Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/07/15 ve všech sekcích
-
tak tak, to je zákon schválnosti s tím parkingem dál od marketu... Zastavíš až na druhé straně parkoviště, sám nikde nikdo a kdyby ses posral, tak tam sám nezůstaneš a kdyby ses posral na dvakrát, tak nezaparkuje u spolujezdce, nebo tak aby ti nic neorval a nalezl jsi do auta normálně... Už jsem to psal, ale většinou když to zavání vyloženě provokací, nebo někdo bezohledně omlátí moje auto, tak se mu na jeho autě vyřádím a to říkám naprosto otevřeně a nestydím se za to. Já nekradu abych měnil auta po 3 letech, o svoje věci pečuju co nejlépe to jde, vůči ostatním autům se chovám tak, jak bych si přál aby se chovali ostatní k tomu mému a pokud se někdo chová jako bezohlednej hňup a je mu jedno že ničí majetek druhým, tak mě je to jedno tuplem...6 bodů
-
Miklisek, přidal jsem k tvému vláknu na facebooku dneska taky komentář k uvedené kauze. Viz. Na reakci ŠA je zajímavé, že hlukový projev vadného dílu o kterém ví a přestala ho montovat nepovažuje za závadu a nechává veškeré břemeno dokazování na zákazníkovi zda bude tak chytrý a dokáže sám identifikovat uvedené hlukové projevy mimo jiné závislé na teplotě a provozních podmínkách. Tyto podmínky přitom nelze při návštěvě autorizovaného servisu vždy nasimulovat a zákazník tak odjíždí mnohdy opakovaně s nepořízenou a za týden mu to zase klepe. Navíc každý uživatel není školený odborník na auta a nemusí si vědět rady s identifikací místa hlukových projevů a v mnoha případech nedůstojné dohadování nakonec sám vzdá. Nedovedu pochopit, že výměnu ŠA umožní pouze dobře informovaným zákazníkům a těm, kterým hlukové projevy vadí a oprávněně je vnímají za vadu zboží a ostatní zákazníky nechá v hluboké nevědomosti aby evidentně vadný díl nemusel být ve velkém rozsahu vyměňován. Jsem také jedním z majitelů Rapida MR 2014 výroba únor 2014 se zjištěným vadným dílem, který jsem sám před kontrolou považoval za již inovovaný s označením H. V tomto případě to už považuji také za klamání spotřebitele, kdy se vadné díly nadále montují i po zjištění jejich závadnosti. S pozdravem zákazník ŠA a uživatel Rapida Zdeněk H. https://www.facebook.com/skoda.cz?fref=ts4 body
-
se pochčiju smíchy "Možná by to chtělo předat k analýze tédéíčkářům, kteří sledují spotřebu těch svých pojízdných kamen důsledněji."2 body
-
Vsak kdo tu je alkoholik ? Vzdyt tu jsou vsichni ridici . No ja v pohode tento tyden rano a zitra paragraf tak zase den volna . No uz hlasi pekne pocasi tak jsem zvedav jak jim to vyjde.2 body
-
jj, radej snad nemit auto, nez ho mit takhle... 15ky diky, ale nedam je tam pres brzdy... na OI, Rapida a Toledo nepujdou, je tam jina roztec, meli by jit na nejake Seat a VW myslim. tak to vis, uz meli pulku vzorku pryc tak budou aspon nove, akorat sem jim jasne zduraznoval at neohnou prah a nejak to nedali2 body
-
Jinotaj. Hezký výraz. Není to jen Š-A čkem. Je to i nároky trhu. Dnes se drtí jiné proběhy kilometrů a vozidla, co je absolvují a doby kdy jsem i já lítal 40-50tis. za rok ve Felině 1,3 jsou pryč a doba pionýrů, co si to nechali "líbit" taky. Hledí se konečně na bezpečí, alespoň komfort a dostatek rezervy ve výkonu vs. nároky na vozidlo jako takové. Osobně než "full" Fabku vlezu do "miiidlle" OIII. Zkusil jsem plnou Fabku na 3500 km/měsíc i tu poloviční Octavii a Octa byla bez jakéhokoli pocitu méněcennosti za horší rádio, švihadla vzadu, klimatic místo climatronicu jiná liga na cca 6 000 km za měsíc, než bych měl fullku Fabii.2 body
-
Já taky nepsal, že by nedala. Ale zkus drtit toto každý týden dvakrát třikrát a asi změníš názor. Opravdu to není nic proti dnes, nejen v této generaci hezky udělané, slušně vybavené Fabii. Ale ta má úúúplně jiné úkoly než se jí bezútěšně přisuzují a je její renomé kaženo nejedenkrát bezpáteřním přístupem jejich uživatelů, nikoli majitelů. OIII je z její podstaty i nastavení jinak směřovaný vůz a nároky dennodenního rajtování po schodištích braných jako dálnice zvládá dalece komfotněji i při přetěžování všelijakými letáky obchodních reprezentantů než jinak stavěna Fabulinka, co dostane z její podstaty jiný záhul než větší ségra OIII nebo mazák SII.2 body
-
2 body
-
Hody, hody, doprovody, Ježíš dělal víno z vody. Přišla na něj celní správa, dostal flastr jako kráva, místo tří dnů na kříži, stráví bůra za mříží. Tři nejnebezpečnější lidé: 1. Programátor s páječkou v ruce. 2. Technik, který udělal změnu v systému. 3. Uživatel, který dostal nápad. Přijedou manželé z dovolené a zjistí, že jim mluvící papoušek protelefonoval deset tisíc za telefon. Za trest ho přibijí za křídla na zeď. Jak tam tak visí, dívá se na druhou stranu pokoje a tam visí na kříži Ježíš. A tak se ho ptá: " Hej. INRI. Jak dlouho tu visíš?" Ježíš jen tichým hlasem odpoví: "Asi 2000 let." Papoušek na to:"No ty pičo. A tos volal kde??!!"2 body
-
Koukal jsem do ETKY a verze s climatronicem by měla mít PTC (přídavný elektrický topný článek). O TSI se ví, že náběh topení je vcelku pomalý? Může někdo potvrdit, či vyvrátit zdali je PTC přítomno a u jakých motorizací? Poznat byto mělo jít tak, že cca 1-2 minuty po nastartování už fouká vlažný vzduch.1 bod
-
Antizlodejska kola, odpudi zlodeje z sirokeho okoli, setri vas cas a penize, prave nyni. Pri koupi sady 4ks ziskate dalsi sadu scela zdarma! Kdyz zavolate na tuto nabidku do hodiny dostanete nejen 4ks sadu + 4ks sadu zdarma, ale k tomu navic dalsi sadu 4ks zdarma. Neni to uzasne? Jako bonus od nas dostanete ochranny sprej antipres, proti deformaci rafku pri nafouknuti pneu. Tak nevahejte a volejte. PRAVE TED!1 bod
-
Souhlasím, modrá je bohužel na každém rohu.. dokoncem sem na našem maloměstě zahlídnul u obchoďáku to stejné modré RS, na které teď čekám... zjevně mně někdo z místních předběhnul, parchant jeden Ale bylo to s černým paketem a černýma kolama a to se mi nelíbí, tak aspoň že v něčem se budu lišit... Kdybych chtěl rozvířit diskuzi, tak napíšu že s černým paketem to v tmavé barvě vypadá jak pohřebák, ale nenapíšu to1 bod
-
1 bod
-
No Stringo, alespon se svezes v poradnem aute taky. Peknej, koukam zr ani vybava neni zla a MR to musi byt min. 2014. Jo ta kola jsou fakt hnus, zlaty moje obyc zimni plechace s poklicema.1 bod
-
Ta kola jsou strašná, to jsou ty hybridní alu-plechy co? (design ALU, matroš plech) To je fakt strašný Vypadá to, jako když je tam dali naruby Zlaté poklice... Ne..ne, strašná jsou ještě slabé slovo.....1 bod
-
No.. ja by som zas povedal, že do šírky sú tie autá vnútri veľmi podobné. Interiér za mňa presne naopak vo FIII je modernejši a vo výbave style na mňa pôsobí hodnotnejším dojmom (keď zrovna neolizujem plasty ... u fabie I, ktorú máme doma, som zistil po 7mich rokoch, že má mäkčené plasty, potom, čo som si to tu prečítal a následne odskúšal ..to len tak na okraj). No uznávam, že rapid (nie spaceback) je dlhší a má tak viac miesta na zadných sedačkách, pri cca rovnakom kufri. Žiaľ sa mi menej páči, má staršie tsi a vyšiel by ma o cca 1000€ drahšie oproti FIIIC.1 bod
-
1 bod
-
myslím ti budu muset dát přezdívku "doktor Ráth" , ten taky bral úplatky1 bod
-
Já ted nejezdím vůbec nakupovat s autem. A ted co vzali ty kola tak s Tim nebudu parkovat vůbec nikde1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pawouku díky Ale toho "cypa" si tam mohl nechat Třeba se tu říká že je někdo: "cyp jak lampa" Teda pokud to znáš Pražáku1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No bohuzel nic se neda delat. Hlavne aby to pak i nedopadlo tak i v srpnu ze rekne mam nasmlouvano az do brezna1 bod
-
1 bod
-
Papoušek na to:"No ty p... . A tos volal kde??!!" Ondro tak ten je luxusni1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pawouk: přesně tak, ty ukazatele na stěračích jsou absolutní nesmysl, je to jen pro mouly, aby hned běželi pro nové stěrače (viz. Rádius) S nákupem jedině origošů naprostej souhlas. Ono je to o tom, jak se člověk ke stěračům chová, na mé současné oktě byly po osmi měsících nepoužitelné všechny tři. Nedávno jsem je kupoval. Zřejmě majitel stíral ranní námrazu a led. Mě vždycky vydržely roky. Stringo: dostat se na jakejkoliv parking je přece sranda. Kdyby mu to stálo venku pod lampou, tak se mu to možná nestalo. Takhle měli klídek, nikdo je nerušil, nikdo je neviděl....měli čas. Já dneska koupil bezpečáky. Na O3 dělají nové sady (jsou jiné než na OII a neměly by jít povolit nějakým univerzálem, nejsou tak profláknuté). Ale i kdyby, každej nepřipravenej blb si raději na parkingu vybere auto vedle, co je mít nebude. Podle mě uplně k ničemu nejsou a lepší je mít než nemít.1 bod
-
Znám jednoho co sice v dešti taky nejezdí, za to teď se nesveze ani na suchu, páč ty kola šetřil pro zloděje.1 bod
-
Já mám pneumatiky uskladněné v servisu (i s disky). Pokaždé mi před nazutím letních nebo zimních pneumatik všechny vyváží. Při posledním přezutí jsem byl u toho, když pneumatiky uskladňovali. Nejdřív je popsali, potom důkladně omyli a nakonec něčím nastříkali lité disky a něco stříkali i na pneumatiky. Uskladněné je mají v takových držácích, kdy na sobě pneumatiky neleží, je mezi nimi mezera. A za to vše včetně uskladnění na cca 1/2 roku platím 485,- Kč.1 bod
-
Já žádný indikátory na stěračích nikdy nesledoval, měním je až když začnou špatně stírat, a kupuji jen a pouze originální. Vydrží mi vždy minimálně dva až tři roky. Z těch ostatních jsem navěky vyléčen. A co tak sleduji v okolí, něktěří jsou nepoučitelní a pak se diví, že je mění po pár měsících. Nevím, co vyráběli na OI, ale od doby co jsem měl FI, beru jen originály. Už tam byly neoriginály k nepoužití. O těch Aero, či Flat na OII ani nemluvě. A ani ty nestojí zdaleka litr. Ty máš pořád s něčím problémy.1 bod
-
1 bod
-
znovu: "nevim, proto se ptam..." kdybych to vedel, kupodivu bych se asi neptal ;-) kazdopadne, pokud opakovani me otazky znamena, ze vis, ze letos nic takoveho nebude, neni lepsi napsat - nic letos nebude?1 bod
-
Zrovna jsem ti to chtěl napsat Stringo, že vzpěry žádné jiné než origo nekupuj. Koupili jsme tehdy na Polo manželce a nefungují tak jak mají. Běžely nahoru pomalu a tam kde mají brzdit, na konci vystřelily a dveře to málem utrhlo. A byly nové neoriginální, ušetřili jsme pár stovek. Je to stejné jako se stěračema a brzdovýma destičkama. Jedině originál. S těma práhama u Oziho je problém, není jak se tam pořádně dostat k tomu vyrovnání (a jsou tvrdé), to je noční můra všech klempířů. Podle mě taky jedině nové. Podlahu nevím.1 bod
-
Martas, to HTP si určitě aspoň projeď. Ja jsem přešel z Favorita 50 kW na Fabii Combi HTP47kW a podlě mě jede HTP lip, právě v kopcich to bylo znát nejvíc, Favorit měl sice najeto necelých 200tkm ale po dálnici jezdil vpohode i pres 130km/hod. Před koupením auta jsem si během pár dni projel jak HTP, tak 16V 55kw a do cca 100km/h jelo subjektivně líp HTP (kratší převody).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Casto tady ctu, ze 3,6ka nedosahuje papiroveho vykonu.. Kolik koni teda seriova 3,6 v Supu ma? (Nabrzdenejch) Diky1 bod
-
Dodatečná montáž kontroly zapnutí bezpečnostního pásu sedadla spolujezdce na F II před FL Montáž jsem dělal na normálním sedadle bez výškového nastavení a bez vyhřívání. Použité díly: Zámek pásu s kontrolou 5J0858472A QVZ 555 Kč bez DPH Vložka do sedáku pro rozpoznání obsazení 5J0963553 432 K4 Dvoudílná svorkovnice červená 1J0937713B + 1J0937714B 18 Kč + 18Kč Dvoudílná svorkovnice hnědá 1J0937713A + 1J0937714A 18 Kč + 18 Kč Kovová spona na potah sedáku 12 ks N0152611 6 Kč Příchytka do dna sedačky na vodiče 2 ks 6Y0971818 8 Kč Pin do svorkovnic sedák 4ks JPT 2801 (Autokabely.CZ) Pin do budíků 1ks MGF 075 (Autokabely.CZ) Kabelové očko 5 mm 1 ks Autovodič FLRY tři různé barvy, průřez 0,35 mm Textilní autoizolačka TESA 9mm a 19 mm Začneme demontáží sedadla z vozu (vypnout zapalování a vyndat klíček ze spínací skříňky). Vytáhneme hlavovou opěrku ze sedadla. Opěradlo sklopit co nejvíc dopředu. Sedadlo posunou dopředu. Vzadu vyšroubovat dva šrouby na vodící kolejnici, hvězdička M10. Sedadlo posunout dozadu, vepředu vyšroubovat dva stejné šrouby. Sedadlo posunout tak, aby se kryly horní a dolní kolejnice. Naklopit sedadlo dozadu. Pod sedadlem odpojit žlutou svorkovnici bočního airbagu. Dělá se to tak, že se nadzvedna odpružená krytka, a pod ní se zmáčkne uprostřed svorkovnice žlutý jazýček. Poté jde konektor vytáhnout. Pak se musí rozepnout svorka, co drží černý husý krk. Nyní můžeme vyndat sedadlo z vozu. Demontované sedadlo položíme hlavou vzhůru na stůl. Opěradlo sklopíme do vodorovné polohy. Stáhneme nastavovací růžici opěradla pomocí dvou plastových demontážních klínů. Drží na čtyřech vnitřních výstupcích, rovnoměrně stahovat, a nic se nepoškodí. Poté demontujeme žlutou svorkovnici bočního airbagu z držáku svorkovnic. Opět odjistíme nechtem jazýče na svorkovnici, a pak již jde svorkovnice vysunout z držáku. Dále vytáhneme ze sedáku dvě bílé příchytky na tomto kabelu. Kolmo na vodič navedeme po stranách příchytek dvě plastové karty, a příchytka sama vyskočí. Pak začneme odšroubovávat boční obložení sedáku, Thorx 20. Nejprve střední část vepředu. Tu vytáhneme ven. Liší se buď provedení se schránkou, nebo bez ní. Poté odmontujeme boční díly. Panel lehce nedzvedneme z vodící drážky sedáku, a pak ho začneme otáčet okolo zadní části směrem nahoru. Tím panel uvolníme z úchztu na ráme sedadla a můžeme ho sejmout. Po sejmutí panelů se dostaneme ke šroubům co spojují sedák s opěradlem. Šrouby vyšroubujeme, hvězdička M8. Pak začneme uvolňovat potah sedáku z plechového dna sedačky. Nejdříve po stranách, pokračujeme až dopředu. Nakonec vytáhneme svěrací profil vzedu. Drží ve žlábku na čtyřech výstupcích. Pomocí plastového klínu lištu zatlačíme dovnitř žlábku, a součastně vyhneme z jazýčků. Tím jseme se dostali ke svorkám, co drží potah na molitanu. Svorky jednoduše přeštípneme, z potahu vytáhneme vodící dráty, a potah v ruce vypereme (několikrát). Tím máme sedák připravený k montáži vložky, kterou nasadíme na molitan podle předlisovaných značek, a přilepíme předpřipravenými samolepícími páskami, viz foto výše. Po uschnutí potahu sedák smontujeme, přidaný kabel od snímače protáhneme kulatou dírou v plechovém dně sedačky na straně zámku pásu. Vedle něj povede i vodič od zámku pásu. Tyto vodiče upevníme pomocí dvou bílých příchytek do dna sedáku, viz soupis materiálu. Kovové svorky na potah namontujeme pomocí stiskávacích kleští na tyto svorky, Poté se dáme do demontáže v interiéru vozu, tak abysme mohli natáhnout chybějící vodiče. Demontujeme horní závěs pásu. Vyklopíme černou krytku odspodu směrem nahoru. Pozor, ať ji nahoře neulomíme. Pak odšroubujeme zámek,hvězdička M10. NA šroubu je zezedu pružná podložka, nestratit. Dále vydloubneme plastovou krytku nahoře u stropu na horním panelu B sloupku. Tenkou ocelovou lištu zavedeme na pravou stranu krytky pod úhlem asi 80°. Nepoužíváme šroubovák! J8 na to beru staré úzké měrky na ventily, stejně již dnes nejsou k ničemu. Případná nová krytka má číslo 5J0867540Y20 šedostříbrná bez nápisu Airgab. POd krytkou je šroubek na Thorx 20. Pak stáhneme gumové těsnění z B sloupku na obou dveřích. Ve spodní části horní obložení sloupku najdeme jednu příchytku. Tu jsem vytáhl dlouhýn plochým šroubovákem, jehož konec jsem obalil PVC izolačkou. Uvolněný sloupek vyklopit dole směrem do středu vozu, pak vytáhnou směrem dilů. Spodní část obloýeníB sloupku ovolníme následovně. Směrem odzhora uvolníme postupně tři svorky, pak pomocí zahnuté plastové montpáky začneme uvolňovat směrem odzadu do předu čtyři svorky. Demontážní nástroj nevedeme vždy až k příchytce, pak nic neulomíme. První vzadu je hned na zadním konci. Stejným způsobem uvolníme i lištu prahu předních dveří. Opět začneme vzadu, vytáhneme všechny svorky z prahu. POté obložení lehce vzadu nadzvedneme a zároveň vepředu dole vyhneme do středu a stáhneme dozadu. Jedna svorka by měla zůstat ve sloupku A. Dále demontujeme pravé boční obložení přístrojové desky a spodní kryt přístrojovky. Tím jsme si uvolnili přístup ke kabeláži v prahu dveří. Kabeláž uvolníme ze všech příchtek z prahu a pod sedadlem. Svazek pod sedadlem vytáhneme ven z vozu. Z kabeláže uvolníme husí krk pod sedákem. Ke stávající kabeláži přiložíme předpřipravený svazek na signalizaci. Jeden vodič povede až na přístrojový panel. druhý na ukostření jsem připojil na příčný nosník přístrojové desky pod pravým bočním krytem. Je ta nahoře svisle našroubovaný šroub M5 Thorx 20. Třetí vodič je smyčka mezi budoucími konektory. Tento svazek připevníme pomocí TESA izolačky ke stávajícímu svazku, navlékneme husí krk naspět. Vodiče připevníme po asi 5 cm pomocí TESA izolačky ke svazku až dopředu. Můžeme rozpojit stávající příchytky, a vodiče upevnit i v nich. Vepředu se svazek rozdvojuje, vede odbočka do dveří, po které jsem natáhl kostru (kabelové očko 5mm). Druhý, delší vodič jde na druhou stranu do budíků, nalisovat jeden mikro PIN až po protažení k budíkům. To nebudu popisovat, návody tady jsou jak vyndat budíky. Jen pozor na poškrábání plexi budíků, doporučuji je před demontáží přikrýt kartonem hlavně pod rámečkem. Svazek opět upevníme ve všech příchytkách a protáhneme kobercem podlahy pod sedačku. Namontujeme všechny demontované díly. Pak si upravíme délku vodičů pod sedačkou, nalisujeme čtyři piny a podle schéma zapojíme svorkovnice. Montáž sedačky je již hračka.1 bod
-
Doporučil bych masáž palubní desky, třeba se pak uvolní a povolí. Na tu mojí to funguje :-D1 bod
-
No zavodni olej pro zavodnika do nezavodniho auta. [emoji2] Ale vime jak to Pancho mysli, jen to nej pro sve auto. Ja si jinak myslim ze kdyby se vzalo RS jedno jestli O2 nebo 3 a zajelo 10 okruhu pod plnym zatizenim ( co jezdi prave zavodni auta) tak by mel rychly pohreb. [emoji1]1 bod
-
Ani ne, autorizák a benzinka je vždy nejdražší. Na čerpačce kupuje olej jen milionář, nebo zoufalec, co nutně potřebuje dolít olej. A toho oni využívají.1 bod
-
Mal som podobny problem. Kolecko som "vylestil" cisticom plastov a casom sa to vyrovnalo. Trvalo to sice rok, ale pomalicky sa to vratilo....1 bod
-
nesouhlas xx30: jestli je tam psané, že je na palubku, tak nemusíš řešit co to s palubkou udělá ale že to prostě nezničí! A jestli to zničí tak je hned zažaluju, stačí oslovit šikovného právníka! I maličkosti se daj žalovat, jako že do mikrovlnky nepatří kočka na vysušení :-) podivej se do usa, tam je to hardcore co se vše žaluje ale todle by prošlo i u nás!1 bod
-
1 bod
-
Už jsem to udělal za tebe.... https://www.facebook.com/skoda.cz/posts/649456848459769?stream_ref=10 https://www.facebook.com/skoda.cz1 bod