohonem na ekologický zemní plyn (CNG)

    • 18 příspěvků
  1. Zahájeno uživatelem kanky,

    Tak tady to bude lepší než to řešit v kodování... K tématu plachtění: Jak psal Altra, že se mu plachtění zapne v každém režimu DSG (2019), když tedy pomalu sundá nohu z plynu. Mám taky 2019 a NIKDY se mi plachtění v žádném režimu nezapne, kromě režimu eco - tam ano. A to ještě musím pomalu sundat nohu z plynu. Když plyn pustím rychle, zůstane zařazená rychlost!!! Pokusím se v long coding plachtění pro ostatní režimy zapnout, protože na mých trasách bych ho uvítal, a navic bych byl rád aby mi fáro nebouralo fasádu když blbec zapomenu dát P a vystoupím z auta 😮‍💨 Jak je videt stejný rok výroby a chování dsg pokažd…

  2. Zahájeno uživatelem petersony,

    Dobrý den, po opravě vozidla v servisu jsem našel pod kapotou se povalovat silikonové víčko. Podle všeho se jedná o krytku odvětrávání mechatroniky, která nebyla upevněna zpět. Poradí mi někdo, kde se ve vozidle Scala tato mechatronika a místo odvětrávání nachází, asi by to neměl být problém víčko zatlačit zpět. Pro ilustraci přikládám foto víčka. Děkuji.

  3. Zahájeno uživatelem mastibruch,

    Přátelé kamarádi, vy co máte 1.0 +DSG. Chtěl bych se zeptat zda také jako já u vozu od manželky vnímate následující. Při popojizdení/ parkovani atd.... Když Mám D popojedu kousek a pak dám R tak při pouštění brzdy jakoby auto cukne. To samé se deje z R>D. Prostě mi přijde jakoby byla někde nějaká vule, nebo strašně rychle sepnutí spojky u DSG... U Octavie 1.5 TSI jsem tohoto jevu nevsimnul. Největší cuknuti s cvaknutim je v případě když couvam z kopce a treba po 1 metru zastavim a pak se následně rozjet a cukne znovu. Setkal se někdo s něčím podobným?

  4. Zahájeno uživatelem lukas_b,

    Ahoj všem, nadešel u mě čas na výběr prvního pořádného auta. Jsem spíše méně náročný řidič, autama (technicky) nepolíbený, a tak jsem tady pro radu od lidí co tomu rozumí. Jak titulek napovídá, chtěl bych si pořídit novou (nebo roční Scalu) a největší dilema, které řeším je motor. Konkrétně zda 1.0TSI 85kW nebo 1,5TSI 110kW. Auto plánuju využívat: především (80-90%) po městě (Praze), kratší cesty a to spíš nepravidelně občasně plánuju převést plný kufr věcí vzít rodinu/více lidí na výlet po ČR dlouhé cesty k moři/na sever autem neplánuji závodit s ním také nechci, ale rád bych zase předjel nájezd ročně do 10 000km …

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem michal_scala,

    Ahoj, mám 1.0 TSi 85kW 2024, cca 5300 km. Auto je super, no jeden detail mi nedá pokoja. A to je dojem zo spojky ako takej. Pokiaľ ju stláčam pri voľnobehu tak nie je problém. Ale od cca 2500+ otáčok v jej koncovej polohe ( resp. v dráhe 80-100%) je zvláštna v zmysle vibrácii. Pripadá mi akoby prenášala viac vibrácii ako som zvyknutý. Neviem či je to bežný prejav trojvalcových motorov alebo je niečo v neporiadku. Stretli ste sa s niečím podobným? Vopred vďaka za radu/reakcie

    • 3 odpovědi
    • 1,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem bennoch69,

    Dobrý den Chtěl bych se zeptat v kolika km nechat měnit olej v převodovce DSG 7. Někdo doporučuje po 60 000 km , někdo dokonce již po 30 000 km. Taky by mě zajímalo jestli je možno nechat vyměnit olej v převodovce jinde než u dealera Škoda pokud je Scala ještě v záruce. Děkuji

  7. Zahájeno uživatelem Scala111,

    Zdravím, mám nově roční Scalu 1.0 TSI 7DSG, 15tkm a dva dotazy/ujištění. 1) Někdy při zastavení se přenáší vibrace do auta nezávisle na ujeté vzdálenosti, teplotě oleje nebo pozici řadící páky (dělá i na P). Stane se mi to tak 1x ze 3 jízd. 2) Převodovka řadí bezchybně a nevím o ní ale při podřazení (zejména manuálně pádlem) cítím ztrátu tahu a následné zpomalení "cuknuní" hlavně např. ze 4-tého stupně na třetí (hladina kolem 3/4 tisíc otáček). Asi bych se nad tím moc nepozastavoval ale mám zkušenost pár set kilometrů s novým Kamiqem 1.5 TSI 7DSG a tam jsem nic takového nikdy nepozoroval. Je možné, že vibrace způsobuje ten…

    • 2 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem HonzaW,

    Zdravím, již několikrát jsem při parkování zaregistroval zápach v kabině. Nejprve jsem myslel, že jsem nasál nějaký smrad z venku, ale dochází k tomu opakovaně. Vypozoroval jsem, že když zařadím zpátečku a povolím brzdu, do kabiny se dostane zápach podobný tomu, jako když se pálí bakelit. Při dalším řazení během parkování k tomu nedochází. Zápach se neobjeví hned po zařazení, ale až povolení brzdy. Mám automatickou převodovku. Má někdo podobnou zkušenost? Co by to mohlo být? Díky Honza

  9. Zahájeno uživatelem Roman55,

    Nazdar chlapi. Skoda Scala 1.0tsi 85kw. Je normalne, ze motor dole kopcom vobec nebrzdi? Pustim sa dole kopcom, zaradim 3jku a auto naberie plnu rychlost. Robi to aj vam? Na inych autach sa mi to este nestalo, ze by vobec motor nepomahal brzdit. Mam nabehane 50tis. km a kotuce su zoslahane na vymenu. Pri brzdeni uz pocut aj hukot, hlavne zadne kotuce vyzeraju strasne. Strasny hnoj tam davaju od vyroby.

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem hardhouse.trip,

    Ahoj, taky Vám jde špatně řazení zpátečky? Já dám normálně spojku, vyčkám 2 sekundy (zvyk z Octy 1) a i když pomalu a opatrně zařadím zpátečku, tak to prostě jde skoro vždycky přes zuby. Je to vlastnost (zfušovanost při výrobě), nebo se to děje opravdu jen mně?

  11. Zahájeno uživatelem Lukass420,

    Čaute mám scalu 1.0tsi 85kw 6st manuál.. momentalne mám najazdených 53k km a ráno keď je motor studený tak je počuť hrkotanie od spojky nie vždy ale tak v 70% prípadoch. Keď spojku vyšliapnem tak zvuk hneď stíchne.. keď spojku vyšliapnem 3-4 krát a povolím zvuk tiež zmizne. Deje sa to vždy len za studena akonáhle sa auto zohreje už to počuť nieje. Pravdepodobne to bude spojkovým ložiskom čo je celkom zvláštne že by odišlo po takom malom nájazde km…. Každopádne na záruku to asi nepojde keďže to je spotrebný materiál… inak jazdu to nijak neovplyvňuje len je počuť ten zvuk pri studenom motore… nejaké rady čo s tým ďalej ? Nechať tak alebo riešiť výmenu ?

  12. Zahájeno uživatelem LuBe79,

    Vypozoroval jsem, ze obcas pri slapnuti na spojku jakoby “drhla” o nejakou gumovou pruchodku nebo tak neco. Spojka jako takova funguje bez zmeny. Nekdy to udela nekdy ne. Najezd 20kkm. Mate to nekdo taky ? Je to na reklamaci, nebo neresit ? Zvuky to zadne nevydava jen z citu v noze to je poznat. Diky za nazory.

      • Díky
    • 3 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  13. Ahoj, snad jsem příspěvek umístil správně... Mám nové parkovací místo, na kterém stojím čumákem směrem do kopce (odhaduju tak sklon cca 10°). Když zařadím rychlost (zkoušel jsem 1, 2, 3) a pustím ruční brzdu, auto se cukavě rozjede nazpátek směrem z kopce. To asi nebude v pořádku, že? Teď mi nevadí používat ruční brzdu, ale v zimě by mi mohla zamrznout a abych nemusel za zadní kolo dávat pokaždé cihlu, plánuju objednat se do servisu (scala je stále v záruce, najeto 30 tisíc km). Máte někdo podobnou zkušenost, prosím Vás?

  14. Zahájeno uživatelem Dalink,

    Chtěl jsem se zeptat jak jste spokojeni s převodovkou DSG. Já osobně tak na půl. Řadí rychle, cukání neznám, při brzdění z kopce podřadí. Co je ale hrůza je tam dává moc brzo 4 a 7. Při zařazení 4 klesnou otáčky někde k 1200 a duní. 7 dává v 70 což je síla. Nejhorší je jízda ve městě když tam v 50 je schopná dát i 6. Neví někdo jestli by bylo možné tam třeba nahrát třeba starší software když byla měkčí ekonorma. Jedná se mi hlavně o to otravné podtáčení motoru. Ideální by bylo kdyby nešel pod 1500 otáček s výjimkou jízdy z kopce. Dík

      • Díky
      • Pozitivní
      • Líbí se mi
    • 9 odpovědí
    • 6,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem TSISCALA,

    Dobrý večer, mám škodu scalu 1.5 TSI a svieti mi dojazd 0 km. Najbližšia benzínka je cca 10 km od ťialto. Dôjdem podľa Vás v pohode ale mám mať obavy ? ďakujem.

  16. Zahájeno uživatelem Klfree,

    Ahoj, chci pořídit ženě Scalu na městské popojížky + dvakrát do měsíce delší trasy mimo město. Řeším motorizaci. Teď máme OII 1,9 TDI, takto naježděno cca 150K. A nemyslím si, že to je pro ten motor dobře. Tedy ale můj názor. Proto se chci zeptat zde, zda 1.0 TSi nebo 1.6 TDI? Díky za názory

  17. Zahájeno uživatelem Jan R.,

    Pár koní navíc https://m.autorevue.cz/skoda-scala-dostala-par-koni-navic-uprava-motoru-se-zarukou-ani-neni-draha https://www.chiptuning.com/en/skoda/scala-2019/1-0-tsi-116ps-85kw-999ccm/powercontrol.html https://www.chiptuning.com/en/skoda/scala-2018/1-5-tsi-150ps-110kw-1498ccm/powercontrol.html https://www.chiptuning.com/en/skoda/scala-2018/1-6-tdi-115ps-85kw-1598ccm/powercontrol.html

  18. Zahájeno uživatelem terezaklemptova,

    Ahoj všem, prosím o radu. Koupila jsem zánovní 1,0 TSI a všimla jsem si, že mi v určitých situacích vibruje řadící páka při zařazení 5. stupně. Nevyvolá se to pokaždé, ale většinou se mi to stává při vytočení otáček a pozoruji to při rozjetí do kopce (např. nájezd na dálnici). U jiných stupňů se mi to neděje. Co jsem Scalu koupila tak do měsíce jsem žádala kontrolu v servise. Během jízdy se servisákem se závada neprojevila a tudíž to servis neřešil. Nevíte co by to mohlo být za problém? Tady jsem někde četla, že dokonce měnili celou převodovku. Díky moc za info. Tereza

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Casari,

    Dnes ráno se mi stala nepříjemná věc, přišel jsem k autu a moc mi nešla zařadit jednička. Oproti jiným kvaltům musím vyloženě použít sílu. Vyřazení je pak ještě těžší. Zpátečka jde bez problému. I ostatní kvalty. Někdy mi při vyřazování přijde že to brnkne o zuby. Nelíbí se mi to. Určitě to dám do servisu. Má někdo představu co by to asi mohlo být? Docela dost mě to omezuje, denně najedu 200km.

    • 1 odpověď
    • 2,8tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.