Přejít na obsah

Škoda OCTAVIA

Fora

  1. 188.8k
    příspěvků
  2. Octavia II

    Škoda Octavia druhé generace

     

    Vlastníte alu kola a nemáte typový list?

    161.6k
    příspěvků
  3. Octavia III

    OCTAVIA je nejuniverzálnějším modelem v nabídce ŠKODA – nabízí se v podobě praktického liftbacku nebo ještě prostornějšího kombi, můžete ji mít s benzinovým nebo naftovým motorem, s manuální nebo automatickou převodovkou, s pohonem předních nebo všech čtyř kol.

     

    OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Octavia III

    68.6k
    příspěvků
  4. Octavia IV

    Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu OCTAVIA dosahuje nových dimenzí. Má emotivnější vzhled, je lepší, prostornější, bezpečnější a nabízí ještě více možností konektivity než kdy předtím.

     

    OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Octavia IV

    16k
    příspěvků
  5. Hospoda

    Pokec o Octaviích

    228.2k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Zjistíš to jedině tak, že si vlezeš do kufru a někdo z venku bude auto polívat. Ale ne tlakem, pouze hadicí aby měla voda čas zatéct kam potřebuje. Řešil jsem to u trojkové Octavie.   https://forum.skodahome.cz/topic/148295-octavia-liftback-20-tdi-dsg/page/2/#comments  
    • Tak dneska jsem to pretesnil, rovnou nový svíčky a kabely a cívka, byla totálně zoxidovana.  Odtlakovat píšou v servisní příručce, ale povolil jsem prevlecky jak říkáš, ale tam mi to po složení trochu saklo benzín, musel jsem si s tím trochu pohrát. Jinak ty kalibrační přípravky právě tu podložku po o kroužek do listy pěkně narovna. Jinak je zkroucena ta podložka, jak se tam nasazuje. Ta teflonova se tím taky pěkně stáhne a vstriky jsou krásně zpátky. Zatím to neteče a uvidíme zítra jestli nastartuje hned. Jinak bylo to znát na svižnější jízdě, že buď svíčky nebo kabely byly potřeba vyměnit. A teda poslední vstrik, úplně v pravo, byl pěkně zanesenej. A šrouby na liště nějaký prehazeny, nebyly úplně stejné, sice na vícehran, ale prostě se v tom někdo v Belgii hrabal.  Jinak v té příručce píšou, lehce namazat o kroužky motor olejem než se nasadí lišta. Ale jak říkám, uvidíme následující dny jak to bude držet. 
    • Díky moc za navedení. Příští týden ještě nechám znovu vyjet chyby z diagnostiky, jestli se tam neobjevilo něco nového a zaměřím se na výše zmíněné rady. Na zahraničních diskuzích jsem mimo jiné našel, že velmi častá závada spojená s touto chybou je časování rozvodů (např. rozvod přeskočený o zub).
    • Spíše bych to viděl na možné prasklé těsnění pod hlavou a to u sacího kanálu. Následně se mísí chladící kapalina s olejem.
×
×
  • Vytvořit nový...