Přejít na obsah

Škoda OCTAVIA

Fora

  1. 188.8k
    příspěvků
  2. Octavia II

    Škoda Octavia druhé generace

     

    Vlastníte alu kola a nemáte typový list?

    161.5k
    příspěvků
  3. Octavia III

    OCTAVIA je nejuniverzálnějším modelem v nabídce ŠKODA – nabízí se v podobě praktického liftbacku nebo ještě prostornějšího kombi, můžete ji mít s benzinovým nebo naftovým motorem, s manuální nebo automatickou převodovkou, s pohonem předních nebo všech čtyř kol.

     

    OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Octavia III

    68.5k
    příspěvků
  4. Octavia IV

    Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu OCTAVIA dosahuje nových dimenzí. Má emotivnější vzhled, je lepší, prostornější, bezpečnější a nabízí ještě více možností konektivity než kdy předtím.

     

    OB Autodíly - Náhradní díly pro vůz ŠKODA Octavia IV

    15.8k
    příspěvků
  5. Hospoda

    Pokec o Octaviích

    228.2k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Docela by mě zajímalo jak to dopadlo?   
    • Pokud ma radar nad sebou male zrcadelko tak se ma myslim kalibrovat se spravnym pripravkem, ktery by mel mit kazdy autorizak, pokud nema zrcadelko tak se da kalibrovat proti zdi ale musi byt dodrzeny spravne vzdalenosti.
    • Tak po výměně tlumičů i uložení je to mnohem lepší. Sem tam ještě něco klepne, ale to už je v pohodě. Jestli měnili uložení nevím, ale říkali to. Jak to poznat netuším.
    • Nemyslim si, ze nieco mu bude. Pokial clovek chce vyvolat krizovu situaciu, vtedy povacsine je ticho. Tot moja skusenost.
    • To jsem zkoušel, nefunguje to, přitom předtím mi to v téhle situaci, kdy jelo navíc v protisměru auto zacinkalo gongem a cosi zablikalo na maxidotu. Nicméně jsem to dneska ještě projel VCDS, který nenašel žádnou chybu. Potom, co jsem se dostal do jednotky 13-regulace odstupu, jsem zkusil test akčních členů, kde byla položka cosi s kalibrací. To jsem v domění, že jde o kalibraci jízdou, zadal a okamžitě to vyhodilo na maxidotu chybu wifiautíčka s knížečkou a oranžovým trojúhelníkem dole, která nezmizela ani po odpojení a vypnutí zapalování. Tak jsem si zanadával, posléze zkusil ze zoufalství základní nastavení a chyba zase zmizela. Nic jsem nepřizpůsoboval ani nekodoval. Tak to zkusím ještě zítra při cestě do/z práce a v nejhorším budu muset shánět někoho, kdo mi zkalibruje a zprovozní ten radar, který tak či onak stejně nefungoval. Fyzicky jsem ho kontroloval, nevypadá nijak pohnutý, je čistý, drží pevně a auto nebylo nikdy bourané, kabeláž  je taky v pořádku, konektor zastrčený. Při sepnutém zapalování se vyhřívá správně, takže pojistka č. 37 bude taky OK, můžu ještě zítra kouknout. V příloze foto pted chybou, chyby, tohle to vyhodilo po testu akčních členů regulace odstupu, před základním nastavením a foto moji konkretni pristrojovky
×
×
  • Vytvořit nový...