Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/14/15 ve všech sekcích
-
3 body
-
Jo a Petrrr může taky přijet, hajzl bude v době utkání určitě volnej [emoji23]2 body
-
2 body
-
2 body
-
nevim proc, ale tvuj naklopeneny postoj mi pripomina uchylaka z nejake detektivky... sakra, ktera to jen byla...2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pěkná hra to byla, ten Jágr je stejně furt dobrej...a Petrrr to celé prosral [emoji1]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
jo sorry ja zle čítam , k TSI je samozrejme 6,6BAru 1k0201051c/k všimol som si hore len kilowaty a sppojil si to s 1,4 16v1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mám dost, napíšete mu na třech stranách, že je blbej jak šlapací tank, a on stejně mele ty své bláboly a ještě přileje do ohně. Domnívám se, že z toho má cíleně prdel, není možné, že je někdo tak tupej! A jinak k tématu, vypínač mám schovanej, adaptér na svém místě-tam kde má být (protože když mi někdo vleze do auta, tak už je to jedno) a škrabku na sklo mám na tajném místě1 bod
-
1 bod
-
Pancho říkal,že pokud bude mít Motos plné auto asistentek, tak jeho dcerku s kýblíčkem vezme v jeho autě vzadu...to prej není problém. Pokud bude kýblíček plnej, otevře si okno1 bod
-
Prý jsou dobré takže uvidíme každopádně cena je jinde jak u Contíků které preferuji a jsem s nimi moc spokojený...1 bod
-
záleží taky na montáži, pokud je mechanik jelito, tak neni problém oddělat třeba Lemförder i po 15 tis.1 bod
-
Prej škeblema, to dělá ta uniforma nebo ne? Jo proto manželce nevadilo nás vyfotit. kápli jste na to, jsou to staré škeble. I když oni přišli za mnou, jestli se se mnou mohou vyfotit, že s takovým pilotem a chlapákem fotku ještě nemají.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já to mám skoro sto. A kdyby to bylo více tak Klidné jedu. Protoze vás rád uvidím a pokec dam.1 bod
-
1 bod
-
Na Moravu jsem nejel jen kvůli čipu, mám tam rodinu, takže jsem spojil příjemné s užitečným. Je pravda, že v Praze resp. v Čechách je několik kvalitních upravcu, nicméně na nikoho není tolik pozitivních ohlasů skrz všechny fora jako na TDIfuna dle selského rozumu jsem se tedy rozhodl jet tam, kde mi to většina doporučovala. to vinklec: Taky jezdím dlouhé trasy Praha - Morava, Slovensko a převážně po dálnici a mám už taky dost najeto (přesně 191 117 km) a vůbec jsem se toho nebál. Jestli jsem to dobře pochopil, tak dle slov TDIfuna budeš úpravu využívat jen při jízdě na plný plyn při normální rychlosti na dálnici (130 - 150km/hod.) pojede auto jako by bylo v serii. Mám ten průběh udělaný tak, abych zbytečně nezatěžoval spojku i turbo a i kdyby náááááááhodou se něco dělo, vždycky tam můžu zajet a vrátí ti jednotku do původního stavu.1 bod
-
ku.va to je jak u debilů tady to fórum. je to na 100% ta tyčka. akorát jste všichnu připosraní kvůli rozvodům, který jsou na Rapidech naprosto normální, je vidět, že nemáte zkušenosti s ostatníma autama se stejným systémem rozvodů a řešíte neustále stejný pi.oviny dokola a dokola. až to tady někomu skočí nebo klekne, tak pak můžete plkat.1 bod
-
1 bod
-
Petrrr: No to je druha obrovska vyhoda automatu. Kdyz ridi manzelka, tak se bojim tak o 50% mene nez kdyz ridila nas stary manual. Dokonce uz obcas zvladam se prestat soustredit na jizdu a treba si hrat na mobilu. Drive jsem mel oci na stopkach a nervy v kyblu.1 bod
-
Budu se snažit ti oponovat Clinte v tom co píšeš Když jedu z dlouhého kopce přepnu se do Eca v tu chvílí když nemám nohu na plynu se rychlost vyřadí a pěkně si plachtím do doby než jemně polechtám plyn nebo sešlápnu brzdu. Když chci svižnou jízdu a je jedno jestli mam nastaven režim ECO Individual nebo normal stačí udělat pohyb dozadu s fofr pákou v sekundě máš režim sport dupneš po plynu kdy dojde k podřazení i o dva stupně a točíš až do 6500. Pokud chci kvedlat s fofr pákou sám a mít tak pocit kontroly nad řazení stačí vychýlit fofr páku do pravé strany (když je v režimu D/S) a můžeš si řadit sám dle libosti. Pokud vím že budu předjíždět přepínám už dávno do režimu sport lehce přibrzdím pro podřazení a vyrážím :'> Tak jakýpak automat pro pohodáře1 bod