Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/03/15 ve všech sekcích

  1. Kokta už je zblblej čipováním natolik, že mu unikají základní souvislosti
    3 body
  2. No, já byl jednou na svezeníčku v Líních, jako dárek jízda s Ferrari za relativně pěknou cenu. Zážitek ok, ovšem před tím při podpisu smlouvy se mi rozklepala propiska, když jsem si přečetl že pojištěné to sice je (jak se všude deklaruje), ale už se méně deklaruje že platíš spoluúčast v případě že se něco stane 10%. To jsem měl po celou dobu v hlavě a neužil jsem si to tak, jak bych mohl, i na tom letišti jsem jel snad jenom 250. tak že takové akce nejsou pro mě. Všichni víme kolik je 10% u takového Ferrari a jiných.
    3 body
  3. Zdravím, hodně dlouho jsem zde nebyl a teď jsem tu narazil na tohle téma....něco málo o tom vím tak snad poradím. Co se aktualizací BD týče tak se nemusíte bát že by ta firma brzy skončila...ofiko zastoupení AR.net je na trhu dost dlouho a zastupuje prakticky všechny velké hráče ve svěgě AR techniky. K tomu že G1S někomu nehlásí některé úsekovky které zná je jednoduché vysvětlení-nehlásí je proto, protože to není potřeba-nejsou vytěžované. Jsou např jen na sledování provozu, počítání dojezdů atd. DB pro produkty Genevo je na velmi vysoké úrovni... Jinak rozdíl mezi G1 a G1S je v lepší citlivosti na radary a menším počtu FP...oproti G1 je tam "vyoptimalizovaná" horna... Osobně můžu doporučit i Genevo HD+ které má detekce na opravdu špičkové úrovni. Případně můžu poskytnout i nějaká videa s detekcí... Hodně info o AR technice je na www.antiradary-forum.net G1S a Bel RX65i jsou výborné přenosky kde u Geneva je velká výhoda GPS
    2 body
  4. Sranda bude, až ti hupsnou rozvody.
    2 body
  5. Ariel Atom - jj to je mrdaaaaa
    2 body
  6. Docela zajimava fotostory (anglicky) z puvodni prezentace v Praze: http://www.team-bhp.com/forum/international-automotive-scene/161237-2015-skoda-superb-official-preview.html
    2 body
  7. Já preferuji slabší druhy aby se daly požívat ikdyž Satan Horn je už taky solidní... Akorát na experiment pokud vyroste dostanu od budoucí tchýně Bhut Ghost Jolokia což už je docela dobré TNT . Tady je seznam semínek která šla do země: 1. várka 1.2.2015 (semínka z loňské úrody) 5x Satan Horn 5x Tabasco 5x Cayenne Yellow 5x Bolivian Rainbow 2. várka 22.2.2015 (koupená semínka) 4x Satan Horn 4x Tabasco 4x Hungarian Black 4x Aji Lemon Drop 4x Jalapeno 3. várka 24.2.2015 (koupená semínka) 4x Tabasco 4x Hungarian Black 4x Aji Lemon Drop 4x Jalapeno
    2 body
  8. Musíš ji vysadit z pantů.
    2 body
  9. vyhodou je ze spolucucast je platit z pojisteni odpovednosti vuci treti osobe chlapci a tu mam na mega, takze ja se klidne povozim. v pribrami uz jsem to otestoval skoro komplet a tedko se domlouvame na termin do Lini, kam se chystam na monster truck (uz rok, ale nejak to nevyhazelo)... jinak motosman a pancho, co kdy pojedem do pisku (radeji budejc) na burgera? devastating hot dog v palive i nepalive verzi se objednava aspon den dopredu, ale je to mazec... navic mate moznost jit na tabul slavy vice info na http://hadog.cz/ a foto na predsatavu velikosti:
    2 body
  10. 2 body
  11. To je přímo lidová cenovka za den půjčení Kdyby prodal kinderkárku, mohl by celej víkend jezdit v Aventadoru a machroval by i ve Varech Samice by mu samy skákaly do auta a ani by nemusel měnit ksicht
    2 body
  12. 1 bod
  13. teď se asi podělám smíchy
    1 bod
  14. Co je ten zluty SuperB za vybavu ? Zlute prositi interieru a jiny tvar dvoubarevna verze sedadel a k tomu 20" kola
    1 bod
  15. Nene,sraz zahrádkářů
    1 bod
  16. to není špatný nápad, ale riziko je anonymní mechanik,,, já jsem tu sice kdysi psal, že dávám přednost značkovým servisům, ale postupem času a toho, že jsem dával nové auto do 2servisů škoda budu dále vozit auto rodinnému mechanikovi, který maká ve škodovce.. sice to je 60km od baráku, ale auto je opraveno, umyto, vím, kdo mi to dělal a je to za třetinovou cenu jak v origo servisu... a na razítka v servisce protože pokud budu auto prodávat, můžu kupci kompletní servisní historii doložit taky...
    1 bod
  17. Krasa, nova prace si zada novy vuz. Tak jeste vydrzim s objednavkou na 1.4TSI/110Kw. Nevite od kdy pujde konfigurovat MY2016 ?? zuistane u 1.4 stale moznost kombinace s DSG ?? Nevite k tomuto motoru neco blizsiho ?? N.m , spotreba ? co vypinani valcu ?? je s nim nebo bez ? jelikoz Passat ma u toho motoru prave vypinani valcu - fuj !!
    1 bod
  18. pro klid duše 5ti letá záruka/100 tis km je uklidňující záležitostí.... já mám auto skoro 2 roky, najeto teprve 24tis km, a zašrotovat jsem to nikdy neslyšel (jezdím denně 2x 12km). Když jsem byl na dovolený, auto stálo 14 dní (řekl bych tak v +5 až +10 st.), tak dlouho nikdy před tím nestálo a po nastartování nic nešrotovalo (nebo jsem to neslyšel)...tak snad to vydrží, olej měněn na 14tis km, teď budu měnit za dva měsíce zase Jediný co se mi jednou stalo (květen 2014, na chvilku začala pískat asi vodní pumpa, od tý doby naštěstí pokoj, nebo to neslyším)... Jinak motor i auto nemůžu vynachválit...přesně jsem se trefil do toho, co jsem potřeboval...jednoduchý, nízkonákladový a spolehlivý pomocník na jízdy do práce,nákupy a občas výlety.... prostě ráno přijdu, nastartuju a jedu
    1 bod
  19. My známe jen DYNAMO! DYNAMO! DYNAMO! http://www.hcpce.cz/index.asp (viz historie klubu třeba na Wikipedii)
    1 bod
  20. Nebo v zimě, když na střeše zůstanou rozbředlé zbytky sněhu, které při jízdě stékají po skle dolů. Není nic snažšího než stěračem setřít. Nebo je lepší zastavit, vystoupit a utřít, asi ne...
    1 bod
  21. Prosím příště o vložení výcucu se změnami, tohle číst celé je děs. Polovina z toho jsou jenom plky.
    1 bod
  22. Tý vole, tady opodál ve Vysokým Mýtě vyšetřujou maníka, že měl ve skladu půldruhý tuny Semtexu, když povolení má jen na půl tuny - a támhle ve Šlonzku si toho někdo pěstuje pomalu v 50 koflíkách...!!!!!!!!
    1 bod
  23. Protože to ŠA ma dobře okaučovaný. V systému jen H od počátku výroby a to přece nemůže klepat! Žádné TPI k tomuto problému. A ze zákazníků dělaj blbce, co si jen stěžujou. Anebo je nutí změnit servis, kde jsou ochotnější. Ale kde to pak jsme! U tebe to vidím jasně na neochotu servisu něco řešit, reportovat do ŠA. Napiš na infolinku stížnost na postup servisu. Pokud máš Dčko, nic jiného ti nezbývá. Prudit, prudit, prudit....
    1 bod
  24. jupíííí jupííííí pořádně ty motory udušme! takže už je jasný, jak bude asi vypadat snowman. akorát tam dáme kabanuv škoda univerzal styl a bude z toho škoda snowman http://www.autoforum.cz/predstaveni/seat-20v20-suv-seatu-je-venku-pry-redefinuje-segment/
    1 bod
  25. Kdepááák, já a motos co máme nemocná játra a cholesteroly nemůžeme.
    1 bod
  26. Těsnení pod hlavou nebo hlava samotná - necítíš spálenou naftu od toho víčka? Sundej víko ventilů (rovnou vyčisti to odvětrání) a zkontroluj to fyzicky vačky/zdvihátka/koníky Otoč si motorem a zkontroluj vše popořadě. Pokud to bude OK, tak by to mohlo být švihnutý těsnění nebo prasklá hlava - tlak jde do oleje Přikláním se k variantě č.2 U varianty č.2 by to mohlo jít poznat i na oleji - smrdí jinak a je to skoro takový mazut - nevím jak to vysvětlit, zkušený mechoš by to měl podle oleje poznat
    1 bod
  27. Ty jsou naprd. Nemají výškový reproduktor.....
    1 bod
  28. Žena cvičí doma nahá aerobic a když dělá provaz,přisaje se musličkou na parkety.... Podtlak je tak veliký, že se sama nedokáze odlepit. Čeká na svého muže, aby jí pomohl. Avšak ani společnými silami se jim to nedaří. Muž přemyšlí a pak řekne :"Hanba, nehanba, zavoláme souseda, je domácí kutil,ten učitě něco vymyslí.." Sused přijde,dá si panáka a po chvíli říká "Vyřežeme pod ní parkety,otočíme ji na hlavu,vyvrtáme dírku a až podtlak povolí,sundáme jí to dolů".. Manžel chvíli přemýšlí a pak říká :"hele víš co? Parkety jsou drahý,stály dva litry za metr. Začneme ji každý masírovat jednu bradavku a až zvlhne,odtlačíme ji jako slimáka do kuchyně - tam je linoleum za dvě kila....
    1 bod
  29. Nevím jak ostatní, ale já pokaždé, když vjedu na dálnici a "málokdy" dodržím 130km/h, musím jet v pomalém, abych nepřekážel. Neříkám, že všichni jedou okolo 200km/h a víc, ale jsem prostě mezi tím minimem nejpomalejších. Chápu, když kdokoliv tvrdí, že výkon je dnes při předjíždění potřeba. Když mi bylo 30, nebyl jsem jiný. Ve 40 ale nejdřív zvážím, jestli na to mám já, jestli na to má auto, jestli to situace vůbec dovolí a až potom předjíždím. Když mi jedno z uvedených chybí, kouknu do zrcátka na rodinu a raději si řeknu, má to cenu... zpozdím se. Mnohokrát jsem toho agresivního řidiče dojel o pár sekund na světlech nebo v uzávěře a v duchu jsem se mu a těm několika stovkám koní a newtonmetrům ze srdce vysmál! Za mě proto říkám, vyšší výkon=vyšší riziko=možná dříve smrt, a za mě jakožto otce, na to asi nemám.
    1 bod
  30. Někdo řešil úplné vypnutí ESP...tak podle všeho je to změna posledního bytu v kódování jednotky ESP(adresa 03) na hodnotu $07 = volby ESC Zapnuto, ASR Vypnuto, ESC Vypnuto a nebo hodnota $06 = ESC Zapnuto, ESC Sport, ESC Vypnuto. Příklad: stávající kódování: 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C002 nové kódování: 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C007 nebo 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C006
    1 bod
  31. nevie niekto aké typy dieselových motorov (mám na mysli objem, výkon a počet stupňov prevodovky) sa budú montovať do octávii, aby splnali EU 6 ?
    1 bod
  32. Potom je to ale totalne nepouzitelna a diskomfortni funkce. To opravdu chteji po uzivateli aby v roce 2014 pri kazdem prichodu do auta vytahoval telefon a nekam ho pripojoval kabelem, kdyz neco takoveho prestalo byt potreba uz nekdy pred 20ti lety. To snad ne.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...