Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/21/14 ve všech sekcích
-
Tiez som minule nasiel na bazosi tie pruzinky, ale ked som to tu presiel, tak radsej som ostal pri rucnom otvarani -- Z mobilu2 body
-
2 body
-
Rapid má tedy do RS hodně daleko. A na méně výkonné motorizace jsou bubny naprosto dostačující. Nějak jsem za ty léta, co jezdím s bubny, nepostřehnul, že bych měl problémy s brzděním.2 body
-
Tak dnes projizdka s bratrancovo tyden starym Rapidem 1,2 TSI Ambition style plus, cervena corida. Cerne zadni kridelko cerne 17" kola 205, cerne zrcatka leskla, cerne pruhy nad prahy a low xenon, manual clima, vyhr. sport. sedacky, maxidot, sportovni pedaly za "krasnych" 370tis. Auto vypada pekne a docela mu ta kombinace cervena cerna slusi. A ted porovnani s mym MR 2013 na 15" kolech 185. Exterier: vec vkusu a velikost penezenky. Interier: zname veci jako trirameny volant ( mam ctyrramenny ) rozdil v kuzi je znacny pokud se tomu memu da rikat kuze. Triraminko ho ma mekci a prijemejsi na omak ( plati i pro radicku a rucku) Ovsem me vice vyhovuje ctyrraminko vetsi variabilita uchopu + i kdyz ne uplne spravnych ale obcas si kazdy ulevi a nedrzi volant 3/4 na 3. Ja obcas na dalnici pri pohodove jizde uchupuji volant prave za leve spodni rameno s rukou oprenou o koleno, to u triramena nejde. Jinak chvalim presun ovladani PP na multifunkcni volant z kolebky packy sterace ac jsem na to zvykly tak ovladani na volantu je lepsi si myslim. No dale ta lista pred palubovky. Bratranec ma cernou lesklou a nestastna to kombinace . Vse je na tom videt a utirat prach 10x denne ten je na tom videt nejvic. Tedy v tomto pripade zaplat pan buh za me stare reseni. Vypinac svetel chromove oramovani, peknei kdyz na dotek ten vypinac na me pusobil vic gramlave. Sportovni sedacky parada oproti mym klasikam. Trochu tuzsi a mnohem lepe drzi telo. Sportovni pedaly pekne ( mam taky jine orig. skoda i s operkou nohy) chybi operka na levou nohu kdyz uz sport pedaly nemela by chybet operka. Co me ovsem zaskocilo + mozna jen zdani nebo teni pedaly) spojka mela lehce kratsi chod vych rekl. Co me negativne prekvapilo. Kdyz se spojka zmackla nadoraz vzdy to kleplo, tedy pri kazdem razeni klep. Asi nejaky tuhy doraz nebo nevim, ale to me dost vadili. Mam jine sport pedaly a mam ticho. Jizda: motory srovnavat nebudu ty jsou stejne. Ovsem podvozek. Oproti memu dostal podvozek vyraznych zmen k lepsimu bych rekl. Ackoliv na 17" kolech cekal jsem ze to bude tvrde nic takoveho se nedelo. Dokonce bych rekl ze to vyslo s mym na stejno + lepe to drzelo a zadek na nerovnostech tolik neodskakoval jako u me ( proste uz to neni takova koza ). Lehka inovace podvozku se urcite povedla. Xenony jsem bohuzel nemohl posoudit byl den. Zajimave ze antenu porad davaji prut ackoliv me kdyz ji ukradli a kupoval jsem novou tvrdili ze prut uz neni ze se nevyrabi a koupil jsem klacek - ten se mi stejne libi vic. Tedy tot vse z toho co jsem hlavniho postrehl.2 body
-
1 bod
-
Nejelengantnější by bylo řešení integrace přímo do zpětného zrcátka s ovládáním na swingu nebo amundsenu1 bod
-
Zdar, STP Silver. Je dobrý v tom, že nepotřebuješ fén ani horkovzdušku, když je venku tak nějak teplo (nad 20stupňů), fakt se s tím dobře maká. Morely bych řekl je to nejlepší v cenově dostupné kategorii, co do Supa můžeš dát, takže za mě určitě ano. A výšky k tomu dávají myslím MT22 a ty jsou luxusní,. Za mě ano Tlumení na mém:1 bod
-
1 bod
-
Sorry, to je dezinformace - Roomster ma v pripade odlisne barvy strechy normalne strechu lakovanou jinou barvou. Zadna folie, aspon ne ze seriove vyroby, stejne jako Fabia ci Yeti.1 bod
-
1 bod
-
No mrknu na to asi pristi sobotu, vyhodim sedacku celou zvednu celej koberec poradne a uvidim.zatim diky za radu,konecne sem narazil na poradny forum ktery funguje.1 bod
-
Tak furt lepsi nez abys vysukaval sousedy. Ty vejce si hold tvuj klucina musi zaslouzit. Podle toho jak je tata sikovnej tak tolik dostane synator vajec. Jestli jste jich donesli domu jen 5 pak to o necem svedci1 bod
-
1 bod
-
A je to opravdu odřené? To vypadá spíš jako otěr barvy. Zkus si nechat v autolacích odlít trochu 3M pasty, přeleštit to tím a půjde to dolů a ty škrábance co tam zbudou rozleštit a je, případně co zbyde zatřít lakovou tužkou, a myslím, že to ani nepoznáš, že tam něco bylo.1 bod
-
Také se připojuji s přáním a samozřejmě hodně vajíček a čokoládových zajíců Ještě rychle musím uplést pomlázku a jde se na to1 bod
-
Veselu velku noc vsetkym. Dievcatam primerane vody, chalanom primeranejsie vodky nech sme vsetci zdravi po cely rok -- Z mobilu1 bod
-
wolfspitz - che, škodovka už se třese před americkými plechovkami. Prober se, o ty tady prakticky nikdo nestojí - kdo chtěl ameriku, tak ji má. A prodeje těch, co tady mají zastoupení, nestojí ani za zmínku. S čímž škodovka evidentně nemá problém, když prakticky nestíhá vyrábět. A jsme ve vlákně o Octaviích. Tak se toho už konečně drž.1 bod
-
Nic zásadního, jenom drobnosti, které mohou otrávit majitele - viz silentblok uložení převodovky, voda ve dveřích, občas nějaké pazvuky... Jinak řečeno nic, co by se nedalo najít i na vozech jiných značek. Je jasné, že ty stížnosti jsou zde víc vidět - od toho tu přece forum je - postěžovat si a řešit problémy.1 bod
-
hele, jaké zásadní problémy teda má, pouč nás... Problémy které hlásí více uživatelů Rapidů a jsou řešeny při servisní prohlídce - např.1 bod
-
černou skříňku by měly mít všechny auta povinně už z fabriky, kamerky pěkně schovaný, po nehodě pak přijede policajt, napíchne flešku do auta a žádný zdržování se svědkama :-) ty přisátý kamery na oknech jsou katastrofa, ale věc je to užitečná1 bod
-
A kolik lidí ví o nějakých problémech EA111? Pár jedinců, co se zajímají o techniku, pak někdo, kdo si to vygoogluje a vyhodí mu to naše forum (nebo jiné) a možná se najde nějaký zoufalec, co o tom slyšel v hospodě. A to je vše. Většina kupujících o tom nemá tušení, natož aby věděli, jestli mají v motoru řetěž, nebo řemen, či dokonce že je tam přímé vstřikování benzínu. Osobně znám tři, co mají 1.2 TSI a o žádných potížích nikdy nic neslyšeli (dokud jsem jim to neřekl ).1 bod
-
když se řekne TSi, tak automaticky všichni vidí problém s rozvodem :-) ono toho bylo ale víc, jiný turba, laborování s podložkama atp. u novýho je řemen, aby nic nerachtalo, protože zájemci o nový auto s připojením k internetu vybírají motor podle zarachtání :-D jenomže nová řada je koplet jinej motor a problémy můžou nastat jinde. takže novej majitel má po startu tichoučko, ale zase ho bude zlobit jiná věc. fóra o nové řadě motorů nesleduju, tak netuším jak na tom jsou. poslední kousky 111tek co teď dávají do aut jsou prostě vpohodě1 bod
-
1 bod
-
Na 1,2 63kw jsou vzadu bubny. Popravde rozdil v brzdne sile je temer nula, jelikoz snad 80% bzdne sily jde na predni kola. Co se tyce otazky jestli buben nebo kotouce... nejsem nejak stastny ze mam bubny, ale co se tyce zivotnosti tak jsou na tom mnohem lip nez kotouce [ zkusenosti z predchozich aut ] a treba v zime, na jare nebo pri jizde v nejakem marastu je rozdil v zivotnosti jeste mnohem vetsi. Samozrejme problem mechanizmu v bubnu tady je, ale oprava je za par korun, pokud se tedy se zadrenou brzdou nejede. Kotouce se dle me zkusenosti sjizdi mnohem rychleji a pokud je setrite tak se opotrebi jeste rychleji kvuli koroze.1 bod
-
s renckem to teda takovy horor nebyl, za 1, jsem na reklamaci nemusel ani jednou, 2, se servisem spokojeny. tesil jsem se na lepsi auto a sirsi servisni sit, ale ani jedno se bohuzel nenaplnilo. az me to trochu s.... Ne ze by auto bylo spatne, ale proste nechci jezdit do servisu vice nez jednou za rok.. proto jsem si kupoval nove auto, bohuzel uz ani nevim kolikrat jsem tam byl... urcite vickrat nez s predchozim autem za 5 let. a to je trochu smutne. Timhle si to u me skodovka docela po...1 bod
-
Jak vidím, tak tady dokážete člověku opravdu dobře poradit. Za 3dny ani jeden příspěvek, či odpověď No jinak, pokud by měl někdo stejný problém, tak za celou tudle věc mohla váha vzduchu. Byla vadná už asi delší dobu, protože turbo už od 3tis přestalo tahat. Váhu jsem odzkoušel tak, že jsem dočasně do jejího konektoru napojil diodu-maf off ( více zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=75016 ) a jak jsem šel auto projet, tak jsem ho nepoznával, takový rozdíl jsem nepoznal snad ani po chipu Teď tlačí turbo plynule až nad 4tis otáček, takže problem vyřešen. Snad to někdy někomu pomůže.1 bod
-
EGR slouží k reciklaci nespálenýho paliva a snižování emisi. V zimě pak k rychlejšímu ohřátí motoru. Takže palivo shoří ve válci jde do výfuku a část slpodin jde zpět přes EGR vetil do sání a znovu shoří. Proto je tak zasraný. Zaslepuje se právě kvůli tomu bordelu co dělá kolem. Pak ti z intercoleru nebudou týc ty sračky co ti tečou. Od určítého roku byvá EGR elektronický a ten se odstavuje zaslepkou + se musí odstavit vagem. Aspoň myslím. Já mám ještě mechanický kámoš má o rok mladšího golfa a má elektronický a měl to celý zasraný od oleje. Tudy ti teče olej do intercoleru. U váhy se nic nenastavuje. Vyčistit a šup zpátky. Vetilátor bych koupil z vrakáče co tam patří, ale myslím že jsou stejný u všech fábii. Já bych první čistil vyměnil filtry a pak uvidíš. Nejlevnější varianta.1 bod
-
no stím urváním je to spíš taková varianta pro choleriky :-) Musíš tím drátem nahmatat tu pacičku. Až to jednou otevřeš tak pochopíš co máš hledat a pak už to bude v pohodě. Chcete to zkoušet růrné varianyty naohývání toho drátu1 bod
-
1 bod
-
Zkus omrknout ten zámek (vložku) - dost často se tam něco rozsype a pak i motorek centrálu se zámkem dveří. Nejdřív zafixuj kliku v poloze otevřeno (třeba madlem kombinaček), pak si vem thorx a strč ho z boku dveří do toho malého otvoru. Toč opatrně tím šroubem uvnitř (povolovat) a přitom zkoušej jestli se nepovoluje vložka zámku, když povolí, tak jí s klidem vytáhni. Jestli chceš demontovat tapec, tak začni malýma vrutama po obvodu, pak rozpul šroubovákem madlo dveří, pak podeber panel ovládání oken a vyloupni ho, stáhni okno, sundej repráček a ovládání zrcátek, pod kličkou na otvírání dveří povol jeden malý křížový vrut, pak povol 3 šrouby, které se ti objeví po odstranění toho panelu ovládání oken. Tapec je celkově uvolněný, tak ho jenom směrem nahoru vytáhni z drážky u okna, dej bacha, ať neutrhneš káblík té blikající kontrolky. Všechna elektrika je na konektory, tak to odpoj. pak už jenom odhákni lanko otvírání dveří a je to! Motorek vyndáš povolením dvou šroubů zase z boku dveří, odpoj ho z elektriky a lanko a je to venku! Montáž je opačným postupem. Snad to podle toho zmákneš......hodně zdaru!1 bod