OCTAVIA je nejuniverzálnějším modelem v nabídce ŠKODA – nabízí se v podobě praktického liftbacku nebo ještě prostornějšího kombi, můžete ji mít s benzinovým nebo naftovým motorem, s manuální nebo automatickou převodovkou, s pohonem předních nebo všech čtyř kol.
OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Octavia III
Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu OCTAVIA dosahuje nových dimenzí. Má emotivnější vzhled, je lepší, prostornější, bezpečnější a nabízí ještě více možností konektivity než kdy předtím.
OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Octavia IV
Mozna kravina, ale neni na ty strane vzadu pod nárazníkem klapka ven kvuli podtlaku aby se dali normalne zabouchnout dvere ? Jestli neni jako v otevřené poloze zaseknuta a tim slysite odtamtud zvuk
@Karel_FM To je divný, věřil bych na nutnou statistiku a živnost STK - doba je zlá a vydělávat se musí 🙂.
Ještě otázka, čistil jako že jen vyfoukal, nebo rozebral, rozhýbal a namazal potřebné?
Jen info: naše Fabia má 226tis, první zadní brzdy na 176tis a nyní mají natočeno 50tis+, na podzim jsem čistil - byl tam kýbl prachu a dnes stk - ok.
Tak jsem byl v autorizáku, zda tam dohledají ten pojistový box s tím plošným spojem a bohužel nenašli. Obrázek tam měli v ETCE stejný, co jsem sem vložil já. Lze objednat ten pojistkový držák (číslo 21 na obrázku, kód 6C0 941 824), ale plošný spoj není součástí. Tak teď babo raď 🙁.
Rozdělat, vyčistit 35 tis. na bubny nic není. Byl jsem nedávno v servise s O1, ručka byla výš a brzdy byly dělané před 2 roky a stačilo vyčistit a máznout a jsme úplně jinde.
Čistil jsem vloni, viz ta fotka. Čistím každý rok, na servisce jsem byl jen jednou, jako přikaždým čištění jsem z toho vysypal hrst prachu. Tekoucí prasátko je taky možnost, jen jedna strana brzdila trošku méně. Možná prostě chtěli na STK dohnat statistiku.