Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/17/14 ve všech sekcích

  1. Už vidim titulky: Pirát silnic nereagoval na signál k zastavení vozidla. ........ pirát se hájil tím, že kdykoliv zastaví, tak mu zdechne auto. [emoji601][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
    3 body
  2. :-) :-) :-) :-) :-) Ani bych se nedivil, po zkušenostech co vím o Clintovi a jeho ovládání bočních oken.
    2 body
  3. A leješ ho do nalévacího hrdla? Jsem si vzpoměl na tu blondýnu jak s tou pixlou polila celý motor.[emoji23]
    2 body
  4. No, jestli jsi přitom ušetřil palivo, pak je to v pořádku.
    2 body
  5. Jaké zimní pneu na Octavii?
    2 body
  6. Clinte, opatrně, nebo odradíš potencionální účastníky - oni totiž nevědí, že jim kokta zapne spolu se žádanou funkcí ještě nějakou navíc.
    2 body
  7. Jojo, Kokta je náš kodér, jen max. jednou za sto let se dopustí nějaké malé chybičky, ale zatím ji vždycky opravil Ve své profesi předčí už i Oziho, který bohužel poslední dobou na srazy kvůli studiu na zvláštní škole nestíhá přijet
    2 body
  8. ano, žijeme v paranoidní době, všechny testy jsou zmanipulované říkej si co chceš, ale rozdíl v prémiových pneu vs "obyč" prostě je. A když už ho nepoznáš na první cestě, tak věř že ho prostě poznáš třeba po 3 letech, kdy barumky nebo matadory si prostě nedrží svůj výkon a klesá u nich. Což u Michelinů nebo Continentálů prostě nehrozí... A je mi jedno jestli testy jsou zmanipulované nebo ne, toto mám několikrát odzkoušené praxí. PS: že díky tobě má někdo u nás práci... No nevim, když jsem kupoval na Fabii Brilantis 2, tak né každý eshop měl tyto gumy, které by byly vyrobené u nás...
    2 body
  9. @Petrik: zašpinění čočky bych se fakt neobával Mám s koncernovými kamerami leccos nacouváno, vč. kombíkových modelů VW, kde např. není čočka schovaná za výklopným logem a nikdy nebyl problém. To, že se občas usadí malá kapka, se může stát. Ale nikterak to nenarušuje funkci couvací kamery. Na OIII zatím nelze dodělat; je třeba vyměnit kompletní infotainment s SD-sloty za verzi s AV vstupem. Teprve poté je možné dozapojit originální couvací kameru.
    1 bod
  10. Mam už od pondělí novy motor a zatím vše oka i problémy ze spojkou sou fuč neškube to při vyšlápnuti a při rozjezdu motor je měně hlučný rozvod zni úplně jinak ale ještě sem to podřadně neprotahnul pomalu to zajiždim. za 2tiskm to mam hodit na servis a doladí poslední mouchy tak snad sou odstraněny děcky problémy TSI a zůstane to bez padajícího železářství. Jinak bývaly motor vyroben 18.12 2010. z autem sem jezdil velice svižně nijak sem ho nešetřil dával sem mu pořad po koulích i jak sem ho kupoval mě bylo řečeno že to auto nemam šetřit a dávat mu co proto. Olej hodlám měnit co 8 tisíc po zkušenostech vyměně mě ve škoda vyjde na 350kč (olej vždy vlastni plus filtr)tak budu i po záruce jezdit z olejem tam a hlavně to razítko pro budoucího kupce ma Velky vyznám.
    1 bod
  11. Není to tak dlouho, co se psalo o podvodech v ADACu. Vyhrává ten, kdo platí a ovcí, které zatleskají a zabékají cosi o paranoie, se najde vždycky dost (neber osobně). Spíš budu věřit na "Pivo roku".Neříkám, že rozdíly mezi pneu nejsou, ale zvažuju i výkon/cena. Za cenu Michelinů nebo Continentalů si Barumky můžu koupit každé 2 roky nové. Navíc už jsem je před 10 lety měl a problémy nepozoroval, resp. si nic nepamatuju. Minimálně 4 roky určitě vydrží a já na nich nebudu závodit. PS: Moje Barumky jsou made in CZ (letní) a made in SVK (zimní). Že se dělají jen v Rumunsku jsou jen kecy. A ti Rumuni jsou aspoň Evropa, ale co Michelin made in Malaysia, Thailand apod.? Na původ a dot se přece zeptám prodejce, pokud mě to zajímá?
    1 bod
  12. Myslím že nezamotá - furt totiž diskutujeme o gumách, parametry nosnostní a rychlostní index se vztahujou i na zimní obutí a na použitelnost tý který konkrétní na to jedno moje-tvoje-jeho vozidlo.
    1 bod
  13. nene, mám na zimu elektrony 16" DEZENT - zatím....
    1 bod
  14. To je ale kvalita. Jedina benzinka u nas. Kvalita za rozumnou cenu. No jeste ze u tehle noname benzinek netankuji.
    1 bod
  15. Ja 810 kg Ale neodbáčajme od témy lebo Pavúčik si nás zamotá do siete
    1 bod
  16. A kdo bude chtit Panchoging, kola na placato,;tak to taky jde a to i bez Dia.
    1 bod
  17. No to jsou mi věci.. Já mám u Fábie nejvyšší povolenou a technicky přípustnou na nápravu 960 kg... Asi si ty čísla cucají z prstu
    1 bod
  18. Pánové nevím co se tu už vlastně řeší. Shrnul bych to tak, že jsou lidi,kterým nefunkční servo vůbec neva,myslím že by jim ani nevadil nefunkční brzdový posilovač a jiné . A jsou lidi ,kterým jakákoliv závada na řízeni i jiném zařízení vadí a proto se to tu na foru řeší a zajímají se jak to opravit.
    1 bod
  19. Malovat si to je super, hodne ti to pomuze. Ja si jednou zacal malovat v hospode u piva nejake schematko a asi za mesic jsem mel na Felicii startovani dalkovym ovladanim... Kdy to bude svitit zustane zachovane (otevreni dveri, zamknuti, odemknuti, klicek v zapalovani atd.), prijdes jen o to stmivani. Na tranzistor bych se byt tebou vykaslal, protoze to je trochu tezsi a nevyznam se v tom natolik, abych ti s tim radil. (Nicmene s tranzistorem by slo zachovat i stmivani.) Rele neni nic jineho nez klasicky vypinac, ktery je ale ovladany elektricky. Takze komplet napajeni privedes od baterky. Na jeden pol (je jedno na ktery, ja davam na plus) zapojis do serie to rele tak, aby bylo ve vychozim stavu rozeple a po pritazeni jazycku obvod seplo. Tim je vyresena cela silova cast obvodu. Pokud to chces mit rozdelene na vice vetvi (jako ze chces), tak budes muset mit pro kazdou vetev jedno rele. Muzes to jistit bud jednou pojistkou spolecnou pro vsechny vetve nebo dat za kazde rele jednu pojistku pro kazdou vetev. To je celkem jedno. Dalsi krok je udelat cast, ktera bude rele ovladat (spinat). Zase jde o jednoduchou zalezitost. Kazde rele pripojis do stropniho svetla misto dane zarovky, ktera byla puvodne ovladana prislusnym tlacitkem. Tady neni treba resit zadne pojistky, protoze toto uz je jisteno v originalni pojistkove skrini. Kdyz to zapojis takto, bude to fungovat uplne stejne jako ted (ovsem bez stmivani) a nebude zadne nebezpeci, ze cokoliv odpalis. (Samozrejme pokud tam das rozumne draty a primerenou pojistku.)
    1 bod
  20. Budu se opakovat, ale zkoušel jsem si vytáhnout pojistku a jet úplně bez něj. Nezvyknul bych si. Prostě to nešlo, bylo to nebezpečný. Nevim jakej máš motor a jak široký kola, ale u mě to neni dlouhodobě provozovatelný. A závada na posilovači se dá na STK ohodnotit A, B i C, takže nemáš pravdu. A hádej, co ti tam asi napíše, když servo nepude vůbec
    1 bod
  21. Bože můj, jsi natvrdlý, či co ? Tisíce Superbů, Yeti a O2FL jezdí s couvací kamerou (vestavěnou v osvětlení SPZ - to je standardní místo, kamery jsou stejné, resp. obdobné), mají s tím pozitivní zkušenosti, a Ty budeš stále prudit, že na O3 bude nějaká jiná, a že uvěříš, až to někdo s O3 potvrdí, že to funguje stejně jako u těch výše jmenovaných ? To už ani není ignorace, ale zdráhám se to vyslovit....
    1 bod
  22. to je super že start stop u BMW je lepší, k čemu mě to je? takovou ptákovinu používat fakt nechci. zapnout a vypnout motor zvládnu sám, nepotřebuji na to asistenta... Jinak petře k těmu ukazatelům na D1, mohl být tam TOP10 statistika, kdo jel nejrychlejc :D
    1 bod
  23. Od toho se asi ty díly prodávají,ne? Prostě chci jiný přední nárazník,tak tam dám třeba z RS, ono jich na výběr totiž tolik není.Nemluvě o tom, že to někoho prostě baví, trochu si upravit, pozměnit vylepšit vzhled svého fára.
    1 bod
  24. Tak ať někdy přijede, já mu pustím hudbu v Rapidu a ještě rád se vrátí poslouchat Evu a Vaška do svého Leona.
    1 bod
  25. hmotnostný index udáva maximálnu záťaž na jednu pneumatiku
    1 bod
  26. Jiste ze je to kazdeho vec, kazdy at si se svym autem dela co chce. Stejne tak se tomu kazdy dle libosti muze smat ci to povazovat za naprostou kravovinu. Vyrabet z neceho kopii neceho jineho je podle me proste nesmysl, ale primarne mi na tom vadi, ze znacna cast dilu pouzivanych na tyto upravy je z kradenych aut ci jinych pochybnych zdroju. Vim ze to neplati na 100%, znam i cloveka, co si vsechny dily koupil a dokonce i nechal namontaovat v autorizovanem servisu a cest temto vyjimkam.
    1 bod
  27. nevztahuje, pouze na tu vyšší sazbu. takže když 2x na dálnici překročíš o 40km/h, tak už to problém je. pokud jednou překročíš o 40km/h a poté o 10km/h, tak to nevadí.. ovšem musíš mít dostatek bodů.
    1 bod
  28. Sice trochu reklama Cebia a Daswelt, ale pro někoho tam může být pár zajímavých informací před koupí. Jsem zvědavý na další díly (v tom prvním jsem se nic chytrého nedozvěděl) http://www.stream.cz/nejnovejsi/meziplyn/10003526-vybirame-auto
    1 bod
  29. Já bych si klidně na své auto přední nárazník RS dal. Znáček do volantu už ne. Není to otázka pokusu mít RS, ale prostě se mi ten nárazník líbí. A pokud máte přední nárazník tak je komplet s horní mřížkou se znakem RS.
    1 bod
  30. 1 bod
  31. No já spíš právě řeším to zabudování, chci aby to vypadalo že tam ten tablet patří, ne že to tam je udělané nějak na koleni v garáži. Na youtube je plno tuning videi, kde si udělají z nějakého kitu svoje vlastní rámečky, ten tablet tam pak úžasně sedí. Chci najít někoho, kdo to taky dokáže https://www.youtube.com/watch?v=zDThVZzVtqw https://www.youtube.com/watch?v=B0K-T3GSwEo https://www.youtube.com/watch?v=bUJ5wI12Cq4 https://www.youtube.com/watch?v=sod7pOTaHiY
    1 bod
  32. To snad nikdo nechce! Úplně stačí, co zaplatíme na daních uvalených na palivo.
    1 bod
  33. Mou osobu můžeš uvést z červeného do stavu příchozích.
    1 bod
  34. Tak vymena je za mnou. Spojka jde lehceji a konecne nezabira tak blbe az na podlaze (ani jsem ji neodvzdusnoval, tak snad neni ani treba?). Dale zmizely nejake vibrace, ale doufal jsem, ze to bude lepsi. Jeste mam v planu vymenit reakcni vzperu, tu jsem zatim vynechal. Jinak silentblok motoru vypadal dobre a byl pevny. Silentblok prevodovky vypada taky v poradku, ale jde s nim strasne lehce pohybovat. Je to OK? Jinak to byl teda chvilema boj. Nejdriv mi pri povolovani reakcni vzpery prasknul orech (bylo to dotahle fakt na krev) a potom jsem dlouho nemohl prevodovku vytahnout z auta. Uz jsem to pomalu vzdaval, ale nakonec jsem na to prisel. Vetsinu jsem delal sam, ale se sundanim a hlavne nasazovanim prevodovky mi pomohl otec. To by se v jednom delalo asi fakt tezko. Ja drzel prevodovku a on ji tam nasunoval... Cele mi to zabralo snad 12 hodin, byla to proste prace na cely den, ale ted uz bych to udelal urcite o dost rychleji. Pridavam slibene fotky. Lamela spojky toho mohla mit jeste hodne pred sebou, ale kdyz uz jsem menil setrvak...
    1 bod
  35. Taky naprosta spokojenost, kontrolka motoru se rozsviti sporadicky - bohata smes prvniho valce, maznu a je klid. Spotreba v pohode, kdyz jedu klidek tak pod 6l.
    1 bod
  36. Piskote ale ty tvoje 17" disky nemas zapsany v technicaku??? k temto kolum mi bylo receno ze typovy listy nejsou??? nebo porad jak zapsat disky bez typovyho listu. s typacem uz je to malina zapis (moje zkusenost)...jinak ministerstvo dopravy ma schvaleno na fabku II i 18" disky...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...