Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/07/14 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
2 body
-
Asi mu to budu muset zcenzurovat - nepovolená reklama. Jedině snad, že by z něj vypadlo nějaké výpalné.2 body
-
Tak muzete si vybrat 10° Gambrinus a nebo 12° Plznicku. Osobne jsem pro 12°. A kofolu ti tocenou muzu udelat Staci kdyz si budes nalevat z lahve a ja ti muzu tocit sklenickou .2 body
-
Čo tam po 320NM, ked su len v uzkom pasme? S TDI sa musis naucit predbiehat, aby si to "stihol" v spravnych otackach, zaradit a preradit, lebo vytacat je to zbytocne. S TSI das proste o dve rychlosti dole, plyn na podlahu, kludne ho potocit takmer do cervenych a za par sekund je po predbiehacom manevri. Mne sa priebeh 1,8tsi velmi paci. Nema vyznam riesit podla mna TDi, a to mam v rodine obidve motorizacie. Jedina vyhoda s tdi (u mna v passate) je neskutocne velky dojazd (70l nadrz) oproti tsi (octavia).1 bod
-
1 bod
-
Polaris?? Měl jsem na fabiích polaris2 a i teď na rapidu polaris3 .... u fabií bez problémů i na čerstvě zasněžené Šumavě nebo v Českém lese. Na rapidu nevim zatím není sníh. Na fordu byli Continental nevyjel jsem kopeček od garáže.... ale asi záleží na vozu a řidiči1 bod
-
Paradoxem je, že klasické lyžování u nás upadá a reálné šance na medaile jsou jen u biatlonu.1 bod
-
aktuálne...len možno by bolo dobré porozmýšlať o tom,či by to neišlo lepšie kladivom čo používajú murári http://youtu.be/R3YoEWtxDoc1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
ok, pokud je to takto pak to s tim renckem beru zpet. Jen jsem to opravdu lehce zkusil a prekvapilo me to. Dik za uvedeni na pravou miru. Kazdopadne dalsi drobnejsi problemy pretrvavaji a celkove nemam z auta dobry pocit. Az me to mrzi, protoze jinak je to auto, co se jizdnich vlastnosti, motoru, provedeni interieru a exterieru tyce za tu cenu super.1 bod
-
Takze tito chipperi podla teba vedia ako bol dany diel dimenzovany, aky je tento bezpecnostny koeficient, urobia po uprave dlhodobe skusky zivotnosti celeho hnacieho mechanizmu .... atd. Hmmm, skor mam pocit, ze to funguje na dohadoch a systemom sak uvidime, mi mame dlhorocne "skusenosti"1 bod
-
1 bod
-
Ja nevim celkove co resite.. To ze Tobe budou svitit zadny lampy nicemu nepomuze kdyz mas problem videt ostatni ve dne. Ja teda nikdy nemel problem s tim, ze jakmile bylo sero, tak sem zapl potkavacky.. Tohle vazne nechapu, navic dement co Te ve dne prehledne Te narve tak jako tak, i kdyz Ti budou svitit zadni lampy.1 bod
-
Také se připojuji ke gratulaci, my jsme rodili před 3.měsíci (a první před 3.roky). Hlavně malé hodně zdravíčka a pevné nervy Tobě a Tvojí manželce ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
mně je úplně jedno, jestli to porušuje legislativu nebo ne. Je to prostě bezpečnější a pokutu by za to dal akorát blbec. To jsou takový teorie.Já povazuju zadní lampy za daleko dulezitejsi i ve dne když je ale zatazeno (v zimě).přitom přední denaky postačí skoro celý den.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Díky zarezlému lanku od ruční brzdy mi brzdilo zadni kolo na Fabii I. Vyměnil jsem lanka, pakny a dokonce i pružiny. Nyni mám, ale problem nedaří se mi to celé seřídit. Povolil jsem ručku vyměnil lanka, dal nové pakny a nové pružiny, dale jsem předlopkadal, že nasadím bubny sešlápnu brzdu, čímž se nastraví samostavy, pak už jen maticí na ručce nastavím ruční brzdu tak aby začala brzdit na prvním zubu. Problém je, že po sešlápnutí brzdy se mi samostavy "propadnou" tedy nastaví tak jako by byly pakny totál sjeté nebo bubny probroušené. Podobně ručka čeklal jsem , že začne zabírat někde v první polovině zavitu na tahlu ručky, ale defakto jsem matku zašrouboval až na konec a i tak dokážu ručku zvednout do maximální polohy. Co dělám blbě nebo v čem by mohl být zakopaný pes? Vše až na klinky samostavu a rozpěrné tyče je nové!1 bod
-
1 bod
-
Hele - byla doba, kdy se na Pionýrech jezdilo k Baltu nebo i dál - neboli na motocyklech Jawa 50 typ 550 nebo 555 ("pařez"), případně 05, 20, 21, 23 ("pionýr" a "mustang") s obsahem 49,9ccm a výkonem od 2,5 do 3,5 HP se podnikaly dálkové jízdy dlouhé stovky km. Tak proč by se nedalo jezdit s haťapkou 1600km jedna cesta do BG - akorát to prostě není motor, který by zaujal. Teda zaujme - tím, že nedělá problémy a zvládne to, akorát se při té cestě musí holt držet silně při zdi a nevyskakovat si, jako to jde s větší kubaturou. Někomu takový motórek prostě stačí. Že mezi takové lidi nepatřím já nebo další lidi už není tématem této diskuse...1 bod
-
nevím co furt máš proti hátepku, moje hátepková babička s 214 000 km na hrbu zvládla naprosto bez problému svých 1590km do Bulharska a věřím že tomu tak bude i až pojedu cca za týden nazpět.1 bod
-
z kempu k moři tak 500 m .. a že dojelo HTP bez problémů se nedivím, není důvod proč by nemělo, loni jsem byl kousek pod Livornem taky s HTP, tehdy šlo o Fabii I a opět bez sebemenších problémů .. prostě to není vůz na "závody" ale jezdí naprosto spolehlivě .. dálnice rozmezí 120-130 a kopce vyjíždělo v pohodě .. samozřejmě když se v kopci objeví překážka, kdy se musí zpomalit, tak to chvíli rozjet trvá, ale kdo umí, rozjede rychle a v pohodě ..1 bod
-
Tohle se sice moc netýká mé dovolené, ale někomu se to může hodit... Včera jsem jel z Kyjeva na ukrajinsko-běloruský hranice. Jezdíme tu na českých spz a dle ukrajinských zákonů tady auta nemůžou být déle než 60 dní v kuse. Obchází se to tak, že vyjedete někam za hranice, tam se otočíte a jedete zpět. Nejbližší hranice, kam občan EU nepotřebuje vízum jsou v Polsku. Jenže to je odsud 650 km tam a 650 km zpátky, celkem je to po těch jejich silnicích výlet na 22 hodin. Takže abychom trochu ušetřili čas, vyrazili jsme po dobrých radách dalších českých legionářů na výše zmíněnou ukrajinsko-běloruskou hranici (směr Gomel) vzdálenou asi 200 km s tím, že tam někoho uplatíme 150 hrivnama, dostaneme razítko a otočíme se v hraničním prostoru - do Běloruska nás bez víza stejně nepustí. Ok, přijeli jsme tam a první pohraničník si jen tak mezi řečí řekl za tuhle službičku 250 hriven. Fajn, to se dá skousnout, pořád je to daleko levnější, než jet do Polska. Poté jsme udělali co po nás chtěl a obratem jsme auto otočili směr Ukrajina. Přišel další pohraničník s tím, že nás na Ukrajinu nepustí bez Běloruského razítka. Prostě nám tamto škrtne. Zrada. Pak odešel s pasem. Když se vrátil, s úsměvem nám řekl, že jsme rovnou měli říct, že už jsme jeho kolegovi zaplatili. Upřímně říkám, že jsem fakt nečekal, že proto, abych projel hranice mám každému povídat, jak rozdávám úplatky... Dal nám pasy, omluvil se a rozloučil. O chvíli později přišel celník. Opět ta samá situace až na to, že s ním se asi nechtěl nikdo rozdělit, takže si řekl o dalších 200 hriven.... No fajn, hlavně že to máme. Pak už bylo vše ok, jen jsem trochu znejistěl, když se na mě hraniční stráž usmívala a ptala se, jestli jsem si to v Čechách (?) za těch 30 minut užil. Prachy naštěstí nechtěl... Když mě o 70 km dál zastavili za rychlost (138 na 90) a po prohlídnutí pasu se zeptal, jestli už vím, jak se na Ukrajině platí pokuty, dal jsem mu rovnou 50 hriven a rozloučil se. Ten byl levnej a ještě mi poradil, že teď už to můžu pálit, protože až do Kyjeva už žádný další hlídky nejsou... Takže rada na závěr: pokud pojedete na Ukrajinu, počítejte s uplácením, nebojte se toho a hlavně mějte dostatečnou zásobu menších bankovek, protože na dvoukilo vám fakt vracet nebudou...1 bod