Přejít na obsah

Škoda OCTAVIA

Fora

  1. 188.7k
    příspěvků
  2. Octavia II

    Škoda Octavia druhé generace

     

    Vlastníte alu kola a nemáte typový list?

    161.4k
    příspěvků
  3. Octavia III

    OCTAVIA je nejuniverzálnějším modelem v nabídce ŠKODA – nabízí se v podobě praktického liftbacku nebo ještě prostornějšího kombi, můžete ji mít s benzinovým nebo naftovým motorem, s manuální nebo automatickou převodovkou, s pohonem předních nebo všech čtyř kol.

     

    OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Octavia III

    68k
    příspěvků
  4. Octavia IV

    Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu OCTAVIA dosahuje nových dimenzí. Má emotivnější vzhled, je lepší, prostornější, bezpečnější a nabízí ještě více možností konektivity než kdy předtím.

     

    OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Octavia IV

    15.2k
    příspěvků
  5. Hospoda

    Pokec o Octaviích

    228.2k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Oni po mě v servise na ty dvě předchozí hlášení nic nechtěli. Poznačili si to a tím to končilo. Nyní budu trvat ať to zapíší do ofiko reklamace a mám se čím ohánět. Já jim dám 🙂 Ano budu otravovat ať řeší. já výroba asi 02/2024.  Svolávkačky si ověřím.
    • Ahoj, už pár týdnů pozoruji na jednotce motoru chybu, která se vrací i po smazání. Motor CJXA 206kW, nájezd ~230tkm.   1 Fault Found: 20664 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1            P0132 00 [01100000] - Signal too High           Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 1                     Mileage: 225942 km                     Date: 2024.12.23                     Time: 11:05:22                     Engine RPM: 822.00 /min                     Normed load value: 27.1 %                     Vehicle speed: 0 km/h                     Coolant temperature: 55 °C                     Intake air temperature: 15 °C                     Ambient air pressure: 910 mbar                     Voltage terminal 30: 11.679 V                     Unlearning counter according OBD: 5                     Engine: operating status: IS                     STATE_LS_SAE[1]: OL_CDN                     T_AST_SAE: 0 s                     MAP_MES_SAE: 44 kPa                     Lambda probe voltage: bank 1: probe 1 (broadband probe): 1.997 V                     TTIP_MES_LS_UP[1]: -2048.0000 °C                     TEG_DYN_LS_UP[1]: 46.2875 °C Readiness: 0000 0000   Po čem jít? Jestli chápu správně, tak si lambda myslí že směs je bohatší než by měla být. Podle času se chyba zalogovala vždy někdy do pár minut od startu, nehledě jestli auto několik dnů stálo nebo půl hodiny předtím jelo. Jindy je zase pár dnů v řadě kdy se s autem jezdí jednotka motoru bez chyby.   Zkusit vyměnit rovnou lambdu? Je to díl za 2000, to mi přijde celkem dost na metodu pokus omyl     Údajně by mohly obohacovat směs taky páry z AKF systému, nádobka s aktivním uhlím. Ohledem toho jsem zkoušel vyndat ventil N80 a zkusil pusou profouknout, ale zdá se těsný.
    • 1.9 TDI, 77kw, BJB, najeto 300 tisíc kilometrů, rok výroby 2005.   Ahoj, chci se zeptat zdali někdo z vás nepozná zvuk, který přidávám v hlasové nahrávce. Je to takové lehké cvakání, které se při šlápnutí na plyn zrychlí a při puštění plynu se pomalu zpátky zpomalí, avšak nikdy to cinkání nepřestane. Nevím absolutně odkud ten zvuk jde, slyším ho nejvíc když sedím na sedadle řidiče s otevřenýma dveřma. Pokud sešlápnu spojku nic se nezmění. Zvuk byl nahráván při zaparkovaném autě, v neutrálu. Za jízdy ten zvuk v kabině nejde slyšet.    U auta jsem jinak žádné další problémy nespozoroval, z výfuku se nekouří, otáčky jsou stálé, táhne jak má, do nouzáku nepadá.   Předem díky za všechny odpovědi. Nový záznam 2.m4a
    • Omlouvám se, že jsem neodepsal. Auto jsem po chvilce nakonec prodal. Myslel jsem, že jsem to tu psal, ale asi ne. Problém jsem nevyřešil nakonec, jelikož jsem byl za mechanikem a ten se po pohledu na auto usmál a řekl, že mám jezdit dokud jezdí a necpat do toho ani korunu.
    • Chtěl bych provést stejnou úpravu jako Stanson tady se zpětným ventilem. Hrozně mě vytáčí že člověk drží ostřikovač a dvě sekundy se nic neděje a stěrače dělají akorát rýhy do skla na sucho.   Neví někdo jak je přístupná nádržka, respektive hadice u 206kW? vím že je pod pravým blatníkem, narozdíl od ostatních verzí má totiž v levém podběhu přídavný chladič. Ale nejsem si jistý jestli stačí jen pravý podběh dolů, aby se člověk dostal na ty hadice.
×
×
  • Vytvořit nový...