Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/07/15 ve všech sekcích
-
3 body
-
Píšu to ve volném čase a bez nároku na honorář - v rámci dlouhodobého projektu. Snažím se to psát zhruba ve 14ti denních intervalech, ale třeba mezi posledními dvěma články byl téměř měsíc - zkrátka musím vedle toho dělat ještě XY dalších věcí. Další pokračování bych rád stihnul do konce měsíce; potřebuju k tomu ještě nafotit pár fotografií přímo v autě, tak musím počkat až bude mít přítelkyně volno. Je třeba to brát tak, že je to jen TEORIE, ale praktický výcvik se dá zakoupit u mě. Protože se v těch článcích dozvíte fakt jen hodně věcí okolo, které je třeba znát či je dobré je vědět, ale v praxi není čas je všechny vysvětlovat. Praxe je zkrátka o tom, vytvořit téměř pro každého jeho vlastní individuální mix sestavený z různých kostiček - proto hospodárnou jízdu rád a často přirovnávám ke stavebnici LEGO... máš hodně barevných kostiček, a co z nich postavíš je jen a pouze na uživateli.3 body
-
Motosman: základem všeho je snížení rychlosti, protože s vyšší hmotnosí aut a vyšší rychlostí se všechny síly násobí. Abys mohl s autem (i 4x4) dělat něco s plynovým pedálem, musel bys mít možnost kompletně vypnout veškeré systémy - pak bys měl možnost dynamického přenosu váhy vozu přes řízení a pedály a mohl jí případně využít ve svůj prospěch. Ale dáš-li lidem (neznalých základů fyziky) tuto možnost, dáváš jim do ruky nezpečnou zbraň. A většina lidí je z takového chování vozu tak zaskočena, že umí maximálně jednu věc: brzdit. A když zapomenou brzdit, pak točí volantem. A ty elektronické systémy tam jsou z toho důvodu, aby se alespoň něco dělo efektivně - tj. aby se např. přilnavost držela v mezích Kammovy kružnice. Petr: zatím to je tak 50/50, ale chtěl bych se opět mezi vámi ukázat.3 body
-
3 body
-
Nnnn, zařvali jenom dva. Ten první zařval "ZASTAV TO!!!!" a ten druhej "VOLE, NEJDE TO!!!!"2 body
-
Ale ono to řešení je jednoduché, viz výše. Cokoliv jiného, bude jen prodlužování agonie původních obyvatel Evropy. Muslimové Evropu nedobyli vojensky, tak teď si je zpovykaní evropané natahají domů sami a "dobrovolně". Navíc se to tu množí jak potkani. Ne, to dobře neskončí.2 body
-
SMRT! A zbytek odlifrovat do jejich domoviny! Copak na to říká frau Merkel? Nedávno něco mektala o toleranci (nelíbí se jí pochody proti muslimům) a jak potřebují v Německu kvalifikovanou sílu - asi ty islamistický čmoudy? To těžko. Aby nebylo hůř, až se toho chytne nějaký novodobý Áda, když současná politická reprezentace v EU jen mele nějaké rádoby humanistické žvásty a reálně nic s tímto nebezpečím nedělá!2 body
-
2 body
-
MLuvil jsem te´d se známým servisákem Škoda a dal mi za pravdu, že prej to tam teď nedávno taky řešili, dnešní auta do 100tis km a dát pryč, pak se začnou sypat ze všech stran.....Prej ideál koupit nějakej levnej pekáč, najet 100 a koupit další. Asi všichni skončíme na Loganech Založíme Clintův sociál Logan club2 body
-
Clint už je zralej. Dobřany volají. Už ani chudák neví jestli mu přibejvá nebo ubejvá. To se tady stává max. jednou za 10 let. Schválně mrknu u sebe až teď pojedu domů, ale hádám, že o víc jak 0,5cm to nebude. No abych se nedivil. Jak ti tu vodu natlakovali, tak ti jí zahnali všude možně a teď když se to zahřálo tak se vrátila ta voda domů, tedy do expanzky.2 body
-
Líbí se mi ty sudy objektivity co přetékají z obou stran a tak by mě zajímalo, odkud přesně máš informaci že Hjundé má nejmodernější továrnu v Evropě (ano, určitě je možné v takové továrně vyrábět nekvalitní auta). Doufám, že to není z podobného zdroje kde se uvádí, že i30 je nadauto, který se "proti malým automobilkám nevyhraňuje" a nebo ten co tvrdí, že z dynamiky nové i20 nám vstanou vlasy na hlavě. Tenhle thread je o konkurenci FIII, což je v případě Hyundai model i20, který se v údajně nejmodernější fabrice v Evropě vyrábět nemůže, protože se vyrábí v Turecku. Takže děkuji, ale nechci. P.S.: Tu spotřebu z podpisu bych si být tebou radši dal pryč, nepůsobí to dobře.2 body
-
Oni je dotují ropné velmoci, takže v jistém smyslu to platíme i my skrze nákup ropy a plynu. Jinak tam existují další způsoby financování - muslimští obchodníci v Evropě platí určitou částku ze svých zisků různým pofidérním organizacím, je to svého způsobu takové výpalné atd.1 bod
-
napsal jsi totální nesmysl... tohle nemůžeš porovnávat... mraky lidí nadává na kvalitu Hyundai, Kia a já nevím čeho všeho, přitom ty auta nikdy nevyzkoušeli... ale je mi to fuk ,já nikoho nechci přesvědčovat... a nebudu, ať si každej jezdí v čem chce... je absurdní, jak tu někdo oslavuje tvrdé plasty... prostě to co tam Škoda narve, tak to je boží :) mě taky tvrdý plasty nevadí, ale měkký jsou prostě lepší... tečka!1 bod
-
1 bod
-
možná konfiguruje nějakého toho korejce, aby jsme tu byly potom všichni táááákhle malínkatí1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
to nemá význam , samé počul som , videl som , viem a žiadne reálne dôkazy a nikto to nikdy neriešil osobne zo servisom ako ho oklamal ... ponúkam fér riešenie a nejak sa neujalo1 bod
-
1 bod
-
Auta hlavně nejezdí ani na tvrdé plasty, ani na všelijaké rozmařilé designové zpracování nebo nejrůznější zbytečné pičičundičky. Auta jezdí hlavně na motor a jeho spotřebu a v tomhle ohledu je škoda prostě oproti konkurenci z východu ve výhodě. A upřímně, koho z nás spotřeba a výkon u auta nezajímá?1 bod
-
Něco pro schizofreniky k přemýšlení :-) Můj případ: Donesu vlastní olej-doufám, že to není falzo, servis nemá problém, technik se ještě na něj ptá, protože si pamatuje, že si ho nosím. Fitr dodá servis, tam je malý cenový rozdíl. Platím pouze za tabulkovou práci, filtr, někdy podložku, žádný recyklační poplatek, cena je velmi příjemná, na faktuře olej vlastní. Teď to slíbené pro schizofreniky: Auto dodám ráno na parkoviště s vyzvednutím odpoledne a nevím kdy půjde na dílnu. Veškeré ohřátí oleje po delším čase může být pouze z parkoviště na zvedák-a to je málo. U auta při výměně nemůžu být (předpisy o bezp. práce atd.- chápu to) takže můžu počkat za sklem a z předávací místnosti koukat, ale vidím stejně prd jestli mě mechoš ojebává. Donesením vlastního oleje usnadňuji nepoctivému mechanikovi jeho vynešení ze servisu a zde dojde k ojebání-pouze filtr a dolití oleje vyšetřeným zbytkáčem. Když se mi nevrátí kanystr se zbytkem 0,5l oleje propadám panice, vše nasvědčuje shora uvedenému. Donesl jsem Castrol magnatec a na foru se dočítám od "odborníků", že je na hovno, že mám dávat 0w30 značky xxx, už z toho šílím, blázním a vidím bílé myšky. S útěchou zpomínám na slova známého mechanika, že u nich se v minulosti nikdy fyzické osoby, kteří si krvavě ušetřily na auto neojebávali, ale pouze větší firmy. V hlavě mi šrotuje všechno možné a nevím na čem jsem a zjišťuji, že když budou chtím tak mě stejně ojebou, ale s vlastním olejem jako ojebaný ušetřím :-) Na závěr si říkám, snad se ta doba lepší a tolik už se snad od civilizované evropy nelišíme Rada: Takto přemýšlet je první krok, resp. návod, jak se dostat na blázinec Podobnost výše uvedeného s některými "pacienty" je spíše náhodná, není na nikoho mířena a nemá nikoho urazit. Ale slouží pouze jako fakt, a také k pobavení.1 bod
-
Clint zas perli.... to nevis ze expanzni nadoba je od slova expanze? Je uplne normalni, ze kapalina je nahle vic... Proto by se mela za studena dolevat jen max na carku max nebo po zahrati by asi chtela ven z domova - jak pojmenoval Petrrr expanzni nadobu. Pak zas Clint pise polopravdy. Dostal jsem na oktu nabidku, ktera se neodmita. Premyslel jsem asi 3 dny a pak do toho sel. Takze aktualne mam zpet Felicii a i20. Koukam po jinem aute a zatim to vidim Leon, Toledo... zkoumal jsem ceniky. Kvalitu zatim ne a ani jsem v tom nesedel a nemel to pujcene. Cili mohu klidne prehodnotit. Laka me i Golf, ale odrazuje elektronicka rucka. Nad 03 neuvazuju z nekolika duvodu: cena, kvalita a je na me uz zbytecne velka (je to obr a tvarnice denne nevozim, docela by me lakal Rapid 2, pokud by mel rozmery 02, mozna na nej pockam ). Kvalita je povestna, jel jsem se sousedem na otocku do DC, sedel jsem vzadu a aniz bych na to myslel, tak mi neustale do ksichtu svitily stribrny srouby pod volantem! V pondeli ometa z auta snih kostetem na chodnik a rika, uz jsi videl rucku? Panacek ji vytahoval, ozvalo se rup, chromovej cudl se podival do kolumba a hned za nim perko. Od ty doby je rucka zvadla furt. Ma ji od novoty jiz 18 mesicu a ma najeto 80tis. Kvalita predevsim.1 bod
-
Něco komaxitu i chromu jsem už nechával dělat na motoveterány. Na ráfky bych udělal tohle: Otryskat pískem, nanést dvousložkovou základovku (polyuretan, epoxid) a na to dvě vrstvy vrchní dvousložkové barvy. To je asi nejvíc muziky za nejmíň peněz. Odolné mechanicky i chemicky.1 bod
-
1 bod
-
Chlapi, přijel jsem autem domů, otevřu kapotu a bylo tam skoro 5cm vody nad rysku...je tohle normální??? Při odjezdu jsem byl mezi ryskama. Mě neubejvá kurva, mě přibejvá1 bod
-
Potřeboval bych jen tu opěrku. Je potřeba její úprava? Mohl bys mi zaslat nějaký odkaz? Klidně do SZ..1 bod
-
Petrr ja nevim co delate ale ja videl Ozaka docela casto:) a zelvu nepouzivam,ta je pro decka1 bod
-
Kokto: to máš asi rozbitej chip ve foťáku - po celé fotce jsou nějaké bílé ťupky. No to si Ozák bude rozumět s Panchem, můžou si povídat, jak auto leští po každé spadnuté vločce na karoserii, nejnovějších trendech a produktech DODO nebo želvy ( ) a ani o těch dvou nebudeme vědět.1 bod
-
Jiste , ale to ma jeste cas , rezervacku nejdriv mesic predem a netusim pro kolik lidi1 bod
-
1 bod
-
Aneb, jedu-li bokem, nemohu dostat smyk. A proto mě do škarpy pošle zásah stabilizace...1 bod
-
1 bod
-
Většina výrobců(ne-li už všichni) se snaží vyrobit auto co nejlevněji,jde přeci o zisk.Je to tedy jedno pod jakou značkou se to schovává,každý si bude chránit a velebit to své autíko.Mnělo by se porovnávat spíš cena a užitná hodnota auta.Dohady o tom jestli je lepší to či ono jsou o ničem,někomu může sloužit ten samý model dobře a jinému ne,taky je to o tom jak se kdo ke svému autu chová,páč někomu nevydrží aní tank a ten bude nadávat jak je vše nekvalitní,další věcí jsou naše komunikace které stojí za h...o a že odcházejí podvozkové díly to je pak jasný.Další kapitolou jsou ti co si koupí auto bez ohledu na to,k čemu jej vlastně budou používat a to znamená že spokojenost se svým vozem může ovlivnit častečně každý z nás.1 bod
-
jen se priznej, ze ho tam nechavas kvuli tomu ze neumis parkovat a kazde hliniky odrez o obrubnik1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Doprdelky nechápu co řešíte.Kupte origo a zbytečně nekombinujte. Tohle opravdu nepochopím-nikdy.Pak budete brečet když odkráglujete synchrony,protože různé typy převodovek používaly různé povrchové úpravy synchroních kroužků a to u identických aut. Tohle mi opravdu hlava nebere1 bod
-
I takovéto auto se dá koupit, a že prej rusáci neumí :-) pojízdná rakev ! http://fishki.net/auto/1362256-remont-shkody.html1 bod
-
Jen jestli "pana redaktora" nepřeceňujete. Měl jsem s ním e-mailovou diskuzi o teplosměnné ploše tří a čtyř válcového motoru a zahřívání oleje a podle mého názoru plácal nesmysly. Ověřil jsem si to u opravdového odborníka.1 bod