Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI


13 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 489 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 573 zobrazení
  1. Zvuk turba

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  2. Plniaci tlak turba

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  3. Kryt motoru 2.0TSI 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 31.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  4. Piskanie z motora

    • 11 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  5. 2.0tsi a 0w20 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
  6. Výroba 2.0 TSI

    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  7. Chiptuning

    • 15 odpovědí
    • 7.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Fabrika se kryje, co kdyby to v 0,001% mohlo vymstít.
    • Čavte Tak auto síce odpovie na základné PID, ale na PID v tvare 22xxxx (asi rozširene, teploty DPF, tlak turba ....) odpovie "NO DATA". Toto sa deje , kým sa ELM327 nepripojím aj s mobilom, WAG DPF aplikáciou. Po pripojení appky, vidim aj na Arduino serial monitore čo ELM327 odpovedá telefonu. Blbé je že nevidím čo sa appka pýta, a čo vlastne nastaví na ELM327. Keď následne mobil odpojím , alebo len pauznem appku, ELM327 mi odpovedá aj na PID v tvare 22xxxx. Toto sa deje kým neresetnerm ELM327, alebo komunikáciu ELM - ARDUINO. Nejaké nápady ako nastaviť ELM327 aby fičala aj na 22xxxx PIDs pre Octaviu 3?
    • Jj, mám plnou. Díky, na to bych fakt asi nikdy nepřišel 🙂
    • Mně to vyjádření nedávo moc smysl. Při zapojené ŘJ J367 se baterie dobíjí "normálně" 13,8 V, při brždění motorem 15,3 V. Osobně jsem to měřil. Auto při tom často upozorňuje na nízké procento nabití baterie, viz zkušenosti uživatelů výše.  Jak může být tento stav bezpečnější, když samo auto upozorňuje na nízký stav nabití, než když se baterie dobíjí trvale 14,3 V (osobně jsem měřil) a baterie je tím pádem trvale udržovaná nabitá, jako v dobách, kdy nebyly s nabíjením problémy?? Nehledě k tomu, že za jízdy dodává energii do auta alternátor, který umí dát 110 - 140 A.  A žádné permanentní chyby v diagnostice jsem si taky nevšiml. 
    • V první řadě, při odpojeném kablíku dobíjení NEPERE do baterky stále max! Dobíjí to trvale klasickými 14,3 V jako v dobách, kdy nebyly s dobíjením problémy.
×
×
  • Vytvořit nový...