Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/23/15 ve všech sekcích

  1. Jojo radši chodit pěšky než hnujdee. Teď mi jeden vyprávěl že má ve smlouvě od hnujdee třikrát denně plivnout na škodu jinak mu to seberou.;-)
    4 body
  2. Druhá várka změn: Octavia: emise EU6, seriově startstop zdražení 1.2TSI/63kW - plošně o 5000Kč 1.2TSI/77kW >81kW - o 13 000Kč, u DSG a AM Fresh o 8000Kč 1.4TSI/81kW CNG - bez zvýšení 1.4TSI/103kW > 110kW - o 13 000Kč 1.8TSI/132kW - bez zvýšení 1.6TDI/66KW - plošně o 8000Kč 1.6TDI/77kW > 81kW - plošně o 13 000Kč 2.0TDI/110kW - plošně o 8000Kč 2.0TDI/135kW - bez zvýšení RS TSI manuál o 3 000Kč TSI DSG beze změny TDI manuál o 10 000Kč TDI DSG o 7 000Kč Scout - všechny motorizace o 3 000Kč nová výbava RS230 - za 60 500Kč (manuální převodovka)/63 000Kč (DSG) přibývá oproti RS s paketem Challenge výkon motoru o 7kW vyšší elektricky řízený diferenciál s omezenou svorností VAQ černá litá kola 19 palců místo 18 palců elektricky nastavitelné sedadlo řidiče (s pamětí) a spolujezdce parkovací senzory vpředu a vzadu celokožený interier, červené prošití koženého paketu větší emblém na čelní masce, odlišnosti v exterieru pro Active přechází z paketu Plus do základní výbavy tonovaná skla do paketu Active Plus přibývá dálkové ovládání centrálního zamykání pro RS combi odpadá paket "černý paket s lesklým střešním nosičem", dřív dohromady za 6 500Kč, nově jen zvlášť za 7000Kč+800Kč pro Scout volitelně litá kola 18 palců pro L&K nově kola Turbine i ve stříbrné variantě nově výbava Smartlink za 3300Kč Columbus v nové generaci nově s Wifi a Smartlinkem, cena o 800Kč vyšší nebo o 2500Kč nižší (platí pro L&K) Bolero v nové generaci bez CD, o 2000Kč levnější Amundsen v nové generaci o 5500Kč levnější nová verze paketu Traveller Asistantu, Lane Assistu apod. s navigací Amundsen místo Columba - paket je vcelku za sympatickou cenu nový paket Ambition Multimedia Plus jako náhrada paketu Multimedia - za 6200Kč navíc oproti předchozímu stavu přibývá multifunkční volant pro ovládání radia a telefonu, Maxidot výbava Elegance přejmenována na Style Nová výbava Media Command pro Columbus – za 1700Kč ovládání infotainmentu ze zadních sedadel prostřednictvím tabletů paket Style Plus II a paket Style Multimedia nově doplněný o ovládání telefonu na volantu, beze změny ceny pro Ambition a Elegance možnost koženého paketu s ovládáním DSG (příplatek 2000Kč, dosud jen L&K) nově výhradně 3ramenné volanty
    2 body
  3. No jo musíš je ořezat, ona ta trubička není pružná z gumy ale je z tvrdého plastu. A udělej tam ještě na vzniknuvší hraně sražení (náběh), jinak to tam nenarveš. Milkisku a Petrr, já osobně bych to osazení zpětného ventilku nebrousil a pro nasazení na plastový vlnovec hadičky ostřikovače bych použil horkovzdušnou pistoli. V příloze přikládám vše co jsem zatím našel k nádobkám ostřikovačů a její demontáži včetně postupu oprav a napojování těchto hadiček. Utěsnění a zajištění se provádí smršťovací bužírkou. Připojil jsem i postup demontáže souvisejícího podběhu a nárazníku. Jestli máš Petrr i zadní ostřikovač tak instaluj zpětný ventil na obě vedení. Zadní vedení je mnohem delší a tomu odpovídá i doba natlakování po poklesu hladiny.V Etce jsem nikde nenašel u žádného modelu že by byl zpětný ventil ve vedení ostřikovačů instalován. Možná se mýlím. Demontáž a montáž nádobky ostřikovačů.pdf
    2 body
  4. Mirrorlink je dobra vec, problem je ze skodovce proste funguje na pikacu. Nevim proc je to technolgie na zrcadleni mobilu, kdyz v podstate nejde zrcadlit vse. Na sve TV v obyvaku mam mirror link taky nebo spise MiraCast, a proste vse co spustim v telefonu vidim na TV bez rozdilu aplikace.proste VSE !!! Nechapu proc ve skodovce nefunguje Sygic nebo nektere jine navigace z telefonu, to mi vadi a docetl jsem se to az po objednani tehle funkce. Kdo chce si spustit sygic pres mirror link musi mit koupenou app Sygic Car. To bych proste blil, proste zrcadleni na pytel. Chapu ze ne vsechny app podporuji to ze mobil ovladate pres obrazovku radia, budiz, ale zrcadlit bez ovladani by snad mohlo jit. Vse nastavim ve founu a chci videt jen preneseny obraz.
    2 body
  5. Kvitek má na mysli asi vyžíhání. To se měděnej kroužek ohřeje do červena a prudce se schladí. Měď potom změkne a snáze spoj utěsní. Má to ale smysl jen když dosedací plochy nejsou zcela rovný. U mé fabie jsem oleje měnil už třikrát a těsnící kroužek jsem pokaždý nechal starej a spoj je zcela těsnej. U focusu byl pod zátkou gumovej okroužek a měnil jsem ho každou cca 3 výměnu když už se mi nezdál jeho stav. A ford předepisuje dát ho pokaždý novej vč. šroubu. Není třeba z toho dělat vědu....
    1 bod
  6. Jestli to nemas vychozenej silemblok na převodovce, když to dela i při ubrani a pridani v male rychlosti..
    1 bod
  7. Už se nám to krátí Všimnite te si shody názvů kempu, minulej rok jarní sraz na Šumavě autokem Annín, letošní jarní sraz autokemp Manín
    1 bod
  8. Na jakou kliku, myslíš si snad, že mi ta kuna otvírá dveře jako tobě zloději?
    1 bod
  9. Potom co Stringo tak vychválil kindekáru se Petrrr nějak neozývá....jsem zvědavej na jeho komentáře a poznatky. A heleme se, Petrrrův mokrej sen v naftě... http://www.novinky.cz/auto/testy/367783-test-ram-1500-ecodiesel-hromotluk-co-pije-naftu.html Mě se to auto nelíbí, palubka jak z šedesátých let a ty chromy na čumáku jsou přehnané, zavání to Korejcem. Jinak auto vlastně u nás k hovnu, nemá využití pro normálního člověka.
    1 bod
  10. Tak teď už jenom čekat a těšit se na převzetí.
    1 bod
  11. Tak já myslím že pořád lepší něco než nic... Každopádně dnes jsem vyfasoval (jsem ta skupina co vždy když někam jede dostane prostě něco) Rapid 1,2TSi 63kw (nebo kolika ta šedesáti kw mrcha je)... No jak říkám pořád lepší než jet vlakem, ale shrnutí. Najeto 3800km, je to líné, je to koza, je to žravé a je to hlučné... (neberu jízdu v podobě kochání se přírodou, předjetí pouze traktoru či koňského povozu). Jel jsem 120km po okreskách hodně svižně (průměrná hodnota 71km/h) po dojezdu do cíle 1. spotřeba 8,6l/100km 2. natřesená zádel jako na autodromu nějaké pouti po hodině jízdy 3. na 15" jsem měl strach vjet do zatáčky pod limitem toho co běžně člověk jezdí, houpe se to jako kráwa 4. ta loketka co tam je, tu jsem chtěl po 20km vytrhnout a vyhodit z okna 5. jakmile se rozjela automatická klimatizace, tak jsem nevěděl jestli se děje něco s motorem, nebo jestli ten motor umřel 6. zatáčení je jako u her na 986kách bez jakékoli odezvy, prostě úplně bez odporu, člověk ani neví že zatáčí, potom při výjezdu to utahuje zatáčku, žádná zpětná vazba, žádný zpětný samovolný rovnání volantu do střední polohy Abych pouze neprudil, tak výhodou (všech Rapidů) oproti Fabii je místo pro kolena, lepší posez v sedačkách a velkej kufr Ale jinak zlatá dvojková Fabie se kterou jsem jezdil často před tím a Rapid 1,6TDi co jem měl naposled, ten seděl alespoň v zatáčkách jakž takž jak byl těžší...
    1 bod
  12. Miško, zatím hlásím jeden stan určitě a druhý ještě potvrdím Naši určitě chatka Pravděpodobně já, taťka s mamčou a Adam s Market dojedeme všichni ve čtvrtek Už se na všechny těšíme, tak ještě měsííííííc se všichni opatrujte a opatrně na cestách Bája
    1 bod
  13. Heh to se ale blbe foti No snad bude alespon neco videt. 1) Vnejsi pohled 2) Detail z 20 cm, uvnitr bila taska pro kontrast 3) Pohled z vnitrku zadniho sedadla 4) Detail uchycovaciho hacku, 5 uchytu na okynku, po jednom na zadnim bocnim a zadnim oknu 5) Pohled do zpetneho zrcatka 6) Z mista ridice pohled za sebe 7) Detail uchyceni zadni clony pri otevrenem kufru
    1 bod
  14. Ale zbavuješ se svého MILÁŠKA, to je horší než kdyby ses zbavil manželky a o přítelkyni ani nemluvím. Jinak jsem nepochopil jak to myslíš, popoběhnout a koukat s které to padá, nemám možnost nikde hadičky odpojit, nádobku nevidím atd., mám jen možnost řezat, jakmile říznu budu hned vědět, ale to už je pozdě že? Motosova metoda je jasná, zkusím, kdyby nepomohla zkusím ráno když je chladněji do nádržky nalít teplou vodu a vystříkat jí, a která hadička bude teplá tak to bude ona. myslím si, že 50st. vodu to čerpadýlko musí snést, však to auto se prodává i jinde třeba v Egyptě kde 50 máš na sluníčku běžně.
    1 bod
  15. jj, mam od cervence sluzebni, tak ctvrte auto doma nepotrebuju
    1 bod
  16. Hmmm, tož zajímavý článek. No ještě že Kindercar vyjímečně se svou 1,2TSI na něco trpí méně. No v SO bude home výměna olejíčka po 13000km, zaručeně originál z barelku u známého v garage service ( Partner Elite ). No a ještě si chci dodělat zpětný ventilek na ostřikovače, už mě nebaví držet páčku 2h než začne stříkat voda (catcost ŠA) - ventilek v AS mě vyšel na 25 Kč. Jen nyní řeším dilema, že mi vedou od čerpadla 2 hadičky (správně vlnovce - není to taková ta klasická hadička, ale plastová silnější žebrovaná) viz. foto. Jedna je na přední ostřikovače, druhá na zadní. Te´d babo raď jak poznat, která je která, abych nefiknul tu co nepotřebuji. Nějaký nápad Ozi co? tys nedávno řešil upgrade Peugeota. Edit: výsledek má být takový jen dotyčný neměl zadní ostřikovač, tak to řešit nemusel.
    1 bod
  17. Mě přijde, že nespokojení s 1,4 TSI jsou jen ti, co jej nemaji :-) Ne kazdy proste ma chut motor zdimat, ja mel cip v aute co jsem koupil, jezdilo super ale ze bych mel potrebu jej davat do noveho...
    1 bod
  18. Protože v Ésterajchu PŘEMEJŠLEJÍ nad tím, co a jak staví a nedělají z automobilisty na silnici nepřítele lidstva - zatímco u nás se za chvíli z majitele auta stane dojná kráva až lovná zvěř pro všecky možný eko-degeneranty...
    1 bod
  19. Svéráznej druh reklamy - prostě pro prodejce je k dispozici i to, co normálně na trh nejde nebo co jde dodat až ve vyšší třídě vejbavy. Musel bys bejt ofiko prodejce, abys mohl něco takovýho požadovat.
    1 bod
  20. mp390: neviem, ale ja napr. porovnavam dospelost auta jeho kvalitou, spracovanim, materialmi atd. takze pre mna je Mazda 2 dospely muz a Fabia pubertak :-) KubinoPv:Co tak byt nohami na zemi. Ja viem ego Skody je velke, ale sorry keby konstrucia a vyvoj v Mazde si zoberie 10 rokov dovolenku, Skoda ich uz mozno dobehne. Ved bud trochu realista. Mna skor zaujima kedy uz konecne koncern, Skoda vyrobia spolahlivy motor ako napr. Mazda. Skoda by mala ist do Mazdy na exkurziu. Vysvetli mi jednu vec. Preco koncern nevie od cca 2006 roku urobit prestavovac vackoveho hriadela, tak aby nebol s nim problem. Uz na FSI motorch sa objavoval problem, potom zase na 1,4 TSI sa objavoval a este im to nestaci, tak aj na novej generacii EA 211 1,2 TSI ( konkretne u mna a to ma najazdene cez 8tkm ) - nepoucime sa a nepoucime. Ved nevadi, daval som im sancu, ze nova generacia. V rodine uz nikto koncern nechce, kamarati tiez maju passaty a teda (zeby spolahlive auto to bolo, urcite nie), povedali nikdy viac to nekupia a pozeraju po japoncoch. To som rozmyslal tento rok nad Fabiou a uz som rozhodnuty, urcite nie.
    1 bod
  21. Mno nikdo na to jeste neodpovedel, tak si odpovim sam (treba to zajima i nekoho jineho). Dneska sem byl neco resit s prodejcem, tak jsem to zkusil a funguje to bez problemu! Testovano s iPhone5 a zakladnim Swing radiem (pres USB). Staci na telefonu prvne zapnout Spotify (pustit song) a pak pripojit pres USB. Fungovalo OK, i ovladani na volatnu (FF/RW). Jeste mimo toto tema (ale aktualni): Ja objednaval 8.4.2015 a cekacka 17 tydnu, pokud planujete objedanavat po prazdninach, pravdepodobna cekacka az 6 mesicu (FIII Combi 81Kw)
    1 bod
  22. koukám, že ty 2,8 si fakt "drží" cenu
    1 bod
  23. Hoj chlapi teda dostat se na konec zážitej jednou zoo pak nějakej pirát pošták ještě k tomu jebanej za spotřebu . Já si dneska udělal konečně kolovej trénink vyjel se mrknout na ty palkovické hurky jak vypadá hotel, k mému překvapení solidní stálo tam tak 5 aut . Po cestě zpět moji klasickou stezkou po modré si prorazil na 3 místech zadní plášť fakt super přišel sem na to hned na Olešné naštěstí. Takže do cykla pro nový plášť investice 475kč. To sem si hned řekl kdybych jel autem bylo by to levnější tak sem ještě zajel do Vratimova a zpět cca nějakých 51km. A udělal si na závěr boží vaječinu na ohníčku. Foto dokumentace nějaká je ale né všeho. Jinak sraz se blíží je to peckovní. Zas to bude konečně víkend co bude stát za to.
    1 bod
  24. sice po dvoch rokoch, ale snad to niekomu pomoze. Problem s vytahovanim okna, kedy sa v istej polohe okno zastavi a samo vrati do spodnej polohy je dosledkom poskodeneho ozubenia na bielom plastovom ozubenom koliesku v prevodovke samotneho motorceka. Typickym prejavom je navrat okna z vysky priblizne jednej tretiny chodu. Tym, ktorym sa podari tuto vzdialenost pri zatvarani okna prekonat manualne, alebo krokovym zatvaranim, hrozi dalsie vratenie okna do otvorenej polohy cca o dalsiu tretinu chodu vyssie. Tieto vzdialenosti su dane prave otacanim ozubenia v prevodovke motorceka, presnejsie, jedna tretina chodu okna je jedno otocenie prave poskodeneho kolieska. Prave preto sa zavada objavuje v presnych intervaloch chodu okna. Zaroven je tento prejav viac menej preukazatelnym poskodenim ozubenia. Malou kontrolou, kedy oknu pomahame pri pohybe smerom hore, doslova ho tym smerom tahame rukou, si mozeme overit tuto zavadu. Ak oknu pomahame, znizi sa zatazenie motorceka, znizi sa odoberany prud a zaroven motorcek lahko prekona poskodene miesto na prevodovom koliesku, okno vyjde do zavretej polohy bez zastavenia. Mechanizmus je to lahko rozoberatelny, a pokial poskodenie nie je silne, staci zuby obnovit tenkym pilnikom. Vacsinou dojde k poskodeniu ozubenia preskocenim sneku na oske motorceka, ktory je kovovy, cim poskodi plastove ozubenie na koliesku. Zuby sa tym padom na cca 1cm useku zdeformuju. Pri pohybe oknasmerom hore, kedy motorcek prekonava este aj vahu okna, sposobuje toto poskodenie zvysenie odberu prudu, co vyhodnoti riadiaca jednotka okna ako prekazku a tym padom okno vrati do spodnej polohy (hoci by malo zliest len o par cm). V autorizovanom servise tento problem riesia vymenou celeho motorceka aj s riadiacou jednotkou v cene cca 300euro. po rozobrati prevodovky motorceka, ocistite biele plastove ozubene koliesko od vazeliny a dokladne, naozaj dokladne na dobrom svetle prezrite zuby. Prevodovka sa sklada z nahonu stahovacieho mechanizmu, je to tisic-hran, ktory spaja stahovacku vo dverach a prevodovku motorceka, pod nim je uz spominane biele ozubene koliesko. Medzi nahonovym tisic-hranom a bielym plastovym ozubenym kolieskom je vlozeny tlmic narazov. Samotne biele ozubene koliesko je kryte gumovym tesnenim, s funkciou gufera, ktore netreba demontovat zvlast, staci proste plochymi kliestikmi stiahnut ozubene koliesko z osky. Pojde aj s tesnenim, ktore sa da nasledne dole. V ramci BA, MA, viem pomoct osobne. Podrobnosti vo vyssie uvedenom videu, aj s fotkami v texte pod videom.
    1 bod
  25. Jakože byste chtěli držák ze slabšího plechu? Na funkci to, Jaromíre, vliv nemá a živočicháře už vůbec ne..... :-D
    1 bod
  26. duben 2013: Rapid Amb Fresh 1.2/77kW - 319 900Kč, paket Dynamic 8200Kč, bila zakladni bez priplatku, kola 16 palců 3300Kč, climatronic v zakladni vybave, Sunset v zakladni vybave, rezerva 1600Kč, Maxidot 5100Kč, Amundsen+ 7600Kč, parkovací senzory vzadu v zakladni vybave, prodlouzena zaruka do 60tis./4 let 5100Kč, koberec v kufru 1300Kč, další dva reproduktory vzadu 1600Kč, vkladane koberce 1400Kč - celkem 355 100Kč duben 2015: Rapid Amb Fresh 1.2/77kW - 328 900Kč, paket Dynamic 5900Kč, bila zakladni 4000Kč, kola 16 palců 4100Kč, climatronic 10100Kč, Sunset v zakladni vybave, rezerva 1600Kč, Maxidot v zakladni vybave, Amundsen+ 7600Kč, parkovací senzory vzadu 9300Kč, prodlouzena zaruka do 100tis./5 let 990Kč, koberec v kufru 1300Kč, další dva reproduktory vzadu 1600Kč, vkladane koberce 1400Kč - celkem 376 790Kč Rozdíl je 21 690Kč a kromě dílčích technických zlepšení od dekorační lišty po víčko nádrže je rozdílem o rok/40 tis. km delší záruka. Tu kartu si můžeš strčit za klobouk, to není model Fresh a navíc tam přidáváš nesmyslné příplatky (třeba čtyřletou záruku do 120tis, když tys kupoval do 60 tis. a k dispozici je za 990Kč pětiletá do 100tis.)
    1 bod
  27. Každej typickej Čech chce mlhovky od základu, klidně to vymění i za blinkry, protože proč? Protože na mlhovky se jezdí nonstop..
    1 bod
  28. Mám vlastní 1,4 16V už rok, s hádkou trojice pístů 40kW kombi jsem jezdil jako se služební. Potvrdím Bojlera - haťapka je do města, pro jednoho, nanejvýš dva člověky a malý nákup. Jak se obsadí třema a víc pasažérama nebo jak se hodí víc jak 3 tašky do kufru, mění se na vydlabanej ingot s akcelerací srovnatelnou s předlistopadovým kloubovým Ikarusem v ranní špičce. V kombíku to bylo přímo haňba blut - zaměstnavatel chtěl ušetřit na motoru při co největším možném nákladu. Samozřejmě, pokud se jí "prohrábnou rošty a přiloží se pořádně pod kotel", umí se i haťapka a v takovém zatížení rozhýbat docela svižně - jenže za cenu spotřeby šplhající až k 10 litrům ve městě a mnohdy přesahující 8 litrů mimo město. O jízdě po dálnici s naloženou haťapkou radši mluvit nebudu. Silnější verze trojlampovky na tom jsou o málo lépe - plné naložení ale nemají rády ani ony. "Jednačtyřka" je o poznání svižnější i s naložením, přece jen rozdíl minimálně 12kW proti haťapce 51kW (nebo dokonce 23kW ve srovnání s nejslabší verzí - litrové Juniory neberu v úvahu, ty snad už opravdu skončily v propasti zapomnění) je citelný. I když mám Rooma a ne fábuli, pokud jedu sám a vysloveně jedu na spotřebu při dodržování limitů a nezdržování ostatních, dokážu bez velkých problémů slézt s průměrnou spotřebou po běžných silnicích na úroveň kolem 6l/100km, bez klimy i nějakou tu decku-dvě pod 6l. Když jezdím po městě, daří se mi průměr držet kolem 7,3 až 7,5l bez ohledu na obsazení - časté rozjezdy, starty a popojíždění... Pokud vyletím na dálnici, při dodržování limitu 130km/h se vejdu se spotřebou do 8 litrů docela v pohodě, pokud se budu držet v rozmezí 110 až 120km/h (a budou mne předjíždět náklaďáky), budu i na méně než 7 litrech - podle obsazení, s prázdným jsem po dálnici vlastně ještě nejel, vždycky aspoň napůl naloženo. Všecky údaje jsou z provozu s klimou. Bez klimy o nějaké dvě-tři deci méně. P.S. A když mě "chytne rapl", položím plynový pedál na lopatky a vytočím motor až k červenému, jedu Praha - Hradec za necelou půlhodinu a na PP mám průměrnou spotřebu (s nákladem odpovídajícím 3 dospělým + jejich běžné bagáži) kolem 10-10,5litru...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...