Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/06/15 ve všech sekcích

  1. Hoši, já jsem na sračky :D byl jsem koledovat s mlaďasem a co barák, to paňák slivovice :D Veselé velikonoce chlapáci
    4 body
  2. tak chlapci mam zuto - ne prezuto, ale jen zuto
    2 body
  3. 2 body
  4. Tohle je cestou na Severku a Velikonoční zajíček na Kamenné chatě
    2 body
  5. 2 body
  6. dlouho jsem tu nebyl, ale vidím požadavky ... píšu si jeden indža, jeden pták
    2 body
  7. Co myslíte, je potřeba si připlatit za parkovací čidla do ztadu, nebo je to zbytečné ?
    1 bod
  8. Ti co maju diesla s DPF filtrom (filtrom pevnych castic) sa urcite casom stretnu s tymto problemom 001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High P0473 - 006 - Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 01010001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 129915 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:42:07 Freeze Frame: Text: ¸Ç Torque: 56.0 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 14.13 V Mileage: 360 km Text: 188 C Text: Sprievodny jav je zlta kontrolka na pristrojovej doske "vyfukove plyny" + motor moze ist do nudzoveho rezimu resp. vkuse recykluje (podla toho, v akom stave "zomrie" tento snimac). Problem vznika na senzore G450 (senzor odchylky tlaku). Je to senzor, ktory je zakruzkovany na Obr.1. Jeho part number je 076 906 051A -> cena cca 51 Eur . Staci tento senzor odpojit, prehodit za novy. Nasledne cez vag-com spustit "prisposobenie" 01 - Motor / Coding II / vlozit kod 30605 a pockat 10 sekund, potom kliknut na O.K. Nasledne sa odporuca urobit regeneracia filtra, a to 01 - Motor / Coding II / vlozit kod 21295 Po tomto ukone pobehat s autom aby prebehla regeneracia filtra pevnych castic Pri rozobratom dekliku na motore ODPORUCAM skontrolovat kabelaz pri senzore (prepinaca ventilu klapky chladica spatneho vedenia vyfukovych plynov ). Na moje nemile prekvapenie mal privodny kabel v mieste ohybu vydratu izolaciu (vid Obr.2) ... no comment
    1 bod
  9. A mám všech 5 bezpečnostních. Jen trvá dlouho vybrat ty správné protikusy.
    1 bod
  10. Garaz v Beroune, nastesti mam zaslepeny zamky, jinak by me mrdlo, kdyz jsem videl jak otvirali zamky u ostatnich aut. Podle stylu urcite nejaky fetky.
    1 bod
  11. oni ani netuší že tam je, jako plno majitelů Rapidů
    1 bod
  12. Myslím, že většina nových majitelů FIII (nebo i jiných modelů ŠA) ani netuší, co to je XDS, natož jaký je rozdíl mezi ním a XDS+.
    1 bod
  13. Origo olejový filter je 03L115562 Made in Austria - MAHLE a po problémoch ktoré od začiatku mali druhovýrobné filtre by som iný ako origo neriskol , veď to stojí nejakých blbých 10eur ...
    1 bod
  14. Táto úvaha bol dobrý pokus o vtip Znamená to, že ak si na Rapidky tu chalani z fóra dávajú všelijaké fičurinky, čo Rapid nikdy mať nebude zo sériovej výroby, tak je to potom čo? Z obyčajného tuctového poondiateho Rapida robia auto vyššej triedy ?
    1 bod
  15. porovnával někdo z vás cenu nové F III a Rapida... eRko mi přijde jako víc auto... ale za ty peníze bych nebral ani jedno ...
    1 bod
  16. No jo plyn do zapalovače, nafta do kamen a benzín do sekaček.. A teď babo raď co si vybrat..?
    1 bod
  17. nekouřím, tak ho dávám do auta
    1 bod
  18. Však ono to je na konci...práglu.
    1 bod
  19. to auto se mi fakt líbí...superb se fakt povedl
    1 bod
  20. Ty budes mit praci az jim bude 15 [emoji38]
    1 bod
  21. Diky, tobe take. Je to na tobe videt. Kluk hodne vajec, tata hodne v hlave. To zase bude v satelitech nablito. [emoji3]
    1 bod
  22. Tady je něco pro Clinta.
    1 bod
  23. Než budou zveřejněné ceníky MR2016, tak přidám drobné korekce v ceníku Superbu: - pro Ambition a Style za 9000Kč dostupný Amundsen (dřív jen Columbus) - paket Comfort pro L&K doplněný stejně jako u ostatních výbav o zásuvku na 230V a druhé USB, cena zůstává stejná - pro Active nově dostupné el. ovládané páté dveře (dřív jenom v paketu) a automatizované parkování Ještě než se nasadí konfigurátor, tak připomínám, že k většině paketů (ať už Plus nebo doplňkovým jako Advance, Comfort nebo Multimedia) jsou k dispozici tzv. kombinační ceny souvisejících výbav - např. pokud je v paketu Plus vyhřívání předních sedadel, připlácí se za vyhřívání zadních sedadel jen rozdílová cena. Obdobné je to i s "vyššími" výbavami. Existují ale i výjimky, kdy je kombinační cena u nepřímo související výbavy nebo kdy kombinační cena není dostupná - např. ke Style Multimedia v prvním prodejním programu nebyl k dispozici "upgrade" na komfortní telefonování s rSAP profilem a LTE.
    1 bod
  24. Jsem si otevrel prohlizec a cekal co tu bude a tu mrtvo Kaslete na motory a budte radi ze neco mate a jezdite.
    1 bod
  25. Máš to tam. Pche, ani do červenýho nejdeš, amatére. Tady si někdo koleduje.
    1 bod
  26. Tak Báňská rulezz, o tom žádná . Prej indžo.. Ti dám indžu A ty toho nech Ondro A koukám, čokoláda a ibalgin se nehl, jen žrádlo se změnilo
    1 bod
  27. Zatím ne. Jelikož jsme se včera ženil, tak jsem na to nějak neměl vůbec čas. Snad se teď k tomu dostanu. :-)
    1 bod
  28. Ja mam Fl s htp 47kw motorom brzdy su tam 256mm, a takisto mam Fll 1.4 63kw. po meste a primestke trasy jazdim ovela radsej s htp je to ovela sviznejsie vdaka kratkemu sprevodovaniu, dialnicu a väcsie dialky jazdim radsej na 1.4 Fll, vo vyssich rychlastiach ten motor ma väcsie rezervy, ale ako pises ze jazdis max 120 tak v poho chod do htp. Co sa tyka spotreby pisem si ju do pc programu podla tankovania htp 6,3 l/100, Fll 1,4 7,2 l/100 co je dlhodoba spotreba, obe auta su na lpg. Co sa tyka vydrze motora aj tu na fore su borci ktori maju vysoky km nabeh, ja osobne mam kamarata co ma nabehane 250000 bez problemov, od brata z roboty odpredavali hatapku z vyse 700000 km(behala ako servisne vozidlo u t-komu) a motor priadol ako za mlada. Cize podciarknute scitane myslim ze pre poskakovanie po prahe je htp lepsia volba ako 1,4 aj z hladiska spotreby ako aj dynamiky, a ja osobne keby som sa opät rozhodoval siel by som znova do trojvalca, niekedy mam pocit ze ten vyssi vykon ma 1,4 len na papieri, velakrat za zenou (ona sedla htp) nestiham....
    1 bod
  29. Bouzel nemam moznost parkovat vozejk nikde a kdybych si mel koupit tazny a vozejk tak me to vyjde tak na 20tis a radsi to nacpu do baraku. Auto musi postavit barak. Pak ho necham nekde poradne vypulirovat, co bude ko necham vymenit a bude zas krasny. Jinak k otazce Wydera - na sramy si davam nanejvis bacha takze interier je neposkvrneny zatim a vrzani atd - to co dela vsem ostatnim. Zatim stavba baraku ho nijak nerozvolnila. Mam najeto 43tis.
    1 bod
  30. Mladík to na golfovém hřišti chytne rychlým míčkem rovnou do "rozkroku". V agónii se válí po zemi. Když se konečně trochu probere z bolesti, vydá se k doktorovi. Ptá se ho: "Pane doktore, jak moc je to se mnou zlé? Víte, já jedu o víkendu na svatební cestu a moje snoubenka je ještě panna. Úplná panna." Doktor praví: "Bohužel vám budu muset dát vaše přirození do dlahy, aby zůstalo rovné a uzdravilo se. Ale příští týden už budete v pořádku." Doktor vzal čtyři dřívka na vyšetřování krku a vytvořil z nich pěknou čtyřhrannou dlahu a všechno to pěkně svázal páskou dohromady... Přímo umělecké dílo. Mladík dívce neřekne nic, ožení se s ní a odjedou na svatební cestu. Tu noc v hotelovém pokoji si ona rozerve blůzku a odhalí svá krásná prsa. "Jsi první, nikdo se jich NIKDY nedotkl." Na to on okamžitě shodí kalhoty a praví: "A podívej na tohle...pořád ještě nevybalený z bedny ..."
    1 bod
  31. Obavam se,ze ten hluk od kol je vlastnost.
    1 bod
  32. Místo fora a kablíku radši spolupracuj s někým kdo tomu rozumí.
    1 bod
  33. Martine tak jsi mě dohonil a předhonil.....s fabkou se jezdí míň a míň....takže já to vidím na 300tis někdy koncem roku..a to kdo ví jestli:-)takže ať jezdí ta tvoje dál tak jak do ted....
    1 bod
  34. Ja to seru...nez se clovek prolouska 5 strankami tak vymsrka balicek kapesniku jak breci smichy...zajde si u toho 3x na wc bo by se pochcal smichy a nakonec se i malem posere
    1 bod
  35. Barbosso, popravde Rapid sice muze byt parodie na Octavku. Octavka je ovsem parodie na auto nizsi stredni tridy. Ostatne vsechny plechovky v kterych dnes jezdime jsou jen parodie na auta. Kabanovo vozy obzvlast
    1 bod
  36. Tak nech auto každý večer venku a uvidíš že za 4.6 jezdit nebudeš.
    1 bod
  37. To je škoda a docela zklamání, že si elektronika tohle nezvládne vyřešit. Ale tak třeba to nezvládne v takhle kritické situace. Skoro bych řekl, že si vývojaři auta řekli, že když se baterka nechá vybít za 30 vteřin tak je to stejně v prdeli... Chtělo by to vědět kolik toho sežerou Xenony a jestli by se ten startér roztočil i kdyby se nerozsvítili. Ale to se už nedozvíme. Ze začátku jsem CH/LH považoval za neužitečnou věc, ale často se vyskytuji v místech kde není veřejné osvětlení a začal jsem tu funkci mít rád.
    1 bod
  38. Vypnul jsem to dle vašich rad a mam klid. Mlhovky jsou také vypnuty a sviceni zrcatek me staci... Baterku hlavně v zimě riskovat nechci...
    1 bod
  39. To jsem zvedavy na vysledek. Mam taky 1.9 TDI a kdyz jedu 200 km/h, tak teda pod 15 l nejdu. Spis bych rekl, ze se to blizi 20 l... EDIT: Jeste dodam, ze to proste drzim plyn na podlaze. Vic mi to totiz nejede (pokud nemam vitr v zadech nebo to neni z kopce).
    1 bod
  40. Dva a půl roku jsem jezdil s OII 1.9 TDI PD 77 KW. K rychlostem kolem 200 km/h se musí to auto hoooodně přemlouvat a většinou toho jde dosáhnout jen z kopce. A spotřeba se potom pohybuje někdo kolem 13ti litrů. Dlouhodobě jsem s tím jezdil těsně přes 5 litrů. Ve městě za 6 litrů. Takže mi to všechno přijde tak trochu podivné.
    1 bod
  41. Z toho si nic nedělej, pohádek jsem na foru už četl hodně. Tak toto je další do sbírky, asi to vydám knižně.
    1 bod
  42. No nevím,jezdit 200 za 5,1,to je trošku ulet ne..
    1 bod
  43. Tak mi půjč tu svoji 1,9 TDi a ja ti to ukážu . Ja mel dlouhodobou 6,3 a níž by to šlo jen pri kloboučnické jízdě. Sorry za OT Mavericku, nech si to pak smazat.
    1 bod
  44. Spotřebu si od koupi auta poctivě eviduju a to jak podle tankování, tak podle PP. Reálnou spotřebu mám okresky cca 4.8, ve městě cca 6.5 a dálnice cca 5.7. Dlouhodobá spotřeba podle tankování za 25.000 km je 5.63 l/100 km. PP mi ukazuje spotřebu menší v rozmezí 0.3-0.1 l/100 km. Styl jízdy mám tak normální - snažím se hlavně nepodtáčet (min. 1600 ot.) a nejezdit "brzda-plyn". Dálnici jezdím s tempomatem na 140 km/h. Co jsem jel loni na dovolenou 1300 km do Makedonie (90% dálnice s tempomatem 140 km/h, 10% šplhání ve vysokých horách), auto plně naložený, klima zapnutá a výsledná spotřeba podle tankování 5.87 tam a 6.03 zpět.
    1 bod
  45. Spotřeba je opravdu větší dle mého soudu by jsi měl jezdit tak o 1,5l méně. Na kolik máš nafoukány pneumatiky?? Byl měněn olej v DSG mám dojem že je výměna po 60 tis. tak jestli na 120tis. byl měněn. Dále jak je na tom filtr DPF tedy pokud ho máš? Jaké palivo tankuješ a přidáváš VIF?? Kolik ti ukazuje PP okamžitou spotřebu při studeném motoru a teplém? A poslední otázka ta spotřeba je dle PP nebo vypočítaná z plná nádrž hrdlo - nájezd - plná nádrž hrdlo?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...