Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/30/14 ve všech sekcích

  1. Já se dneska stavil v servisu a koukal, jak pokračujou s opravou oktávky Pancha....zdá se, že mu ji ještě poladili a vylepšili
    3 body
  2. Naprosto zcestná představa, že "nemůže". Může a mnohdy jede i víc - specialisti jsou na to Ukrájové a Pšonci, ani Bulhaři, cikáni z Rumunska, Uhři nebo Makedonci nejsou o moc pozadu. Prostě vytáhnou na pojistkový desce jednu předem zjištěnou pojistku, tím vyřadí omezovač a už jedou "co to dá". Kdo jezdí častějc po dálnici, tak ví, kolik kdo "umí" jezdit. Není problém setkat se s kamiónem fičícím 120 nebo s dvojicí, která se v takový rychlosti navzájem předjíždí. Ano, u firem s autem registrovaným v Česku to není běžnej jev, u těch "tatarů z východu" si ale troufám tvrdit opak. Bohužel, moderní tahače s 20litrovým turbodehtem a s poloautomatickýma nebo úplně automatickýma mnohastupňovýma převodovkama jim v tom jedině napomáhají, se starýma tahačema věkový kategorie Liaz 100 takový prasárny dělat nešly...
    2 body
  3. Nějak nám dědkovatíš, když si pochvaluješ vysoký sezení - to v autě nemá rád. Vadí mi to v dvojkové Fabii a tím víc ještě u Yetiho - tam se sedělo jak na hajzlíku. Ne, pokud se udržím na nohou, nesmí mi nic takového do garáže.
    2 body
  4. Já tě zas můžu ujistit, že půl litru sem, půl litru tam u PP není nic neobvyklého. Pak jsou tyto slepě opisované čísla z jeho displeje celkem k ničemu.
    2 body
  5. 2 body
  6. 2 body
  7. Koukám, že už zde konečně odezněly hlasy, že tento motor po dálnici, nějak naložený, při 130 málem neumí pod 9 litrů.
    2 body
  8. Nemám problém nakódovat.
    1 bod
  9. Ahoj,sakra tak čtu že jsi poskládal z nových dílů vlastně celé auto! To se mi ani nechce věřit že to nejede. Kdo ti dělal rozvody? Byl to člověk znalý? A co startovaní?
    1 bod
  10. tak Pavle síce neskoro,ale predsa ... ...i keď som si to vyskúšal nájsť naživo na vozidle a poviem,že to je dosť obtiažne
    1 bod
  11. Clinte ty woe....ja te asi zastrelim:) takhle si ze stareho chudaka pancha delat srandu.
    1 bod
  12. je to dobrá varianta pro lidi, co plánují mít auto déle jak 10 let. PS: ale není to jenom o motoru, podívej se na novou Octavii nebo Rapida, když si ty auta prostuduješ detailněji, tak uvidíš že už to není tak poctivé jako první Fabia / Octavia... Ale to vůbec nevadí, protože drtivá většina lidí to vůbec nepozná. Když jsem se bavil s prodejcem a ptal jsem se ho, jaký typy lidí vůbec auta kupují a jak k tomu přistupují, tak řikal že to je celkem sranda, že z 10 lidí max 2 - 3 o těch autech něco vědí. Zbytku je to jedno, nepoznají že se něco změnilo, nechápou ani rozdíl mezi HTP a TSI, nerozumí ceníku, nesmlouvají, koupí klidně originální předraženou věc, atd atd.
    1 bod
  13. Hosi, nevim proc to tak zerete fotka je render casopisu a BREJLA si to stahnul a vypada to za oficial a pritom to oficial neni,... Ja s oficialnimi fotkami pocitam az po celozavadni dovolene, ze zacne neco kontrolovane unikat tudiz v pulce srpna, ne-li zacatek zari tak klid a chladnou hlavu
    1 bod
  14. Moje zkušenost se novými znaky na Superba 1 je taková, že jsem neudělal dobře, že jsem následoval zde uvedené rady (zadní ze citigo dopředu na superba a naopak). ZADNÍ znak ze citigo - kód 1ST853630AAUL, je NAPROSTO ROVNÝ, tudíž na naše auto nevhodný jak DOPŘEDU tak DOZADU. Když ho dáte na přední masku bude to vypadat hodně blbě, protože bude nahoře a dole hodně odstávat - obrázek tohoto řešení je k nalezení na stránkách nějakého britského fóra, ale už nevím, kde to přesně bylo. Pokud tedy dáte zahnutý PŘEDNÍ znak ze citigo - kód 1ST853601A AUL na Superba 1 dopředu jako já, bude to vypadat OK. Varuji však před zde uvedenými radami dát na Superba 1 dozadu ZADNÍ znak ze citigo. Nebude to sice vypadat tak blbě jako byste ho dali dopředu, nicméně vidět to je a díky tomu jsem podstoupil odloupnutí ZADNÍHO znaku ze citigo z kufru Superba 1 a dal tam také PŘEDNÍ zahnutý znak ze citigo.. Všem tedy doporučuji koupit nikoliv přední a zadní ze citigo, ale dva přední (zahnuté) ze citigo. Nechť se tedy mou radou řídí ten, kdo nechce investovat peníze a čas do blbě vypadajícího výsledku. Tip na sundání starých znaků - zdaleka nejlépe to jde strunou do kráječe knedlíků - je pevná a stačí vzít dvěma kombinačkama, strčit strunu pod znak a "řezat". Na autě se takto nemůže nic poškodit a sundá se tak většina staré lepicí pásky. Jinak prodává se i tento znak: 5J0853621AULSUP, který lze rovněž dát dozadu i dopředu. Je ale dražší a rozměr je jen o něco málo větší, než výše uvedený znak ze citigo (rozměru původních znaků ze superba nedosahuje ani jeden).
    1 bod
  15. V tom byla právě ta chyba, že chtěl Pancho Petrrrovi ukázat, jak to lítá, ale zasunulo se mu jenom jedno kolo
    1 bod
  16. No posledne v Ropici jsme se o tom bavili .... Tak vypada moc jedle , to bych skuchtil na bilem vine a salveji
    1 bod
  17. Seat bude teď v srpnu, domluvím to, až tam bude a dám ti vědět.... Koukal sem na toho Civica tourera (combi), prej překonal kufrem oktávku a čeče, asi jo, je to fakt náklaďák. Jedinej problém, Honda do ně nemá slušný motory.
    1 bod
  18. Po tomto dosť pochybujem o tých tvojich spotrebách.
    1 bod
  19. A proč ne? Stejně musíš natankovat, to snad není problém to spočítat, ne? To pak nemá smysl sem psát - PP kolikrát ukazuje i o půl litru jinak, takže tento údaj nemá takovou hodnotu.
    1 bod
  20. 1.4 16V taky zrychluje ve 130 na 5ku slušně, dokonce nejlíp z celého průběhu výkonu, ale občas je to málo. Nejel jsem se 77kw motorem, ale nejsem si jistý, jestli je 14kw takový rozdíl. Konkrétně mi jde o situaci, kdy v pravém pruhu dojíždím kamion, který jede 110, a v levém se za mnou blíží skupina aut 140-150. Nacpat se jim tam a nebo přibrzdit a nechat je projet? Jet s motorem se 100kw, začal bych předjíždět, protože během chviličky bez větší námahy zrychlí na 160. Se 63kw roomsterem radši volím variantu 2. Ještě co se týká hluku a kultivovanosti - 1.4 se mi zdá kultivovaná dost a ani hluk ve 130ti není nesnesitelný. V hlavě mi nehučelo. :-)
    1 bod
  21. OL je budoucnost nových aut. Za chvíli se nová auta ani asi moc kupovat nebudou
    1 bod
  22. Při 130 km/h nemá TSi (63kW) oproti 16V (63kW) žádnou výhodu.. tam už ti krouťák z nižších otáček nepomůže. V těchto rychlostech jsou tyto motory co do pružnosti a výkonu stejné. A řekl bych, že i spotřeby + - 77 kW tady plantat doufám nebudeme
    1 bod
  23. Mam schranku bez anteny a Apple connectivity a schranka osvicena je. Jinak k diskuzi o Apple zarizenich jen to, ze kazdy preferuje neco jineho a vse ma sve pro a proti. Ja treba pouzivam Apple produkty a libi se mi u nich design, zpracovani a jednoduchost pri parovani zarizeni (staci apple id, zadny nastavovani ip adres atd.). Vykonove jsou srovnatelny s ostatnimi vyrobci, jen system a aplikace jsou radne odladeny a tak u spousty programu staci k behu nekdy i podstatne nizsi vykon (viz. zminene graficke aplikace). Dani za to je "uzavrenost" systemu, ktera ma opet sve pro a proti.
    1 bod
  24. To je super, budu to asi taky řešit u mého S2 sice nemá poruchu ale sere mne tam [emoji1]
    1 bod
  25. vždyť jsi si v posledním odstavci sám odpověděl proč lidi TSI kupujou. A to nepočítám ani tišší motor, vyšší kultivovanost apod. Mě to zrychluje při 130km i na 6°a když podřadím na 5° tak už to je hodně slušné...
    1 bod
  26. Jaké povyšování?? A co furt melete jenom o iPhone? Já mluvil o Apple obecně, zejména tedy o Macu a jeho kompatibilitě s ostatními Apple výrobky, televizí atd. A to prostě určitý luxus je. Třeba iMac stojí 50 litrů, to si prostě jen tak někdo dovolit nemůže, nebo ano? Ale uvidíte ho na stole každého dobrého grafika nebo v nahrávacím studiu. To samé MacBook. Ale zcela rozumím ze najdete 1000 důvodu, proč je to shit. Pak začne Hravec o imperialistech a je konečná.
    1 bod
  27. Nedělal bych z toho takový drama, očividně se vše v pořádku podařilo a člověk z toho má jistě i větší radost když si to udělal sám ;-) Hezka octa na těch Golusech :-)
    1 bod
  28. Tak to bych se naopak smál radostí a tleskal Taky k čemu se jinému tenhle shit hodí?
    1 bod
  29. S tím nahnilým jabkem zcela souhlasím, je to značka pro ty co nemají vlastní názor. Krátká osobní zkušenost s iPodem mě stála několik let života. Způsob vnucování nějakého účtu a hlavně nemožnost snadného použití při kopírování hudby, fotek,....Nutnost instalace debilního sw bez kterého nic nestáhnu, neuložím a nenahraju je maximální způsob debility. Už nikdy více. Zlatý Android. A komunita tohle používající a neuznávající jiné platformy je neskutečně,.........
    1 bod
  30. Jsem se dlouho tak nenasmál .. Super ASPIRE
    1 bod
  31. vy furt berete nákup auta, že to co by automobilka měla nabízet a nenabízí, jenom jenom blbé přidání položky do sezamu a ať si zákazník vybere. Bohužel tomu tak není, i když je to používaná věc někde jinde, musí se pro nový model tak jako tak otestovat což něco stojí, je ještě otázka, jestli to nemusí být i pro nový model nějak upravené - další náklady, musí se držet nějaká minimální skladová zásoba - což stojí peníze, musí se spočítat, jestli potencionální počet kupců to vše zaplatí - jestli to bude pro firmu rentabilní nebo dostatečně výdělečné, nebo jestli se nevyplatí tento čas investovat do něčeho jiného, co jim vydělá více peněz, jestli to danou výbavou nebude ohrožovat jiný model - třeba i od sesterské automobilky atd atd atd Na to prostě zapomeňte, že to je pouze o přidání položky do ceníku... PS: vemte si, jaký lidé si v drtivé většině doposud koupili Fabii, ty takovou výbavu ani nepožadují...
    1 bod
  32. A kdeže jsou ta kola? Já tam na první fotce vidím jen černé díry, bohužel. A za jízdy je to ještě horší, to pak nerozeznáš od černých plecháčů. Této módě, jak zneviditelnit jinak pěkná kola, nějak nerozumím.
    1 bod
  33. Vyndali mi to tady u nas v M.L. celkove to vyslo i s prehranim SW na 7 tisic a auto jede opravdu lip, tahne vic od spoda.. A ten bajecnej EGR ventil mi chcije, tak musi taky z kola ven... Tak pak dam vedet jak to dopadlo a jak se to bude chovat po zaslepeni...
    1 bod
  34. Pokud už se nechceš nikdy s tímto problém setkat, tak máme v nabídce, odstraněni filtru včetně chiptuningu za 25.000,-.
    1 bod
  35. 1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...