Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


921 témat v tomto fóru

  1. Service INSP 1 2

    • 26 odpovědí
    • 81.1k zobrazení
  2. věčné téma HTP odkaz 1 2

    • 26 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  3. Klima - netesný spoj 1 2

    • 26 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
  4. Akční modely 1 2

    • 26 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
  5. Vystřelovací klíč 1 2

    • 26 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  6. Reklamace ojeteho vozidla 1 2

    • 25 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  7. Vystřihovánka Fabie 1 2

    • 25 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  8. Nebudu vám tu vadít? 1 2

    • 25 odpovědí
    • 4k zobrazení
  9. skoda hrou 1 2

    • 25 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  10. Technická kontrola a emise 1 2

    • 25 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  11. Prezuvajme ide zima 1 2

    • 25 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  12. Propiska v Fabíkovi 1 2

    • 25 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  13. SPZ 1 2

    • 25 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  14. Servisní interval 1 2

    • 25 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  15. Co používáte na pneu?

    • 24 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  16. Fabia Nafta

    • 24 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  17. Konec jedné legendy

    • 24 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  18. CENA ZIMNÍCH PNEU

    • 23 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  19. Objem nádrže

    • 23 odpovědí
    • 64.7k zobrazení
  20. Sněhulka:)

    • 23 odpovědí
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zeptám se, můžu nějak přes VCDS manuálně otvírat a zavírat EGR? Vyndal bych trubku z intercooleru a podíval se jestli se klapka skutečně hýbe. Nevím jestli to můžu nastartovat, když mám tu trubku venku a spustit ten základní test pod skupinou 03 na egr. 
    • Jestli se hodnota nemění v závislosti na pozici EGR, tak bych to spíš viděl na zaseklý EGR nebo vadný ovládací ventil N18. Na kontrolu váhy vzduchu je také postup, viz. Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu -G70-. Ideál by bylo ještě zkontrolovat těsnost sacího potrubí mlhou.    Vysvětlení: Když motor saje vzduch přes EGR, klesne množství vzduchu skrz vzduchový filtr, který je měřený váhou vzduchu.
    • Zkusil bych určitě první to víčko. Na autě nám to dělalo to samé, stačilo dát nové víčko a bylo po problému.
    • No jo, ale když nad tím tak přemýšlím a povede se aktivovat plachtění i v normálním režimu dsg a před barákem nohou zabrzdím, tak tam zase asi skočí rychlost, ne? 😮‍💨
    • No tak se uvidi co bude. Pokud stat dopusti, aby jezdili lidi k zubarum, ocnim, neurologum a ja nevim komu vsemu klidne i 100km, zbytecne mrhali diky tomu energi, na dalnici si pekne poletime 150kou a nemci stale neomezene, tak je mi cely GD akorat k smichu. A naslo by se spousta dalsich nesmyslu, ktere jdou proti nejake ochrane klimatu. Ale byznys je byznys. Doted jsem jezdil VW starym 20 let na CNG a plnicim normu EURO4, dalnicni znamku jsem mel diky pohonu na zemni plyn za polovicni penize. Nyni, kdyz mam auto plnici nejnovejsi emisni normu, mam dalnicni znamku za plnou palbu 🤣 K smichu je mi cely ten parlament hlupaku. Cili za me, cely GD okamzite zrusit 🙂 
×
×
  • Vytvořit nový...