Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/11/15 ve všech sekcích

  1. Jak u které, porovnal jsem to se svou a tam to tak není ani náhodou. OII 1.4 TSI 90 kW/200 Nm Ambiente v roce 2010 za 490 900 vs OIII 1.4 TSI 110 kW/250 Nm Ambition v roce 2015 za 481 900. Výbava je +- podobná. S výbavou, co tam mám, to stálo dohromady 542 600 Kč!!! Za zadní repro se doplácelo už tehdy 2900. Dnes je to 3000. Když jsem tak prolítnul ceny příplatků za výbavu, nevidím v tom nějaký extra rozdíl. Dnes si tam můžu doplnit věci, které byly dříve nemyslitelné - např. parkovací kameru, Kessy, LED světla a pod. Mínus je pouze mechanická klimatizace, já mám Climatic. Já bych o dost vyšší výkon motoru vyměnil za zadní nápravu - alespoň zůstanu ušetřen pozdějším problémům se seřizováním geometrie. A to nemluvím o tom, že OIII je prostornější. Co mi spíše vadí, je interiér - kupa laciných plastů na dveřích je neomluvitelná.
    3 body
  2. Já nevím pořád se řeší ta zadní náprava a asi bude řešit stále dokola. Mě osobně vadí také ale jen na rozbitých cestách což je asi jen 5% mého ježdění. Zbytek jsou více méně dálnice na co je auto určeno a vyrobeno (2.0 Tdi) to že máme silnice ve stavu jake jsou Škoda asi nemůže. A nebo snad ne? V Německu, Belgii, Holandsku o té nápravě vůbec nevím.
    2 body
  3. Však jsem si už kouře s benzínem užil až až....bylo na čase koupit konečně pořádnej motor .D
    2 body
  4. Koukám, že cena z Mihocaru je lákavá, ale to je odhadem tak desetina nákladů.
    1 bod
  5. Vy máte starosti - vyhoďte ty krámy z okna. Za to já si zítra přebírám tu chrochtavou a klepotavou pomstu ŠA.
    1 bod
  6. Ale no tak to řeší jen někteří jedinci, co by OIII stejně nikdy nekoupili a tady si musí najít nějaký argument, aby to jakože zdůvodnili. Je pravdou, že na prvních OIII ta zadní náprava mlátila, ovšem od té doby proběhly úpravy a výrazně se to mělo zlepšit. A také je pravda, že ji mohla ŠA dát do ceníku jako výbavu za příplatek pro ty slabší motorizace, co ji nemají - a vidělo by se hned, jaký o ni bude zájem. Valná většina zákazníků o takových věcech nemá ani potuchy, nehledě k tomu, že naprostá většina Octavií se prodává firmám a ne soukromým osobám, tam už to neřeší vůbec nikdo. Nu a vzhledem k výborným prodejům, nemají v současnosti co měnit.
    1 bod
  7. Já sledují tohle. Za chvíli půjde dolů.
    1 bod
  8. Hned na první stránce je popsaný problém jaký máš a dále je i vyřešený...
    1 bod
  9. Koukal jsem se zde k Bojlerovy na jeho dite/vlakno a musim konstatovat velke zklamani. Octavie 3 podrazila snad o 50tis celkem / oproti stejne 02, beru v potaz multilink, repraky apod... At se fakt nikdo nevymlouva, ze je cena stejna. Neni a nejhorsi je, ze napriklad multilink ani to repro se neda priplalit . A aby to nebylo malo, krasnou vybavu elegance dali do kopru a prejmenovali po Korejcich na Style! Takze uz ne jen korejci kopiruji, uz i Skodovka od Korejcu. Za chvili se pozna auto jen podle loga a napisu na kufru (jestli v ramci prechodu na eu7 to nedaji pryc, pak bude auto lehci a bude mit lepsi aerodynamiku).
    1 bod
  10. Když není nastartovaný motor, nefunguje posilovač brzd. Sešlápnutím brzdového pedálu při vypnutém motoru vymačkáš všechen podtlak a brzdy jdou ztuha a auto hůř brzdí, musíš opravdu hodně zatlačit na brzdový pedál, aby ti auto brzdilo...Hlavně to nezkoušej někde z kopce, ať si nenameleš...Když nastartuješ, posilovač je v chodu a brzdový pedál jde stlačit malou silou. To je něco jakou u volantu, když je vypnutý motor, nefunguje posilovač řízení a volnat jde hodně ztuha. Nakopneš a točíš volně.
    1 bod
  11. TT = tapatalk. A už to nepij... [emoji23]
    1 bod
  12. Co z toho mám, že je daleko větší výbava, když už je to přes rozpočet. Před dvěma léty prostě rapid vycházel lépe, teď bych se už ohlížel jinde. Chtěl jsem Fabku do 280 tis a nakonec vybral rapida za 290 tis. Tím chci říct, že né všichni touží po výbavě, ale taky koukají na cenu.
    1 bod
  13. Kdybys nechal stažena okna, ušetřil bys ještě víc, ty nudle by ti umyly i tvůj holubník v interiéru [emoji23]
    1 bod
  14. Bože odpusť mi, neboť jsem zhřešil, musel jsem zase jednou po dlouhé době do automatické myčky umejt to pražské lepkavé sviňstvo z auta, když se na mě Pancho 2x vykakal. Hold má moje auto na svědomí. Ať si pak zkusí stěžovat na microškrábance. No ale ty molitanový nudle na kartáčích bych řekl nejsou zlé, zkoumal jsem to a moc škrábanců nepřibylo, pokud vůbec. No spojil jsem nepříjemné s užitečným, dal ten nejlepší program a umyl i podvozek po zimě alespoň, ten nemám opravdu kde ručně umýt. No a překvapení za 200 co stál program jsem dostal jako dárek super extra přípravek od Sheronu u OMV na čištění skel (zelená okena), no neber to, není to úžasné? Bylo na výběr jestli toto, nebo čištění interieru nebo ty vlhčené utěrky na palubovku. Tak, že jsem vlastně ještě ušetřil. Sheron je NEJLEPŠÍ! No jinak ty nudle dělají pěknej rachot jak naráží do té karoserie, v jednu chvíli jsem měl obavy o Rapida aby se nerozložil.
    1 bod
  15. ku.va to je jak u debilů tady to fórum. je to na 100% ta tyčka. akorát jste všichnu připosraní kvůli rozvodům, který jsou na Rapidech naprosto normální, je vidět, že nemáte zkušenosti s ostatníma autama se stejným systémem rozvodů a řešíte neustále stejný pi.oviny dokola a dokola. až to tady někomu skočí nebo klekne, tak pak můžete plkat.
    1 bod
  16. Už tady dlouho nikdo nic nepřidal. Ve čtvrtek jsem se na školícím nudil, a už dlouho si říkám že bych chtěl k dennímu svícení přidat aspoň kousek zadku. Když jedu lesem tak bych měl rád osvícený zadek, ale zapínat komplet světla mi připadá zbytečné. Tak jsem si na adaptoval jen proužky k dennímu svícení.
    1 bod
  17. Musím jen souhlasit. Jel jsem v pondělí Prahu tam a včera z5. S verzí 81. Po tom schodišti se podvozek i v rychlostech kolem 140ti tachometr choval v rámci třídy slušně a rozhodně ne nervózně nebo nepřístojně(i v porovnání s mým vozem). Stejně tak i akcelerační schopnosti motoru jak při akceleraci z uzavírkových rychlostí, tak okolo 140ti při vzdalování se některým dokazovačů mindráků. Podotýkám ve dvou lidech a pár věcech(asi 190kg) a můžu porovnat s 63EA111 z Roomsteru. Jela se mnou známá, která bere auto bez předsudků z lásky ke značce, má ho na rozdíl od spousty zde jen jako "věc" na převážení lidí a věcí a byla, na to že ji Fabka do té doby absolutně NIC neříkala, dost mile překvapená a dovedla by si to auto přestavit doma. A neřešila nepodstatné záležitosti pro běžného spotřebitele jako měkká palubka, plasty ve dveřích a spoustu věcí co by se mohlo "nelíbit". Naopak ocenila koženkovou loketku, látkový modul na dveřní výplni, celkové zpracování vnitřku vozu na udržování po útoku dětského komanda a spousty drobotin co dělají celkový dojem dalece pozitivnější.
    1 bod
  18. Máte někdo info o dodacích lhůtách? Jeden prodejce říká září u 2,0 TDI 140kw 4x4, jeden konec roku a dokonce mluvili o podmínce být z regionu, kde bych auto kupoval, protože dostali kvótu na 9 aut do konce roku a nemají zájem prodat auto někomu, kdo pak nepřijede na servis :-)
    1 bod
  19. Jedna z novinek - Smart Light Assist -
    1 bod
  20. Sanku díky. Přečtu si to rád. Víš já jsem tady z toho trochu zmatený. Myslel jsem že diskusní fora jsou od toho, aby se člověk na něco zeptal a případně dostal odpověď, nebo sám přispěl svou troškou do mlýna. Tady už se pomalu bojím nějakou otázku položit, nebo založit nové téma. Okamžitě to člověk schytá. Pawouk na to asi namítne, že není potřeba klást hloupé otázky. Jenže každá otázka laika se odborníkovi jeví jako hloupá. A já netušil, že toto forum je jen pro odborníky, ostatní jsou nicky. Tak to tady vypadá. Nejlepší je, že Hrabec každého vyplísní, že forum zapleveluje nesmysly. Ale třeba v tomto vláknu k tématu nenapsal nic k věci a rozumného. Naprosto zbytečné poznámky. Přeci když je téma, které mě nezajímá, nebo ke kterému nic nevím, tak si ho nevšímám a nechám ho být. Tady píše jen o tom, jak mě chce dehonestovat. Bez těch jeho poznámek by to téma nebylo tak dlouhé a nedocházelo by k plevelení, které sám kritizuje. Divím se, že to administrátor nechává být, ale asi pro to má své důvody. Mně to připadá že Hravec po všech tématech jen honí počty příspěvků aby se vyšvihl do nejvyšší ligy přispěvatelů. Prostě si honí ego. A když k tomu připočtu jeho chlubení se tím, že smí chodit ozbrojen, tak si říkám jestli to už není na odbornou lékařskou pomoc. Diskutuji na hodně forech o hodně tematech (navigace, mobily ...), ale s něčím takovým jsem se ještě nikde nesetkal. Nicméně zpět k věci. Poslal jsem na Škoda auto dotaz a čekám na odpověď. Je otázka jestli má vůbec smysl jí tady pak uveřejňovat.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...