Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/19/16 ve všech sekcích

  1. Neboj, když Ty zapomeneš na rozvody, ony na Tebe určitě ne !!
    4 body
  2. Svítí to fakt peckově. Předtím jsem měl vzadu červenou origo, teď všude bílé. :-)
    3 body
  3. Ty woe, když jedu ve špičce podle JŘ, tak tam za mnou lítaj lidi jak nudle v bandě..
    2 body
  4. Ale to se bavíme o slušných řidičích busů, co poděkují, když je pustíš. Stanmar je autobusovej pirát a bezohledně kosí osobáky kolo nekolo. Hrne je před sebou a troubí, pěstí hrozí z okna a když vyjíždí ze stanice, do zrcátka nekouká, blinkr nedává. prostě to voroštuje a votočí volantem doleva. Pak má radost, když někdo troubí, nebo prudce brzdí Řídí zásadně v žabkách nebo naboso a při jízdě datluje do mobilu do fóra Clintova vlákna. Sem tam se při jízdě vybavuje s holkama "tyčovkama". Co má nejraději, když dobíhá stará babka s berlí, to jí zavře dveře přímo před nosem, ale vždycky si počká, až doběhne co nejblíže Na to on se těší celou cestu do práce a vychutnává si to. Občas jim zavře kabelu do dveří a odjede. Placenej je sice od hodiny, ale velkej zisk mu přinášejí zapomenuté šrajtofle a mobily. Sem tam se domluví s cikánama a pak se šábnou na konečné
    2 body
  5. Já to tam mám, svítí to jako kráva :-) a výměna easy. Už mi vadí jen žluté ledky v "baterce" . To je poslední teplá bílá co mám v autě. Vyměnil jsem i světla ve dveřích a svítí to o hodně líp než origo.
    2 body
  6. Ta když to rozjede, tak převrátí i ten autobus.
    1 bod
  7. [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] Ty wole to je úlet.......
    1 bod
  8. Ty nevíš? Tak se tady pokochej:
    1 bod
  9. Tohle téma by se mělo spíše jmenovat: "co mi vadí na veškeré dnešní automobilové produkci a obzvláště na autech značky Škoda" Já osobně to vidím stejně jako vy zde všichni, kvalita, design, servis atd. a vše další všeobecně upadá. A je jedno, která je to značka. Kdo čte německá fóra, jako třeba Motor-talk: http://www.motor-talk.de/ Tak vidí, že i Němci těžce kritizují své oblíbené značky Je jedno, je-li to Mercedes, BMW, Audi, VW, Opel, Ford a pod. Všichni nadávají stejně. Každý nový model je ještě větší krám, než ten předešlý. Není divu, že náš vozový park stárne, protože auta, která se zde dožila ve zdraví 12let budou jezdit ještě dalších 12 a nikdo nemá důvod je měnit. Kodiak mi nijak extra nevadí, co mě štve, je mě nepochopitelná obliba SUV všeobecně. Kdo potřebuje skutečný off-road nebo pick-up, tak prosím. Ale SUV je k ničemu. Co mi víc vadí je, že z dnešních aut už vůbec není vidět dozadu, to asi, aby se kupovaly kamery. O dieselu je taky škoda mluvit(viz Meřo, DPF, SNCR, AGR a podobný eko-humbuk).A že je vůbec někdo ochotný lít chcánky do aut a říkat tomu adBlue, to se teda divím. A furt to lidi kupujou. A aby ne, když všude testují jen "chrochťáky". O barvách nemluvím. Už Ford kdysi říkal:"můžeš mít jakoukoliv barvu, pokud je to černá" Teď je zadara jen modrá . Onehdá to byla ještě červená,bílá a černá. Funebráci,sanyťáci a hasiči budou hold připlácet. Nevím, co komu vadí na příplatcích. Není to tak dávno, co se připlácelo za opěrky a pásy, nemluvě o airbag, ABS, ESP, servořízení, klima, centrál,atd. První to tam začli cpát zadara Japonci aby vůbec něco prodali a postupně se přidáváli další. Dnes ale základ v plný palbě nedostaneš ani od Korejců. Každej hledí aby něco vydělal. Tak tam nedá ani hever a kolo, a kde to není vidět, tam se to ojebe. Chuj s tim, však on to nějakej kokot dycky koupí. Hlavně pěknej kabát a reklama. Dyť je to tak, ze fšim. Tož dame po kořalce, ne?
    1 bod
  10. To jistě, bych ani neviděl přes volant....
    1 bod
  11. Jen nepovídej. Jednou jsem jel v noci z Petrovic na Skalku Ikarusem a i když jsem měl něco vypito, tak jsem myslel, že to nepřežiju. Letěl z toho kopce k viaduktu bez kvaltu, protože mu došly.
    1 bod
  12. Jenže ty nemáš jako řidič MHD absolutní přednost. Toto je stejný problém jako u chodců, kteří si myslí, že mají absolutní přednost i za předpokladu, že přechází silnici v případě, že je automobil od přechodu vzdálen 5 metrů. Pokud jede automobil 50km/h a ty mu tam vletíš s autobusem, bude mít co dělat, aby to auto zabrzdil.
    1 bod
  13. @stanmar: On je tady zásadní problém. Mám pocit, že mnohé řidiče MHD učí, že mají absolutní přednost při vyjíždění ze zastávky. Ač přednost máte zakotvenou v zákoně §25 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb, je tam jedna důležitá věc: „Řidiči autobusu hromadné dopravy osob nebo trolejbusu musí v obci řidiči ostatních vozidel umožnit vyjetí ze zastávky nebo ze zastávkového pruhu, a to snížením rychlosti jízdy, popřípadě i zastavením vozidla; řidič autobusu nebo trolejbusu přitom nesmí ohrozit zejména řidiče vozidel jedoucích stejným směrem.“ Já nemám problém pustit kohokoli. Jde o ohleduplnost a plně chápu, že v autobuse sedí například 50 lidí. A přeci jen 50 lidí je více než já. Ovšem vše má své hranice. Pokud frajer autobusák stojí na zastávce, nedokáže dát levou páčku dolů a vletí do cesty jako největší prase, nemůže se pak divit, že jsou ostatní řidiči naštvaní. A co si budeme povídat. Jeden řidič z desíti dokáže slušně poděkovat, když zastavím a nechám ho projet. A promiň, situace, kterou jsem popisoval u Denise v tématu, by nasrala naprosto každého. Pokud jede řidič MHD jako dobytek, problikává tě, troubí jako zbavený smyslů, má v autobuse lidi a ještě tě pak ohrozí tím, že přejede z nájezdového pruhu do pravého pruhu rychlostní cesty přes plnou čáru, omezí tě v jízdě, tak máš prostě chuť jet za ním, vytáhnout ho z autobusu a na místě ho zabít.
    1 bod
  14. No já přemýšlím, čím jsem si na O3 polepšil a ono se najde víc věcí. Za prvé spořeba je nižší znatelně, pak lepší výbava, navigace - tu využívám hodně a chodí bezvadně, bi-xeny - ty jsou k nezaplacení, couvací senzory - taky super, výhřev sedaček chodí o 100% lépe a rychleji, vnější zrcátka se zatmavují - to taky beru jako dobrou věc. Sedačky jsou lepší (sport packet) a prostoru pro nohy na zadních sedačkách sakramentsky přibylo. Záruka 4 roky...to se hodí. No a celkově snad motor spolehlivější na fatální závady. A čím pohoršil? Tvrdost auta (to jsem psal, že souvisí s podvozkem a koly), audio je na hovno - budu měnit, vrzání a pazvuky o dost horší (neříkám O2 taky vrzala, ale méně), pružnost motoru horší a s tím vyšší hlučnost (ropák).
    1 bod
  15. Sabizo, nechci to plevelit denisovi v tématu : ...ale všichni řidiči busu MHD nejsou hovada, jenom si prosím uvědom, že právě my se každodenně potýkáme s hulvátstvím a ignorancí na silnicích. Já to mám takhle : při vyjíždění ze zastávky blikám a pokud je na to dosatečný prostor, aby přijíždějící auto udělalo to co má (tzn. nemusel řidič prudce brzdit, nebo měnit směr jízdy), tak i potom vyjíždím - při silném provozu to dělám pozměněně - nechám projet maximálně 3 auta a pak vyrážím. To že je mezi námi spousta řidičů, kteří neblikají a klidně tam vjedou vím - bohužel dobytek je všude.
    1 bod
  16. Sniper_2003 děkuji za upřesnění, doteď jsem žil ve lži nevím proč jsme si to myslel... Ochrana ráfku se podle strejdy Google značí zkratkou MFS a konkrétně Hankook pak pomocí zkratky FR. Takže konkrétní guma nemá ochranu ráfku a já tak vím, proč mám poškrábaný liťáky
    1 bod
  17. Jen to dám na pravou míru. Zesílení označení XL se týká bočnice, protože ta pneu je konstruována na vyšší zátěž. Nemá to nic společného s ochranou rávku.
    1 bod
  18. ratafak: já to zvedám vpředu i vzadu za nápravy - vpředu nejlépe pod nějaký šroub nápravy. Mezi hever a karoserii dávám gumu (čtverec cca 15 x 15 cm, tloušťka cca 1 cm), aby se nepoškodila barva.
    1 bod
  19. 1 bod
  20. Pravda je, že pokud jezdíš v "prémiovce" tak spousta lidí na Tebe pohlíží jako na zbohatlíka. Jestli si v Kugě nejel tak minimálně vyzkoušej. Já měl dva Fordy a nemůžu říct křivého slova. Doba Fordem tam, vlakem zpátky je dávno pryč.
    1 bod
  21. No on byl totiž Brojler Rádiusovým nabíječem, proto se za něj tak bere a proto tak brečí, že nějakej pro mě neznámej Brojler odešel. Ale s tím se nedá nic dělat, stranická chůze se dohodla, že není vhodným a spolehlivým straníkem A nechrápejte tady šmejdi
    1 bod
  22. Je vydaná oficiální aktualizace na software: 0848(týká se i měsíc starých vozů).
    1 bod
  23. muzu potvrdit a doporucit, oboje bez problemu
    1 bod
  24. Tak včera kolegovi dokódováno HHC a ledky v SPZ :-)
    1 bod
  25. Ať už je to s kvalitou jak chce - ostatně ani jedna škodovka co jsem doposud měl, nebyla úplně bez závad (tedy kromě současné OII), kritizovat Kodiaka jenom kvůli cenové politice za barvy mi připadá docela zbytečné. Pokud se Škodovce globálně auta dobře prodávají tak zřejmě nemají potřebu zaobírat se příplatky za barvu. Ostatně tento příplatek není jen specifikem u nás v ČR - doplácí se i v okolních zemích. Já to beru tak - chceš tak kup, nechceš kup jinou značku.
    1 bod
  26. Oceňuji, že jsi se k tomuto podvodu přiznal - to je první cesta k nápravě a nebývá než doufat, že příště už ti přijde dětinské, takto lhát, nota bene kvůli třem stovkám. Razím filozofii, že dokud ze společnosti nezmizí malí vyjebávači se systémem, tak se nezbavíme ani těch velkých. Jinými dokud my budeme vyjebávat s ostatními, bude vyjebáváno i s námi. To je stav, který se mi hrubě nelíbí, proto do toho také ryju.
    1 bod
  27. Aha... tak ten vek (a i nazor na soc/zdrav to vysvetluje). 26ti lety pubertak, ktery zna jen "ja", "moje"... jinak to, ze jsi nebyl za vele dva dny ochotny napsat sem detaily proc a kde... jen to potvrzuje me podezreni, ze ten kdo tady byl tim, kdo nekoho buzeroval, nebyla MP...
    1 bod
  28. Dočkej času, jako husa klasu....to víš že se dočka. Mě taky přibejvají každým rokem. Také už nemám sílu, občas do něčeho bouchnu, něco otevřu, někde položím ruku...ale většinou to nepomůže, musel bych všechno kuchat a vypodkládat molitanem. Vůle se zvětšují a zima tomu pomůže. K tomu 18" kola, tvrdej podvozek a díry na silnici. To všechno hraje spolu s nekvalitními plasty parádní koncert, za to by se nemusel stydět ani symfonický orchestr v Praze Včera sem byl v autorizáku a ani oni nemají sílu to řešit, už to vědí, už to přiznávají, že jsou použité nekvalitní a laciné plasty a kk tomu nevhodně zvolená jejich kombinace. Dvojka oktávka bylo blaho, tichoučko a pohoda. Takže si musíme zvykat na žebřiňák....Superb je obdoba. Přiznám se a dělám to obzvláště nerad a s nechutí, pač jsem rozený zapřisáhlý škodovák, ale dneska už bych opravdu přemýšlel a asi bych šáhnul do jiné značky, možná japonce nevím.
    1 bod
  29. 1 bod
  30. Mam nejmin (...pochopitelne:), ale podle me to je jinak. Nenastavujes dosah radaru, ale pouze odstup, ktery ma drzet od auta pred. I kdyz nastavis nejmensi vzdalenost tak acc signalizuje, ze se v dali objevilo auto, ale brzdit zacne az pozdeji. Pri tom ti prubezne ukazuje jak je auto daleko. Podle me tam je jine technicke omezeni radaru.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...